Oud 11-05-2004, 16:24
Moe_Mina
Avatar van Moe_Mina
Moe_Mina is offline
Mijn tanden zijn wat vergeeld en ik vroeg me af wat voor middeltje ervoor zorgt dat je witte tanden krijgt. Ik had gehoord dat citroen helpt?? Let me know
Peace
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 16:47
bayirgul
Avatar van bayirgul
bayirgul is offline
Citaat:
Moe_Mina schreef op 11-05-2004 @ 16:24 :
Mijn tanden zijn wat vergeeld en ik vroeg me af wat voor middeltje ervoor zorgt dat je witte tanden krijgt. Ik had gehoord dat citroen helpt?? Let me know
Peace
goed poetsen
__________________
where are you firuze
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 17:41
floeps
floeps is offline
op tv hebben ze het weleens over bleken,
maar of dat goed is voor je gezondheid vraag ik me af

Greetz floeps
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 19:01
Boozle
Avatar van Boozle
Boozle is offline
Bleken is superslecht voor je tanden. Ennuh sommige mensen hebben sneller gele tanden dan andere. Als je er sneller last van hebt 2,3 of 4 keer per dag je tanden poetsen. Dan kan je het denk ik wel uithouden.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 19:38
Elmoo
Avatar van Elmoo
Elmoo is offline
Rook je misschien of drink je veel koffie? Als je dat nou mindert en 2 tot 3 keer op een dag je tanden poetst moet het dan beter gaan. Ik zou, als ik jou was, in ieder geval niet voor het bleken gaan
__________________
Huiswerk?? Ik neem de afwas toch ook niet mee naar school?!
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 19:41
Verwijderd
goede tandpasta kopen en veel poetsen denk ik.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 20:29
Somebody Special
Avatar van Somebody Special
Somebody Special is offline
Als je rookt of thee/koffie/rode wijn drinkt kan je Smokers kopen, tis ff goed zoeken (drogist) maar het werkt perfect!
__________________
Beagles hebben oren maar kunnen niet horen
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 22:00
stouver
stouver is offline
Dat is toch gewoon tandplak (als het niet van roken, koffie, thee oid komt)
Daarvoor zou je eens een keer naar de mondhygieniste kunnen gaan, die maakt het dan helemaal voor je schoon en laat zien hoe je voortaan zelf het beste kan poetsen om tandplak zoveel mogelijk te vermijden.

Bij mij zei ze bijvoorbeeld dat ik 'ribbelige' tanden heb, waardoor het tandplak er makkelijker aan bleef hechten. Ze heeft toen uitgelegd en laten zien hoe je beter kunt poetsen en het heeft zeker geholpen!
__________________
'Try to find a new way of life'
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 22:35
sientjuh
Avatar van sientjuh
sientjuh is offline
Ik heb gele tanden, gewoon van mezelf. Ik geloof dattet enige wat je daaraan kan doen is ze laten bleken, maar dat is er niet erg goed voor, dus ik laat t maar gewoon doen. Zo erg valt het nu ookweer niet op

Ze zijn dus niet knalgeel of zo
__________________
Be all you can be
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 11:02
Verwijderd
Bij mij zijn ze ook wat gelig. Dat komt vooral omdat ik om de een of andere vage reden op de basisschool alkleen s'ochtends me tanden poetste Domme fout.

Maar ze zijn idd niet knalgeel nee. Ik zit er over na te denken om whiteningpatsa te proberen ofzo. Ik had in een ander topic gelezen dat er een paar zijn die niet schadelijk voor je tanden zouden zijn ofzo, omdat ze lichtjes werken.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 11:23
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb ook een beetje gele tanden en toen heb ik een keer mijn tanden gepoetst met aquafresh withener tandpasta en nu heb ik last van super gevoelige tanden en kiezen, ik kan echt niet mijn mond omspoelen met koud water na het tandenpoetsen want dat doet enorm veel pijn. Nou wil ik niet zeggen dat iedereen hier last van krijgt na een keer je tanden poetsen met zo'n tandpasta maar ik wil je wel waarschuwen.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 12:46
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Poetsen is dus niet het wondermiddel tegen gele tanden.

Ik heb ook enorm gele tanden, maar poetsen werkt dus niet. Dan blijft er alleen maar bleken over eigenlijk. Maar dan gaan je tanden naar zijn grootje, maar als jij dat er voor over hebt.
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 12:56
Verwijderd
Bij mij komt het denk ik ook vooral omat ik vaak vlees ik. Ik ben vooral carnivoor, ik eet nauwelijks groente
Maar ik eet al steeds vaker groente bij het eten
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 14:17
Eazy E
Avatar van Eazy E
Eazy E is offline
gele kleur kan ook in je tanden zitten, dan heeft veel poetsen niet echt zin.. Je moet je tanden sowieso niet meer dan 3 keer per dag poetsen dat is slecht voor het glazuur.. 2 tot 3 keer is goed. roken en koffie krijg je inderdaad gele tanden van..
Je kan whitener tandpasta gebruiken, dat helpt wel een beetje, maar is wel slecht voor je glazuur.. of laten bleken bij de tandarts..
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 15:07
Ndimension
Ndimension is offline
Waarom is het slecht voor je tanden, als je ze bleekt?
__________________
© Ndimension
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 15:10
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Citaat:
Morridin schreef op 12-05-2004 @ 12:56 :
Bij mij komt het denk ik ook vooral omat ik vaak vlees ik. Ik ben vooral carnivoor, ik eet nauwelijks groente
Maar ik eet al steeds vaker groente bij het eten
wat zielig.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 16:25
Verwijderd
Wat is daar zielig aan dan?
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 16:56
Fleurop
Avatar van Fleurop
Fleurop is offline
Ik heb vrij gele tanden, al zolang ik me kan herinneren.
Ik baalde er eerst best van, want poetsen hielp niet en roken en koffie drinken heb ik ook (nog) nooit gedaan.
Maar volgens mijn tandarts zijn gelige tanden vaak 'sterker' dan witte tanden (en dan praat ik wel over de kleur van nature). En bij mij klopt dit; ik heb nooit wat. Ook blijken witte tanden wat gevoeliger te zijn.

Ik zie er dus alleen maar de voordelen van in
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 17:39
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
Vraag aan je tandarts of hij er iets aan kan doen. Hij kan het iig wel, maar het is de vraag offie dat ook wil, want je bent nog jong en waarschijnlijk vind de tandarts dat je tanden helemaal niet zo geel zijn.. maar wie weet

Je tanden worden iig nooit witter dan dat ze ooit zijn geweest, dus als je altijd al gelige tanden had kun je daar niks aan doen.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 17:40
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Aardbeien (zonder suiker uiteraard) zorgen ook dat je tanden witten worden maar ik heb het nooit zelf uitgeprobeerd.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 18:12
Daevrem
Daevrem is offline
Bleken is denk ik slecht omdat je dan de bovenste laag van je tanden oplost.

Maar iedereen kijkt naar die lui op TVv, Hollywood, MTV enzo. Die gebruiken toch ook allemaal bleekmidden en neptanden? Het is dus niet zo eerlijk jezelf daarme te vergelijken lijkt me.
__________________
"Scriabins fifth and tenth piano sonata contain the most sublime organization of tones I have ever heard." - Shawn Lane
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 22:49
floeps
floeps is offline
Aardbeien, hoezo aardbeien?
Het zou wel handig zijn als het zou werken!!!

Groetjes van mij
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 08:22
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Daevrem schreef op 12-05-2004 @ 18:12 :
Maar iedereen kijkt naar die lui op TVv, Hollywood, MTV enzo. Die gebruiken toch ook allemaal bleekmidden en neptanden? Het is dus niet zo eerlijk jezelf daarme te vergelijken lijkt me.
Nah, dat is lelijk man. Zelfs op een gewone tv branden die tanden in de beeldbuis.

Ik word ermee aangesproken. Pas nog bedreigt in de bus, dat ze mijn gele tanden wel eens uit mijn smoel zouden slaan en dat de hele busreis lang met iedereen in de bus die mee deed. En dát is niet echt..... leuk... zeg maar.
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 09:48
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
floeps schreef op 12-05-2004 @ 22:49 :
Aardbeien, hoezo aardbeien?
Het zou wel handig zijn als het zou werken!!!
Tsja, das gewoon zo'n huismiddeltje, dr zal wel een of ander blekend stofje inzitten. Ik heb het zelf nog nooit zo bewust geprobeerd dus ik weet niet of het werkt, misschien moet je er wel kilo's aardbeien per dag voor eten maar het is de moeite waard om het te proberen toch (aardbeien eten is immers geen straf )
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 10:27
Verwijderd
Citaat:
Qamra schreef op 13-05-2004 @ 08:22 :
Nah, dat is lelijk man. Zelfs op een gewone tv branden die tanden in de beeldbuis.

Ik word ermee aangesproken. Pas nog bedreigt in de bus, dat ze mijn gele tanden wel eens uit mijn smoel zouden slaan en dat de hele busreis lang met iedereen in de bus die mee deed. En dát is niet echt..... leuk... zeg maar.
Gewoon een of andere idioot die wilde laten zien dat hij wel bijvoegelijke naamwoorden kon gebruiken en dus stoer was ofzo
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 12:16
Daevrem
Daevrem is offline
Uuh wat?
__________________
"Scriabins fifth and tenth piano sonata contain the most sublime organization of tones I have ever heard." - Shawn Lane
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 18:32
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Morridin schreef op 13-05-2004 @ 10:27 :
Gewoon een of andere idioot die wilde laten zien dat hij wel bijvoegelijke naamwoorden kon gebruiken en dus stoer was ofzo
1? Maak er maar een bus vol van. Geen idee hoeveel er in een bus kunnen, maar elke plek was bezet.

En het was maar een voorbeeld, het gebeurd me echt heel vaak.

Maar ik hecht eigenlijk meer waarde aan de gezondheid van mijn tanden dan hoe ze eruit zien. Één gaatje is al erg genoeg en dat was ook nog een ongelukje..
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 19:27
Verwijderd
Misschien begreep ik je post verkeerd. Ik nam aan dat die gast al ruzie zocht en dat ie dat er ook nog in gooide. Bedoel je dat die mongool ruzie zocht vanwege je tanden? nee toch zeker
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 20:18
Maarten
Avatar van Maarten
Maarten is offline
Ik heb te witte tanden
Met citaat reageren
Oud 14-05-2004, 10:04
Verwijderd
Citaat:
DiGiTracker schreef op 13-05-2004 @ 20:18 :
Ik heb te witte tanden
Ik zit nu aan een Friends aflevering te denken waar Ross zijn tanden iets te sterk gebleekt had, maar dat zal wel niet
Met citaat reageren
Oud 14-05-2004, 11:58
xMantx
Avatar van xMantx
xMantx is offline
Als je niet rook dan is de Tandarts soms ook wel bereid om er iets aan te doen. Er is een (best duurmiddel, gelukkig is er ziekenfonds) dat niet slecht is voor je tanden en ook dus niet de glazuurlaag oplost op je tanden. Ik heb t ook gedaan want van mezelf heb ik ook best gelige tanden.. Maar gwoon omdat die sterker zijn. Als je je tandarts kan aantonen dat je ze wel goed verzorgt maar dat t gwoon niet weg gaat, dan zal hij er vast iets aan kunnen doen!! Succes!
__________________
Muziek is niet alleen wat je beleeft.. Maar leeft! Rock'nRoll ;)
Met citaat reageren
Oud 15-05-2004, 08:24
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Morridin schreef op 13-05-2004 @ 19:27 :
Misschien begreep ik je post verkeerd. Ik nam aan dat die gast al ruzie zocht en dat ie dat er ook nog in gooide. Bedoel je dat die mongool ruzie zocht vanwege je tanden? nee toch zeker
Jups..
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Oud 15-05-2004, 14:47
Sitia
Avatar van Sitia
Sitia is offline
Citaat:
Morridin schreef op 14-05-2004 @ 10:04 :
Ik zit nu aan een Friends aflevering te denken waar Ross zijn tanden iets te sterk gebleekt had, maar dat zal wel niet
Haha.. die was wel cool..
__________________
Why am I trying to give if no-one gives me a try..
Met citaat reageren
Oud 15-05-2004, 14:54
Verwijderd
Ik had eerst gelige tanden, ik gebruik nu een jaar of drie aquafresh natural whitening en mijn tanden zijn er niet gevoeliger van geworden en (als ik mijn tandarts mag geloven) ook niet minder gezond of sterk, mijn glazuur is nog uitstekend in orde.
Ik heb wel een keer bij het PrijzenParadijs een tube aquafresh whitening gekocht die van metaal was, spaanstalige tekst erop had, en houdbaar was tot juni dit jaar (terwijl tandpasta toch op zich jaren houdbaar is), en dat was net jif. Onee, cif. Na een week deed bijna al het eten pijn . Toen heb ik een tijdje elmex gebruikt, omdat ik het idee heb dat die beter is dan aquafresh (maar ik lust 'm eigenlijk niet echt), tot mijn tanden weer in orde waren.

Ohja, mijn tanden zijn er ook witter van geworden, ja. Niet zo heel snel, ik zag ze nier veranderen, maar toch, ik zie wel verschil als ik foto's van nu vergelijk met foto's van drie jaar geleden. Glazuur is uitzichzelf gelig, dus helemaal wit worden ze niet, maar ze hebben wel minder aanslag.

Vraag anders eens aan je tandarts wat voor jou een goede whitening tandpasta zou kunnen zijn.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2004, 15:31
ofniet
ofniet is offline
je kan je tanden laten bleken bij de tandarts
__________________
ja sukkel
Met citaat reageren
Oud 15-05-2004, 15:38
g123
g123 is offline
Citaat:
Daevrem schreef op 12-05-2004 @ 18:12 :
Maar iedereen kijkt naar die lui op TVv, Hollywood, MTV enzo. Die gebruiken toch ook allemaal bleekmidden en neptanden? Het is dus niet zo eerlijk jezelf daarme te vergelijken lijkt me.
Bedenk ook dat de beelden die je op TV ziet vaak worden nabewerkt (vooral in Hollywoodfilms en videoclips is dat een standaard procedure) en optimaal belicht zijn.

Dat kan en mág je idd niet vergelijken met wat je in de spiegel of op eigen foto's/films ziet.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 21:36
Verwijderd
ik heb ook last van gele tanden maaar dat komt omdat ik als baby en nu nog heel veel medicijnen gebruik
Met citaat reageren
Oud 22-05-2004, 02:59
p-chez
Avatar van p-chez
p-chez is offline
ff langs de tandarts. Als die 't zelf niet kan schoonmaken, kan hij/zij je doorsturen naar een mondhygiënist(e). Die kunnen dat zo fixen, alleen is het een redelijk onprettige behandeling.
__________________
yupyup.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid gele tanden
robbie14
23 02-08-2012 13:12
Lichaam & Gezondheid Gele tanden
Fosca
21 23-02-2007 13:29
Lichaam & Gezondheid Ervaring bij Tanden bleken?
Kastanje
4 24-02-2005 00:18
Lichaam & Gezondheid gele tanden
freakzor1987
17 01-12-2004 11:49
Lichaam & Gezondheid gele tanden
**~yvie~**
35 23-09-2003 23:37
Lichaam & Gezondheid Gele tanden
MrfUbU
18 20-02-2003 15:20


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:37.