Oud 11-12-2017, 03:09
Chocoladekoek
Chocoladekoek is offline
Hoii, ik ben een meisje van 16 jaar.
Ik ben extreem onzeker en ik heb hele erge stemmings wisselingen. Ik moet binnekort naar een psycholoog en ben al een aantal keer naar de dokter geweest en die zei zelfs dat ik misschien naar een psychiater moet. Ik heb erge problemen met het pijn doen vanmezelf. Als iets fout gaat WIL ik mezelf pijn doen en als dingen goed gaan ook. Ik heb dit wel onder controle.. min of meer.. ik wil niet meer littekens dan ik al heb, dus tegenwoordig knijp en bijt ik mezelf en knak ik mijn vingers extreem hard, als dingen fout gaan. Ik begin een extreme haat aan mensen te krijgen, want niemand begrijpt mij. Ik zit heel erg geïsoleerd in mijn eigen gedachten en ik kan het NERGENS KWIJT. dit frustreerd mij. Ik ben niet iemand die over haar gevoelens praat, maar de laatste tijd schiet het eruit alsof het niets is. Ook heb ik een haat aan mensen gekregen. Iedereen is zo verschillend van elkaar en er zijn zoveel verschillende persoonlijkheden. Er zijn pestkoppen, er zijn blije mensen, bose mensen, stille mensen. Ik kan er niet meer tegen. Dit wilde ik ff kwijt. Alvast bedankt.

Btw. Ik heb misschien borderline, maar waarschijnlijk stille borderline.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-12-2017, 03:20
Chocoladekoek
Chocoladekoek is offline
Ohja, vergeten te zeggen. Ik wil ontzettend graag dood. Ik eet niet goed meer, ik drink amper and I just don't give a fuck. No one cares, I don't even care. Ik wil zooooo graaaaaaag dooooodddd. Ik ben allang al langs die fase van het denken over wat andere ervan zouden vinden. Ik heb de dood geaccepteerd. Het komt en ik ga niet dood aan een natuurlijke dood. I just really want to die. Ik heb een malle hoge pijngrens en ben niet bang voor een stootje, prikje, sneetje.

Eigenlijk wil ik gewoon dat iemand zich er zorgen over maakt, want ik ben wel zo messed up dat ik zelfmoord pleeg, haha. Is dat teveel gevraagd? Een beetje liefde? Jesus fucking christ.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2017, 05:36
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Misschien kun je een Tumblr-account maken en actief worden in de BPD-community. Ze bespreken o.a. samen waar ze tegenaan lopen, gezonde copingmechanismen, hoe ze kunnen voorkomen dat ze mensen pijn doen, etc. Deze blog is een aardig begin. Maar kijk wel uit dat je jezelf niet verliest in die online bubbel, want het leven bestaat niet alleen uit mensen met borderline. Uiteindelijk zul je moeten leren omgaan met je emoties en (het gezond bestaan naast) anderen.

Verder: DBT schijnt te helpen, qua specifieke therapievorm. Ook kunnen symptomen wat minder heftig worden naarmate je ouder wordt. En tot slot kun je een tijdje relaties vermijden, dan kun je ondertussen rustig je psyche onderzoeken.

Succes!
Met citaat reageren
Oud 11-12-2017, 08:08
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Dat klinkt enorm heftig Chocoladekoek! Goed dat je binnenkort naar de psycholoog gaat en misschien ook naar de psychiater. Ik snap dat je daar misschien geen zin meer in hebt maar proberen kun je het altijd toch? Die mensen die zitten er om jou te helpen en om naar je te luisteren en om zich zorgen over jou te maken en hebben alle aandacht voor je. Mocht je sneller in een hulpverleningstraject willen stappen dan kun je (nogmaals) met dit verhaal naar je huisarts. Misschien kan hij zorgen dat je meer prioriteit krijgt en sneller aan de beurt bent
Met citaat reageren
Oud 11-12-2017, 11:32
Chocoladekoek
Chocoladekoek is offline
I guess I'll try tumbler then.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Vermoedelijk zus met borderline
miekmuis
45 06-02-2011 16:50
Psychologie borderline
gerina
6 03-07-2009 09:42
Psychologie Borderline (BL)
MisterDJ
10 11-05-2005 07:11
Psychologie borderline lichamelijke oorzaak?
moon
11 06-02-2005 22:24
Psychologie Borderline
ro-tje
4 19-07-2004 15:58
Psychologie Ze zeggen dat ik Asperger heb, maar ik heb borderline
Rabbi Daniel
122 21-10-2003 21:45


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:30.