Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-03-2002, 19:00
xxxemmyxxx
xxxemmyxxx is offline
Ik heb eigenlijk best wel een normaal gewicht.. (50 kg bij 1.69 m.... klinkt weinig mar ik ben ook nog maar 15) maar als ik mezelf in de spiegel zie zie ik helemaal geen mooi slank meisje ik vind mezelf best dik.. vooral m'n bovenbenen vind ik zo dik! Ik weet niet wat ik hier nou mee moet want ik denk niet dat t slim is om meer af te vallen.. misschien heb ik erg lichte botten ofzo? ik vind het zo raar, want andere mensen die meer wegen vind ik er soms nog veel slanker uitzien.

Ik vind het ook niet leuk om dit hier neer te zetten, vertel het ook niet aan vriendinnen dat ik mezelf zo dik vind omdat ik (met dit gewicht) eigenlijk helemaal niet mag zeuren! ik voel me dan een beetje schuldig als ik dan zeg dat ik graag wil afvallen.. maar ik weet ook niet wat ik hier nou mee moet
Met citaat reageren
Oud 13-03-2002, 19:17
Verwijderd
ik woog eerst 57 en was 1.65m.
kvond mezelf toen af en toe ook best dik, mn bovenbenen enzo. maar niet echt dik, maar kvond wel dat ik wat dunner mocht zijn.
toen kwam ik in 5 maanden 10 kilo aan, weeg nu zo'n 66 kilo. nu zie ik pas hoe dun ik toen was, kwas gewoon slank en niks mis mee, gewoon maatje small enzo... nu ben ik ook niet echt dik ofzo, maar wel dikker en nu zie ik pas hoe dun ik toen was en ik had toen nix te klagen.

ik heb jou nooit gezien,maar 1.69 en 50 kilo?lijkt me toch wel dat je gewoon dun bent hoor. en aan je botten zal het vast niet zo veel liggen. ik denk dat het maar in je hoofd zit, want iedereen denkt wel eens, he die bovenbenen..bah veels te dik, terwijl anderen er niks van zien.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2002, 19:50
kneisje
Avatar van kneisje
kneisje is offline
Nah, heb ik soms ook wel. Ben 1m67 en 51 kilootjes. Maarja, van die spieroefeningen enzo helpen wel goed!!
Met citaat reageren
Oud 14-03-2002, 12:52
Verwijderd
Citaat:
xxxemmyxxx schreef:
Ik heb eigenlijk best wel een normaal gewicht.. (50 kg bij 1.69 m.... klinkt weinig mar ik ben ook nog maar 15) maar als ik mezelf in de spiegel zie zie ik helemaal geen mooi slank meisje ik vind mezelf best dik.. vooral m'n bovenbenen vind ik zo dik! Ik weet niet wat ik hier nou mee moet want ik denk niet dat t slim is om meer af te vallen.. misschien heb ik erg lichte botten ofzo? ik vind het zo raar, want andere mensen die meer wegen vind ik er soms nog veel slanker uitzien.

Ik vind het ook niet leuk om dit hier neer te zetten, vertel het ook niet aan vriendinnen dat ik mezelf zo dik vind omdat ik (met dit gewicht) eigenlijk helemaal niet mag zeuren! ik voel me dan een beetje schuldig als ik dan zeg dat ik graag wil afvallen.. maar ik weet ook niet wat ik hier nou mee moet
Ah, ik weet precies wat je bedoeld, toen ik 15 was was ik 1.64 bij 48 kilo of zo. Ik was natuurlijk dun, maar omdat bijna al mijn vriendinnen erg dun zijn (geen anorexia of zo, ze zijn gewoon erg dun - zit in de familie bij hun allemaal ) voelde ik me altijd dikker.

Nu ik eindelijk een beetje uitgegroeid ben ben ik eigenlijk nog onzekerder, omdat mijn figuur ook nog es vrouwelijker is geworden (dus dikkere kont, heupen, bovenbenen ). Ik weet eigenlijk niet goed wat ik er mee moet, ik *weet* wel dat ik niet te dik ben (55 kg, 1.67) alleen voor mijn gevoel ben ik dat wel...
Nou ja, ik negeer het gewoon. Als je naar jezelf kijkt kijk je toch als het ware in een lachspiegel, alles lijkt vergroot waar het helemaal niet is en zo...
Met citaat reageren
Oud 14-03-2002, 12:55
Verwijderd
Citaat:
popcorn schreef:
Nah, heb ik soms ook wel. Ben 1m67 en 51 kilootjes. Maarja, van die spieroefeningen enzo helpen wel goed!!
Puh, da's een prima gewicht, zelfs aan de dunne kant Maar idd, ookal werken die oefeningen niet, dan nog heb je het gevoel dat het werkt... En als het wel werkt maakt het niet uit, het is niet slecht voor je, als je spieren strakker worden.

Oh jah, ook nog, als je gewoon meer sport voel je je vanzelf beter bij je gewicht. Als ik een poos heb gemountainbiked heb ik in ieder geval het gevoel dat ik wat doe voor mijn eten, en het kan geen kwaad

[Dit bericht is aangepast door Morgan (14-03-2002).]
Met citaat reageren
Oud 14-03-2002, 13:51
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef:
Als je naar jezelf kijkt kijk je toch als het ware in een lachspiegel, alles lijkt vergroot waar het helemaal niet is en zo...
idd
dr is ook zo'n tekeningetje van een man en een vrouw die allebei in een spiegel kijken, de man is een beetje dunnig en ziet zichzelf gespierd in de spiegel, de vrouw is normaal gevormd en ziet zichzelf dikker dan ze is..
niks aan te doen..


Met citaat reageren
Oud 14-03-2002, 14:29
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
na je 15e verandert je figuur ook nog een heel stuk..
je groeit nog een beetje en zelfs al zou je al uitgegroeit zijn voor het grootste deel, dan nog: je figuur verandert nog!
ik hoop dat dat je een beetje gerust stelt!
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2002, 21:26
Verwijderd
Citaat:
danique2 schreef:
idd
dr is ook zo'n tekeningetje van een man en een vrouw die allebei in een spiegel kijken, de man is een beetje dunnig en ziet zichzelf gespierd in de spiegel, de vrouw is normaal gevormd en ziet zichzelf dikker dan ze is..
niks aan te doen..


Cool tekeningetje
Met citaat reageren
Oud 15-03-2002, 17:01
N*A*Shezbaernon
N*A*Shezbaernon is offline
Nu heb ik dus hetzelfde ... ik ben de laatste tijd best veel afgevallen en zit nu op een redelijk goed gewicht ( moet nog wel wat af, maar dat lukt gewoon ), maar ben nog steeds dik, en dan vooral op de plaatsen waar ik het meest moest afvallen . Is niet leuk, baal daar heel erg van, maar durf eigenlijk ook nix te zeggen, want dan krijg ik meteen opmerkingen dat ik toch helemaal niet zwaar ben en dat ik er * dun * er uit zie ( komt doordat ik afgevallen ben, niet doordat ik werkelijk dun ben ).
__________________
Bloedserieus
Met citaat reageren
Oud 16-03-2002, 21:38
kneisje
Avatar van kneisje
kneisje is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Puh, da's een prima gewicht, zelfs aan de dunne kant Maar idd, ookal werken die oefeningen niet, dan nog heb je het gevoel dat het werkt... En als het wel werkt maakt het niet uit, het is niet slecht voor je, als je spieren strakker worden.

[Dit bericht is aangepast door Morgan (14-03-2002).]
Werkt echt wel! Sit ups enzow!!!

Met citaat reageren
Oud 17-03-2002, 01:10
vanilla
vanilla is offline
Citaat:
popcorn schreef:
Werkt echt wel! Sit ups enzow!!!


hoe kunnen jullei met je lichaam werken als ie dik is/je 'm dik vindt?
ik kan niet met mijn lichaam werken hoor.
dat vieze dikke gore ding bungelig, ik KAN daar niet mee werken, ja mevrouw, hoe wil je dan afvallen, je vreet alleen maar pff weet k het.... bestond er maar calorie vrij voedsel...
Met citaat reageren
Oud 17-03-2002, 13:27
kneisje
Avatar van kneisje
kneisje is offline
Gewoon nie zo veel vreten en sporten!
Met citaat reageren
Oud 18-03-2002, 19:25
snowboardgirlke
snowboardgirlke is offline
Ik voel mij ook verschrikkelijk dik. Vooral mijn buik en bovenbenen. Mijn gewicht is wel ok (53kg 1.72)
Maar toch heb ik wel echt een dikke buik (en ben ni zwanger ze)

Met citaat reageren
Oud 18-03-2002, 20:07
Verwijderd
Citaat:
vanilla schreef:

hoe kunnen jullei met je lichaam werken als ie dik is/je 'm dik vindt?
ik kan niet met mijn lichaam werken hoor.
dat vieze dikke gore ding bungelig, ik KAN daar niet mee werken, ja mevrouw, hoe wil je dan afvallen, je vreet alleen maar pff weet k het.... bestond er maar calorie vrij voedsel...
Zo erg vind ik het niet... Ik vind het op zich wel fijn om iets fysieks te doen, ik ben alleen meestal te lui... Ik heb een gewoonte om 's avonds een paar buikspieroefeningen te doen (niet dat die helpen) en wat te rekken en te strekken (ben behoorlijk lenig, kon spagaat en zo en oefende dat ook, heb jammer genoeg alleen laatst een spier verrekt en nu kan ik het nie meer... kan ik weer oefenen).

Ik heb geen zin later oud en stijf te worden en nu al helemaal nie
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:01.