Oud 11-12-2002, 12:07
Ellennnn
Avatar van Ellennnn
Ellennnn is offline
op vakantie gaan met je vriendje. Ik weet niet of het hier op de goede plek staat maar ik probeer het toch. Mijn vriend en ik wilden volgend zomer met zn tweeen op vakantie. We zaten te denken aan camperen of een bungalowhuisje ofzo. Het liefst in het buitenland. Mijn vriend wil het liefste naar Frankrijk omdat hij daar nog nooit geweest is. Wie heeft dit al eens gedaan en heeft nuttige tips. We weten namelijk niet of het nou leuker is om op een gewone familiecamping te gaan staan of op een jeugdcamping en waar we het beste kunnen beginnen met zoeken.

Als er mensen zijn die kunenn helpen, erg graag! Is wel vroeg om er nu al aan te denken maar mijn vriend moet voor eind januari al doorgeven wanneer hij op vakantie gaat. Alvast bedankt!!
__________________
verdorlie...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-12-2002, 13:54
Tampert
Avatar van Tampert
Tampert is offline
ik heb geen vriendje

maar ik geloof niet dat het hier hoort. Waar wel dat weet ik ook niet. Ik denk dat ik daar even over na ga denken
__________________
NIZ| tegenpartij|Kriminalpolizei!!|De hele mikmak| Dank voor die bloemen
Met citaat reageren
Oud 11-12-2002, 14:13
Verwijderd
Citaat:
Tampert schreef:
ik heb geen vriendje

maar ik geloof niet dat het hier hoort. Waar wel dat weet ik ook niet. Ik denk dat ik daar even over na ga denken

(De Kantine natuurlijk!!!)
Met citaat reageren
Oud 11-12-2002, 14:17
Tampert
Avatar van Tampert
Tampert is offline
Citaat:
McLaren schreef:
(De Kantine natuurlijk!!!)


mja ik kan ook zo gauw niets anders verzinnen
__________________
NIZ| tegenpartij|Kriminalpolizei!!|De hele mikmak| Dank voor die bloemen
Met citaat reageren
Oud 11-12-2002, 14:37
Ellennnn
Avatar van Ellennnn
Ellennnn is offline
ok, dan hier weet iemand iets?
__________________
verdorlie...
Met citaat reageren
Oud 11-12-2002, 15:57
KrizzZzZZzzjE :P
Avatar van KrizzZzZZzzjE :P
KrizzZzZZzzjE :P is offline
mij lijkt familiecamping eigelijk het leukst, dan wordt je ook niet gestoord door alle dronken jeugd en al die shit, lekker rustig met z'n twee-en. Op een familiecamping zijn de voorszieningen ook meestal gewoon standaard dus
en het is niet zo duur, bungalow huisies zijn zeer duur, en wat heb je? alles wat je thuis ook heb alleen dan 400km verderop, slaat nerges op natuurlijk.
lekker met je tentje camperen is veel leuker lijkt me ,gaan wij ook doen vind ik
__________________
Estilapo coge la dretticos !!
Met citaat reageren
Oud 11-12-2002, 18:00
Smiley_Knorretje
Smiley_Knorretje is offline
Ik weet niet hoe oud je vriend is, maar voordat je 18 bent mag je in Nederland eigenlijk nergens zelfstandig kamperen op een familiecamping volgens mij.

btw, geen vriend, dus geen ervaring...
__________________
Vandaag is de eerste dag van de rest van mijn leven.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2002, 19:54
ZHAzha
Avatar van ZHAzha
ZHAzha is offline
Ik weet niet wat jij leuker vind? een jeugdcamping of fam camping??
Als ik daaruit zou moeten kiezen zou ik naar een fam camping gaan.. al die jongeren en dan zou ik in een huisje gaan heb je alles bij de hand.. douche wc?

Ik wil deze zomer ook weg met me vriend en wij willen het liefst helemaal NIET op een camping...we willen in een huisje of ergens in een hotel.
Als dit de eerste x is dat jullie gaan zou ik eerst gewoon een weekje gaan???
__________________
hm
Met citaat reageren
Oud 11-12-2002, 19:57
SuperS
SuperS is offline
neem een goedkoop hotelletje (of een lastminute spanje (hotel))

dan hoef je je rommel nooit zelf op te ruimen en 't scheeld een hoop gedoe
__________________
ik heb lekkere avatar :D :P
Met citaat reageren
Oud 11-12-2002, 20:17
Roosa
Avatar van Roosa
Roosa is offline
Ik ben vorig jaar met mijn vriend op vakantie geweest naar frankrijk.
Ik zat op een camping aan de kust(west) helemaal onderin frankrijk.
(in de buurt van biaritz e.d) het is daar heeel gezellig, en je hebt er veel niet zo dure campings. het zijn campings in dennenbossen aan de zee, echt heel erg leuk (aanrader, vooral st girons plage, en contis plage )
Op die campings zijn veel jongeren.
Het nadeel van dat gebied is dat er weinig te zien is, wel leuke winkel plaatsjes maar geen mooie gebieden of iets cultureels.
het is ook heel toeristisch maar het voordeel daarvan is dat je altijd een winkel in de buurt hebt e.d, dat is erg handig, vooral als je geen auto hebt.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2002, 20:38
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
1 jeugdherberg: het is maar wat je zelf leuk vind. Houd er wel rekening mee dat ergernis over slaapplaatsen niet ten goede komt van je relatie
2 je vriend als gezelschap: kan heel goed gaan. ben zelf afgelopen zomer ook 2 weken gegaan en ging BIJZONDER goed. het is wel een test voor je relatie met regelen, organiseren, zorgen dat er geen verveleing toeslaat dat je op elkaar bent uitgekeken etc. aan de andere kant is bij succes het een eeuwen lange herinnering
3: ik heb niet gezien hou oud je bent maar....het kan altijd nog
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 11-12-2002, 22:10
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Mwah mijn zussie is dit jaar ook samen met haar vriend op vakantie gegaan... wel met pa en ma en ik erbij he telt dat ook? Neej he... hmz... hoe lang hebben jullie dan iets? Tis verstandig om nu al te boeken want voordat je het weet is alles vol dus nu kun je er al over nadenken, tja tenzij het uitgaat, maja dat ligt eraan hoe het gaat met de relatie he.
BTW: Mijn zussie en haar vriend hebben het dit jaar heel leuk gehad. Ondanks 2 knallende ruzies...
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2002, 06:54
Secreet
Avatar van Secreet
Secreet is offline
ligt aan jullie karakter...gezellig kan het overal worden...bedenk eerst maar wat je absoluut wel en wat absoluut niet wilt doen...
__________________
www.new-avalon.nl & http://forum.new-avalon.nl -> Schrijvers en dichters site
Met citaat reageren
Oud 12-12-2002, 09:33
Ellennnn
Avatar van Ellennnn
Ellennnn is offline
Nou mijn vriend is 23 en ik ben als we gaan al 18 dus een familiecamping kan best. We hebben alleen geen idee waar we moeten beginnen met zoeken en als ik jullie zo hoor ben ik toch wel gezwicht voor een familiecamping. Bedankt alvast dus! Nu alleen nog een camping zoeken
__________________
verdorlie...
Met citaat reageren
Oud 12-12-2002, 11:26
miro
Avatar van miro
miro is offline
Toen ik met mn ex op vakantie ging zijn we gewoon met de auto gaan rijden en hebben we de eerste de beste fatsoenlijke camping gepakt eerst stonden we in zwitserland, daar heb je nog wel keus omdat er veel leuke, niet drukke campings zijn. Toen we naar Italie gingen waren we al blij dat we een camping hadden waar we tenminste een fatsoenlijk toilet hadden, veel vieze campings, dat was een familiecamping maar dr stonden ook mensen die daar vast zaten (soort woonwagenbewoners dus) Ach als je met zijn 2en bent maakt het niet zoveel uit op wat voor camping je zit, als je maar een beetje dichtbij de leuke dingen zit en het er een beetje fatsoenlijk is, vind ik dan.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2002, 13:51
KrizzZzZZzzjE :P
Avatar van KrizzZzZZzzjE :P
KrizzZzZZzzjE :P is offline
Citaat:
Ellennnn schreef:
Nou mijn vriend is 23 en ik ben als we gaan al 18 dus een familiecamping kan best. We hebben alleen geen idee waar we moeten beginnen met zoeken en als ik jullie zo hoor ben ik toch wel gezwicht voor een familiecamping. Bedankt alvast dus! Nu alleen nog een camping zoeken
-Kies een land.
-Pak de landkaart van het land en kies een gebiedje dat je leuk lijkt.
-Zoek een paar plaatsnaampjes in dat gebied op.
-Zoek op internet naar die plaatsjes en kijk welke campings e.d. in de buurt zijn.
-En anders vraag je aan een reisbureau wat er in dat gebiedje allemaal is.

lukt het niet, kies dan een ander gebiedje en doe hetzelfde opnieuw
__________________
Estilapo coge la dretticos !!
Met citaat reageren
Oud 13-12-2002, 16:59
sunflouwer
Avatar van sunflouwer
sunflouwer is offline
kben in mei en in de zomervakantie met mijn vriend naar polen geweest (zijn ouders, broertje, oma, oom en tante en baby nichtje waren ook mee )
Maar het was echt super, in mei was het 2 weken in de zomer 3 weken!
Geen een keer ruzie gehad, maar dat kwam denk ik ook wel omdat we onze eigen weg ook wel gingen, ik ben een paar keer met zijn tante en een poolse nicht van hem wezen shoppen enzo, terwijl hij bij het huis bleef.
Ik ging ook wel met zijn broertje en de buren potje basketballen enzo, terwijl hij wat anders deed of andersom.
We waren dus niet helemaal op elkaar aangewezen, wat je wel hebt als je met zijn 2-en op vakantie gaan.
__________________
beter 1 sunflouwer op het forum, dan 11 bloemen in een vaas
Met citaat reageren
Oud 13-12-2002, 18:05
Hans Kazan
Avatar van Hans Kazan
Hans Kazan is offline
hier stond dom geblaat
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 13-12-2002, 22:50
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
sunflouwer schreef:
kben in mei en in de zomervakantie met mijn vriend naar polen geweest (zijn ouders, broertje, oma, oom en tante en baby nichtje waren ook mee )
Maar het was echt super, in mei was het 2 weken in de zomer 3 weken!
Geen een keer ruzie gehad, maar dat kwam denk ik ook wel omdat we onze eigen weg ook wel gingen, ik ben een paar keer met zijn tante en een poolse nicht van hem wezen shoppen enzo, terwijl hij bij het huis bleef.
Ik ging ook wel met zijn broertje en de buren potje basketballen enzo, terwijl hij wat anders deed of andersom.
We waren dus niet helemaal op elkaar aangewezen, wat je wel hebt als je met zijn 2-en op vakantie gaan.
Nou dat is bij mijn zussie en haar vriend niet zow. Als haar vriend niet naar haar omkeek en niet eens iets met haar deed, had ze zo'n lang gezicht. Een keer lag ik met een hele Nederlandse groep aan de rivier van de camping. Mijn zussie en haar vriend lagen er ook maar een heel stuk er van af. Waarom? Omdat ze samen alleen wilden zijn. Althans, dat wilde mijn zussie het liefst. OK, romantische dingen samen met zijn tweetjes doen is zeker niet verkeerd, maar ik zie het gewoon bij mijn zussie: zij wil ALLES met haar vriend doen, ze heeft niet echt meer goede close vriendinnen naast haar vriend. Als het dus uit gaat heeft ze bijna niemand meer.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol Interview alcohol!!!
svdzee
32 15-11-2009 00:16
Psychologie van kwaad tot erger
de_beer
12 21-05-2007 10:56
Liefde & Relatie een relatie hebben maar verliefd op een ander
meisje833
53 08-09-2005 14:51
Liefde & Relatie Ik krijg geen waardering voor alles wat ik voor hem heb gedaan..
Kñorr
35 27-04-2003 21:35
Liefde & Relatie Liefdesverdriet verwerken
AnoniemIemand
20 27-10-2002 11:39
Liefde & Relatie Vakantie met je vriend
xxx_anouk_xxx
10 05-05-2002 14:49


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:59.