Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-10-2008, 09:20
Verwijderd
Welja!

Terzake: Zijn er mensen die plannen een DK serieus danwel voor PvE, danwel voor PvP te rerollen? Ik ben al druk bezig op de beta met builds uittesten en ik ben erg enthousiast over de class. Helaas zitten er nog wat nerfs aan te komen (met name 2v2 met holy/ret paladin is onverslaanbaar) maar desalniettemin is hij zoals hij nu op de beta is een vrij definitieve 'blueprint' van hoe hij 13 november gaat zijn.
Advertentie
Oud 24-10-2008, 09:52
BendeBen
Avatar van BendeBen
BendeBen is offline
yes ik ga def voor een draenei male dk voor pve in principe maar ik zie wel. smithing powerlevel mats heb ik al en nog wat items voor quests in plaguelands voor 58-60.

maar voor mij komt het wel goed uit. was tot een paar weken geleden een jaar gestopt terwijl alle homeboys alliance gingen rerollen op een andere server. ik heb daar voor de time being een pally gemaakt die nu 63 is dus maybe hit ik de 70 nog voor wotlk en zoniet dan niet. hij is hoe dan ook niet gegeared dus weinig tijd in het char zitten maakt mij de logische keus voor reroll dk. suckt wel dat je eerst nog eens 60-70 moet doen terwijl iedereen northrend aan het verkennen is.

heb geen beta ofcourse maar filmpjes van aoe grinden zien er erg fijn uit
__________________
man, it must be great being you watching me.
Oud 24-10-2008, 10:07
Verwijderd
Ja, het aoe grinden is heel goed te doen. Als ik me niet vergis heb je daar een unholy/blood spec voor. Wat ik wel heb gemerkt toen ik aan het levelen was (tot 67, daarna op 80 premade alleen maar arena en BG gedaan. Een keertje naxx ook) is dat ondanks het voordeel dat unholy geeft, blood tot heartstrike en daarna verder speccen in unholy voor 0% downtime zorgt.

Ik heb tot nu toe nog geeneen keer food hoeven te gebruiken tijdens het levelen. Je hebt gewoon zoveel selfhealing tot je beschikking dat ik zelfs sterke elites/group quests met gemak in mijn eentje omver hak van zelfde level of in sommige gevallen zelfs hoger.

Voor PvP kan ik het kort en zakelijk houden: DK is heel moeilijk maar des te interessanter om goed te spelen. Enige classes waar we problemen mee hebben op dit moment in 1v1 zijn pallies (zowel retri, prot als holy) en resto shamans. Frost mages kunnen gevaarlijk zijn, maar als je het goed weet te spelen ook goed te doen. Voor arena heb ik eigenlijk alleen serieus 2v2 gedaan met een (geoefende) holy/ret pally. Hij heeft oneindig mana en ik blijf rustig doorhakken. Zoals ik al zei komen daar sowieso nog wat nerfs aan, maar dat de combo aanslaat is zeker.

Voor PvE (hoewel ik weinig ervaring ermee nog heb) is het wennen. Je hebt een bepaalde dps cycle die optimaal is maar een miss/parry/dodge kan die cycle makkelijk opfokken en dus je dps flink omlaag halen. +Hit maxen is dan ook de eerste prioriteit die je hebt als PvE DK.
Oud 24-10-2008, 10:59
skeleton
Avatar van skeleton
skeleton is offline
@rne schreef:

Citaat:
En Stratholme is alweer bugged, Ramstein wil niet naar buiten komen. Kutdungeon. :/
Om even hierop terug te komen, heb je toevallig te lang gewacht met het killen van alle ambo's @ slaughtersqure ? Indien dit het geval is, spawnen ze opnieuw en zal Ramstein dus niet meer naar buiten komen.
__________________
's avonds een vent, 's ochtends absent
Oud 24-10-2008, 11:01
BendeBen
Avatar van BendeBen
BendeBen is offline
voor pve ben ik voornamelijk geinteresseerd in tanking dus ik hoop dat dat wat voorstelt

http://www.wow-pro.com/death_knight_aoe_how_to
staan de filmpjes waar ik t over had. paar mobs tegelijk en dan ipv vreten 3 solo pullen en je hebt weer full hp. nice i like.
overigens heeft retpally ook geen downtime eigenlijk, sinds patch niet meer gedronken of gegeten

tevens lijkt me deathgrip dikke fun want annoying voor tegenstander. en eigenlijk ook heel logisch als je er over nadenkt om te pullen in pve, kut ranged ook altijd.
lijkt me droog in bg, zie je hele tijd casters om je heen vliegen haha
__________________
man, it must be great being you watching me.
Oud 24-10-2008, 11:19
Verwijderd
Ik heb naxx 10 dus toevallig gedaan met een (epic 80 gear) DK main tank en ik moet zeggen dat daar totaal geen aggro problemen mee waren. Uiteraard ben je benieuwd naar hoe dat zit met 25mans enzo maar daar kan ik nog niets over zeggen.

Maar al met al hebben DK's dus zeker de kwaliteiten om een goede tank te zijn.

Death Grip is inderdaad soms erg chaotisch in BG's. Zeker sinds die op de beta zeker 40-50% bevolkt zijn met DK's. Erg grappig om een priest 4 keer van hot naar her te zien vliegen in een paar seconden tijd.
Oud 24-10-2008, 11:41
BendeBen
Avatar van BendeBen
BendeBen is offline
lol ja krijg je dat, tegenstanders van elkaar grippen voor de killing blow haha
__________________
man, it must be great being you watching me.
Oud 24-10-2008, 16:14
skeleton
Avatar van skeleton
skeleton is offline
http://forums.worldofwarcraft.com/th...eNo=5&sid=1#81

Even ter info iedereen die ook een Baron mount wil farmen .
__________________
's avonds een vent, 's ochtends absent
Oud 24-10-2008, 16:45
Verwijderd
Citaat:
@rne schreef:



Om even hierop terug te komen, heb je toevallig te lang gewacht met het killen van alle ambo's @ slaughtersqure ? Indien dit het geval is, spawnen ze opnieuw en zal Ramstein dus niet meer naar buiten komen.
Ik denk eerder dat ik te snel was of dat ik ze in verkeerde volgorde killde. Zoiets las ik op wowhead. Nu wacht ik bij gewoon bij de poort en dan komen ze vanzelf allemaal langzaam op je af. Duurt wel wat langer maar dan heb je iig geen bug. Wat is trouwens het nut van het killen van de Baron in 45 minuten? Ik heb er nu 10 runs op zitten.
Oud 24-10-2008, 20:59
skeleton
Avatar van skeleton
skeleton is offline
Citaat:
Ik denk eerder dat ik te snel was of dat ik ze in verkeerde volgorde killde. Zoiets las ik op wowhead. Nu wacht ik bij gewoon bij de poort en dan komen ze vanzelf allemaal langzaam op je af. Duurt wel wat langer maar dan heb je iig geen bug. Wat is trouwens het nut van het killen van de Baron in 45 minuten? Ik heb er nu 10 runs op zitten.
Heb het zelf ooit meegemaakt dat ik ze te langzaam had gekilled, toen spawnde al die mobs daar opnieuw en kwam Ramstein ook niet naar buiten. Maar wat jij zegt is inderdaad ook waar, het schijnt een soort van scripted event te zijn, als je die mobs TE snel killed kan het dan idd voorkomen dat Ramstein niet naar buiten komt. Je hoeft overigens niet te gaan wachten totdat die dingen naar je toekomen, maar zolang je ze maar niet te snel achter elkaar sloopt. Het nut van de Baron slopen binnen 45 min is nog uit Vanilla WoW, het clearen van Strat Baron binnen de gegeven tijd moest vanwege je T 0.5 qst chain. Zo konden warriors bijv. hun valorset, rogues hun shadowcraftset, locks hun dreadmistset etc upgraden. Baron binnen 45 min slopen beinvloed de droprate van de mount niet.
__________________
's avonds een vent, 's ochtends absent
Oud 25-10-2008, 02:36
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Je krijgt ook meer AD-rep als je de 45 minuten redt.
Oud 27-10-2008, 00:12
Leeuwtje
Avatar van Leeuwtje
Leeuwtje is offline
Ikke en mijn vriend (op onze altjes) na het afhakken van undead met onze nieuwe mooie itempjes:



<3
__________________
Nothing beats a Leeuwtje. <3 Obi Wan
Oud 27-10-2008, 10:09
Verwijderd
Arthas dissaproves of dutch inc.

Oud 27-10-2008, 12:39
Verwijderd
Haha hoe gaaf blijft die zombie plague
Oud 27-10-2008, 12:59
Verwijderd
Ik had er na een paar minuten al genoeg van. Meest slechte idee van een worldevent ooit.
Oud 27-10-2008, 13:28
skeleton
Avatar van skeleton
skeleton is offline
Citaat:
Ik had er na een paar minuten al genoeg van. Meest slechte idee van een worldevent ooit.
What he said. Het is gewoon irritant, meer niet.

Oh BTW, Karazhan heeft nu een nieuwe boss, die dropt de Arcanite Ripper ( Lvl 70 epic versie van de legendarische Arcanite Reaper ). Heeft ook een cool use effect waardoor je tijdelijk in een gitaarspelende undead veranderd, erg grappig .
__________________
's avonds een vent, 's ochtends absent
Oud 27-10-2008, 13:46
Paperz
Avatar van Paperz
Paperz is offline
Citaat:
Ik had er na een paar minuten al genoeg van. Meest slechte idee van een worldevent ooit.
Ben ik het niet helemaal mee eens. Hoewel ik liever had gezien dat er meer npc-zombies waren die de stad aanvielen (mbv wat elites er tussen) vind ik het idee heel leuk dat je als pc gewoon zombie kan spelen... alleen ze hadden gedeelten van de wereld buiten het event moeten houden... want toe ik gister met 1 'spuug' attack alle battlemasters in IF had gepakt en die binnen 1 minuut allemaal waren geturned (wat wel hilarisch was omdat ze achter iedereen aan gingen) had ik wil zoiets van... mja das best wel kut als je wil pvp-en
Dus ik had eigk wat AD defenders voor de deur verwacht daar ('t is tenslotte the militaryward )
__________________
Val lekker even dood! Cooking is science for hungry people *Mysteria*
Oud 27-10-2008, 14:42
Verwijderd
Wat precies het punt is en het strontvervelend maakt. Alle npc's die ik -JUIST- nu zo vlak voor wotlk nodig heb zijn 9 van de 10 keer dood. Ikzelf ben veels te vaak de lul, waardoor ik weer helemaal vanaf de graveyard opnieuw moet komen lopen (en met mijn lock dus weer een nieuwe demon moet summonen).

Het idee is grappig, de uitvoering is gewoon heel slecht gedaan en ik denk dat blizz zich daar terdege van bewust is.
Ads door Google
Oud 27-10-2008, 14:55
Verwijderd
Toen ik gistren Orgrimaar binnenliep vond ik het nog wel geinig om overal packs van zombies te zien lopen. Maar toen wilde ik naar de Windrider die constant gecamped wordt en dan is de lol er erg snel vanaf als je op weg naar de windrijder 3 keer de pijp uit gaat.
Oud 27-10-2008, 19:22
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Ik heb er zelf veel plezier in om af en toe even een kwartiertje in Org alle lamers te cure diseasen en zo (In ieder geval op kleine schaal) de zombie plaag wat lam te leggen.
Verder, ach. Het is ontzettend lastig en irritant enzo, maar goed het is een fucking zombie plaag, dat mag ook wel. In die zin zie ik er de lol dan ook nog wel van in, maar je moet er wel even inkomen dan.
Oud 28-10-2008, 23:51
Leeuwtje
Avatar van Leeuwtje
Leeuwtje is offline
Zombies zijn gelukkig weer zo goed als foetsie dus dat scheelt weer.
__________________
Nothing beats a Leeuwtje. <3 Obi Wan
Oud 29-10-2008, 00:15
Verwijderd
is het spel nog steeds leuk? +)
Oud 29-10-2008, 14:23
Alexis Bledel
Avatar van Alexis Bledel
Alexis Bledel is offline
Dem ik weet nou nog steeds niet of ik nou prot pally moet blijven of toch naar een ret build toe moet werken, ;O
Oud 29-10-2008, 16:14
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Spinebreaker lagged wel behoorlijk. Instant cast op mijn priest 12000 ms... Daar heb ik op andere realms geen last van.
__________________
Wat een briljante deductie!
Oud 01-11-2008, 00:53
Verwijderd
Zit ik net lekker m'n Shaman te lvlen, hoor ik dat dat de slechtste class in de expansion gaat worden.
Advertentie
Oud 01-11-2008, 02:52
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Elke class wordt de slechtste in de xpac en alles wat je niet speelt is overpowered.

Shaman zijn geweldig nu, die nieuwe elemental tree is geweldig, resto ziet er ook erg puik uit, enhancement nog niet naar gekeken maar zal ook wel ouderwets prima zijn.
De totem veranderingen zijn ook gaaf trouwens

Op het moment breng ik eigenlijk al mijn speeltijd door op m'n tank, terwijl dat toch echt alleen maar bedoeld was als alt voor de variatie
Prot war pve is geniaal nu, ik doe 600+ dps al tankend, multimob tanken is een stuk haalbaarder, de overall controle is supersterk en survivability blijft enorm.
Ben druk bezig nog wat leuke badge upgrades te halen, in 2 of 3 dagen tijd 55 badges ongeveer binnen gehaald alweer, zonder Kara of andere raids te doen.
Enige nadeel is dat ik in m'n slaap nog aan het tanken ben
Oud 01-11-2008, 10:37
Verwijderd
Citaat:
Zit ik net lekker m'n Shaman te lvlen, hoor ik dat dat de slechtste class in de expansion gaat worden.
Onzin. Iedere class roept dat.

Behalve deathknights natuurlijk, want wij hakken iedereen.
Oud 01-11-2008, 11:34
skeleton
Avatar van skeleton
skeleton is offline
Citaat:
Op het moment breng ik eigenlijk al mijn speeltijd door op m'n tank, terwijl dat toch echt alleen maar bedoeld was als alt voor de variatie
Prot war pve is geniaal nu, ik doe 600+ dps al tankend, multimob tanken is een stuk haalbaarder, de overall controle is supersterk en survivability blijft enorm.
, tot nu toe in iedere PuG eindig ik nog altijd eerste in dps als ik tank met mijn warrior , leuk is dat!
__________________
's avonds een vent, 's ochtends absent
Oud 01-11-2008, 18:55
Leeuwtje
Avatar van Leeuwtje
Leeuwtje is offline
Mja ik speel niet meer veel op mn warlock omdat ik m minder leuk vind geworden nu. Alleen in PvP is 't nog wel leuk en verder niet echt. Mijn priest is wel leuker geworden, weer holy en die is nu aan d'r eerste 25mans begonnen. Toch wel spannend, iets anders doen dan ranged dps bij 25man raids.
__________________
Nothing beats a Leeuwtje. <3 Obi Wan
Oud 01-11-2008, 20:14
Verwijderd
Gewoon CoH spammen.
Oud 03-11-2008, 07:09
Q
Avatar van Q
Q is offline
Citaat:
Mja ik speel niet meer veel op mn warlock omdat ik m minder leuk vind geworden nu. Alleen in PvP is 't nog wel leuk en verder niet echt. Mijn priest is wel leuker geworden, weer holy en die is nu aan d'r eerste 25mans begonnen. Toch wel spannend, iets anders doen dan ranged dps bij 25man raids.
Toch erg intensief zo'n 25 man raid als healer
Oud 03-11-2008, 07:37
Verwijderd
Valt heel erg mee hoor. Vooral nu met de nieuwe patch.
Oud 03-11-2008, 07:40
Q
Avatar van Q
Q is offline
Citaat:
Valt heel erg mee hoor. Vooral nu met de nieuwe patch.
Da's waar, die nieuwe patch heeft het wel iets makkelijker gemaakt voor iedereen. Maar het blijft natuurlijk nog steeds wel opletten
Oud 03-11-2008, 08:03
Verwijderd
Best lekker hoe snel het nu gaat als je een alt leveltje.
Retri pally van 1-60 in 5 dagen. Inclusief een hoop extra grinden voor mining en JC

Yup, ik weet dat het veel sneller kan, maar ik ging voor lekker rustig aan spelen
Oud 03-11-2008, 09:17
Verwijderd
5 dagen als in /played of 5 dagen als in 5 dagen geleden begonnen?
Oud 03-11-2008, 09:27
Jochemska
Avatar van Jochemska
Jochemska is offline
vraag ik me ook af inderdaad :blink: ik ben al weken bezig en zit pas op lvl 31
Ads door Google
Oud 03-11-2008, 11:12
Paperz
Avatar van Paperz
Paperz is offline
Citaat:
vraag ik me ook af inderdaad :blink: ik ben al weken bezig en zit pas op lvl 31
Als je 'alle' quests(lines) kent... en je heb wat vrienden/guildies die je ff door de instances racen (terwijl je de quests ook doet) gaat het best rap... ik ga mss nog een deadknight maken in wotlk, maar ik ga niks meer lvl-en hoor... na op me main alle loremaster achievements te hebben gedaan ben ik old-world quests helemaal zat
__________________
Val lekker even dood! Cooking is science for hungry people *Mysteria*
Oud 03-11-2008, 21:18
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Ik ben al bezig vanaf januari ergens met m'n Warrior en die is nog maar lvl 52.
M'n druid iets minder lang, lvl 51 ondertussen. M'n hunter 'n maandje, lvl 35 ondertussen. En dan nog 'n shaman van lvl 18 ofzo.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 03-11-2008, 21:34
Chilli Dude
Avatar van Chilli Dude
Chilli Dude is offline
level even door tot 58 en dan Outland in. Wereld van verschil en kan je binnen een week 70 zijn. (Als je elke avond uurtje of 2 speelt)
__________________
www.hipheid.nl
Oud 03-11-2008, 23:07
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Citaat:
Toch erg intensief zo'n 25 man raid als healer

Riptide Chainheal Healing Wave
dan ch/hw spam tot volgende riptide

Repeat

niet zo moeilijk
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Oud 03-11-2008, 23:59
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
level even door tot 58 en dan Outland in. Wereld van verschil en kan je binnen een week 70 zijn. (Als je elke avond uurtje of 2 speelt)
Zoveel speel ik niet.

Maar ik ga m'n hunter wel zo snel mogelijk levelen naar 70-80 ja.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 04-11-2008, 00:26
Verwijderd
Neeeee, niet nog meer hunters.
Oud 04-11-2008, 07:50
Verwijderd
Citaat:
5 dagen als in /played of 5 dagen als in 5 dagen geleden begonnen?
/played natuurlijk, ik ben niet zo'n erge autist

Geen dungeons gedaan (die sla ik op weg naar 60 altijd over omdat ik er destijds in pre-TBC we genoeg van had), maar gewoon flink questen.
Oud 04-11-2008, 08:43
Leeuwtje
Avatar van Leeuwtje
Leeuwtje is offline
Citaat:
Toch erg intensief zo'n 25 man raid als healer
Mja ben ik inderdaad met je eens, vooral de eerste raid is even wennen en spannend, aangezien je dan nog niet weet waar je op moet letten e.d.

Was gewend om als Warlock mn curse te planten en daarna shadowbolts te sturen (giev autoshot shadowbolt?). Dan is een priest toch eventjes weer wennen!

Maarja, nu heb ik al een paar 25mans gedaan voor de lol en 't gaat wel leuk. Zelfs BT ingegaan een keer, tot 7/9 neergekregen, merk je hoe makkelijk 't is geworden.

En idd wat arno zegt, CoH spammen en PoM doet z'n werk ook netjes.
__________________
Nothing beats a Leeuwtje. <3 Obi Wan
Oud 04-11-2008, 11:01
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Nu we het toch over priests hebben, ik vind de veranderingen niet heel tof lijken, priests worden meer en meer richting de crit gestuurd!
Crit blijf ik echt een kont healing stat vinden, als je een critheal nodig hebt om de tank vol te krijgen heal je te laat imo.
Paladins met mana regen en FoL spam, dat die crit willen, okee. Maar nu, met de nieuwe surge of light en Holy Conc, bleh.

Divine hymn is wel een toffe nieuwe mana regen skill, en Guardian spirit is een leuke oh shit knop
Mijn priest spec gaat er op 80 zo uitzien:
http://www.wowhead.com/?talent=bVIbzhZfxxcc0qiuVIsz
Oud 05-11-2008, 00:22
Leeuwtje
Avatar van Leeuwtje
Leeuwtje is offline
Mehh! Typisch weer...
Dacht, super afsluiting! BT ging super, council was eitje, hoppa, op naar Illidan! Tacts clear.. Readycheck...

Instance servers down. Crash.

Login...

Login...

Failed to login.

Pft. Daar gaat mn kans om toch nog tegen Illidan te vechten voor wotlk... Of misschien toch nog volgende week?
__________________
Nothing beats a Leeuwtje. <3 Obi Wan
Oud 05-11-2008, 07:47
Q
Avatar van Q
Q is offline
Zo'n prot warrior heeft ook ineens erg coole skills er bij zeg, ik doe echt veel damage nu!
Oud 05-11-2008, 09:35
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Citaat:
Mehh! Typisch weer...
Dacht, super afsluiting! BT ging super, council was eitje, hoppa, op naar Illidan! Tacts clear.. Readycheck...

Instance servers down. Crash.

Login...

Login...

Failed to login.

Pft. Daar gaat mn kans om toch nog tegen Illidan te vechten voor wotlk... Of misschien toch nog volgende week?
Dat komt wel goed

heb je een armoy link van je priest nu btw ?

Ik ben nu fishing aan het levellen, ik ga eerder die 1k fish achievement hebben dan 375
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Oud 05-11-2008, 11:46
skeleton
Avatar van skeleton
skeleton is offline
Wou net zeggen, Illidan is echt peanuts atm.
__________________
's avonds een vent, 's ochtends absent
Oud 05-11-2008, 15:49
Jochemska
Avatar van Jochemska
Jochemska is offline
Citaat:
/played natuurlijk, ik ben niet zo'n erge autist

Geen dungeons gedaan (die sla ik op weg naar 60 altijd over omdat ik er destijds in pre-TBC we genoeg van had), maar gewoon flink questen.

ik denk dat ik er toch ook wel in de buurt kom, zat laatste week met nogal wat downtime omdat ik groups zocht voor instances, daar kap ik vanaf nu ook maar mee. Tot lvl 40 weet ik trouwens wel hoe ik efficiënt moet questen, speel het spel al langer dan vandaag
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel #42 deel 2
Yoshimare
500 15-12-2007 15:35
Software & Hardware [Laptop] Laptop aanschaffen
Verwijderd
21 29-06-2005 16:53


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:20.