Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-03-2017, 07:40
Verwijderd
Groep 3 en 4
Advertentie
Oud 29-03-2017, 07:57
Verwijderd
Gewoon vertellen zoals het is, en terloops één absurd ding er tussen stoppen. We hebben een koningshuis ,daar kun je wel wat leuks mee doen. Ze zijn te jong om over de primae noctis/droit de seigneur te beginnen, maar zoiets, dat we allemaal 10% van onze oogst moeten afstaan aan het koningshuis, ook als je gewoon een moestuintje hebt.
Oud 29-03-2017, 08:53
Verwijderd
Oud 01-04-2017, 11:13
Verwijderd
Vandaag 73 jaar geleden werd het kamp van mijn grootvader bevrijd.
Oud 01-04-2017, 11:33
Verwijderd
Citaat:
Vandaag 73 jaar geleden werd het kamp van mijn grootvader bevrijd.
Ja, was niet zo leuk dat ze hem daarna 20 jaar hebben moeten missen. Nog geluk dat die goelag uiteindelijk gesloten werd.
Oud 01-04-2017, 17:50
Verwijderd
Citaat:
Ja, was niet zo leuk dat ze hem daarna 20 jaar hebben moeten missen. Nog geluk dat die goelag uiteindelijk gesloten werd.
Ach, voor een kampwacht met de naam "de blonde beul" is hij er nog genadig vanaf gekomen
Oud 01-04-2017, 18:44
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Kan je daar meer over vertellen?
Oud 02-04-2017, 07:16
Verwijderd
Hij was niet echt een kampwacht maar een gevangene en ook niet blond.
Oud 03-04-2017, 00:52
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb vanavond Swiss Army Man gezien. Man, wat een bizarre maar mooie film. Mooiste vond ik nog dat er niks uitgelegd werd over de situatie, wat het open laat voor interpretaties. Gelachen, gehuild, gaaf. En Daniel Radcliffe heeft een verrassend goed Amerikaans accent. Dikke tip voor mensen die van rare films houden.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 04-04-2017, 13:20
Verwijderd
Nu.nl weer eens een opmerkelijk artikel

Citaat:
Noord-Iers echtpaar hield gehandicapte vrouw acht jaar lang als seksslaaf

Gepubliceerd: 04 april 2017 14:06

Laatste update: 04 april 2017 14:06

Een echtpaar in Noord-Ierland is dinsdag veroordeeld omdat het acht jaar lang een gehandicapte vrouw vasthield en haar als seksslaaf gebruikte. De vrouw werd vastgehouden in een kale kamer in een huis in Craigavon zonder tapijt, licht, beddengoed of gordijnen.

De 61-jarige man en zijn 56-jarige echtgenote misbruikten de vrouw herhaaldijk en filmden dat ook. De man kreeg uiteindelijk vijftien jaar gevangenisstraf en vijf jaar voorwaardelijk, de vrouw achttien maanden en achttien maanden voorwaardelijk.

De politie kwam de zaak op het spoor na een tip van een vrouw die ook in het huis van het echtpaar woonde en vier kinderen van de man had. Toen de politie de gehandicapte vrouw in 2012 bevrijdde, was ze zwaar uitgehongerd en had ze nog maar één tand in haar mond. Ze moest haar behoefte doen op een overgelopen toilet. Het is niet bekend hoe oud zij is.
Ten eerste:

Citaat:
De 61-jarige man en zijn 56-jarige echtgenote misbruikten de vrouw herhaaldijk en filmden dat ook. De man kreeg uiteindelijk vijftien jaar gevangenisstraf en vijf jaar voorwaardelijk, de vrouw achttien maanden en achttien maanden voorwaardelijk.
Waarom zo'n bizar verschil in straf? Waarom wordt die vrouw, die blijkbaar ook mishandelde, niet veel zwaarder bestraft? Zelfs als ze dat niet deed maar enkel wist van de mishandeling en het toeliet vind ik de straf in verhouding al absurd laag

Maar soit, eigenlijk vind ik dit nog veel interessanter:

Citaat:
De politie kwam de zaak op het spoor na een tip van een vrouw die ook in het huis van het echtpaar woonde en vier kinderen van de man had.
Zonder hun relaties/huishoudensamenstelling puriteins te veroordelen is het natuurlijk al interessant dat hij buiten zijn eigen vrouw en zijn seksslaaf nog een derde vrouw in huis had waarmee hij meerdere kinderen heeft gemaakt Maar die vrouw krijgt zo te lezen helemaal geen straf! Ja, ze heeft het uiteindelijk de politie verteld. Maar als ze vier kinderen heeft van de dader, dan woont ze daar neem ik aan al erg lang. Kan me niet voorstellen dat ze al die tijd van niets wist en er nu per ongeluk achter kwam

Ik ben sowieso heel erg benieuwd naar het hele verhaal hier achter.
Oud 04-04-2017, 13:29
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Zouden beide vrouwen (diegene die een lichte straf kreeg en degene met vier kinderen) wel bij hun volle verstand en dus toerekeningsvatbaar zijn?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 04-04-2017, 14:03
Verwijderd
Ja vandaar dat ik graag het verhaal er achter wil weten Maar goed, sowieso altijd bij dit soort zaken: is die man dan wel bij zijn volle verstand en toerekeningsvatbaar? Als je jarenlang een gehandicapte vrouw als seksslaaf houdt ben je per definitie niet bij je volle verstand in spreektaal zeg maar maar juridisch ligt dat natuurlijk anders.
Oud 04-04-2017, 15:45
Verwijderd
Heeft een van de tabloids niet meer informatie?
Oud 04-04-2017, 17:02
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Ik heb vanavond Swiss Army Man gezien. Man, wat een bizarre maar mooie film. Mooiste vond ik nog dat er niks uitgelegd werd over de situatie, wat het open laat voor interpretaties. Gelachen, gehuild, gaaf. En Daniel Radcliffe heeft een verrassend goed Amerikaans accent. Dikke tip voor mensen die van rare films houden.
Ik heb 'm een tijdje terug ook gezien en hij is idd errug raar, maar wel gaaf ja. De muziek vond ik ook wel interessant, met al dat valse gehum.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 05-04-2017, 01:32
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik heb 'm een tijdje terug ook gezien en hij is idd errug raar, maar wel gaaf ja. De muziek vond ik ook wel interessant, met al dat valse gehum.


Vriend van me heeft hem nu ook gezien (leuk als mensen mijn advies opvolgen) en hij vond het ook awesome hij wist ook niet zo goed hoe hij zich erover moest voelen, en dat had ik ook
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 05-04-2017, 06:26
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Christenezielen dat artikel. Waar heb je dat nou vandaan geplukt?
Oud 05-04-2017, 08:02
Verwijderd
Citaat:
Christenezielen dat artikel. Waar heb je dat nou vandaan geplukt?
Letterlijk de eerste vijf tekens van mijn bericht waren "nu.nl"

http://www.nu.nl/buitenland/4593819/...seksslaaf.html
Oud 05-04-2017, 12:13
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Omg k begon pas in de kwoot met lezen
Oud 05-04-2017, 15:58
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Waarom zo'n bizar verschil in straf? Waarom wordt die vrouw, die blijkbaar ook mishandelde, niet veel zwaarder bestraft? Zelfs als ze dat niet deed maar enkel wist van de mishandeling en het toeliet vind ik de straf in verhouding al absurd laag
Ik vind de straf voor de man ook vrij laag. Op moord staat vaak een langere straf toch? Een moord kan in één keer BAM klaar zijn, maar dit is jarenlang moedwillig iemand op vreselijke wijze mishandelen, waardoor die persoon ook nooit meer een normaal leven kan hebben. Dat vind ik eigenlijk stukken erger.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 05-04-2017, 16:05
Verwijderd
GB kent geloof ik geen levenslang
Oud 06-04-2017, 00:02
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Citaat:
Zouden beide vrouwen (diegene die een lichte straf kreeg en degene met vier kinderen) wel bij hun volle verstand en dus toerekeningsvatbaar zijn?
Ik durf wel te veronderstellen dat géén van de betrokkenen helemaal jofel is en vrees het ergste voor het kroost waarmee de hoofdmafkees zijn bijvrouw heeft opgezadeld.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Oud 07-04-2017, 13:21
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Ik had echt een heel vervelend bedrijfsongevalletje NSFW! En niet voor tere zieltjes! Niet quoten aub.

Spoiler
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 07-04-2017, 13:31
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
De huisgenoot van Geert (jwt) had dit ook eens. Best lelijk ja
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 07-04-2017, 13:43
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Kan sowieso gebeuren als je voorhuid een beetje te krap is, toch? Of zo?
Oud 07-04-2017, 14:38
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Oei, lijkt me erg pijnlijk voor de jongen in kwestie!
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 07-04-2017, 18:15
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Nu Stockholm weer, wat is er toch mis met de wereld
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 08-04-2017, 00:01
Verwijderd
Minder dan dertig jaar geleden.
Oud 08-04-2017, 02:44
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Damn, er zat een spin in mijn keuken, dus ik had Zwart erbij gehouden. Ze trok de spin mee naar de grond, waarop ik heel panisch "pak hem pak hem" stond te brullen en de katten vonden het blijkbaar nogal grappig, want ze speelden alleen maar met dat beest en ik werd steeds panischer. Uiteindelijk heeft Zwart hem opgegeten, mijn kleine, dikke heldin fucking smerig maar fucking handig.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 08-04-2017, 10:01
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
En met die tong likt ze je zo weer....
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Oud 08-04-2017, 10:03
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Citaat:
Ik had echt een heel vervelend bedrijfsongevalletje NSFW! En niet voor tere zieltjes! Niet quoten aub.

Spoiler
Hoe oud was het slachtoffer dan? Of is dat bedrijfsgevoelige informatie?
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis

Laatst gewijzigd op 08-04-2017 om 10:33.
Oud 08-04-2017, 10:05
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
En heb je hem wel laten betalen? Of kreeg hij korting?
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Oud 08-04-2017, 10:23
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
En een vraagje aan de artsen hier: wordt zo iets gehecht of laten jullie de scheurrandjes dichtgroeien onder het motto: dit is een natuurlijke besnijdenis?
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Oud 08-04-2017, 11:42
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:
Hoe oud was het slachtoffer dan? Of is dat bedrijfsgevoelige informatie?
35. En er leek ook niks mis. Ik zie hier de raarste, meest misvormde zaken voorbij komen vaak zat maar deze mankeerde echt niks.
Citaat:
En heb je hem wel laten betalen? Of kreeg hij korting?
Haha alleen laten betalen voor de tijd het half uurtje dat het nog leuk was. Maar ik voel me daar eigenlijk al weer schuldig om dus ik geef hem volgende keer wel een extreme korting. Hij had eigenlijk voor 2,5 uur geboekt dus het was nogal kut voor mijn inkomsten. Die man had ook 2 uur in de auto gezeten om hier heen te komen
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 08-04-2017, 12:23
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:
En een vraagje aan de artsen hier: wordt zo iets gehecht of laten jullie de scheurrandjes dichtgroeien onder het motto: dit is een natuurlijke besnijdenis?
goede vraag want als ik op googel lees houden veel mensen hun klachten.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 08-04-2017, 13:45
Verwijderd
Weer oom geworden
Oud 08-04-2017, 15:50
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
gefeliciteerd
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 08-04-2017, 20:30
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Citaat:
35. En er leek ook niks mis. Ik zie hier de raarste, meest misvormde zaken voorbij komen vaak zat maar deze mankeerde echt niks.


Haha alleen laten betalen voor de tijd het half uurtje dat het nog leuk was. Maar ik voel me daar eigenlijk al weer schuldig om dus ik geef hem volgende keer wel een extreme korting. Hij had eigenlijk voor 2,5 uur geboekt dus het was nogal kut voor mijn inkomsten. Die man had ook 2 uur in de auto gezeten om hier heen te komen
Dus ik neem aan dat je hem ontknaapt hebt.?
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Oud 09-04-2017, 12:48
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
En een vraagje aan de artsen hier: wordt zo iets gehecht of laten jullie de scheurrandjes dichtgroeien onder het motto: dit is een natuurlijke besnijdenis?
Ik neem aan dat dat aan de patient is.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 10-04-2017, 00:34
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik wilde Temptation Island alvast vooruit kijken, maar die tyfus Silverlight zegt dat ie niet geďnstalleerd is (net een herinstallatie en alles gedaan, maar OKE JE BENT NIET GEĎNSTALLEERD JE HEBT GELIJK HOOR) en nu hoor ik de aflevering wel, maar het beeld blijft staan op 'hoi, installeer even of schakel de plugin effe in', maar er is geen plugin om in te schakelen. Stomme Silverlight en/of Firefox
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 10-04-2017, 06:16
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
In een andere browser kijken?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 10-04-2017, 12:25
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb geen andere browser maar ik kan het wellicht proberen.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 10-04-2017, 14:12
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Je kan ook een oudere versie van Firefox gebruiken, die nog wel support biedt op onveilige NPAPI-bagger zoals Silverlight. Let wel op dat je na de installatie de automatische updates meteen uit zet.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 10-04-2017, 15:18
Verwijderd
Of IE11. Daar misbruik ik het voor.
Oud 10-04-2017, 15:40
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Je kan ook een oudere versie van Firefox gebruiken, die nog wel support biedt op onveilige NPAPI-bagger zoals Silverlight. Let wel op dat je na de installatie de automatische updates meteen uit zet.
Oh, dát is er gebeurd! Ik vond het al vreemd, vorige week werkte alles prima.
Citaat:
Of IE11. Daar misbruik ik het voor.
IE volgens mij heb ik niet eens IE meer, ik smijt die ellende er altijd af.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 10-04-2017, 15:47
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Citaat:
Oh, dát is er gebeurd! Ik vond het al vreemd, vorige week werkte alles prima.


IE volgens mij heb ik niet eens IE meer, ik smijt die ellende er altijd af.
Ik meen dat ook Opera en Chrome zo zoetjes aan wel klaar zijn met NPAPI. Dus het kon nog wel eens tricksy worden iets te vinden dat én up to date is én werkt.

Gelukkig is daar altijd nog Microsoft.. Overigens ook de enige reden dat ik MSIE wel eens gebruik (Silverlight).
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 10-04-2017, 19:27
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Zijn die Silverlight-videospelers nog steeds niet weg?
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 10-04-2017, 19:34
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
ELI5: Waarom is NPAPI zo slecht en wordt het niet meer ondersteund, maar zijn er dus blijkbaar nog wel sites die het gebruiken?
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 10-04-2017, 22:26
Verwijderd
Citaat:
Oh, dát is er gebeurd! Ik vond het al vreemd, vorige week werkte alles prima.


IE volgens mij heb ik niet eens IE meer, ik smijt die ellende er altijd af.
Windows toets+r: iexplore.exe ->OK
Oud 10-04-2017, 22:32
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Thanks, babe
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:01.