Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-06-2003, 00:55
poesiefox
poesiefox is offline
Op filosofie bijvoorbeeld bevinden zich reli-piepeltjes die een heel stuk irritanter zijn, en weet je wat? Die menen het verdorie ook nog eens een keer bloedserieus. En dan heb je op Actualiteit nog een stel rechtse racisten rondlopen die zo stom zijn als het achtereind van een varken, en die mogen ook hun gal ongehinderd spuien. Dat zijn mensen waar ik echt jeuk van krijg.

K-M-K is gewoon een karikatuur. Net als kamagurka, of Hans Teeuwen. En daar ligt iedereen om in een deuk.
__________________
Pfff. Boeie.
Oud 21-06-2003, 00:58
Genesis
Avatar van Genesis
Genesis is offline
ik kan er niet om lachen..

and you know what? dit hoort hier niet..
Oud 21-06-2003, 00:58
Verwijderd
Toch is hij walgelijk grof. En dit is sexualiteit dus dit topic hoort hier niet echt
Oud 21-06-2003, 00:58
Muhfuk R.
Avatar van Muhfuk R.
Muhfuk R. is offline
euh.....hans teeuwen is grappig, maar die klote-m-k niet
Oud 21-06-2003, 01:03
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Apu schreef op 21-06-2003 @ 01:58:
euh.....hans teeuwen is grappig, maar die klote-m-k niet
Ik vind Hans Teeuwen dus ook verre van grappig, daar gaat het niet om. Ik word zo moe van die politiek correcte aanvallen soms. Opeens valt er iemand in ongenade waar iedereen dan als vogelvrije op mag gaan schelden, en erger nog, waar iedereen voor om een ban gaat zeuren. De FB's zijn mans genoeg om dat zelf te regelen als hij het te bont maakt. Dat geklaag en geklik hier ook altijd.( meester, meester, weet U wat hij nu weer gedaan heeft? meester, meester, krijgt-ie nou straf?)

Edit: ja, tegen mij is hij PM ook ontzettend grof geweest, zo grof dat ik hem heb aangeraden een bepaald onderdeel van zijn mannelijke anatomie in de gehaktmolen te stoppen. Dat hielp, niks meer van hem gehoord.

Maar dan ga ik niet lopen klikken.
__________________
Pfff. Boeie.

Laatst gewijzigd op 21-06-2003 om 01:08.
Oud 21-06-2003, 01:12
Carl Johnson
Carl Johnson is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 21-06-2003 @ 02:03:
Ik vind Hans Teeuwen dus ook verre van grappig, daar gaat het niet om. Ik word zo moe van die politiek correcte aanvallen soms. Opeens valt er iemand in ongenade waar iedereen dan als vogelvrije op mag gaan schelden, en erger nog, waar iedereen voor om een ban gaat zeuren. De FB's zijn mans genoeg om dat zelf te regelen als hij het te bont maakt. Dat geklaag en geklik hier ook altijd.( meester, meester, weet U wat hij nu weer gedaan heeft? meester, meester, krijgt-ie nou straf?)

Edit: ja, tegen mij is hij PM ook ontzettend grof geweest, zo grof dat ik hem heb aangeraden een bepaald onderdeel van zijn mannelijke anatomie in de gehaktmolen te stoppen. Dat hielp, niks meer van hem gehoord.

Maar dan ga ik niet lopen klikken.
shit hej, ga slapen inplaats....hopeloos mens waar maak je je druk om
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:36.