Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-06-2013, 14:10
lopertje18
lopertje18 is offline
Heey,

Ik ga als vrouw zijnde wel eens naar de sauna, omdat ik het heerlijk vind om even helemaal tot rust te komen (ik ben overigens 17). Maar ik heb nu dus al meerdere malen bij verschillende sauna's meegemaakt dat hier een man (of meerdere) met een stijve penis rondliep(en). Zijn er meer mensen hier die weleens naar de sauna gaan, zo ja, hoe gaan jullie hiermee om? En als je een man bent, heb jij hier ook last van? Ik vind het zelf enigszins vervelend omdat ik het soms idee krijg dat sommige van die mannen er alleen rondlopen omdat er ook naakte vrouwen te zien zijn, terwijl ze er vaak helemaal niks aan kunnen doen.

Groetjes Evelien

Laatst gewijzigd op 28-06-2013 om 14:33.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2013, 14:15
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Mannen krijgen nou eenmaal wel eens een erectie, zeker als er naakte vrouwen bij zijn. Hetero mannen/jongen krijgen soms ook een stijve als ze na het sporten douchen met mannen. De temperatuur in de sauna kan het zelfs beïnvloeden. Er zijn vast mannen die in de sauna zitten om naakte vrouwen te zien, maar ik denk dat je er van uit kunt gaan dat de meeste mannen, ook die met een stijve, niet per sé viespeuken zijn.
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 28-06-2013, 14:31
lopertje18
lopertje18 is offline
Ik snap ook zeker dat zij er waarschijnlijk niks aan kunnen doen, op een paar mannen na die er voor de naakte vrouwen zitten dan. Ik weet ook wel dat elke man wel eens een erectie heeft en dat dat je niet tot een viespeuk maakt. Maar wat ik me meer afvroeg is hoe jullie met deze situatie om zouden gaan, als vrouw zijnde, maar ook als man (met erectie) zijnde.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2013, 15:14
Verwijderd
Ik ga nu en dan naar de sauna maar heb eigenlijk nooit last van spontane erecties, ook niet als ik omringd bent door naakte vrouwen/meisjes.

En hoe je ermee om moet gaan? Nou, eh, hoe je wil. Er verandert toch verder niets? Gewoon negeren. Zolang ze je er niet mee gaan prikken is er natuurlijk niets aan de hand.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2013, 15:45
Verwijderd
Ik ga nu en dan naar de sauna en heb daar eigenlijk nog nooit een erectie gezien bij een man.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2013, 15:52
Verwijderd
Ik werk in een sauna, en ik heb praktisch nog nooit een erectie gezien bij een man, ook niet als ze buiten in de zon naast een heel mooi jong meiske liggen. Het zal inderdaad zeker voorkomen, maar de meeste mannen zullen dan naar het restaurant gaan (in badjas) en wat eten ofzo tot het weer weg is, of naar de wc gaan, of gewoon even in badjas ergens gaan liggen zonnen.

Ik denk dat je het het beste kunt negeren, tenzij ze richting jou seksuele toespelingen maken. In dat geval moet je het melden bij iemand van het personeel; zij zullen het dan verder voor je oplossen.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2013, 17:54
Verwijderd
Ik ga regelmatig naar gemengde sauna's en ik heb daar nog nooit een man of jongen met een erectie gezien.
Wel bij gay-sauna's, daar wel.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2013, 18:59
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Ik heb het ook nog nooit gezien in de sauna. Misschien ga je naar de verkeerde sauna?
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 28-06-2013, 19:35
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik geloof er absoluut niets van dat je zoiets meerdere keren hebt meegemaakt. Ik heb niet zo veel met sauna's, maar in Finland kun je ze niet echt vermijden en ik heb nog nooit zoiets gezien.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2013, 13:46
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Het kan zijn dat er mannen rondlopen die naast de relaxfunctie ook voor het kijken gaan, maar geloof me, vrouwen kijken ook, die van mij in ieder geval wel..
Maar mocht ik ooit een gezwollen lid oplopen zorg ik wel dat 'ie òf onder water, òf onder m'n badjas/handdoek blijft. Ik ga er niet mee lopen paraderen alsof er niets aan de hand is. Je hebt dus blijkbaar te maken gehad met personen die er zich totaal niets van aantrekken; zeldzaam, ik heb er in ieder geval ook nog nooit één gezien in de sauna.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2013, 15:33
kitesurf1999
kitesurf1999 is offline
Citaat:
Ik ga nu en dan naar de sauna en heb daar eigenlijk nog nooit een erectie gezien bij een man.
wel bij een vrouw dan?
Met citaat reageren
Oud 29-06-2013, 19:22
Llewcethin
Avatar van Llewcethin
Llewcethin is offline
Ik ga tamelijk vaak naar de sauna, (heb ik helemaal nodig, anders raak ik soms niet uit een dagelijkse sleur), en dan ervaar ik inderdaad wel zo'n probleempje. Maar dat heeft meestal niet te maken met de vrouwelijke schoonheid die rond me beweegt maar eerder door de warmte en de atmosfeer waarin ik me begeef. Het lastige is dan dat je moet wachten tot ie terug gezakt is anders is het inderdaad wel tamelijk gênant.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2013, 16:02
Verwijderd
Citaat:
wel bij een vrouw dan?
Whaha. Nice one.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2013, 22:52
Verwijderd
Citaat:
wel bij een vrouw dan?
nee, ook niet, bij vrouwen is dat ook wat lastig te zien
Met citaat reageren
Oud 01-07-2013, 09:02
taartislekker29
taartislekker29 is offline
Ik ben zelf 14 en ga nog niet naar de sauna. Maar een vriend van me (14) gaat wel eens met zijn moeder(hij is een beetje een moederskindje) maar hij is nu ook in de pubertijd en dan(heb ik tenminste) heb je minstens elk uur wel even een erectie.
lijkt me toch niet echt prettig om als puber met een erectie tussen de volwassenen te lopen
Met citaat reageren
Oud 01-07-2013, 21:23
kitesurf1999
kitesurf1999 is offline
Citaat:
nee, ook niet, bij vrouwen is dat ook wat lastig te zien
ja inderdaad bij vrouwen valt het niet zo veel op
Met citaat reageren
Oud 01-07-2013, 23:18
matilone
matilone is offline
Ik ging vroeger altijd mee maar me fam ging x ik ook met een vriend(moest het heeeeeeeel pang vragen hij zij omdat ik et voor jou doe maar ik hou me zwembroek aan) we gingen erheen komt er zon lekker wijf aan dam hij stijve ik ook ( hij moest zen zwembroek uit van zon badmeester ofzoiets) schaamde me kapot ik stond daar in die ruimte met een vriend te kijken naar die vrouw met stijve ;o
Met citaat reageren
Oud 02-07-2013, 15:42
Verwijderd
Citaat:
Ik ging vroeger altijd mee maar me fam ging x ik ook met een vriend(moest het heeeeeeeel pang vragen hij zij omdat ik et voor jou doe maar ik hou me zwembroek aan) we gingen erheen komt er zon lekker wijf aan dam hij stijve ik ook ( hij moest zen zwembroek uit van zon badmeester ofzoiets) schaamde me kapot ik stond daar in die ruimte met een vriend te kijken naar die vrouw met stijve ;o
Haha.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2013, 20:56
MMollie
MMollie is offline
Course
__________________
Too hot to be true
Met citaat reageren
Oud 02-07-2013, 23:15
SchoolierAlex
Avatar van SchoolierAlex
SchoolierAlex is offline
Ik heb ook wel eens een stijve gehad toen ik in de sauna zat en er opeens een lekkerding tegenover mij ging liggen (naakt), maar ik ging toen gewoon weer zwemmen zodat mensen het niet zag
Met citaat reageren
Oud 20-07-2013, 01:47
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
ik ga alleen naar naaktstrand en als het daar gebeurd ga ik maar snel even zwemmen
Met citaat reageren
Oud 21-07-2013, 11:03
Verwijderd
Citaat:
Ik ga regelmatig naar gemengde sauna's en ik heb daar nog nooit een man of jongen met een erectie gezien.
Wel bij gay-sauna's, daar wel.
Ik wil zelf ook eens naar een gay sauna toegaan maarja ga je er dan in je eentje heen en waar vind je zo gauw een goeie met jongen jongens (gezien ik ook 19 ben) in de buurten van Arnhem ?
Met citaat reageren
Oud 21-07-2013, 19:56
Anonymoussy
Anonymoussy is offline
Citaat:
ja inderdaad bij vrouwen valt het niet zo veel op
Dat heb je zo af en toe wel eens he?
Met citaat reageren
Oud 21-07-2013, 20:33
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Citaat:
Ik wil zelf ook eens naar een gay sauna toegaan maarja ga je er dan in je eentje heen en waar vind je zo gauw een goeie met jongen jongens (gezien ik ook 19 ben) in de buurten van Arnhem ?
Daar ga je al.. je gaat naar een sauna voor jezelf, om te relaxen. Als je om "het publiek" gaat zit je bij een sauna (in principe) verkeerd.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2013, 20:49
Aether
Aether is offline
Ik heb nog nooit een sauna gezien waar mannen met een stijve ''rondliepen''. Het lijkt me nogal sterk dat iemand met zijn raging boner tussen de baden rond loopt...maarja, ik ben dan ook geen fervent sauna bezoeker.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2013, 22:00
Verwijderd
Citaat:
Daar ga je al.. je gaat naar een sauna voor jezelf, om te relaxen. Als je om "het publiek" gaat zit je bij een sauna (in principe) verkeerd.
Een gay sauna is een beetje anders van opzet dan een gewone sauna.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2013, 16:49
stressballetje
stressballetje is offline
Ik ga nooit naar sauna´s dus ik heb geen ervaring, maar het lijkt mij heel normaal dat je een stijve krijgt als er mooie blote vrouwen rondlopen? Of ben ik dan raar?
Ik bedoel, als je van een blote vrouw niet opgewonden raakt, waar raak je dan wél opgewonden van?
Met citaat reageren
Oud 27-07-2013, 19:07
That's why
That's why is offline
Stressballetje, wat dacht je van homoseksuele mannen?
Met citaat reageren
Oud 27-07-2013, 23:46
Verwijderd
Soms krijg je nou eenmaal spontaan erecties.
Zit je bijvoorbeeld in de les oppeens bam een stijve :')
Met citaat reageren
Oud 28-07-2013, 00:49
Verwijderd
Citaat:
Stressballetje, wat dacht je van homoseksuele mannen?
Je kan ook opgewonden raken van heteroseksuele mannen hoor...
Met citaat reageren
Oud 28-07-2013, 08:52
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Je kan ook opgewonden raken van heteroseksuele mannen hoor...
Dat is dus niet wat hij bedoelde...
Met citaat reageren
Oud 28-07-2013, 10:18
Verwijderd
Citaat:
Je kan ook opgewonden raken van heteroseksuele mannen hoor...
Hij bedoelde dat homoseksuele mannen niet opgewonden raken van (naakte) vrouwen.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2013, 19:37
stressballetje
stressballetje is offline
Fijn.
En ik bedoelde hoe heteroseksuele mannen het voor elkaar krijgen om niet opgewonden raken van een mooie blote vrouw.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2013, 01:16
Verwijderd
Citaat:
Hij bedoelde dat homoseksuele mannen niet opgewonden raken van (naakte) vrouwen.
Nee, ik bedoelde dat je als homoseksuele man ook opgewonden kan raken van heteroseksuele mannen. (maar dit maakt het misschien onnodig ingewikkeld.. lol.)
Met citaat reageren
Oud 01-08-2013, 18:54
Verwijderd
Citaat:
Nee, ik bedoelde dat je als homoseksuele man ook opgewonden kan raken van heteroseksuele mannen. (maar dit maakt het misschien onnodig ingewikkeld.. lol.)
maar That's why bedoelde dat homoseksuele mannen niet opgewonden raken van naakte vrouwen.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2013, 18:47
dylan225
dylan225 is offline
Citaat:
Heey,

Ik ga als vrouw zijnde wel eens naar de sauna, omdat ik het heerlijk vind om even helemaal tot rust te komen (ik ben overigens 17). Maar ik heb nu dus al meerdere malen bij verschillende sauna's meegemaakt dat hier een man (of meerdere) met een stijve penis rondliep(en). Zijn er meer mensen hier die weleens naar de sauna gaan, zo ja, hoe gaan jullie hiermee om? En als je een man bent, heb jij hier ook last van? Ik vind het zelf enigszins vervelend omdat ik het soms idee krijg dat sommige van die mannen er alleen rondlopen omdat er ook naakte vrouwen te zien zijn, terwijl ze er vaak helemaal niks aan kunnen doen.

Groetjes Evelien
heb ik ook een keertje gehad bij zon'n meisje we waren met ze 2 e in de sauna en zij zag dat en vroeg of ze me mocht pijpen
Met citaat reageren
Oud 26-08-2013, 01:01
Verwijderd
Citaat:
heb ik ook een keertje gehad bij zon'n meisje we waren met ze 2 e in de sauna en zij zag dat en vroeg of ze me mocht pijpen
En toen werd je wakker..
Met citaat reageren
Oud 26-08-2013, 08:37
Verwijderd
Citaat:
Ik wil zelf ook eens naar een gay sauna toegaan maarja ga je er dan in je eentje heen en waar vind je zo gauw een goeie met jongen jongens (gezien ik ook 19 ben) in de buurten van Arnhem ?
Dus wie weet een goeie in Arnhem ??
Met citaat reageren
Oud 26-08-2013, 14:30
Nitrogen
Avatar van Nitrogen
Nitrogen is offline
Citaat:
En toen werd je wakker..
__________________
Life is just a game.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2013, 21:54
Verwijderd
Citaat:
Dus wie weet een goeie in Arnhem ??
Je kan ook eerst via bijvoorbeeld gay.nl een date regelen en daarmee naar de sauna!
Met citaat reageren
Oud 26-08-2013, 21:56
Verwijderd
Lol. Eej Nitro heb je mn private message gehad trouwens?
Met citaat reageren
Oud 26-08-2013, 22:42
mr beats
mr beats is offline
nee zelf geen last van als ik naar de sauna ga maar snap dat het als jonge man wel kan gebeuren en dan voel je echt ongemakkelijk hoor geloof me maar.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2013, 23:27
Verwijderd
Citaat:
Je kan ook eerst via bijvoorbeeld gay.nl een date regelen en daarmee naar de sauna!
Ik heb daar al een account maar dat is echt waardeloze software.
En in me eentje lijkt me niks om te gaan, dus ik weet niet zo goed hoe ik het op moet lossen....
Met citaat reageren
Oud 27-08-2013, 09:04
DeZiekeGnoe
Avatar van DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
Ik heb daar al een account maar dat is echt waardeloze software.
En in me eentje lijkt me niks om te gaan, dus ik weet niet zo goed hoe ik het op moet lossen....
Dan ga je nog even niet.
__________________
In omnia paratus
Met citaat reageren
Oud 27-08-2013, 09:23
jongscholiertje
jongscholiertje is offline
Ik ben ook een paar keer in een sauna geweest maar hebn daar geen last gehad van een stijve.
Er komen bij ons in de sauna in Franeker veel bejaarden (50+) en daar raak ik als jongeman niet echt opgewonden van. Ik kom daar ook voor mijn rust en ontspanning, maar de laatste keer dat ik er was waren er twee jonge vrouwen van begin 20. Twee mooie jonge vrouwen die ook nog eens naakt bij mij in de wirlpool kwamen zitten. Hij werd niet stijf, maar moest daar wel mijn voor mijn gedachten op wat anders zetten.

Heb wel een keer gehad in een hotel dat ik de sauna in ging en toen was daar een familie met twee kids, een jongen van een jaar of 16 en een meisje van ongeveer 14jr en die kwamen net één van de sauna's uit toen dat meisje een knalrode kop kreeg omdat ik daar dus compleet naakt stond (en zij dus ook) en zij dat kennelijk heel ongemakkelijk vond terwijl haar vader en broer ook naakt waren.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2013, 19:09
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik heb daar al een account maar dat is echt waardeloze software.
En in me eentje lijkt me niks om te gaan, dus ik weet niet zo goed hoe ik het op moet lossen....
Niet gaan... het is geen verplichte activiteit als je homo bent (net zoals het lid zijn van gay.nl).
Of je gaat gewoon, je kunt ook naar een homosauna gaan zonder seks te hebben (ja, het is echt waar), maar gewoon voor de ontspanning gaan. De meeste homosauna's hebben een strikte scheiding tussen het relax en cruisegedeelte.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 30-08-2013, 13:44
Verwijderd
Waarom zou je überhaupt naar een sauna willen gaan waar ze zo pervers zijn om de link te leggen met seksualiteit?

Weer typische discriminatie van de homeaux.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2013, 15:51
defectiveRocket
Avatar van defectiveRocket
defectiveRocket is offline
ik heb er zelf ook wel eens last van.. maar dan doe ik netjes ff handoek overheen..
__________________
live the life you love, love the life you live.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2017, 18:05
carsrac
carsrac is offline
Ik heb als man er geen last van. Ik zie wel eens wat bij zowel mannen als bij vrouwen, maar het stoort mij niet, maar natuurlijk als iemand met een stijve het bubbelbad in stapt, dan kijk je toch even extra. En soms is het naar degene die samen met die man het bubbelbad instapt en dan denk je dat is logisch ik zou ook die reactie hebben als ik daar mee een relatie zou hebben. Maar soms denk je echt wat werkt het mannelijk lichaam vreemd.

Ook als je man zijnde op de vreemdste momenten een stijve krijgt. En dan blijf je toch iets langer zitten want je weet wat jij denkt, maar je weet niet wat andere er van zouden denken.

En natuurlijk kijk ik even als ik een heer of een dame met een interessant lichaamsversiering langs komt en dat kan gaan van een plakplaatje tot edele delen die een rare vorm hebben.

Nu hebben jonge mensen er meer last van dan de oudere mensen. En dat zal ook te maken hebben dat minder scholieren naar de sauna gaan.

Want toen in 17 was moest ik er niet aan denken dat ik naar de sauna zou gaan en daar een dame tegen zou komen welke ik ken van school en dat ik dan een stijve zou krijgen.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2017, 21:09
goodbyeman
Avatar van goodbyeman
goodbyeman is offline
eeeh dit topic is 4 jaar oud
__________________
Begin iedere dag met een doel
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Ik durf niet naar de sauna, maar heb ja gezegd
MariekeB
14 18-12-2017 18:19
Lichaam & Gezondheid Naakt in de sauna
Myraatje
5 13-05-2014 17:57
Lichaam & Gezondheid eerste keer sauna... 1 probleem...
pietje11
6 02-04-2011 14:51
Lichaam & Gezondheid Sauna
coldplayfan
3 10-10-2004 15:34
Lichaam & Gezondheid Sauna, ja of nee?
Verwijderd
19 09-10-2003 13:07
Verhalen & Gedichten Sauna.
edgaar5000
9 23-09-2003 18:16


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:07.