Oud 18-04-2017, 22:22
joel00pink
joel00pink is offline
Hallo ik ben een jongen van 17 jaar.

Sinds kort heb ik besloten om minder te gaan zwemmen van 5½ uur naar 1 uur. De reden hiervoor is dat ik het zwemmen niet meer leuk vind. (Ik train die ene uur nog omdat ik wel zwemtraining geef en zo technieken uit probeer). Nu zou ik een andere sport willen doen maar wat is leuk? (Voetbal en vecht/verdedigingssporten word het niet)
Met citaat reageren
Oud 18-04-2017, 22:29
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Roeien?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 18-04-2017, 22:30
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Wil je een teamsport of juist lekker zelf trainen?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 18-04-2017, 22:57
Verwijderd
basketbal?
Met citaat reageren
Oud 20-04-2017, 15:55
joel00pink
joel00pink is offline
Citaat:
Wil je een teamsport of juist lekker zelf trainen?
Ik weet het niet, aan de ene kant lijkt mij dat leuk, aan de andere kant lijkt een team ook weer raar omdat je dan de anderen ook de schuld kan geven
Met citaat reageren
Oud 20-04-2017, 19:22
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik weet het niet, aan de ene kant lijkt mij dat leuk, aan de andere kant lijkt een team ook weer raar omdat je dan de anderen ook de schuld kan geven
Wie heeft het over schuld...?

Kijk eens op internet wat er in jouw buurt mogelijk is en ga eens proeflessen doen bij dingen die jou leuk vinden. Misschien is een abonnement op de sportschool wel iets voor je, of vind je tennis heel leuk wanneer je dat eenmaal gedaan hebt.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 20-04-2017, 20:51
Kiezelsteentje
Kiezelsteentje is offline
Basketbal, honkbal/softbal, hockey, curling, schaatsen, atletiek enz....
In een teamsport kun je idd andere mensen de schuld geven van dingen maar dat kan ook andersom. Een team moet juist goed met elkaar overweg kunnen en er moet teamspirit zijn, anders dan geef je elkaar de schuld blablablabla en dan verlies je erg veel wedstrijden (veel ervaring mee)
Met citaat reageren
Oud 20-04-2017, 22:55
Skyle
Skyle is offline
Atletiek is een leuke sport, je traint samen, maar wedstrijden doe je individueel
Met citaat reageren
Oud 22-04-2017, 13:34
Verwijderd
Je moet niet denken om 'schuld geven'Je bent een team en werkt samen als een team. Bij basketbal bijvoorbeeld. Kan bijv iedereen zeggen dat je niet goed passt maar diegene die de bal pakt heeft ook wel behoorlijk de schuld als diegene er bijv. niet bij kan diegene moet dan vrijlopen. Zo heeft elke stap die je zet invloed op anderen maar ook wat de anderen doen heeft weer invloed op jou en het spel. Maar taak als je in een team zit moet je samen werken. Wij zeggen altijd samen winnen samen verliezen en zo voelt het ook. Doordat we zo goed hebben samengewerkt zijn we al 2 jaar achter elkaar kampioen geworden. Mar maak je daar een zorgen over.

Kies een een paar sporten uit en ga eens een keertje mee doen. Maar denk niet gelijk van bijv. ( dit had ik zelf) 'basketbal is leuk.... maar ik kan het niet misschien is dansen( bijv) beter dan' probeer het gewoon uit. En doe het met plezier en niet omdat het moet
Met citaat reageren
Oud 28-04-2017, 21:58
joel00pink
joel00pink is offline
Bedankt voor het advies, teamsport lijkt mij inderdaad wel interessant want ik heb tot nu toe alleen gezwommen als induvidu(?). Ik merkte bij de estaffetes dat iedereen sneller zwom dan induvidueel. Dus wil wel is teamspirit ontdekken.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd Welke sport?
dejob14
8 11-02-2013 21:05
Vrije tijd Welke sport zal ik gaan doen?
Verwijderd
26 05-02-2013 16:06
Vrije tijd overtuig mij, welke sport?
Fantôme
62 18-06-2003 23:09
Vrije tijd Welke sport zou je ZEKER NOOIT willen doen?
Frida
78 22-02-2003 01:10
Vrije tijd kleine enquete voor school: Aan welke sport(en) doen jullie en hoevaak?
Chill
36 14-05-2002 20:32
Algemene schoolzaken welke sport doen jullie buiten school?
loekie_v
18 23-01-2002 20:53


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:19.