Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Wegwijzen & Voorstellen
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-01-2011, 20:16
Verwijderd
Hai, ik ben hier nieuw!
Zit stiekem niet meer op middelbare school (ga in september starten met een studie), maar ik kom tijdens interactieve zoektocht zo enorm vaak terecht op dit forum, dat ik het wel leuk vond om er ook maar eens lid van te worden!
Ik heb vwo N&G gedaan, en ga binnekort beginnen met bijles geven bij een huiswerkbegeleidingsinstituut (achtig iets), dus wie weet kan ik nog iets bijdragen hier
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-01-2011, 08:18
Breakdown
Avatar van Breakdown
Breakdown is offline
Welkom=D
Ik ben ook geen middelbare scholier meer hoor en dat zijn er meer xD
Heb zelf net een studie afgerond, maar wil wat meer dus we gaan nog door studeren xD

Maar N&G misschien kan je me is een keer helpen met Biologie....kutvak xD
Met citaat reageren
Oud 20-01-2011, 09:08
Verwijderd
Jaa, dat dacht ik inderdaad al, zie ook wat meer 20-jarigen gelukkig. Hoef ik me niet helemaal superoud te voelen hier haha.
Tuurlijk, als je hulp nodig hebt kan je me altijd pb-en! Vakken waar ik vooral bij kan helpen zijn wiskunde, biologie, scheikunde. Maarja verder op zich ook wel hoor, je kan het in ieder geval altijd proberen!
Met citaat reageren
Oud 20-01-2011, 09:12
Breakdown
Avatar van Breakdown
Breakdown is offline
Oke=]

Ik heb net een opleiding Middelbaar Laboratorium Onderwijs achter de rug dus ik weet wel veel van Scheikunde, Chemisch Rekenen, Wiskunde en Natuurkunde maar Biologie heb ik nooit wat mee gehad xD

Ik heb ook een Chemische achtergrond en biologie lukt me nooit echt.
Geef mij maar scheikunde en chemisch rekenen dat vind ik stuk makkelijker xD
Met citaat reageren
Oud 20-01-2011, 10:01
razayel
razayel is offline
Welkom hoelahoeper!
Met citaat reageren
Oud 20-01-2011, 19:59
Silvano08
Avatar van Silvano08
Silvano08 is offline
Citaat:
Hai, ik ben hier nieuw!
Zit stiekem niet meer op middelbare school (ga in september starten met een studie), maar ik kom tijdens interactieve zoektocht zo enorm vaak terecht op dit forum, dat ik het wel leuk vond om er ook maar eens lid van te worden!
Ik heb vwo N&G gedaan, en ga binnekort beginnen met bijles geven bij een huiswerkbegeleidingsinstituut (achtig iets), dus wie weet kan ik nog iets bijdragen hier
Hai hoelahoerd, welkom.

Ik zit nu in VWO Gymnasium 4 met N&G en zou wel willen weten als het eindexamen een beetje meevalt .

de Groeten.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2011, 23:46
Gray-Fox
Avatar van Gray-Fox
Gray-Fox is offline
Welkom hoelahoeper
__________________
I'm neither truly alive, nor truly dead. An undying shadow, in the world of lights. We're not tools of the government, or anyone else!
Met citaat reageren
Oud 21-01-2011, 19:52
Verwijderd
Tnx voor het warme welkom!!
Citaat:
Hai hoelahoerd, welkom.

Ik zit nu in VWO Gymnasium 4 met N&G en zou wel willen weten als het eindexamen een beetje meevalt .

de Groeten.
Haha, hoelahoerd?
Okeey, vraag je nu aan mij of t meevalt? Want tja, jij zit waarschijnlijk nu in dat hele nieuwe gedoe, met wiskunde a,b,c,d en andere gekke veranderingen. Dat zal ook wel invloed hebben op de examens. Voor mij was het zo dat ik voor de meeste centrale examens hogere cijfers had dan de schoolexamens. Maar, dat hangt af van het niveau van de schoolexamens, in hoeverre deze overeenkomen met de centraal examens, hoe zenuwachtig je bent voor de centraal examens (met het idee 1 toets die 50% meetelt), enzovoorts. Wat altijd super aan te raden is, is veel oude examens maken, zodat je de manier van vragen herkent, en op welke manier je dat soort dingen moet oplossen enzo.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2011, 08:03
Silvano08
Avatar van Silvano08
Silvano08 is offline
Citaat:


Haha, hoelahoerd?

Srry typfout
Met citaat reageren
Oud 22-01-2011, 08:05
Silvano08
Avatar van Silvano08
Silvano08 is offline
Citaat:
Okeey, vraag je nu aan mij of t meevalt? Want tja, jij zit waarschijnlijk nu in dat hele nieuwe gedoe, met wiskunde a,b,c,d en andere gekke veranderingen. Dat zal ook wel invloed hebben op de examens. Voor mij was het zo dat ik voor de meeste centrale examens hogere cijfers had dan de schoolexamens. Maar, dat hangt af van het niveau van de schoolexamens, in hoeverre deze overeenkomen met de centraal examens, hoe zenuwachtig je bent voor de centraal examens (met het idee 1 toets die 50% meetelt), enzovoorts. Wat altijd super aan te raden is, is veel oude examens maken, zodat je de manier van vragen herkent, en op welke manier je dat soort dingen moet oplossen enzo.
Okay, bedankt
Met citaat reageren
Oud 23-01-2011, 08:54
Scholier
Avatar van Scholier
Scholier is offline
Welkom.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2011, 14:01
AnneElise
Avatar van AnneElise
AnneElise is offline
Weeelkom! Met welke studie ga je beginnen?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Het Grote Lucht-Je-Hart-Topic #132
Pruts0r
496 25-07-2008 16:56
Verhalen & Gedichten [Meetingverslag] Nu met foto's!
Verwijderd
100 19-05-2005 14:47
De Kantine Maak ons iets wijs
Muchacha
73 25-04-2005 19:10
Psychologie [Fototopic] Dat is wel weer eens nodig
Eend
498 01-08-2004 12:56
Lifestyle slechte gewoontes
Verwijderd
70 24-07-2004 23:54
Lifestyle Lifestyle verkiezingen!
Verwijderd
59 23-05-2004 18:47


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:43.