Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Wegwijzen & Voorstellen
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-01-2011, 20:16
Verwijderd
Hai, ik ben hier nieuw!
Zit stiekem niet meer op middelbare school (ga in september starten met een studie), maar ik kom tijdens interactieve zoektocht zo enorm vaak terecht op dit forum, dat ik het wel leuk vond om er ook maar eens lid van te worden!
Ik heb vwo N&G gedaan, en ga binnekort beginnen met bijles geven bij een huiswerkbegeleidingsinstituut (achtig iets), dus wie weet kan ik nog iets bijdragen hier
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-01-2011, 08:18
Breakdown
Avatar van Breakdown
Breakdown is offline
Welkom=D
Ik ben ook geen middelbare scholier meer hoor en dat zijn er meer xD
Heb zelf net een studie afgerond, maar wil wat meer dus we gaan nog door studeren xD

Maar N&G misschien kan je me is een keer helpen met Biologie....kutvak xD
Met citaat reageren
Oud 20-01-2011, 09:08
Verwijderd
Jaa, dat dacht ik inderdaad al, zie ook wat meer 20-jarigen gelukkig. Hoef ik me niet helemaal superoud te voelen hier haha.
Tuurlijk, als je hulp nodig hebt kan je me altijd pb-en! Vakken waar ik vooral bij kan helpen zijn wiskunde, biologie, scheikunde. Maarja verder op zich ook wel hoor, je kan het in ieder geval altijd proberen!
Met citaat reageren
Oud 20-01-2011, 09:12
Breakdown
Avatar van Breakdown
Breakdown is offline
Oke=]

Ik heb net een opleiding Middelbaar Laboratorium Onderwijs achter de rug dus ik weet wel veel van Scheikunde, Chemisch Rekenen, Wiskunde en Natuurkunde maar Biologie heb ik nooit wat mee gehad xD

Ik heb ook een Chemische achtergrond en biologie lukt me nooit echt.
Geef mij maar scheikunde en chemisch rekenen dat vind ik stuk makkelijker xD
Met citaat reageren
Oud 20-01-2011, 10:01
razayel
razayel is offline
Welkom hoelahoeper!
Met citaat reageren
Oud 20-01-2011, 19:59
Silvano08
Avatar van Silvano08
Silvano08 is offline
Citaat:
Hai, ik ben hier nieuw!