Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-08-2006, 17:31
Rooster
Avatar van Rooster
Rooster is offline
Citaat:
Poepkind schreef op 21-08-2006 @ 18:18 :
Hmmz Roostertje jij bent Catena lidje, kan jij miss voor mij de I love brallen poster in digi formaat regelen? Ze hadden hem namelijk alleen in zwart wit en dies minder cool, volgens die Cateners stond ie op hun forum maar niet gezien. Ik wil die zoooo ontzettend graag
ik heb ook alleen nog maar de zwart-wit, en over 2 weken ben ik er pas waarschijnlijk weer, maar als je genoeg geduld heb luk het denk ik wel.


edit: 100
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-08-2006, 17:40
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
Laat maar, ik heb ze al gevonden

De coolste posters ever
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Met citaat reageren
Oud 21-08-2006, 18:00
Rooster
Avatar van Rooster
Rooster is offline
Met citaat reageren
Oud 21-08-2006, 23:21
Broeder
Avatar van Broeder
Broeder is offline
Citaat:
Poepkind schreef op 21-08-2006 @ 18:40 :
Laat maar, ik heb ze al gevonden

De coolste posters ever
De grap ontgaat me weer eens geheel, maar ik ben dan ook belabberd geďntegreerd : ((
__________________
ENIGSINDS WANNEER?
Met citaat reageren
Oud 22-08-2006, 10:20
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
Citaat:
Broeder schreef op 22-08-2006 @ 00:21 :
De grap ontgaat me weer eens geheel, maar ik ben dan ook belabberd geďntegreerd : ((
Jij bent zeker niet naar de ElCid geweest he jongetje
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Met citaat reageren
Oud 22-08-2006, 11:18
Verwijderd
Citaat:
Poepkind schreef op 22-08-2006 @ 11:20 :
Jij bent zeker niet naar de ElCid geweest he jongetje
Ik ga binnenkort ook beginnen aan mijn studie in Leiden (Japamse taal en cultuur) maar ik ben ook niet naar de El CID geweest. Ik voel me wat te oud om met (wrs) 500 andere mensen van 3 jaar jonger in een grote slaapzaal te gaan spoken

Helaas heb ik dus geen kans gehad om de studentenverenigingen af te gaan. Ik heb dit topic inmiddels een beetje doorgelezen, en ik heb een aantal vragen.

Op zich lijkt een studentenvereniging me erg gezellig maar ik heb zelf nogal moeite met een primitieve hiarchische cultuur. Een ludieke ontgroening kan nog tot daar aan toe zijn (geen 2 flessen wodka dus, maar iets grappigs of symbolisch) maar een heel jaar vernederd worden door ouderejaars (dien in mijn geval vaak ook nog jonger zijn dan ik) onder het mom van 'dat zorgt voor een band onder de eerstejaars'.

Minerva valt dus al af. Cantana wrs ook omdat ik niet echt een 'alto' type ben. Politiek gezien ben ik niet echt links of rechts. Een christenlijke studentenvereniging hoef ik ook niet zo zeer. Ik ben wel gelovig, maar ik heb geen zin om bijvoorbeeld bij elke bijeenkomst te gaan bidden en opwekkingsliederen te gaan zingen .

Het eerste jaar zal het mss niet aan de orde zijn want ik heb 4 uur reistijd per dag maar in de toekomst ga ik wel in leiden wonen (halverwege het tweede jaar wrs).

Mijn vraag dus:

Welke studenten verenigingen zullen wrs het beste bij mij passen?
Met citaat reageren
Oud 22-08-2006, 11:22
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Kamarazow schreef op 22-08-2006 @ 12:18 :
Ik ga binnenkort ook beginnen aan mijn studie in Leiden (Japamse taal en cultuur) maar ik ben ook niet naar de El CID geweest. Ik voel me wat te oud om met (wrs) 500 andere mensen van 3 jaar jonger in een grote slaapzaal te gaan spoken

Helaas heb ik dus geen kans gehad om de studentenverenigingen af te gaan. Ik heb dit topic inmiddels een beetje doorgelezen, en ik heb een aantal vragen.

Op zich lijkt een studentenvereniging me erg gezellig maar ik heb zelf nogal moeite met een primitieve hiarchische cultuur. Een ludieke ontgroening kan nog tot daar aan toe zijn (geen 2 flessen wodka dus, maar iets grappigs of symbolisch) maar een heel jaar vernederd worden door ouderejaars (dien in mijn geval vaak ook nog jonger zijn dan ik) onder het mom van 'dat zorgt voor een band onder de eerstejaars'.

Minerva valt dus al af. Cantana wrs ook omdat ik niet echt een 'alto' type ben. Politiek gezien ben ik niet echt links of rechts. Een christenlijke studentenvereniging hoef ik ook niet zo zeer. Ik ben wel gelovig, maar ik heb geen zin om bijvoorbeeld bij elke bijeenkomst te gaan bidden en opwekkingsliederen te gaan zingen .

Het eerste jaar zal het mss niet aan de orde zijn want ik heb 4 uur reistijd per dag maar in de toekomst ga ik wel in leiden wonen (halverwege het tweede jaar wrs).

Mijn vraag dus:

Welke studenten verenigingen zullen wrs het beste bij mij passen?
Ten eerste heb je je volgens mij niet zo verdiept in het fenomeen 'El Cid'. De slaapzaal is er namelijk alleen voor mensen die geen slaapplek hebben, dus daar hoef je echt niet persé te slapen. Verder zal je niet de eerste 21-jarige zijn in een El Cid hoor, lang niet alle eerstejaars studenten zijn 18. Ook had je een passe-partout kunnen kopen waarmee je langs alle verenigingen kon, zonder dat je meedeed aan de El Cid. Maar goed, dat is allemaal achteraf.

De drie verenigingen die 'tussen' Minerva en Catena inzitten zijn Quintus, Augustinus en SSR. Laat je gewoon eens introduceren door iemand die daarbij zit en kijk rond naar wat voor mensen er rondlopen. Je merkt vanzelf of je daarbij past.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2006, 11:26
Verwijderd
OK. Bedankt

Natuurlijk zijn er niet alleen 18 - jaars eerstejaars, maar dat leek me wel de doelgroep van El Cid. Aangezien ik wrs geen slaapplek zal hebben (tenzij ik een beroep doe op kennissen in Wassenaar) zal die slaapzaal er wel voor mij zijn geweest .

Anyway, ik zal eens informeren naar die drie Studentenverenigingen.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2006, 12:09
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 22-08-2006, 12:36
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 22-08-2006, 14:43
pyres
Avatar van pyres
pyres is offline
Citaat:
Kamarazow schreef op 22-08-2006 @ 12:18 :
Mijn vraag dus:

Welke studenten verenigingen zullen wrs het beste bij mij passen?
quintus
__________________
mmm lekker mmm ik ben bokkebokkebokkebok
Met citaat reageren
Oud 22-08-2006, 17:06
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
Citaat:
Kamarazow schreef op 22-08-2006 @ 12:18 :


Welke studenten verenigingen zullen wrs het beste bij mij passen?
Beste jongeman, er zat een dame van 23 bij mij in het ELCID groepje, die rechten ging doen En daar heb ik ontzettende lol mee gehad, je zult toch moeten integreren in een gang van 18 jarigen, dus het is beter dat je even vergeet dat je 21 bent (psst je had ook in een verenigingshuis kunnen slapen)

Voor de rest heeft quintus ook een harde ontgroening afhankelijk van het dispuut, voordeel daarvan is dat je niet een jaargroepje vormt maar dus ook bij leeftijdgenoten komt. Verder is de vereniging aardig rechts/ ballerig maar verschilt per dispuut.

Dan heb je augustinus, chille gangsters maar met jaargroepjes/cordialen. Dus allemaal 18 jarigen(toch wel meerendeel). Lichtelijke ontgroening, en zit voor de rest echt in het midden.

SSR, is een relaxte kliek, weinig verplichtingen beetje samenraapsel. Heeft een christelijk randje(maar is het niet hoor!) Kan je ook halverwege het jaar lid van worden, en je kan(hoeft niet) bij een dispuut. Dat betekent dus leeftijdgenoten! Ik kan er eigenlijk alleen goede dingen over zeggen, en ze hebben geen ontgroening! Wel kamp en werkweek.
Jouw profiel zou ik matchen bij SSR, aangezien je aangeeft niet op zoek te zijn naar alto's en ontgroening en liever ook geen 18 jarigen

Conclusie, ga bij SSR kijken!
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Met citaat reageren
Oud 22-08-2006, 17:25
pyres
Avatar van pyres
pyres is offline
Citaat:
Poepkind schreef op 22-08-2006 @ 18:06 :


Voor de rest heeft quintus ook een harde ontgroening afhankelijk van het dispuut, voordeel daarvan is dat je niet een jaargroepje vormt maar dus ook bij leeftijdgenoten komt. Verder is de vereniging aardig rechts/ ballerig maar verschilt per dispuut.
omg jij hebt het echt helemaal fout

ga nou niks over quintus vertellen als je er niks vanaf weet
__________________
mmm lekker mmm ik ben bokkebokkebokkebok
Met citaat reageren
Oud 22-08-2006, 17:32
Verwijderd
Citaat:
pyres schreef op 22-08-2006 @ 18:25 :
omg jij hebt het echt helemaal fout

ga nou niks over quintus vertellen als je er niks vanaf weet
Overtuig mij dan dat zij ongelijk heeft?

Ik ga me gewoon in de drie studentenverenigingen verdiepen. SSR en Quintus heb ik hier al eens langs zien komen maar ooK Augustinus geef ik een kans.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2006, 17:35
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
Citaat:
pyres schreef op 22-08-2006 @ 18:25 :
omg jij hebt het echt helemaal fout

ga nou niks over quintus vertellen als je er niks vanaf weet
Ik heb echt veel quintussen (quinten?) gezien en ze geven zelf volmondig toe dat ze na Minerva de ballerigste zijn en dat de ontgroening per dispuut verschilt en ook hard kan zijn. Wat klopt er dan niet van wat ik zeg Ze hebben er echt geen Catena toestanden hoor.
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Met citaat reageren
Oud 22-08-2006, 17:43
pyres
Avatar van pyres
pyres is offline
Citaat:
Poepkind schreef op 22-08-2006 @ 18:35 :
Ik heb echt veel quintussen (quinten?) gezien en ze geven zelf volmondig toe dat ze na Minerva de ballerigste zijn en dat de ontgroening per dispuut verschilt en ook hard kan zijn. Wat klopt er dan niet van wat ik zeg Ze hebben er echt geen Catena toestanden hoor.
het is idd QUINTEN

en ik ben zelf ook lid en dat klopt echt voor geen kant

maar wel mooi om te horen dat je dat zomaar aanneemt
__________________
mmm lekker mmm ik ben bokkebokkebokkebok
Met citaat reageren
Oud 22-08-2006, 17:50
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
@Pyres. Hoe is het dan? En waarom zou ik jou wel geloven, terwijl zat quinten een ander verhaaltje hebben opgehangen (incluis mijn Quintus mentormama). Je komt niet echt betrouwbaar over, want je geeft gewoon geen enkel argument.
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Met citaat reageren
Oud 22-08-2006, 18:32
pyres
Avatar van pyres
pyres is offline
Citaat:
Poepkind schreef op 22-08-2006 @ 18:50 :
@Pyres. Hoe is het dan? En waarom zou ik jou wel geloven, terwijl zat quinten een ander verhaaltje hebben opgehangen (incluis mijn Quintus mentormama). Je komt niet echt betrouwbaar over, want je geeft gewoon geen enkel argument.
moet ik dat doen dan?

jij hebt gewoon geen goed beeld

klaar

daar heb ik geen argumenten voor nodig
maar als iemand een vraag stelt over verenigingen ... waarom beantwoord je dan ook die vraag over alle verenigingen waar je NIET bij zit?

daar heb jij toch geen beeld van " ookal heb je zoveel van je mentormama gehoord"

of zie ik dat verkeerd
__________________
mmm lekker mmm ik ben bokkebokkebokkebok
Met citaat reageren
Oud 22-08-2006, 22:47
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
Citaat:
pyres schreef op 22-08-2006 @ 19:32 :

of zie ik dat verkeerd
ja
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Met citaat reageren
Oud 22-08-2006, 23:02
Verwijderd
Als ik even evalueer over de verhalen van het handjevol Quinten dat ik en ik koppel dat aan de AHCzustervereniging virgiel, dan heb ik idd ook de mening dat het enigssinds ballerig is. Maar ik snap pyres ook wel, bij Virgiel ontkennen/doodzwijgen ze dat ook altijd tegenover nieuwe leden
Met citaat reageren
Oud 23-08-2006, 10:00
innogen
Avatar van innogen
innogen is offline
Citaat:
Lilium schreef op 21-08-2006 @ 14:40 :
Zijn er hier misschien nuldejaars literatuurwetenschap of Engels?
Hoezo nuldejaars?

@ pyres; natuurlijk kan je toch je mening geven over verenigingen ook al zit je er niet bij? Je hebt altijd een bepaalde indruk van vereningen of dat nu door je el cid/mentormama/vrienden/mensen van die vereniging zelf komt, of omdat je er zelf lid bent.
__________________
good luck exploring the infinite abyss
Met citaat reageren
Oud 23-08-2006, 10:06
Rooster
Avatar van Rooster
Rooster is offline
Minerva: ballen met te harde ontgroening
Augustinus: veel te klein gebouw vol ballen
Quintus: slechte dispuutindeling
SSR: suffe theeclub

zo zijn die in de ElCid op mijn overgekomen

en @ pyres,
mijn mentorpapa was lid van Njord en Catena, maar hij heeft ons steeds gezegd dat hij zo onpartijdig mogelijk zou zijn en hij heeft ons langs alle grote verenigingen gesleept.
Hangt dus echt af van hoe beďnvloedbaar je bent en of je een goede mentor hebt.
Eigen argumenten zijn dus wel zinnig

Laatst gewijzigd op 23-08-2006 om 10:09.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2006, 10:55
el commandante
el commandante is offline
Citaat:
Rooster schreef op 23-08-2006 @ 11:06 :
Minerva: ballen met te harde ontgroening
Augustinus: veel te klein gebouw vol ballen
Quintus: slechte dispuutindeling
SSR: suffe theeclub

zo zijn die in de ElCid op mijn overgekomen

en @ pyres,
mijn mentorpapa was lid van Njord en Catena, maar hij heeft ons steeds gezegd dat hij zo onpartijdig mogelijk zou zijn en hij heeft ons langs alle grote verenigingen gesleept.
Hangt dus echt af van hoe beďnvloedbaar je bent en of je een goede mentor hebt.
Eigen argumenten zijn dus wel zinnig
Mentoren behoren ook onpartijdig te zijn, dat leren ze op hun trainingskamp.

En bij suffe theeclub heb ik hartelijk gelachen, dankjewel!
Met citaat reageren
Oud 23-08-2006, 10:57
Verwijderd
Citaat:
el commandante schreef op 23-08-2006 @ 11:55 :
Mentoren behoren ook onpartijdig te zijn, dat leren ze op hun trainingskamp.

En bij suffe theeclub heb ik hartelijk gelachen, dankjewel!
Ja, alleen lopen er genoeg partijdige mentoren rond
Met citaat reageren
Oud 23-08-2006, 10:58
pyres
Avatar van pyres
pyres is offline
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 23-08-2006 @ 00:02 :
Als ik even evalueer over de verhalen van het handjevol Quinten dat ik en ik koppel dat aan de AHCzustervereniging virgiel, dan heb ik idd ook de mening dat het enigssinds ballerig is. Maar ik snap pyres ook wel, bij Virgiel ontkennen/doodzwijgen ze dat ook altijd tegenover nieuwe leden


het is gewoon niet zo
zolang je niet lid bent kun je daar moeilijk objectief over zijn
ookal ben je mentorpappa/mama/oma of wat geweest
__________________
mmm lekker mmm ik ben bokkebokkebokkebok
Met citaat reageren
Oud 23-08-2006, 13:04
Rooster
Avatar van Rooster
Rooster is offline
Citaat:
el commandante schreef op 23-08-2006 @ 11:55 :
En bij suffe theeclub heb ik hartelijk gelachen, dankjewel!
Wie zegt er dat je niet mag/kan lachen tijdens het theedrinken in de theebar?
Met citaat reageren
Oud 23-08-2006, 15:23
el commandante
el commandante is offline
Citaat:
Rooster schreef op 23-08-2006 @ 14:04 :
Wie zegt er dat je niet mag/kan lachen tijdens het theedrinken in de theebar?
Je leest het denk ik verkeerd. Ik moest hartelijk lachen om de omschrijving van SSR als suffe theeclub. Toch knap overigens dat een vereniging die van verschillende kanten suf genoemd wordt meer leden heeft behaald dan bijvoorbeeld Quintus.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2006, 15:43
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
Citaat:
el commandante schreef op 23-08-2006 @ 16:23 :
Je leest het denk ik verkeerd. Ik moest hartelijk lachen om de omschrijving van SSR als suffe theeclub. Toch knap overigens dat een vereniging die van verschillende kanten suf genoemd wordt meer leden heeft behaald dan bijvoorbeeld Quintus.
Ach ja, het is toch wel een beetje een theeclubje. Maar ik denk niet dat mensen het beledigend bedoelen. Mensen die lekker willen chillen hebben toch ook een clubje nodig En ze hebben nu eenmaal een theebar.

En hoeveel leden heeft elke vereniging behaald, catena zat tegen de 110. SSR en de rest hoeveel?

@Pyres, als je bij een bepaalde club zit ben je juist(!) super partijdig. Je zal je eigen club niet objectief kunnen bekijken en altijd positief erover blijven.
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Met citaat reageren
Oud 23-08-2006, 16:16
Rooster
Avatar van Rooster
Rooster is offline
Citaat:
el commandante schreef op 23-08-2006 @ 16:23 :
Je leest het denk ik verkeerd. Ik moest hartelijk lachen om de omschrijving van SSR als suffe theeclub. Toch knap overigens dat een vereniging die van verschillende kanten suf genoemd wordt meer leden heeft behaald dan bijvoorbeeld Quintus.
Sarcasme de gekste!

SSR had een goede act/band dit jaar, quintus viel erg tegen met hun profilering, dus vandaar.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2006, 17:50
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Poepkind schreef op 23-08-2006 @ 16:43 :
Ach ja, het is toch wel een beetje een theeclubje. Maar ik denk niet dat mensen het beledigend bedoelen. Mensen die lekker willen chillen hebben toch ook een clubje nodig En ze hebben nu eenmaal een theebar.

En hoeveel leden heeft elke vereniging behaald, catena zat tegen de 110. SSR en de rest hoeveel?

@Pyres, als je bij een bepaalde club zit ben je juist(!) super partijdig. Je zal je eigen club niet objectief kunnen bekijken en altijd positief erover blijven.
SSR had 178 nieuwe leden.
Verder vind ik theeclubje ook niet echt van toepassing (ik lust niet eens thee ) maar dat terzijde.

Tegen mij hebben quinten in de El Cid zelf ook verteld dat iedereen er bij een dispuut gaat en dat je voor een dispuut een ontgroening hebt (en afhankelijk van het dispuut is hoe hard die ontgroening is). Maar deze quinten hadden het vast ook mis
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2006, 19:42
Verwijderd
Citaat:
pyres schreef op 23-08-2006 @ 11:58 :


het is gewoon niet zo
zolang je niet lid bent kun je daar moeilijk objectief over zijn
ookal ben je mentorpappa/mama/oma of wat geweest

Ik moet zeggen dat je argumenten van verbluffende kwaliteit zijn.
Ik zal het nog eens langzaam voor je typen: Leden van Quitis die ik ken vertelden dat en dat zijn de zelfde dingen die Virgillianen vertellen. Ik snap dat je zegt dat het niet zo is, maar ik denk heel goed in staat ben een ongekleurde mening te vormen over Quintus op de aan mij vertelden verhalen.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2006, 22:49
juno
Avatar van juno
juno is offline
Quinten zijn wannabe Minervanen. Augustijnen iets minder. Vroeger was Augustinus erg leuk en niet zo heel groot, en was Quintus vergelijkbaar met Augustinus nu, maar alles is een beetje naar rechts opgeschoven. Zelfs SSR en Catena.


SSR heeft alleen op maandag de theezolder met taart. Maar die kan wel een tikkie oubollig zijn, dat geef ik toe.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2006, 09:57
el commandante
el commandante is offline
Citaat:
juno schreef op 23-08-2006 @ 23:49 :
Quinten zijn wannabe Minervanen. Augustijnen iets minder. Vroeger was Augustinus erg leuk en niet zo heel groot, en was Quintus vergelijkbaar met Augustinus nu, maar alles is een beetje naar rechts opgeschoven. Zelfs SSR en Catena.


SSR heeft alleen op maandag de theezolder met taart. Maar die kan wel een tikkie oubollig zijn, dat geef ik toe.
Met taart? De tijd van Willum is voorbij hoor... Overigens is maandagavond ook de pokeravond, dus dat heft elkaar wel weer op denk ik zo...
Met citaat reageren
Oud 25-08-2006, 12:29
pyres
Avatar van pyres
pyres is offline
Citaat:
juno schreef op 23-08-2006 @ 23:49 :
Quinten zijn wannabe Minervanen.
jij bent dan zeker een minervaan

*proest*

__________________
mmm lekker mmm ik ben bokkebokkebokkebok
Met citaat reageren
Oud 25-08-2006, 12:41
Verwijderd
Citaat:
pyres schreef op 25-08-2006 @ 13:29 :
jij bent dan zeker een minervaan

*proest*

Doe eens niet zo sneu. We weten ondertussen wel dat Quintus een koningsvereniging is en dat jij daar een prominent lid van bent.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2006, 13:51
pyres
Avatar van pyres
pyres is offline
Citaat:
Snees schreef op 25-08-2006 @ 13:41 :
Doe eens niet zo sneu. We weten ondertussen wel dat Quintus een koningsvereniging is en dat jij daar een prominent lid van bent.
doe even normaal zeg


ik mag hier ook gewoon mn mening geven

ik vind minerva een leuke vereniging (net als ssr, augustinus en catena), alleen dat was tot voor kort een paar minervanen een aantal dingen van mij en van mijn dispuutsgenoot gejat hebben. om vervolgens nog maar te zwijgen over hun werkwijze in de elcid...
__________________
mmm lekker mmm ik ben bokkebokkebokkebok
Met citaat reageren
Oud 25-08-2006, 17:00
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
Citaat:
Snees schreef op 25-08-2006 @ 13:41 :
Doe eens niet zo sneu. We weten ondertussen wel dat Quintus een koningsvereniging is en dat jij daar een prominent lid van bent.
Precies wat ik wilde zeggen
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Met citaat reageren
Oud 25-08-2006, 17:19
Verwijderd
Citaat:
pyres schreef op 25-08-2006 @ 14:51 :
doe even normaal zeg

ik mag hier ook gewoon mn mening geven
Je mag van mij best je mening geven, maar telkens als iemand anders iets over Quintus zegt blaf je hem af, alsof niet-leden niks slechts over een vereniging mogen zeggen.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2006, 22:22
pyres
Avatar van pyres
pyres is offline
Citaat:
Snees schreef op 25-08-2006 @ 18:19 :
Je mag van mij best je mening geven, maar telkens als iemand anders iets over Quintus zegt blaf je hem af, alsof niet-leden niks slechts over een vereniging mogen zeggen.
niks slechts.....

als zij dingen zeggen die niet waar zijn, dan reageer ik daarop
als ze zeggen dat ze quintus kut vinden, moeten ze dat lekker zelf weten
__________________
mmm lekker mmm ik ben bokkebokkebokkebok
Met citaat reageren
Oud 25-08-2006, 22:26
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
Citaat:
pyres schreef op 25-08-2006 @ 23:22 :

als zij dingen zeggen die niet waar zijn, dan reageer ik daarop
Mischien wordt dit weer een constructiever topic als je toelicht waarom je vind dat een bepaalde mening niet klopt. Zo wordt de zaak van verschillende kanten belicht en daar heeft iedereen wat aan.
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Geld om te studeren
sierrapaniagua
2 16-05-2015 16:57
Studeren Rechten in Leiden
Grapig
18 05-01-2010 20:01
Studeren Geneeskunde in Leiden?
MW
1 26-01-2008 19:54
Algemene schoolzaken Rechten in Utrecht of in Leiden?
misser
36 09-07-2004 11:49
Algemene schoolzaken Wat willen jullie gaan studeren?
marlies
148 22-08-2003 21:47
Algemene schoolzaken wie gaan er in Leiden studeren in 2002?
Meisjemetdezon
8 03-01-2002 21:22


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:03.