Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-07-2003, 06:57
M. Arnoldi
Avatar van M. Arnoldi
M. Arnoldi is offline
Er is weer een blundertopic er bij. Alleen dit keer over werk. Mocht deze al bestaan dan mag ie dicht!

Ik werk bij Appie Happie!

Mijn grootste blunder was bij een kar opstapelen. Ik deed de zware Barleduc bovenop de lichte chips. Met me stomme harses doe ik die kar na achter, het magazijn in. Volgende dag of de dag daarna komt de afdelingsmanager naar mijn toe en keek al een beetje pissed. Toen wees hij die kar aan. Ik stond echt van .

Ik zei maar dat het een concentratiefoutje was met haast. Maar ik zei ook al tegen hem dat blijkbaar niemand mijn constructie is opgevallen, terwijl die kar luidt en duidelijk in de winkel en in het magazijn stond!

Ik laat ook veel dingen uit me handen kletteren of ik vergeet dingen, die ik wel hoor te weten. Potjes en wijnflessen laat ik meestal vallen. De troep vind ik wel altijd minder! En gisteravond ben ik vergeten om onder de kartonzak in de kartonpers twee karretjes te doen. Vergeet ik nooit, maar wel als ik moe en duf ben en met me gedachte ergens zit. Dus een collega gesmst, maar ja, die zou pas vandaag minimaal om 13.00 werken. Heb dus maar naar de AH gebeld en degene die ik aan de lijn kreeg, moest wel lachen van 'stommerik, wat doe je nou'... Ik kwam er gisternacht pas achter. En ik voelde de hele tijd al dat ik iets was vergeten, maar wat wist ik niet meer! Hopelijk zit er voor hem nie al teveel karton in!

Al met al...als er een blunder wordt gemaakt, ben ik meestal de lul. En dat haat ik!

Nu ben ik benieuwd naar jullie blunders!

Laatst gewijzigd op 24-07-2003 om 07:01.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-07-2003, 07:04
M. Arnoldi
Avatar van M. Arnoldi
M. Arnoldi is offline
Oja, soms denk je ook iets goed te doen, maar dan schijnt dat het door persoon B niet goed worden gevonden, terwijl het van persoon A wel mag. Dat is ook frustrerend, maar heeft niet zozeer met blunders te maken!
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 09:52
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
hmmmmm wat dacht je van deze.
Albert Heijn ook

Ben lekker overdag aan het vullen (toen bleef de vulling 's avonds nog wel eens staan). En ik ben wat aan het uitsorteren ik gooi dus een colli op de grond bij de wasmiddelen BHAM. hmmm lek lek lek. Wat bleek nu was het vloeibaar wasmiddel handig! NIET dus. Uur bezig geweest met opruimen vond het niet erg geslaagd (en ja het was dus nog in mijn proeftijd gelukkig maakt het niks uit (was troen der tijd 14))

Zullen er nog wel meer zijn maar deze ios me het meeste bijgebleven.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 16:22
Pan Am
Avatar van Pan Am
Pan Am is offline
Ik werk bij Air Holland als steward, nou in de cabine gebeurt er altijd wel wat! Of het zijn weer collega's die je voor lul zetten, of je vraagt: "Mevrouw, wilt u koffie of thee?" blijkt het een meneer te zijn, dat soort dingen Laatst hadden we in een ventilator in de cockpit koffiecreamer gedaan, dus toen de co-piloot zijn fan aanzette, blies er ineens een witte wolk door de cockpit en was zijn hele uniform wit Laatst hadden ze een hele lading chips onder de clip van mijn demo-seatbelt gedaan, dus ik vrolijk aan het demo-en, en bij de woorden "...the seatbelt is fastened, tightened and openend..." viel er ineens allemaal chips vanonder die clip. Hele cabine in een deuk natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 18:25
vrijgezel
Avatar van vrijgezel
vrijgezel is offline
ik werk bij de plus, en vorige blunders heb ik in een ander topic weleens verteld, maar die zal wel flink gezakt zijn.

maar het laatste wat ik heb meegemaakt, dat ik tegen een mevrouw zei meneer (maar dat leek ook echt een meneer)

en ik zou savonds het overgebleven brood opruimen, en ik zou de sluis inrijden, en die kar die was nogal wat groter dan mij en ineens in de bocht raakt ie uit balans en boem, ik kon nog net wegspringen, maar het lag overal.

kom mijn baas eraan lopen en die begon me uit te lachen,
__________________
...............................................................................................................
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 18:41
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
ik werk in een kruidvat, maar das maar een klein filiaal. alles is d'r dus erg krap en dan gaat d'r nogal vaak wat mis.
daarnaast ben ik zelf ook nog erg onhandig, dus alles wat je maar kan laten vallen is ooit wel eens door mijn vingers geglipt. tot mijn verbazing gaat gelukkig zelden iets echt kapot (wat bij een ander breekt, stuitert bij mij )

ik weet wel enkele blunders van anderen:
- parfum laten vallen bij de kassa, waardoor heel het kassagedeelte voor dágen heeft gestonken (althans; wel een lekker geur, maar niet voor continu)
- limonade in de etalage gezet. de etalage wordt altijd om de 2 weken gedaan, dus na 2 weken in de zon te hebben gestaan was alles gaan schimmelen.
- olvarit in de etalage (die vervolgens allemaal op de grond kapot waren gevallen). Dat schijnt echt enorm smerig te zijn geweest, want olvarit is erg vies.
- de prijs van een product stond verkeerd afgebeeld op een stoepbord (zo'n ding wat buiten reclame staat te maken). Iemand moest de prijs ff veranderen. Heeft een collega de juiste prijs op de beschermhoes geschreven ipv op de poster zelf. Bovendien met watervaste stift...
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 19:52
M. Arnoldi
Avatar van M. Arnoldi
M. Arnoldi is offline
Citaat:
linda85 schreef op 24-07-2003 @ 19:41: ik werk in een kruidvat, maar das maar een klein filiaal. alles is d'r dus erg krap en dan gaat d'r nogal vaak wat mis.
daarnaast ben ik zelf ook nog erg onhandig, dus alles wat je maar kan laten vallen is ooit wel eens door mijn vingers geglipt. tot mijn verbazing gaat gelukkig zelden iets echt kapot (wat bij een ander breekt, stuitert bij mij )
1) ik ben ook onhandig
2) ik laat ook altijd alles vallen
3) Er gaat haast nooit wat kapot bij mij!

Maar gelukkig vindt iedereen mij harstikke lief bij AH *ahum*

Laatst gewijzigd op 24-07-2003 om 19:54.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 19:55
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
M. Arnoldi schreef op 24-07-2003 @ 20:52:
1) ik ben ook onhandig
2) ik laat ook altijd alles vallen
3) Er gaat haast nooit wat kapot bij mij!

Maar gelukkig vindt iedereen mij harstikke lief bij AH *ahum*
haha, wij matchen

vroeger kwam m'n baas altijd gelijk kijken als ze hoorde dat d'r vanalles naar beneden kletterde. Tegenwoordig zegt ze 'ik heb niks gezien of gehoord hoor '
en de rest van m'n collega's liggen meestal in een deuk zodra ik weer iets heb laten vallen. gewoon omdat het áltijd dezelfde is
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 21:02
M. Arnoldi
Avatar van M. Arnoldi
M. Arnoldi is offline
Citaat:
linda85 schreef op 24-07-2003 @ 20:55:
haha, wij matchen

vroeger kwam m'n baas altijd gelijk kijken als ze hoorde dat d'r vanalles naar beneden kletterde. Tegenwoordig zegt ze 'ik heb niks gezien of gehoord hoor '
en de rest van m'n collega's liggen meestal in een deuk zodra ik weer iets heb laten vallen. gewoon omdat het áltijd dezelfde is
vreemd dat heb ik nou ook wel een beetje...

Het wordt eng!
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 21:52
BBEM
BBEM is offline
het was vandaag redelijk druk op me werk en ik moest ff snel een bon maken voor een klant maar ik had dus de verkeerde werkorder gepakt wat neerkwam op een bedrag dat 30 euro hoger was dan afgesproken (en de klant betaalde ook nog) dus komt me baas later naar me toe: LUL!
__________________
/ 4AGE POWER \
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 22:16
@Moon
@Moon is offline
Oké dan nu ik. Ik werk pas zo'n 4 á 5 weken bij een winkel, waar je kan kantoorartikelen kopen, kopiëren, t-shirts en bekers kan laten bedrukken etc. Nou ik mocht al vanaf de eerste week al t-shirts bedrukken. Ging altijd wel goed, alleen soms een beetje problemen met het erafhalen van die transfer v/e t-shirt. Maarrr op een dag moest ik weer een t-shirt bedrukken en wat deed ik met mn stomme kop..... ik legde die transfer ondersteboven op die t-shirt, dus de kant waarop de foto staat en dat op de t-shirt bedrukt moest worden heb ik dus niet aan de onderkant gelegd met als gevolg dat die foto niet op de t-shirt terecht kwam maar op de machine! Das echt zó stupid van me, ik snap echt niet waar ik toen met mn stomme kop was. En toen ja hoor een paar dagen later deed ik weer precies hetzelfde. Verschrikkelijk. Mn baas is daar niet bepaald blij mee
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 15:14
deesmees
Avatar van deesmees
deesmees is offline
ik heb nie echt blunders maar gebeurt wel is dat als een klant vraagt is dit echt leer dat ik ja zeg als niet zo is
Maar dan sta ik echt even te slapen jahhh maja da krjg je met hele dag zeurende mensen om je heen en zweetvoeten
en vindt ook erg vervelend als ze om de linkse schoen vragen dat ik m niekan vinde
oftewel andere klanten die m ergens anders neer hebbe gezet
Maja nie echt blunders dus
__________________
make love not war!!!!
Met citaat reageren
Oud 01-08-2003, 10:05
Verwijderd
Ik heb bij de Garantmarkt wel eens een kassa compleet laten vastlopen, of ook een keer in een menu gekregen waar ik niet meer uitkwam. En ook een keer het hele paneel met een melkfles eraf geslagen.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2003, 21:53
Dory
Avatar van Dory
Dory is offline
een pak servetten in een mopwagen laten vallen.

Ik ben niet zo erg
__________________
Nu: niet langer treuren, het kan altijd nog wel gebeuren.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2003, 22:15
paultjuhhhh
paultjuhhhh is offline
een of andere eikel had een palet met lege flessen scheef gestapelt.
dus die hadden we ff recht geschopt.. flink wat folie en touw dr omheen..
we d88 dat dat wel zou houden.
dus ik ging erg voorzichtig rijden met die paletwagen want k vond m al erg gammel.
dus ik rij naar buiten en draai m heel voorzichtig..
en toen ging ie om
d'r zaten ook nog n paar kratten met glazen melkflessen bij
vond de bedrijfsleidster niet zo leuk.. en die chauffeur had lol

Laatst gewijzigd op 01-08-2003 om 22:32.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2003, 22:35
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
Ik werk ook bij de Ah, en bij ons lazert er bij het lossen nog wel eens wat van de laadklap van de vrachtwagen af, zoals melkkarretjes (verswagen) of containers met bier/wijn (houdbaarwagen) wat een behoorlijke ravage kan geven. Het is niet altijd mijn schuld, maar een aantal keren dus wel.
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:

Laatst gewijzigd op 01-08-2003 om 22:37.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2003, 23:46
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
naam onbekend schreef op 01-08-2003 @ 23:35:
Ik werk ook bij de Ah, en bij ons lazert er bij het lossen nog wel eens wat van de laadklap van de vrachtwagen af, zoals melkkarretjes (verswagen) of containers met bier/wijn (houdbaarwagen) wat een behoorlijke ravage kan geven. Het is niet altijd mijn schuld, maar een aantal keren dus wel.
ALtijd de schuld van het DC stelletj *pieppppppppperrssssss* daaro kunnen gewoon weg niet stappelen. En anders de schuld van de chaffeur wij kunnen er zelf nooit wat aan doen nahhhhnaaaaahhh
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 08:26
tacidvs
tacidvs is offline
Bij onze ah hadden ze een keer een karretje drank, wijn enzo van de vrachtwagen laten vallen. Rook wel lekker...
__________________
back in black and with a vengeance
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 09-08-2003, 09:14
very drunk driver
Avatar van very drunk driver
very drunk driver is offline
[groenrijk carriere] een tafelblad van zo'n 7000 gulden kapot gemaakt. we moesten die dingen netjes op een stapel stapelen met latjes en piepschuim enzo was ik een latje vergeten ergens en toen zij hij knap. kben gewoon doorgegaan komen ze toch wel later achten en weten ze niet meer wie gestapeld heeft

[restaurant carriere] drinken over mensen heen gegooid zoals bier en wijn geen rode en jus.
een keer een flesje bier omgegooid en ik gauw mijn duim op het gat houden zodat het er niet allemaal uitloopt soort van reactie. spoot dat hele spul nog tegen het plafond.

[kartbaan carriere] collega in de fik gezet wij wassen de kartjes altijd met benzine en af het toe komt het over je schoenen ofzo. en bij mijn collega stond hij dichtbij en was er benzine over zijn schoen gekomen en ik schup zijn sigaret weg naar zijn schoen. stond hij in de fik gauw uitgemaakt niks aan de hand de benzine brand eerst op en daarna de schoen pas. maarja had hij maar niet moeten roken. een maand later was die gast aan het tanken terwijl hij aan het roken was en stond de kart in de fik. toen is het algemeen rookverbod weer van kract geworden
__________________
haast je niet, we komen toch allemaal tegelijk aan bij nieuwjaar
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Blunders
light fighter
23 01-09-2009 20:34
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde ŕ la 'Tiswah' ‎
Promillage
500 09-01-2008 19:28
De Kantine blunderen...!
Fantôme
173 30-08-2005 23:16
Software & Hardware [Major Fuckups] De geweldige blunders in de Wondere Wereld der Hardware
Verwijderd
53 19-08-2003 18:28
Werk, Geld & Recht Blunders op je werk?
Eend
95 13-06-2003 21:19
Eindexamens 2003 examenrituelen of blunders?
sas1324
52 02-06-2003 22:40


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:45.