Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-01-2009, 18:45
hoopvolmeisje
hoopvolmeisje is offline
hallo ,

ik ben 13 jaar 153 cm en weer 46 .
is dit te zwaar ?
ik heb wel een onderkinnentje
niet zo erg hoor.
wie weet hoe je dat weg krijgt ?
en wie weet een goede afval manier
?
dankjewel
xx
(on)hoopvolmeisje
Oud 20-01-2009, 18:49
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Sporten, en gezond en regelmatig eten. Blijf van de patat, frisdrank en pizza af.
Even voor de duidelijkheid: BLIJF GENOEG ETEN. Meisjes in deze leeftijd hebben bepaalde rolmodellen en om daar zoveel mogelijk op te lijken schuiven ze al het eten aan de kant. Daar ga je niet gelukkig van worden. Laat een keer je caloriebehoefte opmeten, en hou dat aan.
__________________
Guilty of being white.
Oud 20-01-2009, 18:56
blablatje
blablatje is offline
Je moet nog zo'n 15 cm groeien, dus niet afvallen. Als je gezonde maaltijden eet en rustig aan doet met ongezonde tussendoortjes, bereik je vanzelf een gezond figuur dat bij je past.
Dat onderkinnetje: waarschijnlijk ben je zelf de enige die het ziet. En anders leid je de aandacht er van weg door mooie oorbellen te dragen ofzo.
Oud 20-01-2009, 19:25
xxChange
Avatar van xxChange
xxChange is offline
Je hebt een hartstikke mooi gewicht voor jouw leeftijd en lengte, houden zo! Zorg er gewoon voor dat je gezond genoeg eet, en dat betekent dat je best wel eens chips o.i.d mag eten, zolang het maar niet het voornaamste is wat je eet. Houd er rekening mee dat je lichaam nu ontzettend aan het veranderen is, en dat kan best een beetje eng zijn maar het komt allemaal goed. Je wordt heus niet zomaar ineens te zwaar of dik hoor!

P.S: ik ben nog net geen graten pakhuis, maar zelfs als ik op bepaalde manieren kijk heb ik een klein beetje een onderkin. Dat is heel normaal; je huid zit daar gewoon niet heel strak, anders zou je immers nooit je hoofd helemaal achterover kunnen buigen!
Oud 21-01-2009, 09:10
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Je moet nog zo'n 15 cm groeien, dus niet afvallen.
Hoezo zou ze nog vijftien centimeter moeten groeien? Misschien groeit ze nog wel wat ja, maar hoe kom je in vredesnaam aan 15 centimeter? Ikzelf was in elk geval toen al zo goed als uitgegroeid.

Je bent niet te zwaar en (bijna) iedereen heeft een onderkin. Dat is zodat je je hoofd nog naar achteren kan buigen. Je hoeft je dus nergens zorgen over te maken
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 21-01-2009, 09:49
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Je hoeft niet af te vallen, want je bent helemaal niet te zwaar! Maar ga gewoon een leuke sport doen om je beter (in je vel) te voelen.
Oud 21-01-2009, 10:20
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Sporten, en gezond en regelmatig eten. Blijf van de patat, frisdrank en pizza af.
Even voor de duidelijkheid: BLIJF GENOEG ETEN. Meisjes in deze leeftijd hebben bepaalde rolmodellen en om daar zoveel mogelijk op te lijken schuiven ze al het eten aan de kant. Daar ga je niet gelukkig van worden. Laat een keer je caloriebehoefte opmeten, en hou dat aan.
Ik denk eigenlijk dat ze prima eet. Met haar lengte en haar gewicht is helemaal niks mis. Dus gewoon vol blijven houden zoals je nu al doet.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 21-01-2009, 10:20
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Oh trouwens, verder hoort dit in het Voedings&Gezondheidstopic dat bovenaan de pagina staat, dus als je nog vragen hebt kun je ze daarin stellen
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:45.