Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-04-2002, 15:38
iguana
iguana is offline
Mensen ik heb een vraagje.
Ik train nu al paar jaar en dan 5 dage per week. En nu is mijn vraag ik wordt nie zwaarder
Hoe kan dat kome ik eet veel nou ja zegge ze namelijk :
s'ochtens: een bak bambix met een eiwitshake.
s'middags: 6 boterhammen met een weightganer shake (om massa op te bouwe).
sávonds: me normale avondete met weer een eiwitshake.
en dan nog rond 9 uur weer een bak bambix met een eiwitshake.
lijkt me tog wel genoeg om nu aan te kome zou ik zo zegge.
maar ik ben dus nu minder gaan traine zo'n twee keer per week hoop dat dit lukt heeft iemand nog tips !!!!!
Dan hoor ik die graag dankjuhhh.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2002, 16:14
Verwijderd
dat is te eenzijdig daar kom je nooit van aan nee, gewoon veel eten pakken met veel koolhydraten,vetten en suiker
Met citaat reageren
Oud 25-04-2002, 16:32
iguana
iguana is offline
Ja maar koolhydraten zijn bouwstoffen en eiwitte zijn dat ook+ dat ik ook creatine neem.
En amino fuel , anabolic fuel . en producten om me testosteron te verhoge en voor me groeihormoon.
Kijk en je moet juist geen suikers neme je moet geen verzadigde vette neme zoals suikers en veel patat dat werkt nie ja je wordt er modder vet van.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2002, 16:58
Verwijderd
Citaat:
iguana schreef:
Ja maar koolhydraten zijn bouwstoffen en eiwitte zijn dat ook+ dat ik ook creatine neem.
En amino fuel , anabolic fuel . en producten om me testosteron te verhoge en voor me groeihormoon.
Kijk en je moet juist geen suikers neme je moet geen verzadigde vette neme zoals suikers en veel patat dat werkt nie ja je wordt er modder vet van.
waarom slik je al die zooi
Met citaat reageren
Oud 25-04-2002, 17:03
iguana
iguana is offline
HAHA je lijkt me vrienidin wel maar het is geen zooi het is allemaal getest en ja sommige dinge nog nie maar die test ik dan wel voor ze .
En ja om sneller te groeien en omdat ik me lichaam helemaal met het traine uitput heb ik meer van dat soort stoffe nodig en dat haal ik dus uit die pille enzo.
En me vriendin klaagt ook een beetje omdat ik schijnbaar agresiever over kom maar ja daar gaat het nie om vindt ik.
Ja het lijkt allemaa slect maar ik koop het bij een goede zaak waar ik zeker van weet dat het geen rommel is.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2002, 17:08
Verwijderd
Citaat:
iguana schreef:
HAHA je lijkt me vrienidin wel maar het is geen zooi het is allemaal getest en ja sommige dinge nog nie maar die test ik dan wel voor ze .
En ja om sneller te groeien en omdat ik me lichaam helemaal met het traine uitput heb ik meer van dat soort stoffe nodig en dat haal ik dus uit die pille enzo.
En me vriendin klaagt ook een beetje omdat ik schijnbaar agresiever over kom maar ja daar gaat het nie om vindt ik.
Ja het lijkt allemaa slect maar ik koop het bij een goede zaak waar ik zeker van weet dat het geen rommel is.
ehhhm ja.....
k ga me er verderz maar niet mee bemoeien......
maar ik zou iig géén dingen slikken die nog niet getest zijn...

Maar ben je dan klein of heb je groeiachterstand, dat je sneller wilt groeien

*slikt commentaar in*
Met citaat reageren
Oud 25-04-2002, 17:27
iguana
iguana is offline
Nee dat heb ik nie maar kijk testosteron is dus je mannelijk geslachts hormoon en die kan je verhoge door pille en dat doe ik dus. en dan gaan je spiere ook meer groeie wel blijve traine uiteraard. En daar zijn dus al die dinge voor die ik slik.
Want op een gegeven moment is je lichaam uitgegroeid en dan moet je het een handje helpe en dat doe ik dan door die dinge die ik slik.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2002, 17:38
Verwijderd
Citaat:
iguana schreef:
Nee dat heb ik nie maar kijk testosteron is dus je mannelijk geslachts hormoon en die kan je verhoge door pille en dat doe ik dus. en dan gaan je spiere ook meer groeie wel blijve traine uiteraard. En daar zijn dus al die dinge voor die ik slik.
Want op een gegeven moment is je lichaam uitgegroeid en dan moet je het een handje helpe en dat doe ik dan door die dinge die ik slik.
Nou, dan doe je dat fout...
Gewoon trainen/fitness/weet ik het. Dat is veel beter voor je, en krijg je ook niet al die (kunstmatige) troep binnen...

Imo, dan
Met citaat reageren
Oud 25-04-2002, 17:40
iguana
iguana is offline
HAHA ga jij me nu vertelle dat ik het fout doe al me trainings mate doen het zo.
Net als al die andere kijk maar naar stalone en van damme die dede het ook zo heb het boek van swarzenegger geleze en die zwere allemaal bij preparate
Met citaat reageren
Oud 25-04-2002, 20:03
daloon
daloon is offline
Je kan nooit zo groot worden als al die bodybuilders zonder die troep, dat is gewoon zo!

Iedereen daar heeft t gebruikt, maar ik vind het eigenlijk alleen nodig als je echt proffesioneel wilt doen, met wedstrijden meedoen enzo
Met citaat reageren
Oud 25-04-2002, 20:06
iguana
iguana is offline
Je kan niet eens meedoen aan wedstrijde als je middelen gebruikt die niet zijn toegestaan en die ik gebruik zijn wel toegestaan.
En ik wil niet eens meedoen aan wedstrijde daar train ik nie voor en het is geen troep.
Het is getest door allerlei instanties en ik gebruik dat spul van een heel goed merk en daar is niks mis mee.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2002, 20:08
Drizzt
Drizzt is offline
Misschien moet je wat meer variatie in je trainingsschema brengen? Ik weet niet hoe je nu traint, maar regelmatig veranderen van oefeningen bevordert de groei ook. Daarnaast kun je ook proberen met meer gewicht te trainen en dan minder herhalingen te maken. Als je wilt groeien zou ik trouwens ook vaker dan twee keer per week trainen.. Na 2,5 jaar trainen blijf ik nog steeds vooruit gaan met 3 a 4 keer per week trainen.

Maar aangezien je allemaal spul slikt wat naar mijn mening voor mensen is die er wel wat vanaf weten, is bovenstaande informatie vast niet nieuw voor je.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2002, 20:14
Anonymous
Anonymous is offline
Msschien moet je ook wat meer variatie in je voedsel aan brengen?
Al kan ik me niet voorstellen dat je niet aankomt met wat jij allemaal eet...
Zelf heb ik ook die shakes geprobeerd, maar kwam er ook niks van aan.. je kan is praten met wat 'grote' mensen in de sportschool of met een fitnessinstructeur.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2002, 20:31
Anonymous
Anonymous is offline
oja, je moet ook om de 3 a 4 uur eten, geen grote maaltijden, maar gewoon wat brood of iets anders, en veeeeel eiwitten..per dag 1 gram per pond lichaamsgewicht
Met citaat reageren
Oud 25-04-2002, 20:43
iguana
iguana is offline
Ja ik ben juist 2 keer per week gaan traine om meer aan te kome want ik raakte juist me massa kwijt.
En die grote mannetjes doen precies hetzelfde als mij ik train nu met hun. Die helpe me tof van hun haha.
Ik eet nu ook gewoon veel en vaker per dag kijke of dit lukt en die shakes werke wel dan moet ej gewoon goede hebbe en kijke waar je lichaam het beste op reageert en daar ben ik nu achter
Met citaat reageren
Oud 25-04-2002, 22:12
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
koolhydraten bouwstoffen?? Niet dus, brandstoffen. Maar goed, creatine heeft ook niet veel invloed op je spiermassa en het effect van eiwitten is ook nog steeds niet vastgesteld.

Ooit gehoord van de trainingskundige wet: de Wet van de Verminderde Meeropbrengst. Naarmate je traint, groeit je niveau (spiermassa bij jou dus), maar je merkt dat je voor hetzelfde resultaat steeds vaker moet gaan trainen. Op een gegeven moment zul je dus keihard moeten trainen voor heel weinig resultaat. En dat is er met jou aan de hand.

Of je bent gewoon overtraind, maar dat lijkt me niet.
__________________
Als, als, als, wat een kutwoord. ALS ik een kutje had zat ik ook wel op paardrijden, maar ik heb verdomme geen kutje.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 05:47
Drizzt
Drizzt is offline
Citaat:
iguana schreef:
Ja ik ben juist 2 keer per week gaan traine om meer aan te kome want ik raakte juist me massa kwijt.
Onzin. Van krachttraining zul je heus geen massa verliezen, dit gebeurt alleen als je veel cardio doet. Dus mocht je veel cardio doen, verminder dat dan.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 08:12
Verwijderd
Citaat:
iguana schreef:
HAHA ga jij me nu vertelle dat ik het fout doe al me trainings mate doen het zo.
Net als al die andere kijk maar naar stalone en van damme die dede het ook zo heb het boek van swarzenegger geleze en die zwere allemaal bij preparate
Dus omdat 'iedereen' het doet, is het niet slecht voor je?

Jammer hoor, dat je er zo tegenaan kijkt (of is het tegen aankijkt? )
Met citaat reageren
Oud 27-04-2002, 07:07
iguana
iguana is offline
Nou me sportinstructeur heeft mij verteld dat ik minder moet gaan traine omdat ik dan minder massa zou verlieze dus ik hoopte dat hij gelijk zou hebbe.
En mensen nogmaals het is geen TROEP het zijn gewoon voedingssuplementen en die kunne geen kwaad.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2002, 09:26
Anonymous
Anonymous is offline
je breekt je spieren af als je meerdere keren per week dezelfde spiergroep traint...
Met citaat reageren
Oud 27-04-2002, 12:24
louis84
Avatar van louis84
louis84 is offline
Citaat:
iguana schreef:
Mensen ik heb een vraagje.
Ik train nu al paar jaar en dan 5 dage per week. En nu is mijn vraag ik wordt nie zwaarder
Hoe kan dat kome ik eet veel nou ja zegge ze namelijk :
s'ochtens: een bak bambix met een eiwitshake.
s'middags: 6 boterhammen met een weightganer shake (om massa op te bouwe).
sávonds: me normale avondete met weer een eiwitshake.
en dan nog rond 9 uur weer een bak bambix met een eiwitshake.
lijkt me tog wel genoeg om nu aan te kome zou ik zo zegge.
maar ik ben dus nu minder gaan traine zo'n twee keer per week hoop dat dit lukt heeft iemand nog tips !!!!!
Dan hoor ik die graag dankjuhhh.
Heej sjaakie, ik train zelf ook, en ik kom ook zelf niet aan.
Ik denk dat je teveel train, waardoor je die zooi weer wegtraint.
Je moet indd, evenveel eten, niet trainen, zodat je lichaam binnen een bepaalde tijd, kan rusten en herstellen, niet 1 week ofzo, maar gewoon 1 maand of meer. Je komt dan langzaam aan. Ik weet zelf niet waarom je wilt aankomen, maar goed, tis niet mijn problleem, ik wil vet krijgen, en die wil ik dan weer omzetten in spieren, ik weet niet wat jij wil, maar als je ook meer spieren wil, moet je zker 2 maanden relaxen, en je lichaam vet laten kweken, daarna alles omzetten in spieren. en als je zwaarder wilt worden, moet je indd meer spieren krijgen, en moet je dus ook ietsvan 2 maanden relaxen zodat je vet krijgt en blablabla ne spieren blablabla, door de spieren word je vazelf zwarder,

'k hoop dat ik je een eindje heb geholpen
Louis
als je nog vragen heb
e-mail (MSN) louis_getting_pissed_off@Hotmail.com
__________________
Shoutless, perform, like water. You put water into a cup,it becomes the cup. Water can crash or can flow, Be water my Friend :)
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 20:14
$TR@NG3R
$TR@NG3R is offline
Ik fitnis nu ook een halfjaar ofzo en ik wil ook niet zeggen dat ik er verstand van heb maar ik weet niet of je elke dag aparte spiergroepen traint, want dat is wel het beste en dan train je je spieren ook niet weg...
En 1 of 2 maanden rust nemen is wel de grottste onzin die ik ooit heb gehoord want dan zijn ongeveer als je spieren ook weer weg.....
Ik zi ter ook over te denken creatine te gaan gebruiken, schijnt aardig goed/snel te werken en als je wil aankomen kan je beter gewoon wat extra koolhydraten eten(wat geen bouwstof is)
__________________
Think you know me?, better think again...
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Nieuwe voorste kruisband
Anno 1986
500 13-03-2007 16:19
Lichaam & Gezondheid Spiermassa/gewicht opkrikken
basje
91 22-04-2003 18:37
Vrije tijd fitness?
winging
17 29-01-2003 15:16
Software & Hardware hey mensen
Fitnessboy
64 27-08-2002 11:21
Vrije tijd Fitnes
Fitnessboy
16 24-08-2002 01:21
Liefde & Relatie altijd afgewezen worden
Blitzwing
47 04-03-2002 17:09


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:02.