Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-12-2004, 00:32
Verwijderd
Grote Prijs van Nederland 2004

Iemand gezien? De uitslag is onverklaarbaar. Here's my opinion:
  1. De kindsoldaten van de muziekindustrie

    Here's a shocker: de platenindustrie draait niet goed. Hoe zien we dat terug? Onder andere bij de uitslag van de Grote Prijs van Nederland.

    Afgelopen zaterdag bestreden acht bands elkaar met uiteenlopend geluid: van boeren ruk & roll (The Kickers) tot geforceerde conservatoriumpop (Melomanics).

    Tot mijn grote geluk dacht ik enige structuur in de programmering aan te treffen. Het leek alsof de grootste kanshebbers in de tweede helft van de avond de twee podia mochten betrekken: Blend, Momo's return en Broshim. Helaas - de jury koos anders: de uiterst kneedbare klassenavondband Lemonseven liep met de prijs weg.

    Als avondopener presteerde Lemonseven weinig wereldschokkends met hun voorspelbare melodielijnen. Het geheel had een uitstraling van een relirockband op schoolreis. De band stond bij mij bovenaan de 'What's in the other room?'-lijst.

    Maar goed wie ben ik om de expertise van de Jury in twijfel te trekken? Zij had immers stavaste criteria bij hun beoordeling, die zij overduidelijk straf heeft toegepast.

    De juryleden, die het blijkbaar verder niet nodig hebben gevonden hun gezichten tijdens de amateuristische uitreiking te laten zien, deelden hun beoordelingen in drie categorieën: meest belovende live-act, meest potentiële band en meest creatieve band. Vreemd genoeg scoorde Lemonseven op alle drie het hoogst haalbare (met uitzondering van een categorie, waarbij ze tweede werden), zonder daarvoor iets te hebben gedaan. Go figure. Meest belovende live-act? Misschien op de World Jamboree. Meest potentiële band? Misschien onder lekkende kinderk*tjes, uit wie de producent nog wat laatste druppels spaarcenten denkt te kunnen persen. Meest creatief? Misschien hun producent.

    Toch was de jury overtuigd. Hun commentaar:"ze krijgen de zaal mee met hun jeugdige enthousiasme en echte liedjes en hebben een bak vol potentie". Ja, een zaal krijg je mee als driekwart familie is. En weer die potentie: de relatieve term. En dat is waarom het hier dan blijkbaar gaat: potentie. Potentie voor de productiemaatschappij. Op geen enkele mogelijke manier is deze zaterdag gebleken dat men hier op zoek is naar talent, naar creativiteit of zelfs maar vakmanschap - dan was Broshim, Blend of Momo's Return vijfduizend Euro rijker Paradiso uitgelopen.

    Wat er blijkbaar wel toe doet, is dat de ventjes lekkere smoeltjes dragen, lekker jong en kneedbaar zijn en tienermeisjes van hun stoel kunnen laten glijden - soepele padvindertjes dus. Niets schokkends misschien, maar wel deprimerend, dat zelfs de Grootste Prijs die Nederland voor bands kent, zich een handlanger van muzikale kinderlokkers heeft gemaakt.

Laatst gewijzigd op 06-12-2004 om 00:52.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-12-2004, 01:10
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
Ja, idols is daar- jammer genoeg- ook het bewijs van.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2004, 03:02
Silent Enigma
Silent Enigma is offline
dat lemonseven is inderdaad best wel een kutband.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2004, 06:48
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
zz
Met citaat reageren
Oud 06-12-2004, 08:12
Rebirth Of Cool
Rebirth Of Cool is offline
Ik vind dat je een mooi betoog hebt geschreven, maar dat je hierin wel een beetje te ver gaat. Lemon Seven heb ik gemist omdat het de eerste band was, maar wat ze lieten horen in de Paradiso klonk naar mijn mening best ok. Vooral de composities waren erg leuk. Het enige dat ik had aan te merken op de band was de kwaliteit van de zanger. Hij had naar mijn mening niet zo'n goeie stem, maar dat werd op andere fronten weer goed gemaakt. Wat ook opvalt is dat ze met de hoofdprijs en de publieksprijs aan de haal gegaan zijn.

De band die ik het beste vond was Momo's Return. Een erg goeie soulband met een heerlijke hammond op het podium! Een zanger met een fantastische stem en erg fijne composities!
Helaas hebben ze niet gewonnen.

Ook de band JAG heeft mij op de een of andere manier kunnen boeien, al kwamen ze een beetje onprofi over en was het niet een mooi geheel.

Ik kan wel leven met het oordeel van de jury. Zo slecht vond ik Lemon Seven niet en het publiek vond ze ook de beste!
__________________
-<[roest rust, arbeid adelt]>-
Met citaat reageren
Oud 06-12-2004, 08:23
Tsasil
Avatar van Tsasil
Tsasil is offline
Verder niet gezien, maar wel een briljant betoog

Citaat:
maar wel deprimerend, dat zelfs de Grootste Prijs die Nederland voor bands kent, zich een handlanger van muzikale kinderlokkers heeft gemaakt
__________________
Johnny Tsunami is drunk
Met citaat reageren
Oud 06-12-2004, 08:29
Verwijderd
Citaat:
Rebirth Of Cool schreef op 06-12-2004 @ 09:12 :
[...] het publiek vond ze ook de beste!
Misschien kwam dat omdat Lemonseven een blik familie hadden opengetrokken?

Verder: ik heb alle acht performances gezien en Lemonseven was veruit de minst interessante. Gelukkig liet het gehele publiek met boe-geroep tijdens de prijsuitreiking ook weten het niet eens te zijn met de jury. Grappig genoeg denkt Oor er precies zo over.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2004, 08:41
Verwijderd
Citaat:
alluman schreef op 06-12-2004 @ 09:29 :
Misschien kwam dat omdat Lemonseven een blik familie hadden opengetrokken?
Dat deed Playroll vorig jaar toch ook? Dat doen volgens mij alle bands....
Met citaat reageren
Oud 06-12-2004, 09:40
Verwijderd
Citaat:
Krummeltje schreef op 06-12-2004 @ 09:41 :
Dat deed Playroll vorig jaar toch ook? Dat doen volgens mij alle bands....
Daar is op zich niets mis mee. Dit was mijn reactie op Rebirth Of Cool's opmerking dat het publiek het de beste band vond. Maar dat zegt niets - als ik aan de GPvN meedoe met een jodelband en een buslading zwakzinnigen optrommel, dan win ik ook de publieksprijs.

Laatst gewijzigd op 06-12-2004 om 09:45.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2004, 10:16
Rebirth Of Cool
Rebirth Of Cool is offline
Tuurlijk is dat waar; ik zat achter de ouders en zusjes van de gitarist van de winnende band in de Paradiso die allemaal apetrots waren, maar dat doen toch alle bands? Als ik zag hoeveel mensen the kickers hadden meegenomen uit Groningen. De hele Max ontplofte ongeveer toen zij opkwamen. Toch werden zij slechts derde.

@krummeltje: ja dat deden wij idd ook
__________________
-<[roest rust, arbeid adelt]>-
Met citaat reageren
Oud 06-12-2004, 10:17
Rebirth Of Cool
Rebirth Of Cool is offline
Bovendien moet je bedenken dat ze sowiso een regiofinale hebben gewonnen die alleen gewonnen kan worden door de jury te overtuigen.
__________________
-<[roest rust, arbeid adelt]>-
Met citaat reageren
Oud 06-12-2004, 10:19
Rebirth Of Cool
Rebirth Of Cool is offline
Wat vond men eigenlijk van Eleven, de winnaar van vorig jaar? Ik vond ze een erg strakke set hebben, met mooie nummers, alleen heb ik me wederom een half uurtje ge-ergerd aan de zanger. Jemig, wat een druiloor
__________________
-<[roest rust, arbeid adelt]>-
Met citaat reageren
Oud 06-12-2004, 10:23
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
ik verbaas me sowieso altijd nogal over de kwaliteit van bands die in die finale meedoen.
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Met citaat reageren
Oud 06-12-2004, 10:39
Verwijderd
Grote Prijs van Nederland - wat is dat.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2004, 12:07
Hannelap
Avatar van Hannelap
Hannelap is offline
Citaat:
alluman schreef op 06-12-2004 @ 09:29 :
Misschien kwam dat omdat Lemonseven een blik familie hadden opengetrokken?
(...)
Ik vreesde juist dat The Kickers zouden winnen omdat die een bus vol fans hadden meegenomen, bij Lemonseven zag ik niet opvallend veel fans eigenlijk
Met citaat reageren
Oud 06-12-2004, 12:09
Hannelap
Avatar van Hannelap
Hannelap is offline
Citaat:
alluman schreef op 06-12-2004 @ 09:29 :

Gelukkig liet het gehele publiek met boe-geroep tijdens de prijsuitreiking ook weten het niet eens te zijn met de jury.
dat boe-geroep vond ik juist een beetje jammer
Met citaat reageren
Oud 06-12-2004, 12:44
Verwijderd
Citaat:
Hannelap schreef op 06-12-2004 @ 13:09 :
dat boe-geroep vond ik juist een beetje jammer
Ik vond het een bemoedigend geluid.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2004, 13:15
Verwijderd
ik heb het niet op dit soort wedstrijdjes
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 06-12-2004, 13:32
battlestar
Avatar van battlestar
battlestar is offline
ook ik was er en ja, ik was één van die ‘zwakzinnigen’, zoals alluman het zo mooi noemt, die voor lemonseven (vooral voor roel, die kleine op het keyboard) kwam, dus helemaal objectief ben ik niet maar wat ik hier lees gaat me toch wel aan het hart.

alluman, uit betoog lijkt net of je lemonseven ziet als onervaren en onproffesioneel maar het zijn geen groentjes in de muziekbusiness.. ze hebben niet voor niets in het voorprogramma van soft cell gestaan, hebben een platencontract gehad bij EMI, zijn met clip op mtv geweest, roel heeft in de breakcore band Unyx gezeten waarmee ie ook heel nederland heeft afgereisd (hij kan dus meer dan alleen maar zogenaamd commercieel geluid produceren), hij maakt deel uit van het tranceduo jules en raoul, hij is onder andere verantwoordelijk voor reclamemuziek van taft, dr oetker, sns bank enz., verdient daarnaast ook nog geld met draaien in discotheken.. und so weiter.. en daarnaast is ie ook al 4 jaar bezig met lemonseven, en nu heb ik het dus eigenlijk over nog maar 1 lid van de band. en anders ga je even kijken op www.woutr.com , de site van die jongen achter de laptop

je kan dus wel stellen dat ze zowat 24/7 met muziek bezig zijn, ze wel degelijk weten wat ze aan het doen zijn en dit alles niet zomaar uit de lucht komt vallen of een bij elkaar geraapt ‘boybandje’ is. en lekker jong? de gemiddelde leeftijd is 25, kneedbaar zijn ze ook al niet, ze zijn niet voor niets bij EMI weggegaan. en dat het geen padvindertjes zijn heb ik net al uitgelegd, ze zijn zowat hun halve leven met muziek maken bezig en weten wat ze willen.

ik moet eerlijk toegeven dat ik het had verwacht dat ze een kans zouden maken, gewoonweg omdat ze de meest mainstream sound hadden (als je nog niet door had dat het in de platenindustrie van tegenwoordig om geld maken draait, vraag ik me echt af in welke grot je leeft), maar so what? muzikaal steekt het naar mijn mening goed in elkaar, alleen de zang en performance moet nog aan geschaafd worden, maar al doende leert men. Ze wisten in ieder geval het publiek mee te krijgen, enthousiasme was iets wat bij nogal wat bandjes ontbrak (denk aan Blend, hoe mooi die zanger ook zong).
het leek idd of dat er ontzettend veel mensen voor lemonseven kwamen, maar het viel ook gewoon op omdat er veel van hen een lemonseven shirtje aanhadden.. en zeg nou zelf; waren er uberhaupt naast recensenten en andere mediamensen nog wel mensen die niet voor één specifieke band kwamen? en wat is er verder mis met een stukje reclame? het is niet raar dat je nix meer van eleven (de winnaar van vorig jaar) hoort hoor..
grote kans dat lemonseven de publieksprijs won vanwege het feit dat ze nogal wat aanhangers hadden, maar ook speelde mee dat ze als eerste moesten optreden en de mensen die voor het eerste optreden binnen waren alleen een stemmuntje kregen.. tsja, dat is gewoon pech voor de bands die later moesten optreden.

en daarnaast; de grote prijs van nl is naar mijn mening al heel wat jaren een commerciële happening, what's new?

oh en alluman, was jij toevallig een van die lompe boeren die voor the kickers kwam en het nodig vond volle bierglazen tegen mensen aan en op het podium te gooien, omdat tegen je verlies kunnen moeilijk is?
Met citaat reageren
Oud 06-12-2004, 13:33
battlestar
Avatar van battlestar
battlestar is offline
sorry voor de hele lap tekst, maar alluman, met alle respect, ik vind je betoog gewoon kortzichtig overkomen.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2004, 14:08
Tsasil
Avatar van Tsasil
Tsasil is offline
Hell, de hardcore Lemonseven fans komen langs, om de mening van een recensist tot kortzichtig te verklaren. Het is nu alleen wachten op de moslimfundamentalist
__________________
Johnny Tsunami is drunk
Met citaat reageren
Oud 06-12-2004, 14:42
battlestar
Avatar van battlestar
battlestar is offline
pff, overdrijven is ook een kunst
ik vind gewoon niet dat ze zo'n afkraaksessie verdienen maar ik ben echt geen die hard lemonseven fan hoor, ik had momo's return de winst net zo hard gegund
Met citaat reageren
Oud 06-12-2004, 14:44
Tsasil
Avatar van Tsasil
Tsasil is offline
Citaat:
battlestar schreef op 06-12-2004 @ 15:42 :
pff, overdrijven is ook een kunst
ik vind gewoon niet dat ze zo'n afkraaksessie verdienen maar ik ben echt geen die hard lemonseven fan hoor, ik had momo's return de winst net zo hard gegund
Zie mijn sig
__________________
Johnny Tsunami is drunk
Met citaat reageren
Oud 06-12-2004, 14:47
Rebirth Of Cool
Rebirth Of Cool is offline
Ik ben het wel met battlestar eens.
__________________
-<[roest rust, arbeid adelt]>-
Met citaat reageren
Oud 06-12-2004, 15:00
battlestar
Avatar van battlestar
battlestar is offline
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-12-2004, 15:11
Verwijderd
Citaat:
battlestar schreef op 06-12-2004 @ 14:32 :
[...] Bla Bla Bla over ervaring [...]
Was reeds bekend en in de vergelijking meegenomen.
Citaat:
battlestar schreef op 06-12-2004 @ 14:32 :
[...](als je nog niet door had dat het in de platenindustrie van tegenwoordig om geld maken draait, vraag ik me echt af in welke grot je leeft)[...]
*ZuchT* Jammer dat zo weinig mensen kunnen lezen (Alluman said: "Wat er blijkbaar wel toe doet, is dat de ventjes lekkere smoeltjes dragen, lekker jong en kneedbaar zijn en tienermeisjes van hun stoel kunnen laten glijden - soepele padvindertjes dus. Niets schokkends misschien, maar wel deprimerend"). Hoe vaak ik dit kansloze op-de-man-argument al heb moeten aanhoren...Kom met echte argumenten zou ik zeggen.

Citaat:
battlestar schreef op 06-12-2004 @ 14:32 :
ik moet eerlijk toegeven dat ik het had verwacht dat ze een kans zouden maken, gewoonweg omdat ze de meest mainstreamsound hadden [...] , maar so what? Muzikaal steekt het naar mijn mening goed in elkaar, alleen de zang en performance moet nog aan geschaafd worden, maar al doende leert men.
Dus ze hebben een 'mainstreamsound' en toch winnen ze de creativiteitscategorie? Hun performance zuigt en toch winnen ze als beste live-act? Go figure. De andere deelnemers waren, zoals jij als insinueert, op deze punten inderdaad beter.

Citaat:
battlestar schreef op 06-12-2004 @ 14:32 :
het leek idd of dat er ontzettend veel mensen voor lemonseven kwamen, maar het viel ook gewoon op omdat er veel van hen een lemonseven shirtje aanhadden.. en zeg nou zelf; waren er uberhaupt naast recensenten en andere mediamensen nog wel mensen die niet voor één specifieke band kwamen? en wat is er verder mis met een stukje reclame? het is niet raar dat je nix meer van eleven (de winnaar van vorig jaar) hoort hoor.. grote kans dat lemonseven de publieksprijs won vanwege het feit dat ze nogal wat aanhangers hadden, maar ook speelde mee dat ze als eerste moesten optreden en de mensen die voor het eerste optreden binnen waren alleen een stemmuntje kregen.. tsja, dat is gewoon pech voor de bands die later moesten optreden.
Dat ze de publieksprijs winnen interesseert me niets, daarover schrijf ik niets. Ik heb in deze thread alleen gereageerd op mensen die daar zelf over zijn begonnen. Ik ga hier ook verder niet meer op in, want dat mensen hun eigen aanhang meenemen, moeten ze zelf weten. Lees eerst de hele thread voordat je weer over dit punt begint.

Citaat:
battlestar schreef op 06-12-2004 @ 14:32 :
oh en alluman, was jij toevallig een van die lompe boeren die voor the kickers kwam en het nodig vond volle bierglazen tegen mensen aan en op het podium te gooien, omdat tegen je verlies kunnen moeilijk is?
Ja en daarom noem ik het 'ruk & roll' . Echt, en dit is ZO'N kneusopmerking.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2004, 15:37
battlestar
Avatar van battlestar
battlestar is offline
^
- jij was de eerste die over de publiekssprijs begon
- dat 'kansloze man op man argument' ontstaat uit je openingszin van je betoog 'Here's a shocker: de platenindustrie draait niet goed. ' als je het anders of sarcastisch bedoeld dan wordt dat voor mij niet echt duidelijk uit de rest van die alinea, maar dat zal dan wel mijn misinterpretatie zijn..
- op het eerste gehoor hebben ze een mainstreamsound, het luistert makkelijk weg, maar er zit wel degelijk creativiteit in, door geluidseffectjes ed, dat bedoelde ik te zeggen. en ik heb niet gezegd dat hun performance zuigt.. over lezen gesproken..
Met citaat reageren
Oud 06-12-2004, 15:58
Verwijderd
Citaat:
battlestar schreef op 06-12-2004 @ 16:37 :
- dat 'kansloze man op man argument' ontstaat uit je openingszin van je betoog 'Here's a shocker: de platenindustrie draait niet goed. ' als je het anders of sarcastisch bedoeld dan wordt dat voor mij niet echt duidelijk uit de rest van die alinea, maar dat zal dan wel mijn misinterpretatie zijn..
Dat klopt.

Citaat:
battlestar schreef op 06-12-2004 @ 16:37 :
- op het eerste gehoor hebben ze een mainstreamsound, het luistert makkelijk weg, maar er zit wel degelijk creativiteit in, door geluidseffectjes ed, dat bedoelde ik te zeggen. en ik heb niet gezegd dat hun performance zuigt.. over lezen gesproken..
Battlestar: "performance moet nog aan geschaafd worden".
Met citaat reageren
Oud 06-12-2004, 16:01
Hannelap
Avatar van Hannelap
Hannelap is offline
Citaat:
alluman schreef op 06-12-2004 @ 16:11 :


Ja en daarom noem ik het 'ruk & roll' . Echt, en dit is ZO'N kneusopmerking.
om over die actie maar te zwijgen
tering... dát was écht lomp.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2004, 16:02
battlestar
Avatar van battlestar
battlestar is offline
een performance die zuigt is niet hetzelfde als een performance waaraan geschaafd moet worden
dat ik dat moet uitleggen, maargoed
Met citaat reageren
Oud 06-12-2004, 16:12
Verwijderd
Citaat:
battlestar schreef op 06-12-2004 @ 17:02 :
een performance die zuigt is niet hetzelfde als een performance waaraan geschaafd moet worden
dat ik dat moet uitleggen, maargoed
Same side of the coin, my friend.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2004, 19:49
Artus
Avatar van Artus
Artus is offline
grote prijs van nederland=
__________________
Her name in blood and her eyes on me
Met citaat reageren
Oud 07-12-2004, 12:08
Hannelap
Avatar van Hannelap
Hannelap is offline
Citaat:
Artus schreef op 06-12-2004 @ 20:49 :
grote prijs van nederland=
*ahum* --> 'vind ik '
Met citaat reageren
Oud 07-12-2004, 13:59
Verwijderd
Citaat:
alluman schreef op 06-12-2004 @ 16:11 :
Dus ze hebben een 'mainstreamsound' en toch winnen ze de creativiteitscategorie? Hun performance zuigt en toch winnen ze als beste live-act? Go figure. De andere deelnemers waren, zoals jij als insinueert, op deze punten inderdaad beter.
Ik weet er niets van, ik ken de bands niet, maar je beseft terdege dat bovenstaande grotendeels je eigen mening is, en dat anderen wel eens een andere mening kunnen hebben?
Met citaat reageren
Oud 07-12-2004, 14:16
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
Citaat:
Hannelap schreef op 07-12-2004 @ 13:08 :
*ahum* --> 'vind ik '
OH HOU ALSJEBLIEFT OP ZEG

JESUS
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Met citaat reageren
Oud 07-12-2004, 14:40
Verwijderd
Citaat:
Krummeltje schreef op 07-12-2004 @ 14:59 :
Ik weet er niets van, ik ken de bands niet, maar je beseft terdege dat bovenstaande grotendeels je eigen mening is, en dat anderen wel eens een andere mening kunnen hebben?
Your point being....what?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 07-12-2004, 14:48
little nemo
Avatar van little nemo
little nemo is offline
wat een gezeik allemaal zeg
__________________
ignorance is bliss
Met citaat reageren
Oud 07-12-2004, 14:50
Adam Warlock
Avatar van Adam Warlock
Adam Warlock is offline
De naam van het hele gebeuren zet me al aan tot braken, dus niets nieuws onder de zon.
__________________
in refrigerator heaven i'll go out in STYLE!
Met citaat reageren
Oud 07-12-2004, 15:04
Artus
Avatar van Artus
Artus is offline
Citaat:
Escapism schreef op 07-12-2004 @ 15:16 :
OH HOU ALSJEBLIEFT OP ZEG

JESUS
__________________
Her name in blood and her eyes on me
Met citaat reageren
Oud 07-12-2004, 15:10
Verwijderd
Citaat:
alluman schreef op 07-12-2004 @ 15:40 :
Your point being....what?
Dat je anderen dus niet kunt gaan uitkafferen omdat zij toevallig een andere mening toegedaan zijn.

"Ze hebben een mainstreamsound", "Ze zuigen live" en "De andere deelnemers waren (...) beter," zijn geen feiten, maar onderbouwde meningen. Dat vergeet jij nog wel eens. Daarom kun je battlestar ook niet belachelijk maken omdat zij De andere deelnemers waren, zoals jij als insinueert, op deze punten inderdaad beter. Daarom kun je battlestar ook niet belachelijk maken op de manier waarop jij het doet, simpelweg omdat zij VOND dat de band wel goed was. En hierbij wilde ik het laten.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2004, 15:56
Verwijderd
Citaat:
Krummeltje schreef op 07-12-2004 @ 16:10 :
Dat je anderen dus niet kunt gaan uitkafferen omdat zij toevallig een andere mening toegedaan zijn.

"Ze hebben een mainstreamsound", "Ze zuigen live" en "De andere deelnemers waren (...) beter," zijn geen feiten, maar onderbouwde meningen. Dat vergeet jij nog wel eens.
1. De enige die ik uitkaffer, is Lemonseven.

2. De eerste twee opmerkingen zijn niet door mij in het leven geroepen (bron).


Citaat:
Krummeltje schreef op 07-12-2004 @ 16:10 :
Daarom kun je battlestar ook niet belachelijk maken omdat zij De andere deelnemers waren, zoals jij als insinueert, op deze punten inderdaad beter. Daarom kun je battlestar ook niet belachelijk maken op de manier waarop jij het doet, simpelweg omdat zij VOND dat de band wel goed was. En hierbij wilde ik het laten.
Dit moet je nog maar eens herschrijven...
Met citaat reageren
Oud 07-12-2004, 16:01
Verwijderd
Citaat:
alluman schreef op 07-12-2004 @ 16:56 :
1. De enige die ik uitkaffer, is Lemonseven.

2. De eerste twee opmerkingen zijn niet door mij in het leven geroepen (bron).


Dit moet je nog maar eens herschrijven...
1. Ja, maar je kaffert Lemonseven uit met je mening. Let daar wel op.
2. Het was toch echt jouw quote.
3. Hehe, ik zie het. Firefox doet niet wat ik wil.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2004, 16:03
Verwijderd
Citaat:
Krummeltje schreef op 07-12-2004 @ 17:01 :
1. Ja, maar je kaffert Lemonseven uit met je mening. Let daar wel op.
2. Het was toch echt jouw quote.
3. Waarom?
1. Waarom moet ik daarop letten?
2. Ja, mijn quote van andermans woorden,
3. Omdat het niet leesbaar is.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2004, 16:03
Verwijderd
"Ze hebben een mainstreamsound", "Ze zuigen live" en "De andere deelnemers waren (...) beter," zijn geen feiten, maar onderbouwde meningen. Dat vergeet jij nog wel eens. Daarom kun je battlestar ook niet belachelijk maken op de manier waarop jij het doet, simpelweg omdat zij VOND dat de band wel goed was. En hierbij wilde ik het laten.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2004, 16:04
Verwijderd
Citaat:
alluman schreef op 07-12-2004 @ 17:03 :
1. Waarom moet ik daarop letten?
2. Ja, mijn quote van andermans woorden,
3. Omdat het niet leesbaar is.
1. Omdat je ze presenteert als feiten, die meningen van je. Dat is lijkt me niet de bedoeling van een journalistiek stuk.
2. Zover had ik het topic niet doorgelezen, excuses.
3. Zie aanpassing.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2004, 16:05
Verwijderd
Citaat:
Krummeltje schreef op 07-12-2004 @ 17:03 :
[...] Daarom kun je battlestar ook niet belachelijk maken op de manier waarop jij het doet, simpelweg omdat zij VOND dat de band wel goed was. En hierbij wilde ik het laten.
Dus het is niet juist om iemand aan te vallen op zijn mening? Lijkt een weinig houdbare stelling.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2004, 16:08
Verwijderd
Citaat:
Krummeltje schreef op 07-12-2004 @ 17:04 :
1. Omdat je ze presenteert als feiten, die meningen van je. Dat is lijkt me niet de bedoeling van een journalistiek stuk.
2. Zover had ik het topic niet doorgelezen, excuses.
3. Zie aanpassing.
1. Genre = column.

En ga aub niet een discussie aan over feiten/meningen. Zulk gezeik. Ik geef mijn beoordeling - als jij die misinterpreteert als zijnde een objectief journalistiek stuk (zo dat al bestaat), dan is dat niet mijn probleem.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2004, 16:11
antigone
Avatar van antigone
antigone is offline
jeetje de emoties lopen hoog op.
__________________
dónde está la playa?
Met citaat reageren
Oud 07-12-2004, 16:12
Verwijderd
Citaat:
antigone schreef op 07-12-2004 @ 17:11 :
jeetje de emoties lopen hoog op.
'Tis vreselijk.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2004, 16:14
Haligh
Avatar van Haligh
Haligh is offline
Citaat:
antigone schreef op 07-12-2004 @ 17:11 :
jeetje de emoties lopen hoog op.
Het is dan ook een heel emotioneel gebeuren.
__________________
hello dave.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap " De nachtmerrie van een links Kabinet "
Sanctus
296 06-04-2006 10:24
Muziek [hiphop]concerten, releases, etc Deel2
Dr HenDre
500 13-02-2005 16:20
Verhalen & Gedichten Praat en lees hier over Dichtwedstrijden!
Dreamerfly
103 17-12-2004 20:42
Muziek Ali B - Joden
dathomaz
84 06-06-2004 07:33
Muziek Coheed and Cambria in Keulen
IEMOW-KOR
106 28-05-2004 18:14
Muziek 22 mei: playroll, face tomorrow en Van Katoen!
Rebirth Of Cool
79 04-02-2004 13:01


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:41.