Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-01-2018, 15:53
Michel149
Michel149 is offline
Ben 16 maar wil al wel graag een slavin is dit raar of zijn er meer mensen die zo denken? En mensen die wel willen

Laatst gewijzigd op 29-01-2018 om 18:07.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2018, 16:11
Verwijderd
Je vraag is een vals dilemma.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2018, 17:01
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Wat bedoel jij precies met een slavin? In welke context? Weet jij hoe je afgesproken grenzen kunt aanhouden als jij de volledige controle over iemand hebt? Kun je op een verantwoordelijke manier voor iemand zorgen die zich geheel aan jou overgeeft? Ken je iemand die jij genoeg vertrouwt voor zoiets?
Verder: nee, niet raar. Fetisjes kun je op elke leeftijd hebben. En er zijn ook meerdere mensen die zo denken, maar ja, er zijn ook meerdere mensen die denken dat de aarde plat is en dat is wel raar
Met citaat reageren
Oud 31-01-2018, 22:48
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
wat wil je met je slavin doen?
Met citaat reageren
Oud 01-02-2018, 00:08
Loner
Loner is offline
Leuk puberaal idee van je maar op je 16de weet je totaal nog niet wat bdsm inhoudt en hoe je op een verantwoorde manier kan omgaan hiermee. Denk ook niet dat veel meisjes van jouw leeftjd daar al op zitten te wachten. Wat spanking tot daar aan toe
Met citaat reageren
Oud 01-02-2018, 08:24
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
Leuk puberaal idee van je maar op je 16de weet je totaal nog niet wat bdsm inhoudt en hoe je op een verantwoorde manier kan omgaan hiermee. Denk ook niet dat veel meisjes van jouw leeftjd daar al op zitten te wachten. Wat spanking tot daar aan toe
Dat ook en slavin is weer anders dan sub
Met citaat reageren
Oud 01-02-2018, 16:32
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Ik was veertien toen ik mijn eerste setje handboeien kocht, en experimenteerde alleen met leeftijdsgenoten. Dus leeftijd is geen probleem.

Verder is er geen 'juiste' manier om aan BDSM te doen. Er is wat technische kennis (met sommig speelgoed, zoals touw) maar het belangrijkste is vertrouwen, communicatie, en de connectie met je partner. Dan kun je met een vingerknip en een hand in 't haar ook al heel wat. Verder vooral goed praten, ook achteraf. En niet handelen vanuit geilheid, niet zomaar zonder overleg dingen gaan doen.

Op het verschil tussen 'slavin' en 'sub' zou ik me niet blindstaren, daar geeft iedereen een andere invulling aan.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2018, 14:10
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
En niet handelen vanuit geilheid, niet zomaar zonder overleg dingen gaan doen.
Ik bedoel, een beetje handelen uit geilheid is natuurlijk prima. En je streeft in relaties ook wel vaak naar ongeremde geilheid, uiteindelijk.

Maar je wil niet per ongeluk iemand verkrachten omdat je geil was en niet nadacht.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2018, 15:52
Verwijderd
Per ongeluk een hele fles cola.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2018, 19:46
Ikbeninorde.
Avatar van Ikbeninorde.
Ikbeninorde. is offline
Citaat:
Per ongeluk een hele fles cola.
Overkomt de beste wel eens.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2018, 00:50
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Munch kun je bezoeken onder de 18 soms
Met citaat reageren
Oud 03-02-2018, 22:50
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Ik ken enorm veel mensen wiens kinky partner 'per ongeluk' over hun grenzen gegaan is. Niet nagedacht, wilde dominant doen, dacht dat deze 'nee' geen echte 'nee' was, grens eventjes vergeten, etc. En als de grens 'geen penetratieve seks' was, dan is dat dus verkrachting.

Of zullen vinden jullie dat niet tellen en/of niet 'per ongeluk'?
Met citaat reageren
Oud 04-02-2018, 11:54
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Per ongeluk of per onoplettendheid, per onbelangrijk vinden, per ..
Met citaat reageren
Oud 04-02-2018, 16:52
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
Ik ken enorm veel mensen wiens kinky partner 'per ongeluk' over hun grenzen gegaan is. Niet nagedacht, wilde dominant doen, dacht dat deze 'nee' geen echte 'nee' was, grens eventjes vergeten, etc. En als de grens 'geen penetratieve seks' was, dan is dat dus verkrachting.

Of zullen vinden jullie dat niet tellen en/of niet 'per ongeluk'?
Grenzen lijstje voor. Over een grens gaan is not done
Met citaat reageren
Oud 04-02-2018, 17:47
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Iemand kan een grenzenlijst invullen en tijdens het spelen ineens beseffen dat die grens ergens anders ligt. Daar moet je op kunnen reageren.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2018, 19:20
Verwijderd
Citaat:
Iemand kan een grenzenlijst invullen en tijdens het spelen ineens beseffen dat die grens ergens anders ligt. Daar moet je op kunnen reageren.
Dit idd.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Levensbeschouwing & Filosofie Uitleg over het geweld van God die liefde is in het Oude testament
KingOfGod
178 11-12-2005 11:53
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Slavenkinderen Sudan verkracht.
Phanoxyl
261 03-02-2005 13:12
Seksualiteit Zijn er slavinnen in de zaal
Raven
5 12-09-2003 09:54
Levensbeschouwing & Filosofie Islam lijkt op christendom, toeval?
paanhaas
81 04-08-2003 08:00
Seksualiteit slavin
ikkuhtjuh
32 25-06-2002 14:27
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen wie heeft de vertaling van de latijnse tekst: het meisje Verginia
boemboem
2 28-05-2002 21:26


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:18.