Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-03-2008, 13:48
zoemzoem
Avatar van zoemzoem
zoemzoem is offline
Citaat:
Ik vind het trouwens opvallend dat Martino en zoemzoem zo 'omgawd nee toch geen dorpeling ' doen deze ronde.
???

Citaat:
Tja, ze hadden een kans van 7 op 9 om een dorpeling/goede eruit te stemmen, niet heel verrassend dus...
=OMG, nee, een dorpeling eruit, wat verschrikkelijk?

Citaat:
Wie wel bij me volkomen verdacht is Zoemzoem, en als jullie op hem gaan stemmen zullen jullie meteen een wolf eruit hebben.
haar
__________________
Druk is een kwestie van prioriteiten stellen.
Advertentie
Oud 15-03-2008, 13:51
zoemzoem
Avatar van zoemzoem
zoemzoem is offline
Citaat:
Weet je trouwens dat ik ervan overtuigd was dat je ziener was, Aila?
(door je Lisa-ontmaskering, en door je enigszins onlogische verdenking van Tink om 20.31 uur )
+
Citaat:
Oh ja trouwens, hoe zit het met Tink? Laten we haar, al post ze nauwelijks, niet vergeten! Aila heeft haar voor haar dood verdacht gemaakt. Tink was ook een van de weinigen die verdacht werd gemaakt door Stefenootje, die verder niet heel actief speelde en voor weinig mensen een gevaar vormde. Ik vond het ook een rare keuze. Er zal toch wel meer achter zitten dan dat Lisaaah haar niet mag.
Misschien dachten de wolven ook wel dat aila de ziener was? Wie heeft ze nog meer verdacht gemaakt, behalve Lisaaah en Tink?
__________________
Druk is een kwestie van prioriteiten stellen.
Oud 15-03-2008, 13:53
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
+

Misschien dachten de wolven ook wel dat aila de ziener was? Wie heeft ze nog meer verdacht gemaakt, behalve Lisaaah en Tink?
Ik weet niet wie Aila allemaal nog meer verdacht heeft gemaakt. Stefenootje in ieder geval verder niemand.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 15-03-2008, 14:00
zoemzoem
Avatar van zoemzoem
zoemzoem is offline
Citaat:
Ik weet niet wie Aila allemaal nog meer verdacht heeft gemaakt. Stefenootje in ieder geval verder niemand.
Heb haar posts teruggelezen (met zoekfuncte en heb dus niet alle hele posts gelezen), over Stefanootje kon ik niks terugvinden.
Wel vond ze Twinkebel irritant en Lisaaah en Tink verdacht.
Wie ze niet verdacht vond/niet op wilde stemmen: Paranoide, Coolkast, Evilblue.
__________________
Druk is een kwestie van prioriteiten stellen.
Oud 15-03-2008, 14:00
Verwijderd
Niet om Uice te verdedigen, maar: ik heb hem gedurende twee/drie hangrondes verdacht en dit is de eerste keer dat hij zich echt verdedigt. (En dat als reactie op een post waarin ik zei dat ik 'm eigenlijk niet heel verdacht meer vind. ) Er zijn genoeg redenen om 'm verdacht te vinden, maar zich fel verdedigen is tot zo ver niet echt aan de orde geweest.

[edit] Dit was dus bedoeld richting Sherco, maar inmiddels zitten er andere posts tussen waardoor dat onduidelijk werd.
Oud 15-03-2008, 14:02
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Heb haar posts teruggelezen (met zoekfuncte en heb dus niet alle hele posts gelezen), over Stefanootje kon ik niks terugvinden.
Wel vond ze Twinkebel irritant en Lisaaah en Tink verdacht.
Wie ze niet verdacht vond/niet op wilde stemmen: Paranoide, Coolkast, Evilblue.
Nou, hier.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 15-03-2008, 14:08
Verwijderd
Citaat:
???

=OMG, nee, een dorpeling eruit, wat verschrikkelijk?
Ik doelde op deze woordwisseling tussen jou en Martino:

Citaat:
Niet weer een dorpeling.
Citaat:
Tja, ze hadden een kans van 7 op 9 om een dorpeling/goede eruit te stemmen, niet heel verrassend dus...
Toegegeven, Martino is degene die overdreven overkomt, maar jij steunt hem daar in. Punt is dat het voor de hand lag dat er een dorpeling uitging, het is geen grootse verrassing, dus zulke verraste en verdrietige kreten kunnen wijzen op het willen onderstrepen van je dorpelingheid. En dat is volgens mij best wolfs, graag willen bewijzen dat je aan de goede kant staat. Daar komt nog bij dat jullie allebei in het Twinkebel-lijstje staan en voila.
Oud 15-03-2008, 14:50
Verwijderd
Ik had eigenlijk heel graag nog even afgewacht tot een uur of zeven/acht, maar ik moet nu weg, dus ik moet nu stemmen. Ik ben er nog steeds niet helemaal uit wie ik nu het meest verdacht vind, want ik twijfel heel hard tussen zoemzoem, Martino en eh ja eigenlijk zowat iedereen, in zekere mate.

Na enige overpeinzing wordt het toch maar Martino. Argumentatie staat op de vorige bladzijde en in de lange post in 't vorige topic. Bijkomende argumentatie: hij post niet gedurfd genoeg om wolfsbane te kunnen zijn. De ziener zou in de eerste plaats niet in de Twinkebel-lijst staan, denk ik. En omdat ik niet zeker weet wie van de verdachten ik het verdachtst vind, is het nagaan hoe groot de kans dat het een goede functie betreft ook een goede strategie, want dan kunnen we die in elk geval niet per ongeluk verhangen.

AllureV
Minke

Martino
Paranoide
Oud 15-03-2008, 14:53
Verwijderd
AllureV
Minke

Martino
Paranoide
Katje
Oud 15-03-2008, 14:55
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
AllureV
Minke

Martino
Paranoide
Katje
Juice (voorlopig)
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 15-03-2008, 14:56
Verwijderd
Citaat:
Oh ja trouwens, hoe zit het met Tink? Laten we haar, al post ze nauwelijks, niet vergeten! Aila heeft haar voor haar dood verdacht gemaakt. Tink was ook een van de weinigen die verdacht werd gemaakt door Stefenootje, die verder niet heel actief speelde en voor weinig mensen een gevaar vormde. Ik vond het ook een rare keuze. Er zal toch wel meer achter zitten dan dat Lisaaah haar niet mag.
De eerste ronde heb ik op Tink gestemd. Later nog een keer en toen volgde Stefenootje mij, en ze maakten nog een paar posts over elkaars inactieve speelgedrag. Tink heeft ook een keer op mij gestemd, maar zei later (in de ronde van de dood van Twinkebel) dat haar stem op mij overbodig was en ze beter met de Twink stemmers had kunnen meegaan. Dan zou je zeggen dat ik ook al dood had moeten zijn.
maar toch, Tink blijft verdacht voor mij.

Ik heb het oude topic nog even bekeken.
Toen in het vorige topic Lisaaah verdacht werd door een aantal mensen, heeft Martino 2 keer gezegd dat hij Lisaaah niet verdacht vond, waarna hij een 'wilde gok' naar juice maakte.
Plus dat hij in de het lijstje Twinkebel stemmers zat. Ook ben ik het met Paranoide eens dat zijn laatste post wel erg overdreven is.

Dan is er nog AllureV.
Bij haar posts heb ik een vreemd gevoel. Ook haar laatste post waarin ze zich een beetje van de domme houdt met haar 'slecht inschattingvermogen omg '

Martino verdenk ik het meest dus die krijgt mijn stem.

Martino
Paranoide
Katje
Pippeloen
Juice (voorlopig)

AllureV
Minke
Oud 15-03-2008, 14:57
Verwijderd
Ha! het lijstje met martino stemmers verdenk ik allemaal niet!
Oud 15-03-2008, 17:07
Lethe
Lethe is offline
Ik stem ook op Martino, omdat ik de redenatie van Uice wel aannemelijk vind. Hij (Martino) staat in het Twinkebel-lijstje en heeft niet op Lisaaah gestemd. Om diezelfde reden vind ik Katje verdacht.

Martino
Paranoide
Katje
Pippeloen
Juice (voorlopig)
AllureV

AllureV
Minke
__________________
Nice

Laatst gewijzigd op 15-03-2008 om 17:31. Reden: Mijn naam aan het lijstje toegevoegd
Oud 15-03-2008, 17:48
Sherco
Avatar van Sherco
Sherco is offline
Martino
Paranoide
Katje
Pippeloen
Juice (voorlopig)
AllureV
Sherco

AllureV
Minke[/QUOTE]
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid - Loesje
Oud 15-03-2008, 18:01
Verwijderd
Sorry lieve mensen, ik ga niet mee schapen. Hoewel het erop lijkt dat Martino's einde naderbij komt, blijf ik bij mijn keuze.
Oud 15-03-2008, 18:03
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik stem ook op Martino, omdat ik de redenatie van Uice wel aannemelijk vind. Hij (Martino) staat in het Twinkebel-lijstje en heeft niet op Lisaaah gestemd. Om diezelfde reden vind ik Katje verdacht.
Ja, maar als ze allebei wolven zijn zou Katje zich niet als tweede al aan zijn lijst toevoegen, lijkt me.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 15-03-2008, 18:17
zoemzoem
Avatar van zoemzoem
zoemzoem is offline
Ik weet niet op wie ik moet stemmen, Martino vind ik niet echt verdacht. Eigenlijk ben ik voor Tink of Evilblue, maar dat heeft deze ronde dus niet echt zin...
__________________
Druk is een kwestie van prioriteiten stellen.
Oud 15-03-2008, 18:28
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
Ja, maar als ze allebei wolven zijn zou Katje zich niet als tweede al aan zijn lijst toevoegen, lijkt me.
Nee, waarschijnlijk niet. Ik denk dat één van hen wolf is en zolang ik niet weet wie vind ik ze beiden verdacht.
__________________
Nice
Oud 15-03-2008, 18:38
Verwijderd
Citaat:
Ja, maar als ze allebei wolven zijn zou Katje zich niet als tweede al aan zijn lijst toevoegen, lijkt me.
Laat staan als eerste (en enige) op hem stemmen de vorige hangronde..
Oud 15-03-2008, 18:57
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Laat staan als eerste (en enige) op hem stemmen de vorige hangronde..
Ook dat.

Maar als Martino onschuldig blijkt hebben we een volgende potentiele verdachte.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 15-03-2008, 20:34
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
In de vijver, Tiergarten Schönbrunn, Wenen, vanmorgen
Allure had eindelijk de andere vijver bereikt. Hier was ze nog nooit geweest. Tevreden keek ze achter zich. De leuning van de brug was helemaal kapot, maar ze paste er nu wel fatsoenlijk door. Ze kwam tot ontdekking dat in deze vijver een ander dier lag. Nieuwsgierig waggelde ze in de richting van het dier. ‘Hallo, ik ben Allure’ zei ze vrolijk. Het ander dier ontwaakte uit haar slaap en keek een beetje boos naar Allure. ‘Ik ben Paranoide. Wat doe je hier?’ vroeg de alligator een beetje bits. ‘Ik dacht gisteren: laat ik eens een kijkje nemen bij de andere vijver en hier ben ik dan’ zei Allure opgewekt. Ze had de boze toon van Paranoide helemaal niet opgemerkt. ‘Heb jij die ravage daar aangericht’ vroeg Paranoide boos, terwijl ze naar het bruggetje wees. ‘Ja’ knikte Allure. ‘Het bruggetje was een beetje aan de kleine kant.’ ‘Ligt het niet eerder aan jou?’ vroeg Paranoide. Allure was heel erg verontwaardigd. ‘Wat denken al die dieren wel niet. Ik ben helemaal niet dik’ dacht ze boos. Ze draaide zich om en waggelde maar weer in de richting van haar vijver. Terwijl ze zich omdraaide, raakte ze bijna Paranoide met haar dikke kont. Paranoide zuchtte toen ze het nijlpaard zag weg waggelen. ‘Waarom kan niemand mij met rust laten? Ik ben een gevaarlijke alligator en ik heb mijn slaap hard nodig.’

Bij de volière, Tiergarten Schönbrunn, Wenen, vanmiddag
Uice had besloten om zijn grenzen te verleggen en ook eens aan te pappen met andere, grotere vogels. Hij was immers een stoere kapitein en nergens bang voor. Tenminste dat moesten de andere dieren denken, maar van binnen was hij heel gevoelig. Verderop zag hij een mooie, roze vogel staan. ‘Ah, dat liefje heb ik nog niet versierd’ dacht hij tevreden, terwijl hij de vogel van top tot teen bekeek. Hij vloog naar de roze vogel. ‘Dag liefje’ kraste hij. ‘Geef me een kusje’ stelde hij ondeugend voor. De roze vogel draaide zich om. ‘Wie ben jij’ vroeg hij nieuwsgierig. ‘Ik ben kapiteit Uice’ antwoordde de papegaai en hij ging rechtop zitten met zijn borst vooruit. ‘Hoe heet jij, mijn liefje?’ ‘Ik ben Martiño’ zei de flamingo. ‘Wat een aparte naam voor zo’n mooi vogeltje’ reageerde Uice flirtend. ‘Hallo, stoere zeeman’ zei Martiño flirtend terug en hij draaide een rondje voor Uice. ‘Oeh baby, lekker kontje!’ riep Uice uit. Martiño moest blozen door het geflirt van die aantrekkelijke zeeman. Hij had altijd al een zwak gehad voor stoere zeemannen. ‘Zullen we een nummertje maken?’ stelde Uice voor. Hij was ondertussen al redelijk hitsig geworden en hij had het nog nooit gedaan met een roze vogel. Martiño kroop meteen dichter bij Uice. Uice begon Martiño onzedelijk te betasten. Plotseling voelde hij iets vreemd. ‘Alle landrotten nog aan toe, wat voel ik nu?’ riep hij verbaasd. Hij voelde nog eens goed. ‘Vervloekt, je bent geen liefje. Ik moet jou gaan kielhalen. Dit is niet goed voor mijn reputatie’ vloekte Uice. Snel deed hij een touw om de nek van Martiño en trok hem de vijver in. Na een paar minuten worstelen, kwamen er geen bubbels meer boven water en kwam het levenloze lichaam van Martiño bovendrijven.


Spelers:
1) Twinkebel (dorpeling)
2) MadameMinke
3) coolkast (dorpeling)
4) Pippeloen
5) Tink*
6) Sherco
7) Kazet Nagorra (dorpeling, geliefde)
8) Krynn (heks)
9) AllureV
10) Sador (tovenaar)
11) Martino87 (leerlingheks)
12) Katje
13) Lisaaah (weerwolf)
14) Cherry Springs (dorpeling, geliefde)
15) Röps (dorpeling)
16) ***ailá*** (dorpeling)
17) Stefenootje (dorpeling)
18) zoemzoem
19) Evilblue
20) Paranoide
21) Uice
22) sterrenmeisje (dorpeling)

Opgehangen
Opgegeten
Gestorven door liefdesverdriet


De leerlingheks is dood. Het is geen wolf, maar toch hebben de dorpelingen het goed gedaan. De wolven hebben tot morgenavond 20.30 uur de tijd om een lekker hapje uit te kiezen.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 15-03-2008, 20:35
Verwijderd
Oh, netjes
Oud 15-03-2008, 20:47
Krynn
Krynn is offline
__________________
Zet de lijnen - neem je pen // Zet de lijnen en ren
Oud 15-03-2008, 21:13
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Spelleider heeft de vinger op mijn pols.

Goed nieuws verder, want nu kunnen we zowel het verdwijnen van een schurk vieren, als op nog iemand uit de Twinklijst stemmen.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.

Laatst gewijzigd op 16-03-2008 om 19:56.
Oud 15-03-2008, 21:32
zoemzoem
Avatar van zoemzoem
zoemzoem is offline
mooi, eindelijk eens een goede eruit
__________________
Druk is een kwestie van prioriteiten stellen.
Oud 15-03-2008, 21:34
Lethe
Lethe is offline
Jammer dat het geen wolf is, maar de leerlingheks is ook goed natuurlijk.
__________________
Nice
Oud 15-03-2008, 22:11
Verwijderd
Oud 15-03-2008, 22:46
Verwijderd
Beter
Oud 16-03-2008, 09:42
Sherco
Avatar van Sherco
Sherco is offline
Jeuj, Heks
Wat wel een beetje jammer is is dat er maar 7 stemmen bekend zijn, terwijl er nog 11 spelers waren...
Tink, Evilblue, Zoemzoem en Martino zelf hebben geen definitieve stem doorgegeven.
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid - Loesje

Laatst gewijzigd op 16-03-2008 om 09:49.
Oud 16-03-2008, 10:17
Verwijderd
Haha, wat een dood. En een heks, heel goed. Een wolf zou mooier zijn, maar nu weten we zeker dat de wolfsbane in ieder geval gewoon wolfsbane blijft en niet geblokkeerd kan worden in een ronde waarin de wolven hem/haar proberen op te eten.
Oud 16-03-2008, 11:54
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Haha, wat een dood. En een heks, heel goed. Een wolf zou mooier zijn, maar nu weten we zeker dat de wolfsbane in ieder geval gewoon wolfsbane blijft en niet geblokkeerd kan worden in een ronde waarin de wolven hem/haar proberen op te eten.
Ja, maar nu weten we dat er waarschijnlijk alsnog een wolf in de Twinklijst staat. Ik verdenk op dit moment Katje en, ook stond ze niet bij Twink, Tink.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 16-03-2008, 12:05
Verwijderd
Citaat:
Ja, maar nu weten we dat er waarschijnlijk alsnog een wolf in de Twinklijst staat. Ik verdenk op dit moment Katje en, ook stond ze niet bij Twink, Tink.
Niet slechts één wolf, maar twee of drie. En indien het er twee zijn, dan zit de verrader er ook nog in.

(Anders zou het gelijkspel betekenen tussen drie mensen in plaats van twee en waarom dat onrealistisch is had ik reeds uitgelegd. Waarom er volgens mij in totaal vier slechte functies in de Twink-lijst staan is ook al uitgelegd, allemaal in die kansberekening-post.)

Overigens heb ik volgens mij gemist waarom er gedacht werd dat er geen wolven in de Twink-lijst zouden staan?
Oud 16-03-2008, 13:42
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Fantastische dood!
__________________
you're not my demographic
Oud 16-03-2008, 19:47
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Wegens omstandigheden zal het verhaal later verschijnen vanavond. Als het verhaal gepost is, zullen jullie begrijpen waarom. Nog een beetje geduld graag.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 16-03-2008, 19:48
Verwijderd
Jager zeker ofzo?
Laten we dan maar hopen dat het een goede extra dood oplevert!
Oud 16-03-2008, 19:54
Verwijderd
Citaat:
Spelleider heeft de vinger op mijn pols.

Goed nieuws verder, want nu kunnen we zowel het verdwijnen van een schurk vieren, als op nog iemand uit de Lisalijst stemmen.
Waarom zouden we op iemand uit de Lisalijst stemmen? Martino was een Twinkebel-stemmer en hij stond niet in de lijst van Lisa. Of bedoelde je de Twinklijst?

Ik denk trouwens dat ik momenteel zoemzoem 't verdachtst vind. Ze was net als Martino iets te verbaasd/verdrietig bij de dood van de dorpeling. Toen Martino doodging zei ze 'mooi, eindelijk eens een goede eruit ', wat sowieso een beetje een vreemde uitspraak is voor iemand die aan de goede kant staat.. Ik neem aan dat ze met 'goede' bedoelt 'een van de slechte, dus voor ons komt het goed uit'. Dan nog is dit erg vreemd, want de vorige hangronde hadden we een wolf. Van 'eindelijk eens' is dus niet echt sprake. Verder staat ze in de Twinklijst en gaf ze haar stem in de Martinoronde niet door.

Wat echter vóór haar spreekt, is dat ze in het Lisaaah-lijstje staat. Wel als één van de laatsten, dus wellicht deed ze dat om zichzelf in te dekken voor de volgende ronde. Ook heb ik in m'n aantekeningen staan dat ze het een keer eens was met Aila - dat heb ik net opgezocht en ze was het dus eens met Aila's bewering dat er niet alleen wolven in het Twinklijstje staan. Dit klopt natuurlijk, maar het zegt weinig over de positie van zoemzoem, aangezien ze (als ze een wolf is) niet wil dat mensen zich teveel op de Twinklijst vestigen, omdat ze daar ook in staat.

Wat het meest voor haar spreekt en waarom ik twijfel aan of ik wel op haar zou moeten stemmen, is deze post, waarin ze in de Lisaaah-hangronde Lisaaah verdacht zegt te vinden. Kán een afleidingsmaneuvre zijn, maar dat is wellicht wat vergezocht.

Hier is trouwens de post van EvilBlue waarin hij uitlegt waarom hij zoemzoem verdacht vindt. Maar ik kan er eerlijk gezegd weinig van maken.
Oud 16-03-2008, 19:58
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Waarom zouden we op iemand uit de Lisalijst stemmen? Martino was een Twinkebel-stemmer en hij stond niet in de lijst van Lisa. Of bedoelde je de Twinklijst?
Ja, gewijzigd.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 16-03-2008, 20:09
Verwijderd
Ooee, uitgesteld, spannend.

Citaat:
Jager zeker ofzo?
Laten we dan maar hopen dat het een goede extra dood oplevert!
Moet inderdaad haast wel een jager zijn, denk ik. Alle bescherm- en beheksfuncties zijn er al uit, de enige die zo last minute het verhaal serieus kan beïnvloeden is de jager.

Dus - GO JAGERT! Wolf schieten plz, voor bij de open haard.
Oud 16-03-2008, 20:11
Lethe
Lethe is offline
In het vorige weerwolfspel schoot de jager de volgende hang- of eetronde iemand dood.
__________________
Nice
Oud 16-03-2008, 20:12
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
In het gorillaverblijf, Tiergarten Schönbrunn, Wenen, vanmorgen
Sauron zat jammerend op de grond. ‘Honger’ kreunde hij, terwijl hij over zijn buik wreef. Hij had al de hele dag niks gegeten. De oppassers waren woedend op hem, omdat hij Lisa had doodgedrukt tijdens het paren. Ze hadden zo gehoopt op gorillababy’s en nu zal het daar waarschijnlijk de komende jaren niet van komen.
Sauron begon nu erg wanhopig te worden. ‘Als hij niet snel wat binnenkreeg, zou hij vast doodgaan’ dacht hij bij zichzelf. Hij had al geprobeerd om op een autoband te kauwen, maar die waren toch niet echt voedzaam, laat staan smakelijk. Hij keek over de gracht. ‘Als hij daar toch eens overheen kon komen… Aan de andere kant waren vast lekkere dingen te halen, want die gracht zat er niet voor niks zo’ redeneerde hij. Toen dacht hij weer aan zijn beroemde broer, Bokito. Die was het gelukt om over de gracht te springen. ‘Als die nietsnut het kan, dan kan ik het ook’ besloot hij.
Sauron nam een enorme aanloop en rende op de gracht af. Toen hij bij het water was, maakte hij een reuzensprong. De grote zilverrug vloog over het water. Met een plof landde hij aan de andere kant. ‘Bokito, eat your heart out’ grijnsde hij. De bezoekers van de dierentuin begonnen in paniek naar de uitgang te rennen. Sauron amuseerde zich prima en begon wild op zijn borst te trommelen. ‘Ik ben de koning van de dierentuin!’ brulde hij. Maar dat klonk voor de mensen natuurlijk als ‘Oeh oeh oeh ahh ahh aahhh!’ Na vijf minuten was er helemaal niemand meer te bekennen. Toen pas dacht Sauron weer aan het oorspronkelijke doel van zijn ontsnapping: eten zoeken.
Even verderop zag hij een ijscowagentje staan. Hij rende ernaartoe en mepte het deksel eraf. Hij stak zijn hand in de bak en trok hem meteen weer terug. ‘K-k-koud!’ rilde hij. Met grof geweld duwde hij het ijscokarretje om. ‘Bah’ gromde hij. ‘Dit spul is niet te eten.’ Hij liep verder. Aan het einde van de straat hoorde hij zoemende geluiden. Het was de bijenkorf. ‘Wat ruikt het hier lekker’ dacht hij bij zichzelf. ‘Het ruikt hier naar honing!’ Heel af en toe kregen de gorilla’s honing te eten. Dat was echt een feestmaal, Sauron was er dol op. De gorilla rende op de korf af en schopte hem omver. Hij begon meteen van de honing te eten. Uiteraard waren Zoemzoem en de andere bijen hier niet zo blij mee. Sauron wou nog een hap nemen, maar toen kreeg hij een pijnlijke steek in zijn hand. En nog één. En toen nog één. De arme gorilla werd overal gestoken. Sauron brulde het uit van de pijn en sloeg op de vlucht, maar de bijen waren echt woest nu. Ze bleven hem achtervolgen. ‘Ten aanval!’ zoemde Zoemzoem. ‘Zzzteek hem dood!’ Sauron rende de halve dierentuin. Hij op weg was naar de vijver, want hij wist dat bijen niet van water hielden. Onderweg kwam hij Sherco tegen. Het stokstaartje was samen met Tink op weg naar Minke. Het was alweer een tijdje geleden dat ze bijgeroddeld hadden en het werd wel weer eens tijd voor een meidenmiddag. Sauron rende tegen Tink en samen rolden ze de vijver in. Sherco schrok van deze actie van Sauron en vroeg zich af waarom hij zo aan kwam denderen. Al snel wist ze het antwoord op deze vraag. Ze was omringd door bijen. Zoemzoem zag Sherco en schreeuwde naar de rest van de bijen: ‘Ten aanval! Dit is een lekkerder hapje.’ Sherco werd aan alle kanten gestoken door boze bijen. Ze sprong op en neer en probeerde ze te wijken. Toen dit niet hielp, mepte ze wild om zich heen. Op een gegeven moment was haar hele gezicht opgezwollen. Ze was namelijk allergisch voor bijensteken. Door alle zwellingen kreeg ze steeds meer moeilijkheden met ademhalen en uiteindelijk viel ze neer op de grond terwijl ze wild om zich heen maaide. Sherco was gestikt door de zwellingen die ze had opgelopen door de vele bijensteken. Sherco was echter niet de enige die dood op de grond lag. Toen Sherco in elkaar zakte, raakte ze Zoemzoem met haar staart en Zoemzoem lag zwaargewond op de grond. De andere bijen probeerden hun koningin nog te redden, maar het was te laat. Sherco had Zoemzoem meegenomen bij haar dood.


Spelers:
1) Twinkebel (dorpeling)
2) MadameMinke
3) coolkast (dorpeling)
4) Pippeloen
5) Tink*
6) Sherco (jager)
7) Kazet Nagorra (dorpeling, geliefde)
8) Krynn (heks)
9) AllureV
10) Sador (tovenaar)
11) Martino87 (leerlingheks)
12) Katje
13) Lisaaah (weerwolf)
14) Cherry Springs (dorpeling, geliefde)
15) Röps (dorpeling)
16) ***ailá*** (dorpeling)
17) Stefenootje (dorpeling)
18) zoemzoem (weerwolf)
19) Evilblue
20) Paranoide
21) Uice
22) sterrenmeisje (dorpeling)

Opgehangen
Opgegeten
Gestorven door liefdesverdriet
Neergeschoten


De jager is dood en ik wil Sherco bij deze feliciteren met haar voortreffelijke keuze. Ze heeft een weerwolf neergeschoten. De dorpelingen hebben tot morgenavond 20.30 uur de tijd om het verlies van de wolven nog groter te maken.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 16-03-2008, 20:12
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Sherco
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 16-03-2008, 20:13
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Citaat:
In het vorige weerwolfspel schoot de jager de volgende hang- of eetronde iemand dood.
Aangezien Sherco online was, heb ik haar een pm gestuurd met de vraag of ze nu al een keuze kon maken. Op deze manier kwam het schot van de jager niet in de knoop met de stemmen van de dorpelingen.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 16-03-2008, 20:15
Verwijderd
Oh, beter Goed gedaan, Sherco
Nog twee te gaan, dus...

Ik wil eigenlijk wel weer op AllureV stemmen, maar misschien moet ik me ook maar eens richten op het Twinklijstje. In elk geval is er nu weer een schuldige van geschrapt!
Oud 16-03-2008, 20:18
Verwijderd
ha! goed geschoten
Oud 16-03-2008, 20:19
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
Aangezien Sherco online was, heb ik haar een pm gestuurd met de vraag of ze nu al een keuze kon maken. Op deze manier kwam het schot van de jager niet in de knoop met de stemmen van de dorpelingen.
Oke.

En Sherco: goed gedaan!

Ik denk dat ik deze ronde op Katje of op Evilblue ga stemmen.
__________________
Nice
Oud 16-03-2008, 20:19
Sherco
Avatar van Sherco
Sherco is offline
Jeuj!
Dit was een van de moeilijkste keuzes die ik ooit heb gemaakt tijdens al mij ww-spellen
Hup dorpelingen, pak die laatste 2 wolven
*Gaat weer dood zijn, enzo*
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid - Loesje
Oud 16-03-2008, 20:23
Verwijderd
Citaat:
Oke.

En Sherco: goed gedaan!

Ik denk dat ik deze ronde op Katje of op Evilblue ga stemmen.
Waarom zou je op Evilblue gaan stemmen? Hij heeft een aantal rondes geleden al aangegeven in een hele lange post dat hij 'met iedere vezel van zijn lijf denk dat zoemzoem een wolf is.'
Oud 16-03-2008, 20:33
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
Waarom zou je op Evilblue gaan stemmen? Hij heeft een aantal rondes geleden al aangegeven in een hele lange post dat hij 'met iedere vezel van zijn lijf denk dat zoemzoem een wolf is.'
Ik zie het, dat was ik vergeten. Dan wordt het waarschijnlijk Katje. Zal Evilblue dan misschien de ziener zijn?
__________________
Nice
Oud 16-03-2008, 20:38
Verwijderd
Evilblue zou inderdaad de ziener kunnen zijn. In elk geval denk ik niet meer dat hij een wolf is. Maar ik kan hem en zijn onsamenhangende verhalen nog steeds niet helemaal serieus nemen geloof ik.
Misschien ga ik toch wel mee voor Katje, ze is echt vréselijk stil, zeker voor een Katje. Net als Tink, overigens. Waar die gebleven is...?
Oud 16-03-2008, 20:41
Verwijderd
Yessssss, goedzo Sherco.

Nu moet ik wel dieper gaan nadenken over wie ik nu verdacht vind, want alle voor mij voor de hand liggende mensen zijn er nu zo'n beetje uit.

Nogmaals de Twinklijst:

Twinkebel
Minke
Aila (Dood.)
Katje (?)
Juice
Evilblue
zoemzoem (Dood, weerwolf.)
Martino (Dood, leerlingheks.)

Blijven er nog vier mensen over, van wie volgens mijn theorie twee onschuldig. Evilblue heeft zijn onschuld bewezen door zijn lange post waarin hij zoemzoem beschuldigde. Blijven over: Katje, Minke, Juice. Geen van allen vind ik echt verdacht, dus ik ga maar even oudere posts doorspitten.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:26.