Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-12-2013, 09:37
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Eigenlijk ook wel jammer, dat die spelers zo inactief zijn. Maar wel begrijpelijk want echt sportief is dit spel niet.
Ik heb je post wel gelezen, Röps, twee keer zelfs, en dat terwijl hij niet aan mij gericht is. Maar ik vind het maar moeilijk opgeschreven. 'de acht', 'de zes', 6-4 dus weinig uit de stemming te halen. Waarschijnlijk zijn het allemaal concepten die ik best begrijp maar zoals jij het neerschrijft had je het net zo goed over voetbal kunnen hebben. Mijn stem op jou blijft netjes staan.
Advertentie
Oud 02-12-2013, 10:03
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Eerst een dronken post plaatsen dat je wolf bent en dat je mij had willen opeten, dan zeggen dat je trolt en lekker het spel voor iedereen probeert te verpesten en nu proberen mij er uit te krijgen terwijl je eerder nog riep dat je woyt er uit wilde hebben en niet mij, omdat ik niet interessant zou zijn? ArPos zou trots op je zijn.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 02-12-2013, 10:20
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Neko: waarom staat Sadye op je negeerlijst tijdens het wwspel? Dat lijkt me niet handig. Of misschien bedoel je het figuurlijk, maar dan ben ik ook benieuwd waarom je haar niet in acht neemt.
Figuurlijk dus, omdat ik weinig uit haar posts kan halen en haar manier van posten in het wwspel een beetje vervelend vind af en toe. De posts zijn vaak zo nietszeggend dat ze niet worden opgeslagen in mijn hoofd. Dat bedoelde ik ermee.

Citaat:
Goed hoor. Neko post al een tijd niet meer en Thor heeft nauwelijks gepost überhaupt. Gewoon een tip.
Ik postte gister nog.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 02-12-2013, 10:21
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
En mijn stem gaat naar DP, zoals in die post al gezegd vind ik hem verdacht. En dat de manier waarop röps speelt debiel is, wil inderdaad niet zeggen dat hem als wraak eruit werken een goed plan is.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 02-12-2013, 10:28
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
En mijn stem gaat naar DP, zoals in die post al gezegd vind ik hem verdacht. En dat de manier waarop röps speelt debiel is, wil inderdaad niet zeggen dat hem als wraak eruit werken een goed plan is.
Nee, het feit dat hij in het topic postte dat hij de wolf is en mij op had moeten eten maakt hem eruit gooien een goed plan.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 02-12-2013, 10:29
Röps
Avatar van Röps
Röps is offline
Citaat:
Eerst een dronken post plaatsen dat je wolf bent en dat je mij had willen opeten, dan zeggen dat je trolt en lekker het spel voor iedereen probeert te verpesten en nu proberen mij er uit te krijgen terwijl je eerder nog riep dat je woyt er uit wilde hebben en niet mij, omdat ik niet interessant zou zijn? ArPos zou trots op je zijn.
Proberen jou eruit te krijgen, really? Het werkt alleen (met een zeer kleine kans) als ik zelf geen wolf ben. Dus wat heb je te vrezen? Ik vraag expliciet niet aan de andere dorpelingen om zich erbij te voegen.
Oud 02-12-2013, 10:31
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
Citaat:
Gezocht: 3 dorpelingen die toch nog iets uit de stemming willen halen. Plan is bijna fool-proof.

Mijn voorstel is dat drie dorpelingen met mij op DP stemmen. Neko, Thor6, Tuttebel, please? Er zijn nog 9 stemmen in het spel (waarvan 1 heksenstem, die's een beetje irritant). Ik zou het graag 8-4 op papier maken. Het kan weinig kwaad.

Case A: Röps is dorpeling.
Scenario 1: heks zit bij de 8 en stemt mee op DP, de 4 op DP hebben allemaal een stem. Resultaat: 4-5, DP eruit, ik er nog in, maar dan weet je wel dat ik een stem heb, dat de andere drie ook dorpeling zijn, en dat de heks bij de 8 zit.
Scenario 2: heks zit bij de 4. Resultaat: 5-4, of als de heks switcht, 6-3. Er is niets uit de stemming te halen.
Scenario 3: heks zit bij de 8 en stemt op mij. Resultaat 5-4. Er is niets uit de stemming te halen.
Scenario 4: één persoon stemt niet of gooit stem weg. Stel het resultaat is gelijkspel. Dat kan alleen als de vier op DP een stem hebben. Dus ik heb een stem. Ik word wel opgehangen door de wolven, maar dan heb je wel drie zekere dorpelingen.

Case B: Röps is wolf.
Scenario 1: heks zit bij de 8 en stemt mee op DP. Resultaat: 5-4, Röps eruit, want heeft geen stem.
Scenario 2: heks zit bij de 4. Resultaat: 6-3, of als de heks switcht, 7-2. Röps eruit.
Scenario 3: heks zit bij de 8 en stemt op mij. Resultaat 6-3.
Scenario 4: één persoon stemt niet of gooit stem weg. Dan is het hooguit 4-3, want ik heb geen stem. Röps eruit.

Case C: Röps is heks.
Dan staan er maximaal 4 zuivere stemmen onder DP en is het dus maximaal 5-4, Röps gaat eruit.

Wat ik dus wil zeggen: dik kans dat ik eruit vlieg. Eigenlijk vrijwel zeker. Máár, als we er nu nog 3 dorpelingen mee stemmen op DP dan is er de kans dat er nog net iets meer uit de stemming te halen is. Er is ook een kans dat ik, hoe irritant ook, overleef. Maar dat gebeurt alleen als ik dorpeling ben.

Als het je niet uit maakt, dan kan je mij ook niet echt kwalijk nemen dat het mij niet uitmaakte of Woyt dorpeling of wolf was. Dit plan is best wel fool-proof, dus als dorpeling zou er niet zoveel tegen zijn.
het lijkt me dat dit alleen maar werkt als je zeker weet dat wij alledrie dorpelingen zijn? slimme weerwolf die nu zichzelf als dorpeling openbaart en ook op DP stemt. En dan zijn de lijstjes verpest. Toch?
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Oud 02-12-2013, 10:34
Röps
Avatar van Röps
Röps is offline
Citaat:
het lijkt me dat dit alleen maar werkt als je zeker weet dat wij alledrie dorpelingen zijn? slimme weerwolf die nu zichzelf als dorpeling openbaart en ook op DP stemt. En dan zijn de lijstjes verpest. Toch?
Wacht even, hoe kan mij plan lijstjes verpesten? Het wordt nu iets van 10-2. Dat is een verpest lijstje. Ik vraag om er 8-4 van te maken zodat er kans is op een uitkomst waar wat uit te halen is. Ik weet niet zeker dat jullie drie dorpeling zijn, maar dat denk ik. Van jou is het sowieso duidelijk. Van Neko en Thor6 denk ik het, en zie ik dat ze wellicht mee willen werken. Als één van hen wolf is, dan hang ik sowieso, en valt er niets uit het stemlijstje te halen. Maar dat is nu ook al niet zo.

En ik vraag dus ook expliciet geen anderen dan jullie om op DP te stemmen, en daar lijkt ook absoluut geen animo voor verder dus ik denk niet dat je bang hoeft te zijn dat iemand het komt verpesten. Dus het kan geen kwaad... is wat ik wil zeggen. Please overweeg het?
Oud 02-12-2013, 10:44
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Nee, het feit dat hij in het topic postte dat hij de wolf is en mij op had moeten eten maakt hem eruit gooien een goed plan.
Volgens mij is het nog altijd verboden je functie te onthullen, dus ik geloof er eigenlijk niets van. Is dit wel wat hij heeft gedaan dan is het minstens twee rode kaarten waard imo.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 02-12-2013, 10:44
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Rops, als jij wolf bent weet je ook wie je medewolven zijn en dus wie de dorpelingen zijn.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 02-12-2013, 10:46
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Volgens mij is het nog altijd verboden je functie te onthullen, dus ik geloof er eigenlijk niets van. Is dit wel wat hij heeft gedaan dan is het minstens twee rode kaarten waard imo.
Het was een dronken post die hij de volgende dag af deed als trollen. Ik betwijfel of hij over de spelregels heeft nagedacht toen hij het postte.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 02-12-2013, 10:55
Verwijderd
  • Absinthe
  • Dark Phoenix
  • EleventhHour
  • fizzle-fluffy
  • Lieveheersbeest
  • Lusi
  • Neko
  • Röps
  • Sadye
  • Thor6
  • Tuttebel
  • Wout

Ik vertrouw:
- Dark Phoenix
- EleventhHour
- Fizzle Fluffy
- Lusi
- Neko*
- Sadye

Ik vertrouw niet:
- Absinthe
- Lieveheersbeest
- Thor
- Tuttebel
- Wout

Wie er sowieso uit moet:
- Röps


Van degenen die ik niet vertrouw zijn Thor en Tuttebel vooral uit gebrek aan signalen, en minder verdacht dan de andere drie.


Even ook voor mezelf overzicht creëren.
Oud 02-12-2013, 10:56
Röps
Avatar van Röps
Röps is offline
Citaat:
Rops, als jij wolf bent weet je ook wie je medewolven zijn en dus wie de dorpelingen zijn.
Jep, maar ik ben geen wolf. Ik had geen druppel gedronken die avond overigens
Oud 02-12-2013, 11:12
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Goed overzicht Lusi, en komt behoorlijk overeen met hoe ik in het spel sta inderdaad.
Oud 02-12-2013, 11:32
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
Citaat:
  • Absinthe
  • Dark Phoenix
  • EleventhHour
  • fizzle-fluffy
  • Lieveheersbeest
  • Lusi
  • Neko
  • Röps
  • Sadye
  • Thor6
  • Tuttebel
  • Wout

Ik vertrouw:
- Dark Phoenix
- EleventhHour
- Fizzle Fluffy
- Lusi
- Neko*
- Sadye

Ik vertrouw niet:
- Absinthe
- Lieveheersbeest
- Thor
- Tuttebel
- Wout

Wie er sowieso uit moet:
- Röps


Van degenen die ik niet vertrouw zijn Thor en Tuttebel vooral uit gebrek aan signalen, en minder verdacht dan de andere drie.


Even ook voor mezelf overzicht creëren.
Wat bedoel je met gebrek aan signalen? Weinig reageren? Ik vind het gek dat je me niet vertrouwt omdat ik toch duidelijk genoemd ben door de ziener...
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Oud 02-12-2013, 11:35
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
Citaat:
Wacht even, hoe kan mij plan lijstjes verpesten? Het wordt nu iets van 10-2. Dat is een verpest lijstje. Ik vraag om er 8-4 van te maken zodat er kans is op een uitkomst waar wat uit te halen is. Ik weet niet zeker dat jullie drie dorpeling zijn, maar dat denk ik. Van jou is het sowieso duidelijk. Van Neko en Thor6 denk ik het, en zie ik dat ze wellicht mee willen werken. Als één van hen wolf is, dan hang ik sowieso, en valt er niets uit het stemlijstje te halen. Maar dat is nu ook al niet zo.

En ik vraag dus ook expliciet geen anderen dan jullie om op DP te stemmen, en daar lijkt ook absoluut geen animo voor verder dus ik denk niet dat je bang hoeft te zijn dat iemand het komt verpesten. Dus het kan geen kwaad... is wat ik wil zeggen. Please overweeg het?
Sorry Rops, maar ik vind lijstjes nu even wat minder belangrijk en ga nu gewoon op mijn gevoel af omdat er zoveel slechterikken nog inzitten die proberen te manipuleren. Of je nu slecht bent of niet, je post heeft voor mij het spel een beetje verpest dus mijn stem op jou blijft staan.
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Oud 02-12-2013, 11:49
Röps
Avatar van Röps
Röps is offline
Citaat:
Sorry Rops, maar ik vind lijstjes nu even wat minder belangrijk en ga nu gewoon op mijn gevoel af omdat er zoveel slechterikken nog inzitten die proberen te manipuleren. Of je nu slecht bent of niet, je post heeft voor mij het spel een beetje verpest dus mijn stem op jou blijft staan.
Tja, je verpest het dan zelf nog net een beetje meer voor jezelf hoor. Ik weet dat m'n actie volslagen debiel was, maar ik speel tenminste nog het spel en zie niks mis met de kans te pakken dat er toch nog iets van te maken is. Er kan niets mis gaan door je stem onder DP te zetten, juist die hoeveelheid slechteriken is een probleem want als ik nu hang en een dorpeling wordt gegeten moeten jullie overmorgen een wolf hangen om nog te kunnen winnen volgens mij. Maargoed, het is jouw keuze dan om je op deze manier dan maar bij het verpeste spel neer te leggen (imo komt dat verpesten net zoveel door het gezeik er omheen als door het getroll op zichzelf ).
Oud 02-12-2013, 12:05
Verwijderd
Je vergeet dat Thor6 in mijn ogen niet te vertrouwen is.
Oud 02-12-2013, 12:10
Röps
Avatar van Röps
Röps is offline
Hij zal idd wel de volgende zijn die opgehangen wordt; zou DP moeten zijn als je nog wilt winnen maar ok.... goed gespeeld van de wolven dan.
Oud 02-12-2013, 12:11
Verwijderd
Ik vertrouw Röps en zijn plan ook voor geen meter, dus mocht je nog een poging bij mij willen doen; mijn antwoord is nee.
Oud 02-12-2013, 12:13
Verwijderd
Citaat:
Wat bedoel je met gebrek aan signalen? Weinig reageren? Ik vind het gek dat je me niet vertrouwt omdat ik toch duidelijk genoemd ben door de ziener...
Dit, en ik vind het verder ook maar een vrij willekeurig lijstje, totaal niet beargumenteerd ook.
Oud 02-12-2013, 12:34
Verwijderd
Citaat:
Wat bedoel je met gebrek aan signalen? Weinig reageren? Ik vind het gek dat je me niet vertrouwt omdat ik toch duidelijk genoemd ben door de ziener...
De ziener heeft maar twee functies opgevraagd. Er zijn mensen waar hij uitgesprokener over was ik hecht geen waarde aan zijn uitspraak over jou.

Een ziener die zegt 'ik zie' lijkt me meer zeggen dan wat hij over jou te zeggen had.
Citaat:
Dit, en ik vind het verder ook maar een vrij willekeurig lijstje, totaal niet beargumenteerd ook.
niet zo aangevallen

Zoals ik al zei, het is voor mezelf. Gebaseerd op het totale spel. Je reactie 'grapjas' is alweer een fractie die eraan bijdraagt. Ik had overzicht voor mezelf nodig, gezien de geretardeerde gang van zaken binnen dit spel.

Zover ik het nu kan inschatten zijn de overgebleven drie mensen de weerwolven en heks.
Oud 02-12-2013, 12:36
EleventhHour
Avatar van EleventhHour
EleventhHour is offline
Citaat:
Waarom word ik nu weeeer overgeslagen?
Oh sorry k was begonnen bij de uitslag-post van Spelleider

Citaat:
Oh 11th
Oh Lusi

Röps
Absinthe (1)
EleventhHour (2)
Lusi (3)
fizzle-fluffy (4)
Lieveheersbeest (6)
Woyt (7)
Dark Phoenix (8)
tuttebel (9)
Sadye (10)

Dark Phoenix
Röps (5)
Neko* (11)
Thor6 (12)
__________________
cum hora undecima

Laatst gewijzigd op 02-12-2013 om 17:05.
Oud 02-12-2013, 13:06
Verwijderd
Citaat:
De ziener heeft maar twee functies opgevraagd. Er zijn mensen waar hij uitgesprokener over was ik hecht geen waarde aan zijn uitspraak over jou.

Een ziener die zegt 'ik zie' lijkt me meer zeggen dan wat hij over jou te zeggen had.
niet zo aangevallen

Zoals ik al zei, het is voor mezelf. Gebaseerd op het totale spel. Je reactie 'grapjas' is alweer een fractie die eraan bijdraagt. Ik had overzicht voor mezelf nodig, gezien de geretardeerde gang van zaken binnen dit spel.

Zover ik het nu kan inschatten zijn de overgebleven drie mensen de weerwolven en heks.
Ik voelde me niet eens zo aangevallen, maar vroeg me wel af waar ineens die verdenking vandaan kwam ja. En als dat dan iets als 'grapjas' als reactie op een opmerking van jou die je ook als verdacht zou kunnen interpreteren (ben blij dat ik dát niet deed) is, vind ik het inderdaad nog steeds weinig gegrond.
Oud 02-12-2013, 16:59
Thor6
Thor6 is offline
Thor6 heeft op Dark Phoenix gestemd.
Oud 02-12-2013, 17:05
EleventhHour
Avatar van EleventhHour
EleventhHour is offline
EleventhHour heeft de lijst aangepast.
__________________
cum hora undecima
Oud 02-12-2013, 17:44
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Oke, monsterpost inkomende. Sorry! Maar voor de zekerheid toch m'n gedachtes maar posten voor het geval dat Röps z'n 'plan' slaagt.

Goed, 3 mogelijkheden.

Scenario A, Röps heeft zich versproken en is wolf.

Gezien deze post:

Citaat:
Dan raad ik de dorpelingetjes aan op z'n minste een papieren gelijkspel te proberen tussen mij en DP. Laat DP op mij stemmen, ik op hem. Hij beweert dat ik wolf ben dus dan zou ie niet veel te vrezen moeten hebben ey. Vooral niet als Absinthe. en Lieveheersbeest zich even over de twee rijtjes verdelen.
zijn Absinthe. en Lieveheersbeest dan erg interessant. Zijn ze zijn medewolven dat hij ze zo specifiek noemt, of juist onschuldige dorpelingen die hij probeert mee te slepen?

Gezien deze post:

Citaat:
Gezocht: 3 dorpelingen die toch nog iets uit de stemming willen halen. Plan is bijna fool-proof.

Mijn voorstel is dat drie dorpelingen met mij op DP stemmen. Neko, Thor6, Tuttebel, please?
En het feit dat hij in dit scenario de andere wolven weet, zijn Neko*, Thor6 en Tuttebel waarschijnlijk dorpelingen en gokt hij dat de heks ook op mij stemt in een poging mij mee te slepen in zijn val.

Gezien zijn aanhoudende aanvallen richting Woyt is die dan waarschijnlijk een dorpeling, maar hij kan nu natuurlijk niet ineens om zijn hulp vragen.

Ik vermoed in dit scenario dat Absinthe. en Lieveheersbeest de laatste 2 wolven zijn.


Scenario B) Röps loopt te trollen en blijkt toch dorpeling.

In dit geval zijn zijn posts erg.. opmerkelijk en gok ik dat hij het spel gewoon probeert te verzieken voor iedereen. Wel is interessant hoe de mensen op hem reageren. Het merendeel van de mensen vermoedt dat hij zich versproken heeft en dat hij wolf is. Dit is logisch, want nog maar 3 mensen in het spel weten wie de wolven zijn.. namelijk, de wolven zelf.

Na het 'plan' van Röps om mij op te hangen komt Neko* met het volgende:

Citaat:
En mijn stem gaat naar DP, zoals in die post al gezegd vind ik hem verdacht. En dat de manier waarop röps speelt debiel is, wil inderdaad niet zeggen dat hem als wraak eruit werken een goed plan is.
Compleet negerend wat Röps postte over wolf zijn.

Wanneer ik haar daar op wijs reageert ze met:

Citaat:
Volgens mij is het nog altijd verboden je functie te onthullen, dus ik geloof er eigenlijk niets van. Is dit wel wat hij heeft gedaan dan is het minstens twee rode kaarten waard imo.
wat natuurlijk een aparte reactie is, aangezien wat Röps zei duidelijk een 'dronken' post was.
In dit geval is Neko* waarschijnlijk een wolf die weet dat Röps geen wolf kan zijn, en hoopt mensen mee te krijgen om gelijkspel te krijgen / mij eruit te gooien, omdat Röps daarna alsnog wel dood gaat en dit is voor de wolven erg voordelig.

Ook Thor6 is opmerkelijk, met zijn zeer uitgebreide post:

Citaat:
Thor6 heeft op Dark Phoenix gestemd.
Zonder verdere argumentatie. Ik heb z'n laatste zooi posts bekeken en dat zijn allemaal van die korte posts zonder verdere uitleg. Erg nietszeggend, maar ook hij wil liever mij stemmen dan iemand eruit gooien dan iemand die zegt wolf te zijn. Zijn enige reactie op het voorval:

Citaat:
Juist.......
Yeah. Weet hij misschien ook dat Röps nooit de wolf zou kunnen zijn, omdat hij dat al is? Bang om zichzelf te verraden als hij meer / inhoudelijker post?

Scenario 3: Röps is heks en probeert chaos te veroorzaken (ofzo?).

Röps wilde in ieder geval erg graag Woyt eruit hebben, dus hij vermoedt in dat geval waarschijnlijk dat Woyt goed is. Hij kan dat niet met zekerheid weten aangezien hij de functies in dit scenario niet kent, maar het is goed om in gedachte te houden.

Verder was Röps al redelijk verdacht, dus misschien vermoedde hij dat hij er als volgende uit zou gaan en hoopt hij nu nog wat mensen mee te slepen. Als hij gelijkspel / mij er eerst uit weet te krijgen, hebben de wolven een eetronde, dan hij als de heks dood (dus geen wolf) en dan nog een eetronde. Als heks jezelf opofferen voor 2 dorpelingen als de wolven al bijna winnen is natuurlijk een goede ruil en het zou winnen voor ons bijna onmogelijk maken.

Ik ben benieuwd...
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 02-12-2013, 17:49
Verwijderd
Kom op DP, als Lieveheersbeest en ik zijn medewolven zouden zijn, denk je dan echt dat we hem zo zouden laten spelen en er dan óók nog eens onze namen achteraan gooien?
Oud 02-12-2013, 17:49
EleventhHour
Avatar van EleventhHour
EleventhHour is offline
Röps kan zomaar een heks zijn ja. In dat geval doet-ie het gewoon goed
__________________
cum hora undecima
Oud 02-12-2013, 17:52
Verwijderd
We gaan het vanavond zien. Ik denk eerder dat die heks is.
Oud 02-12-2013, 17:54
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Kom op DP, als Lieveheersbeest en ik zijn medewolven zouden zijn, denk je dan echt dat we hem zo zouden laten spelen en er dan óók nog eens onze namen achteraan gooien?
Ik denk niet echt dat jij wolf bent, maar ik weet ook dat jij een goede speler bent die me rustig zou kunnen misleiden met je onschuldige posts. Wél vermoed ik dat Röps ongeacht zijn rol naar niemand gaat luisteren en jullie dus weinig zouden kunnen doen tegen zijn posts, zonder jezelf heel erg verdacht te maken.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 02-12-2013, 18:09
Verwijderd
Citaat:
Ik denk niet echt dat jij wolf bent, maar ik weet ook dat jij een goede speler bent die me rustig zou kunnen misleiden met je onschuldige posts. Wél vermoed ik dat Röps ongeacht zijn rol naar niemand gaat luisteren en jullie dus weinig zouden kunnen doen tegen zijn posts, zonder jezelf heel erg verdacht te maken.
Dat laatste is ook weer waar, maar beide wolven in één post noemen als iedereen al aanvoelt dat je wolf bent, is wel écht heel stom en zou je zeker niet in dank worden afgenomen. Dus.
Oud 02-12-2013, 18:10
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Dat laatste is ook weer waar, maar beide wolven in één post noemen als iedereen al aanvoelt dat je wolf bent, is wel écht heel stom en zou je zeker niet in dank worden afgenomen. Dus.
Ja, dat is waar. Ongeveer net zo stom als dronken posten op het forum dat je de wolf bent?
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 02-12-2013, 18:13
Verwijderd
Citaat:
Ja, dat is waar. Ongeveer net zo stom als dronken posten op het forum dat je de wolf bent?
Ik dacht dat erachteraan maar wilde het niet zeggen
Oud 02-12-2013, 18:27
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Of hij was gewoon niet dronken en liep de boel te verzieken. Ook een mogelijkheid die je in acht moet nemen.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 02-12-2013, 18:28
Röps
Avatar van Röps
Röps is offline
Citaat:
Scenario B) Röps loopt te trollen en blijkt toch dorpeling.

In dit geval zijn zijn posts erg.. opmerkelijk en gok ik dat hij het spel gewoon probeert te verzieken voor iedereen. Wel is interessant hoe de mensen op hem reageren. Het merendeel van de mensen vermoedt dat hij zich versproken heeft en dat hij wolf is. Dit is logisch, want nog maar 3 mensen in het spel weten wie de wolven zijn.. namelijk, de wolven zelf.
Dat is al gebeurd. En dat was niet heel handig. Het was geen opzettelijke "verzieking", maar het kon me niet zoveel boeien...... dus. Maar dat is gebeurd. Nu probeer ik er nog het beste van te maken en een stemlijst te creëren waarbij ik er hoogstwaarschijnlijk toch uitvlieg maar waar de dorpelingen nog iets aan hebben. Zo raar is dat niet, als je weet dat ik dorpeling ben

En leuk dat je het allemaal naar Thor6 en Neko* draait omdat ze op jou stemmen. Maakt me er alleen maar zekerder van dat jij een wolf bent. We zien na het spel wel of ik gelijk had
Oud 02-12-2013, 19:26
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Dat is al gebeurd. En dat was niet heel handig. Het was geen opzettelijke "verzieking", maar het kon me niet zoveel boeien...... dus. Maar dat is gebeurd. Nu probeer ik er nog het beste van te maken en een stemlijst te creëren waarbij ik er hoogstwaarschijnlijk toch uitvlieg maar waar de dorpelingen nog iets aan hebben. Zo raar is dat niet, als je weet dat ik dorpeling ben
Jij probeert een lijstje te maken met zeer specifieke mensen in zeer specifieke rijtjes terwijl je de functies alleen maar zeker zou kunnen weten als je wolf bent. (want dan weet je dat alle niet-medewolven mogen stemmen). Hoe verklaar je dat dan?

Citaat:
En leuk dat je het allemaal naar Thor6 en Neko* draait omdat ze op jou stemmen. Maakt me er alleen maar zekerder van dat jij een wolf bent. We zien na het spel wel of ik gelijk had
En net zei Absinthe nog dat ik het niet logisch was om het zo naar haar en Lieveheersbeest te draaien. Neko*, Thor6 en jij zijn de enige mensen die iets opvallends / anders dan de rest doen deze ronde, dus de enige mensen waar ik als jij dorpeling blijkt te zijn wat zinvols over kan zeggen op dit moment. Een post met "Tuttebel stemt ook op hem, Absinthe. stemt ook op hem" etc. zou niet erg nuttig zijn.

Neko* en Thor6 zijn voor mij verdacht als jij dorpeling blijkt te zijn omdat ze compleet lijken te negeren dat jij roept wolf te zijn. Als jij wolf of heks blijkt te zijn trek ik daar weer andere conclusies en zijn er weer andere mensen een stuk verdachter voor me.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 02-12-2013, 19:38
Röps
Avatar van Röps
Röps is offline
Citaat:
Neko* en Thor6 zijn voor mij verdacht als jij dorpeling blijkt te zijn omdat ze compleet lijken te negeren dat jij roept wolf te zijn.
En jij weet dondersgoed dat dit gaat gebeuren, omdat je zelf wolf bent

Succes dorpelingen, jammer dat jullie niet het spel verder wilden spelen. Gaat nog lastig worden. Tschuss.......
Oud 02-12-2013, 19:38
EleventhHour
Avatar van EleventhHour
EleventhHour is offline
Waar blijft die uitslag, ik ga kapot van de zenuwen hier!

__________________
cum hora undecima
Oud 02-12-2013, 19:40
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
En jij weet dondersgoed dat dit gaat gebeuren, omdat je zelf wolf bent

Succes dorpelingen, jammer dat jullie niet het spel verder wilden spelen. Gaat nog lastig worden. Tschuss.......
Ik vermoed nog steeds zwaar dat je een wolf bent die zichzelf verraden heeft, maar ik ben benieuwd...

Edit: of misschien toch de heks. Hm.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 02-12-2013, 19:43
Röps
Avatar van Röps
Röps is offline
Citaat:
Ik vermoed nog steeds zwaar dat je een wolf bent die zichzelf verraden heeft, maar ik ben benieuwd...
Lies...
Oud 02-12-2013, 19:44
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Lies...
Weet je, ik hoop oprecht voor je dat je de wolf / heks bent. Dat betekent dat je in ieder geval niet 'omdat het je niet uitmaakte' en je liever wilde trollen ons een dorpeling, een hangronde en mogelijk zelfs de winst hebt gekost.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 02-12-2013, 19:51
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Dat ik uit principe niet op arPos stemde was niet verdacht, maar als röps dorpeling blijkt en ik hem meer vertrouw dan jou dan ben ik wel verdacht?
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 02-12-2013, 19:54
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Dat ik uit principe niet op arPos stemde was niet verdacht, maar als röps dorpeling blijkt en ik hem meer vertrouw dan jou dan ben ik wel verdacht?
ArPos werd er min of meer bij genaaid door sann, ik snap dat je dat lullig en buiten het spel vond. Röps doet dit alles echter keihard zelf, dus welk principe zou daarop gelden?
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 02-12-2013, 19:56
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Ik zeg nergens dat ik uit principe niet op röps stem. Alleen dat het onlogisch is dat jij mij verdachter vind, nadat ik een dorpeling vertrouw. (daar gelaten dat hij het spel voor de rest verpest enkel en alleen omdat hij het zat is)
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 02-12-2013, 19:57
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
En mijn eerdere standpunt staat nog; je eigen functie blootgeven is verboden. Ik geloof dan ook niet dat hij dat gedaan heeft.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 02-12-2013, 19:58
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ik zeg nergens dat ik uit principe niet op röps stem. Alleen dat het onlogisch is dat jij mij verdachter vind, nadat ik een dorpeling vertrouw. (daar gelaten dat hij het spel voor de rest verpest enkel en alleen omdat hij het zat is)
Je beredenering om niet op ArPos te stemmen snapte ik. Je beredenering om niet op Röps te stemmen snap ik minder goed, maar ik snap al helemaal niet waarom je het hele roepen dat hij de wolf is buiten beschouwing liet / zo makkelijk afdeed als niet waar. Dat vooral.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 02-12-2013, 20:08
Verwijderd
Ik heb net de laatste drie bladzijdes gelezen en ik vind Rops echt een held, wat z'n functie ook is. Mooie ''dronken'' posting, hahaha.
Oud 02-12-2013, 20:16
Röps
Avatar van Röps
Röps is offline
Citaat:
Weet je, ik hoop oprecht voor je dat je de wolf / heks bent. Dat betekent dat je in ieder geval niet 'omdat het je niet uitmaakte' en je liever wilde trollen ons een dorpeling, een hangronde en mogelijk zelfs de winst hebt gekost.
De dorpelingen kosten zichzelf de winst, door allemaal op mij te stemmen

En als ze jou woensdag niet hangen, verdienen ze de winst ook gewoon niet.
Oud 02-12-2013, 20:20
Verwijderd
Kosten zichzelf ja, mijnheer de organisator hiervan.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel #95.1
Spelleider
500 27-11-2013 20:13
De Kantine Weerwolfspel #95
Verwijderd
242 25-11-2013 20:00
De Kantine Weerwolfspel 40 #2
Martiño
265 11-10-2007 18:46
De Kantine Weerwolfspel 39, topic 2.
TopDrop
246 25-09-2007 07:25
De Kantine Tribute to Quiana: Control C en ook Control V
hasseltboy
500 28-07-2005 22:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:32.