Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-07-2005, 17:46
Gemnis
Gemnis is offline
Hallo,

Wie gaan er allemaal aan de Eurekaweek meedoen in Rotterdam?? Tis altijd lache om alvast wat mensen te leren kennen voor dat het allemaal echt begint

Ik ben zelf tweedejaars student, de Eurekaweek was vorig jaar echt super . Dit jaar organiseer ik ook de Eurekweek voor mijn studentenverening, en ik kan je verzekeren het wordt weer geweldig!! Wij hebben al super artiesten geboekt en coole dingen in petto...

Wel een tip, via de Universiteit slaap je namelijk in een sportzaal, je moet hier voor betalen en het is niet heel comfortabel. Ik kan zo een slaapplek voor je regelen bij een van onze studentenhuizen. Zo leer je gelijk veel nieuwe mensen kennen en maak je het echte studentenleven mee!!

Enjoy holidays en echt je gaat een geweldige tijd tegemoet!!
Advertentie
Oud 17-07-2005, 19:24
Freestyler*
Freestyler* is offline
je kan vaak ter plekke ook nog een slaapplek regelen
die studentenhuizen zijn meestal wel beter dan de sportzaal, maar het is natuurlijk wel een constante reclame voor de desbetreffende vereniging.

Maar als je de kans hebt zeker naar de eurekaweek gaan, want daar maak je inderdaad de eerste vrienden (zeker als je een massale studie gaat doen)
__________________
I love dr Phil :D
Oud 17-07-2005, 20:30
antmon
antmon is offline
Ja k zal er zijn
__________________
okidoki
Oud 18-07-2005, 08:26
Jades
Jades is offline
Ik ook. Welke opleiding gaan jullie of volgen jullie aan de EUR?
Oud 18-07-2005, 10:40
Verwijderd
Ik ben er al tweedejaars, maar wil naar de EUReka-week omdat ik nog een specifieke studentenvereniging wil bezoeken
Oud 18-07-2005, 20:07
Liss
Avatar van Liss
Liss is offline
Citaat:
antmon schreef op 17-07-2005 @ 21:30 :
Ja k zal er zijn
__________________
Everything should be made as simple as possible, but not simpler.