Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-06-2004, 18:32
AnneCath
AnneCath is offline
Is een date savonds serieuzer dan in de middag?

Ik heb al een paar keer afgesproken met een jongen in de avond. Maar nu hebben we voor het eerst in de middag afgesproken. Mij lijkt dit minder leuk en minder serieus. Heb ik dit nou alleen of denken jullie er ook zo over?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-06-2004, 18:45
Verwijderd
Met mijn vriend was 's avonds lekker samen hangen en kletsen.
's Middags elkaar leren kennen (wederom door te praten, maar wel anders dan 's avonds).

In mijn ogen... zijn beide wel serieus, maar voelt 's avonds serieuzer
Met citaat reageren
Oud 13-06-2004, 18:46
Loesje
Avatar van Loesje
Loesje is offline
Citaat:
AnneCath schreef op 13-06-2004 @ 19:32 :
Is een date savonds serieuzer dan in de middag?

Ik heb al een paar keer afgesproken met een jongen in de avond. Maar nu hebben we voor het eerst in de middag afgesproken. Mij lijkt dit minder leuk en minder serieus. Heb ik dit nou alleen of denken jullie er ook zo over?
Lijkt mij juist wel leuk 's middags afspreken. 's avonds zijn er naar mijn idee veel meer "standaard" dingen die je kunt doen. 's middags heb je meer creativiteit nodig om iets leuks te gaan doen, en ken je elkaar dus beter kennen.
__________________
*ik besloot dat ik alles kon* Loesje
Met citaat reageren
Oud 13-06-2004, 18:46
little nemo
Avatar van little nemo
little nemo is offline
hangt er nogal vanaf wat je gaat doen...like, in de middag een boswandeling maken lijkt me veel 'serieuzer' dan savonds gaan poolen ofzo...maar like, hoezo moet 't serieus zijn?? ..als je iets van 'm wilt, waarom is dat dan niet al gebeurd dan?
__________________
ignorance is bliss
Met citaat reageren
Oud 13-06-2004, 19:00
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
Citaat:
AnneCath schreef op 13-06-2004 @ 19:32 :
Is een date savonds serieuzer dan in de middag?

Ik heb al een paar keer afgesproken met een jongen in de avond. Maar nu hebben we voor het eerst in de middag afgesproken. Mij lijkt dit minder leuk en minder serieus. Heb ik dit nou alleen of denken jullie er ook zo over?
kijk of er een of ander donker cafeetje open is ofzo,
of een pooltent, dat geeft al eerder een soort avond sfeertje
paar drankjes ertegenaan
en t voelt tzelfde
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Met citaat reageren
Oud 13-06-2004, 19:01
AnneCath
AnneCath is offline
we hebben wel al een aantal keer gezoend.

En we gaan niet heel veel boeiends doen, beetje terrasje zitten of bij hem op t terras bij zn kamer wat drinken beetje kletsen. Misschien komt er nog een vriend van hem langs, maar dat kan ik ook positief zien hij wil mij ook kennislaten maken met zijn vrienden.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2004, 19:03
Poesket
Poesket is offline
Het maakt niet heel veel uit denk ik. Als jullie normaal gesproken altijd savonds afspreken is dit weer eens wat anders en wil hij je een kleer met daglicht zien. En dat van die vriend kan zijn om te kijken of dat ''klikt'' oid. Gewoon gezellig.

En als je al eens met hem gezoend hebt, en jullie spreken daarna nog af, zit het denk ik wel goed hoor.

Zou je maar niet te veel zorgen maken en er gewoon een gezellige middag van maken.
__________________
einde
Met citaat reageren
Oud 13-06-2004, 19:07
annetjuh
Avatar van annetjuh
annetjuh is offline
heb geen flauw idee
volgens mij is er geen verschil al kun je overdag wel wat lichamelijkere dingen doen ipv een bios, kroegje of dergelijke
__________________
-o0o- Je hebt mensen en pennen, beiden schrijven -o0o-
Met citaat reageren
Oud 13-06-2004, 19:22
Zut Alors!
Avatar van Zut Alors!
Zut Alors! is offline
Avond-dates zijn standaard, middagdates niet. Ze zijn dus automatisch al een stuk intiemer, als je ze boeiend weet te maken met elkaar.
__________________
Recht voor je raapje!
Met citaat reageren
Oud 13-06-2004, 19:45
Shitonya
Avatar van Shitonya
Shitonya is offline
Hangt er vanaf wat je gaat doen, simpel
Met citaat reageren
Oud 13-06-2004, 19:48
Dzjes
Avatar van Dzjes
Dzjes is offline
In het algemeen denk ik niet dat het een groot verschil maakt, savonds lijkt het gewoon een stuk intiemer/romantischer vind ik..

Als jullie een terrasje gaan doen leren jullie elkaar toch goed kennen? Dan is het toch ook "serieus"?
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 11:14
Verwijderd
Als je nog niet eerder echt bij hem thuis bent geweest lijkt op zijn kamer zitten mij serieuzer dan ergens naar de bios gaan ofzo.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 11:52
Dree
Avatar van Dree
Dree is offline
Citaat:
Loesje schreef op 13-06-2004 @ 19:46 :
Lijkt mij juist wel leuk 's middags afspreken. 's avonds zijn er naar mijn idee veel meer "standaard" dingen die je kunt doen. 's middags heb je meer creativiteit nodig om iets leuks te gaan doen, en ken je elkaar dus beter kennen.
He, ben je dr weer / nog steeds?

Ik vind een avond date toch meer 'sex'. Tegen elkaar aanhangen, drinken, film kijken. Hiervoor hoeft hij niet per se veel interesse in jóú te hebben.

Een middagdate daar in tegen is naar mijn idee om echt een leuke tijd met elkaar te hebben, je kan allerlei leuke dingen doen en je leert elkaar beter kennen. Naar mijn idee dus serieuzer.
__________________
Devi essere piu brava che bella
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine weerwolfspel #32
Eye of Sauron
345 15-04-2007 21:09
Liefde & Relatie Een date, wat is leuk om te doen??
Raw
4 15-02-2007 21:08
Verhalen & Gedichten Een plekje van vertrouwen in mijn hart...
tropical_breeze
15 24-08-2006 12:21
Software & Hardware [PHP] Goede middag
Verwijderd
3 25-01-2005 22:58
Verhalen & Gedichten [verhaal] Afspraak op Utrecht CS
Een Tweeling
88 30-08-2004 20:38
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen blind date BOEKVERSLAG
wolfgang
6 03-06-2003 11:57


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:40.