Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-05-2003, 11:17
blondiejzz
Avatar van blondiejzz
blondiejzz is offline
hallo mensen,
gisteren had k sportdag en met verspringen kwam ik denk ik raar neer ofso maar iig deed en doet het best wel pijn...
ik kan er niet op lopen of staan, omdat dat teveel pijn doet...
hijs best wel dik en gisteren was ie een beetje blauw maar dat is nu weg... weet iemand wat dit kan zijn?? spiertje gescheurd of gebroken ofso..? als het nog lang aanhoudt gaak denk wel naar de dokter, maar kwil eerst grag wat reacties van jullie!!

heel veel liefs!!
__________________
I'm not perfect but there are parts of me which are f*cking exellent!!
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 11:54
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Ik denk dat je je enkel verstuikt of licht geneusd hebt. Die blauwe plek is omdat je een spiertje (in) gescheurd hebt. Je kan er het best wel even mee naar de dokter, misschien dat je enkel getapet moet worden!

[edit doet]

Jou je voet hoog als je zit of ligt, belast um niet te veel, maar ook niet helemaal niet. Probeer er een beetje op te steunen, niet gaan hinkelen!
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 13:06
blondiejzz
Avatar van blondiejzz
blondiejzz is offline
Citaat:
Qimm schreef op 28-05-2003 @ 12:54:
Ik denk dat je je enkel verstuikt of licht geneusd hebt. Die blauwe plek is omdat je een spiertje (in) gescheurd hebt. Je kan er het best wel even mee naar de dokter, misschien dat je enkel getapet moet worden!

[edit doet]

Jou je voet hoog als je zit of ligt, belast um niet te veel, maar ook niet helemaal niet. Probeer er een beetje op te steunen, niet gaan hinkelen!
okeej en hoelang moek rust houden dan denk je??
__________________
I'm not perfect but there are parts of me which are f*cking exellent!!
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 13:20
Verwijderd
Als ik jou was zou ik even naar je huisarts gaan, niet lang mee wachten. Die kan je precies vertellen hoe lang je hem niet mag belasten en misschien wil hij je enkel/voet intapen.

Als je er niet op kan staan, is dat echt geen goed teken, gewoon meteen mee naar de dokter.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 17:59
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Qimm en Andijvie hebben 't helemaal goed.

Daarnaast, over je andere topic: als het gebroken was zou je wel anders piepen... oh nee, schreeuwen...
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 19:02
Verwijderd
Citaat:
bloempjuh schreef op 28-05-2003 @ 19:31:
Heus niet perse, heb ooit eens 2 maanden met een gebroken middenvoetsbeentje doorgelopen voordat ze er achterkwamen dat het echt gebroken was, en ik werd echt niet gillend gek van de pijn ofzo.

Zelfde met m'n vinger ooit, omdat mn huisarts voor de zekerheid een foto wilde laten maken kwamen we er achter dat het toch gebroken was, maar het deed echt niet heel erg pijn ofzo.
ja idd, mun vriendin had een keer keihard tegen de muur geslagen en ze gaf geen kick. pas toen het wel erg blauw/paars werd en toch goed te zien was dat er een bobbel zat die niet klopte is ze toch maar naar het ziekenhuis gegaan, hand op 2 plaatsen gebroken...
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 19:11
Verwijderd
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 28-05-2003 @ 18:59:

Daarnaast, over je andere topic: als het gebroken was zou je wel anders piepen... oh nee, schreeuwen...
Anderen hebben het al eerder gezegd, maar dat hoeft dus niet.
Zusje van een vriendin van me had een keer haar arm gebroken, maar niemand had dat door (ze had alleen een beetje pijn, maar niet zo heel erg dus). Mja, haar moeder vond het toch niet goed dat ze al twee weken een beetje pijn had af en toe, dus nam haar mee naar de dokter (haar vader vond dat aanstellerij ) en tja, foto's laten maken en de arm was gebroken.
Ze was dus van de glijbaan gevallen en niemand had wat doorgehad...
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 20:02
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Mijn moeder had haar voet gebroken, dat was te horen...

Ach ja, weer wat geleerd!
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Kramp in voeten tijdens skiën
Daantje_0705
6 28-02-2010 20:48
Verhalen & Gedichten Verlichting door de voeten van Anja
Moscow
0 03-01-2008 19:26
Lichaam & Gezondheid Dikke voet door mug (?)
Orpa
11 06-09-2005 08:44
Lifestyle wat voor hete dingen heb jij vandaag gedaan?
Verwijderd
500 03-10-2004 14:29
Lichaam & Gezondheid Koude handen en voeten
Verwijderd
34 01-10-2003 13:29
Lichaam & Gezondheid Dikke enkel+ voet
Snow White
8 10-06-2003 12:41


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:43.