Oud 31-08-2005, 22:33
Verwijderd
Het bekende gezeik over 'smaak' mag wel eens ophouden.
Ik vind de foto's van Tom Violence heel mooi en wanneer je niet in staat bent een eigen interpretatie te vormen bij een bepaalde foto ligt dat niet de fotograaf maar aan jezelf

(uitgaande van het feit dat iedere serieuze fotograaf een beeld en een bepaalde boodschap voor de kijkers wil uitzenden)
Advertentie
Oud 01-09-2005, 10:38
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Ik vind die van Tom Violence net schilderijtjes.
__________________
Du bist ein N00b!
Oud 01-09-2005, 10:51
sans plomb
Avatar van sans plomb
sans plomb is offline


eendjes
__________________
Love is like a pictionary
Oud 01-09-2005, 11:02
sans plomb
Avatar van sans plomb
sans plomb is offline




Op de nieuwe veerboot van Vlieland
__________________
Love is like a pictionary
Oud 01-09-2005, 11:53
Wenomic
Wenomic is offline
Citaat:
White Trash schreef op 31-08-2005 @ 22:33 :
Het bekende gezeik over 'smaak' mag wel eens ophouden.
Ik vind de foto's van Tom Violence heel mooi en wanneer je niet in staat bent een eigen interpretatie te vormen bij een bepaalde foto ligt dat niet de fotograaf maar aan jezelf
Dat is echt klinklare onzin. Fotografen maken foto's met een bepaald doel. Die van TV hebben betrekking of sfeer. Als het veel mensen niet aanspreekt ligt dat niet aan hen. Het is juist de bedoeling dat je mensen laat verbazen, verwonderen met je beelden. Als dit niet lukt dan is het gewoon niet geslaagd.

Maar ik praat er nu alleen over door, omdat TV heel vaak op andere mensen ook flink kritiek heeft en dit ook terug mag verwachten, en niet in een negatieve zin natuurlijk. Het is allemaal goed bedoeld.
Oud 01-09-2005, 12:19
Tom Violence
Avatar van Tom Violence
Tom Violence is offline
Ik vind het klinklare onzin om te roepen dat iets niet geslaagd is, alleen omdat het jou niet aanspreekt. 'Het spreekt me niet aan' vind ik geen echte kritiek. Anyway, de reden waarom ik hier foto's post is omdat ik meer variatie wil zien, niet om 'kritiek' of complimentjes te krijgen. Het kan interessant zijn om te zien wat de gemiddelde persoon ervan vindt, maar daar blijft het bij.

__________________
sup birdie.
Oud 01-09-2005, 12:27
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Nou Tom Violence, ik vind je foto's ook niet mooi hoor... En dan kan je wel van alles gaan roepen, maar als het echt voor publiek is, ben ik oa wel de gene die onder de indruk moet zijn. En dat ben ik dus niet.

Die laatste vind ik trouwens wel weer wat hebben.
Oud 01-09-2005, 12:43
Tom Violence
Avatar van Tom Violence
Tom Violence is offline
Ik geef het op .
__________________
sup birdie.
Oud 01-09-2005, 13:01
Disintegration
Avatar van Disintegration
Disintegration is offline
__________________
Well I got a bad liver and a broken heart
Oud 01-09-2005, 15:59
Verwijderd
Citaat:
Wenomic schreef op 01-09-2005 @ 11:53 :
Dat is echt klinklare onzin. Fotografen maken foto's met een bepaald doel. Die van TV hebben betrekking of sfeer. Als het veel mensen niet aanspreekt ligt dat niet aan hen. Het is juist de bedoeling dat je mensen laat verbazen, verwonderen met je beelden. Als dit niet lukt dan is het gewoon niet geslaagd.

Maar ik praat er nu alleen over door, omdat TV heel vaak op andere mensen ook flink kritiek heeft en dit ook terug mag verwachten, en niet in een negatieve zin natuurlijk. Het is allemaal goed bedoeld.
Natuurlijk moet de fotograaf de kijkers weten te inspireren en de mensen verbazen. Maar wanneer dit volgens iemand niet lukt betekent toch niet dat iets automatisch niet mooi of iets dergelijks is. Een interpretatie van een foto is subjectief. Dus dan kom je toch weer op de discussie uit 'over-smaak-valt-niet-te-twisten'.

Bovendien eindigde ik mijn post met:
Citaat:
(uitgaande van het feit dat iedere serieuze fotograaf een beeld en een bepaalde boodschap voor de kijkers wil uitzenden)
Daarmee verduidelijk ik het feit Tom Violence serieus heeft nagedacht over de boodschap, compositie, licht en dus wel een 'gevoel' wil uitzenden. Of je deze ontvangt ligt dat meer aan jezelf dan aan de fotograaf zelf.
Oud 01-09-2005, 16:45
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
White Trash schreef op 01-09-2005 @ 15:59 :


Daarmee verduidelijk ik het feit Tom Violence serieus heeft nagedacht over de boodschap, compositie, licht en dus wel een 'gevoel' wil uitzenden. Of je deze ontvangt ligt dat meer aan jezelf dan aan de fotograaf zelf.
Daar ben ik het absoluut niet mee eens. Waarom zouden wij ons best moeten doen om een gevoel te begrijpen/proberen zien? Zo werkt dat niet. Als fotograaf moet jij juist je best doen om je publiek te boeien.
Oud 01-09-2005, 16:57
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
White Trash schreef op 01-09-2005 @ 15:59 :
Daarmee verduidelijk ik het feit Tom Violence serieus heeft nagedacht over de boodschap, compositie, licht en dus wel een 'gevoel' wil uitzenden. Of je deze ontvangt ligt dat meer aan jezelf dan aan de fotograaf zelf.
Hoe kan ik nou aan een foto zien hoeveel tijd iemand eraan heeft besteed, of echt heeft nagedacht over licht en boodschap. Dat moet toch in een keer duidelijk zijn? Je publiek is echt niet alleen fotograven en mensen die daar echt verstand van hebben en dat kunnen weten en zien. Normaal publiek - jij, ik en de meeste anderen - moeten er iets uit kunnen halen en een bepaald gevoel of boodschap krijgen. Nu is het duidelijk in dit topic te lezen dat het merendeel dat niet ziet, en dat over-smaak-valt-niet-te-twisten-gedoe; de een vind iets mooier dan de ander en houdt van iets anders, maar dit heeft niet echt met smaak te maken. Zo werkt het toch ook met gedichten en verhalen? Sommigen zijn duidelijk niet goed en dan maakt het niet uit waar je van houdt, dat zie en lees je zo. Is het wel goed geschreven, kan je het nog niet mooi vinden, maar toch zeggen: ja, het zit technisch, blabla, toch goed in elkaar maar ik houd er niet van.

En zoals Chloe Siere zegt, de fotograaf moet zijn best doen ervoor te zorgen dat een deel van zijn/haar publiek het kan boeien..

Trouwens, TV, je laatste foto vind ik weer een stuk beter! En als jij kritiek krijgt moet je het niet afkappen en zeggen: "He, foto's posten, niet lullen!" Ik denk dat je ook van anderen wat moet aannemen, ookal hebben zij er totaal geen verstand van, ze moeten het toch wel leuk/mooi/enz. vinden.
Oud 01-09-2005, 17:09
Halflight
Avatar van Halflight
Halflight is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 01-09-2005 @ 16:57 :
Hoe kan ik nou aan een foto zien hoeveel tijd iemand eraan heeft besteed, of echt heeft nagedacht over licht en boodschap. Dat moet toch in een keer duidelijk zijn? Je publiek is echt niet alleen fotograven en mensen die daar echt verstand van hebben en dat kunnen weten en zien. Normaal publiek - jij, ik en de meeste anderen - moeten er iets uit kunnen halen en een bepaald gevoel of boodschap krijgen. Nu is het duidelijk in dit topic te lezen dat het merendeel dat niet ziet, en dat over-smaak-valt-niet-te-twisten-gedoe; de een vind iets mooier dan de ander en houdt van iets anders, maar dit heeft niet echt met smaak te maken. Zo werkt het toch ook met gedichten en verhalen? Sommigen zijn duidelijk niet goed en dan maakt het niet uit waar je van houdt, dat zie en lees je zo. Is het wel goed geschreven, kan je het nog niet mooi vinden, maar toch zeggen: ja, het zit technisch, blabla, toch goed in elkaar maar ik houd er niet van.

En zoals Chloe Siere zegt, de fotograaf moet zijn best doen ervoor te zorgen dat een deel van zijn/haar publiek het kan boeien..

Trouwens, TV, je laatste foto vind ik weer een stuk beter! En als jij kritiek krijgt moet je het niet afkappen en zeggen: "He, foto's posten, niet lullen!" Ik denk dat je ook van anderen wat moet aannemen, ookal hebben zij er totaal geen verstand van, ze moeten het toch wel leuk/mooi/enz. vinden.
Wat spreek je jezelf heerlijk tegen. Eerst zeg je dat je er geen verstand van hebt maar nu heb je er blijkbaar genoeg verstand van om te concluderen dat ze technisch ed. niet goed in elkaar zitten.
Oud 01-09-2005, 17:11
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Halflight schreef op 01-09-2005 @ 17:09 :
Wat spreek je jezelf heerlijk tegen. Eerst zeg je dat je er geen verstand van hebt maar nu heb je er blijkbaar genoeg verstand van om te concluderen dat ze technisch ed. niet goed in elkaar zitten.
Dat zegt ze helemaal niet?
Oud 01-09-2005, 17:26
Anoniem
Citaat:
Disintegration schreef op 01-09-2005 @ 13:01 :
[afbeelding]
wat is het verhaal daarachter? Mooi!

en de laatste van Tom Violence ook. Zal ik me maar niet in deze discussie gaan mengen, jullie foto-mensen weten het vast beter.

Mijn foto's





Verschillende tijden, heel verrassend!







3 maal de regenboog, op de Lofoten. Prachtige sfeer
Oud 01-09-2005, 17:34
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
Citaat:
Tom Violence schreef op 01-09-2005 @ 12:43 :
Ik geef het op .
wel foto´s blijven posten hoor tommie!
ik vind ze geweldig <3
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Oud 01-09-2005, 17:47
Verwijderd
Citaat:
duivelaartje schreef op 01-09-2005 @ 16:57 :
verhaal
Nou het zijn in ieder geval niet vakantiekiekjes, dus je kunt er van uitgaan dat de fotograaf wel over compositie, licht, boodschap en nog meer elementen heeft nagedacht. Ik denk dat het tijd is om te lezen en dan te reageren want ik blijf niet herhalen.

En ik snap niet waarom je het gaat vergelijken met iets anders. Maar goed, als je bijvoorbeeld Mariah Carey drie keer niets vindt dan neemt dat nog niet weg dat ze veel octaven kan halen en technisch gezien een goede stem heeft.
Wanneer je niet gecharmeerd bent van de woordkeuze van een dichter maar de zinnen zowel grammaticaal als qua spelling kloppen is het in principe een goed gedicht. Het is alleen niet jou smaak. Smaak is een persoonlijke voorkeur en dus subjectief.
Oud 01-09-2005, 17:51
Wenomic
Wenomic is offline
Beiden hebben gewoon gelijk en het is een eindeloze discussie. Ik maakte enkel mijn punt dat het mij idd niet aanspreekt en ik de foto's niet zodanig GOED vind. Dr is wel een sfeer in te herkennen, tuurlijk. Ik zeg ook niet dat: omdat ik het niks vind is het niks! Nee tuurlijk niet. Maar als veel mensen dit beweren dan spreekt het over het algemeen niet

Ontopic nu maar. We wont photos!
Oud 01-09-2005, 22:19
w
w is offline


avondje strand
__________________
Steek een kaarsje voor een ander aan maar laat je eigen niet uitgaan
Oud 02-09-2005, 13:39
Back Door Man
Avatar van Back Door Man
Back Door Man is offline
Citaat:
Tom Violence schreef op 01-09-2005 @ 12:19 :
Ik vind het klinklare onzin om te roepen dat iets niet geslaagd is, alleen omdat het jou niet aanspreekt. 'Het spreekt me niet aan' vind ik geen echte kritiek. Anyway, de reden waarom ik hier foto's post is omdat ik meer variatie wil zien, niet om 'kritiek' of complimentjes te krijgen. Het kan interessant zijn om te zien wat de gemiddelde persoon ervan vindt, maar daar blijft het bij.

[afbeelding]
deze vind ik erg vet tom
Oud 03-09-2005, 22:34
Soron
Avatar van Soron
Soron is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 01-09-2005 @ 16:57 :
Verhaal


Ik vind dat een foto wel aan bepaalde richtlijnen moet voldoen. Als je niet weet hoe een mens naar een beeld kijkt, dan is het foto maken waarmee je je bv je boodschap overbrengt of gewoon een beeld zo mooi mogelijk neer zet erg moeilijk. De rest is alle vrijheid van de fotograaf.
Zie het als een boot maken. Je kan dat ding in alle vormen en maten en zo gek maken als je wilt, maar als je je niet aan de richtlijnen houdt (bv het zo lek als een zeef maakt), dan zal dat ding zinken als een baksteen.

Die laatste van Tom vind ik al stukken beter

Van de serie van Zapp vind ik de 1e de absolute uitschieter

@ w: Ik zou toch op zn minst de moeite effe nemen om hem effe een kwartslag te draaien
Oud 03-09-2005, 23:12
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
Zepp schreef op 01-09-2005 @ 17:26 :
wat is het verhaal daarachter? Mooi!

en de laatste van Tom Violence ook. Zal ik me maar niet in deze discussie gaan mengen, jullie foto-mensen weten het vast beter.

Mijn foto's

[afbeelding]

[afbeelding]

Verschillende tijden, heel verrassend!

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

3 maal de regenboog, op de Lofoten. Prachtige sfeer
De eerste vind ik mooi: zachte kleuren die in elkaar overlopen. De tweede is flink overbelicht en daardoor valt de lucht weg, dat vind ik jammer.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Oud 04-09-2005, 00:26
Verwijderd
voor een foto-topic moet ik zeggen dat er behoorlijk veel tekst (lees: gezeik) staat in verhouding tot het aantal foto's

maar da's mijn mening
Oud 04-09-2005, 10:48
Tom Violence
Avatar van Tom Violence
Tom Violence is offline
Citaat:
Soron schreef op 03-09-2005 @ 22:34 :
Die laatste van Tom vind ik al stukken beter
Nou dat scheelt

Jongen, echt, kijk om je heen. Er zijn mensen die het wel aanspreekt en er zijn genoeg fotografen die ook dergelijke foto's maken. Je doet net alsof ik niet weet waar ik mee bezig ben en alsof het lullige snapshots zijn. Leer te onderscheiden in 'slecht' en 'het spreekt me niet aan'.

Ik geloof best dat je wat verstand hebt van fotografie, maar ik begin te twijfelen aan de hoeveelheid. Van jou heb ik alleen maar artisfoto's gezien. Het grappige is dat de mensen die dat soort foto's maken (volledig volgens het boekje, voor mij alles behalve spannend, en soms ook beneden niveau), de meeste kritiek op mij hebben waarbij echte argumentatie uitblijft.

Verwacht verder niet weer een hele discussie, ik blijf hierbij.
Voor de rest blijft Artistiek maar een n00bforum, op enkele users na.
__________________
sup birdie.

Laatst gewijzigd op 04-09-2005 om 10:58.
Oud 04-09-2005, 10:57
ImaRobot
ImaRobot is offline
Oud 04-09-2005, 17:56
yavanna
Avatar van yavanna
yavanna is offline
ik ga maar 's wat posten...
mocht je de foto's oninteressant vinden: jammer dan...











aan m'n foto's van katten zal ik maar niet beginnen, maar mocht je ze toch willen zien: mijn website
Oud 04-09-2005, 19:08
melkpakje
Avatar van melkpakje
melkpakje is offline
Citaat:
dReZ schreef op 01-09-2005 @ 17:34 :
wel foto´s blijven posten hoor tommie!
ik vind ze geweldig <3
hier sluit ik mij bij aan
__________________
that's right Ima get medieval on your ass
Oud 05-09-2005, 10:14
Verwijderd
Citaat:
ImaRobot schreef op 04-09-2005 @ 10:57 :
[afbeelding]
Malta toevallig? Fijn sfeertje iig .
Oud 05-09-2005, 15:28
ImaRobot
ImaRobot is offline
Citaat:
Mijns. schreef op 05-09-2005 @ 10:14 :
Malta toevallig? Fijn sfeertje iig .
Merci. Collioure, Zuid-Frankrijk.
Oud 05-09-2005, 17:18
paco
Avatar van paco
paco is offline
hey tommie-boy... vette foto's.
Die laatste vooral.
__________________
"and the bass go Dark"
Oud 05-09-2005, 18:32
rainfairy
Avatar van rainfairy
rainfairy is offline
Citaat:
Gadje schreef op 18-08-2005 @ 20:39 :
Opdracht van school.
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Eerste x fotograferen met een spiegelreflex, commentaar?
eerste en laatste vind ik minder....de tweede en derde zijn super! de 2e straalt op een of andere manier rust uit...en zwart-wit is altijd het beste
__________________
The rain falls down on me...I'm the Rainfairy....
Oud 06-09-2005, 20:06
Vanilia
Avatar van Vanilia
Vanilia is offline


Super klein ik weet het maar het is een digiprint van een serie van 36. Als mijn afdrukken terug zijn post ik m wel. Dit is btw mijn doggy.
__________________
Fe este dia que hora
Oud 06-09-2005, 20:33
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Citaat:
w schreef op 24-08-2005 @ 15:44 :
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

commentaar is altijd welkom

hoop dat ze het doen, ik ben hier geen held in
Wat is dat ding in de lucht op de laatste foto? een spiegeling? een ufo? een geest? ziet er vet uit!
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 07-09-2005, 15:53
Rooster
Avatar van Rooster
Rooster is offline
Citaat:
cherry-springs schreef op 06-09-2005 @ 20:33 :
Wat is dat ding in de lucht op de laatste foto? een spiegeling? een ufo? een geest? ziet er vet uit!
besneeuwde bergtop in de wolken?
Oud 07-09-2005, 16:59
Charlottetje
Avatar van Charlottetje
Charlottetje is offline
Citaat:
Tom Violence schreef op 01-09-2005 @ 12:19 :
Ik vind het klinklare onzin om te roepen dat iets niet geslaagd is, alleen omdat het jou niet aanspreekt. 'Het spreekt me niet aan' vind ik geen echte kritiek. Anyway, de reden waarom ik hier foto's post is omdat ik meer variatie wil zien, niet om 'kritiek' of complimentjes te krijgen. Het kan interessant zijn om te zien wat de gemiddelde persoon ervan vindt, maar daar blijft het bij.

[afbeelding]
Ik had me in eerste instantie niet in de discussie willen mengen, maar ik doe het toch maar.
Als jij geen commentaar wilt, moet je daar niet naar kijken / niet op reageren / niet met de discussie meedoen of gewoon je foto's niet posten. Je moet me ook niet verkeerd begrijpen. Vaak vind ik jouw foto's erg goed en kan ik er wel eens wat van leren, dus blijf ze vooral posten, maar als jij de discussie onzin vindt en vindt dat mensen geen gelijk hebben in hun mening, dan moet je hier niets meer posten. Mensen hebben een mening, persoonlijke mening, dus daar hebben ze altijd gelijk in. Of dat nou klopt met algemene opvattingen, met technische opvattingen of met opvattingen met proffessionals, dat doet er niet toe.
Mensen die hier posten en kijken hebben er vaak nou eenmaal minder verstand van, dan kun je niet tegen ze zeggen dat ze anders moeten beoordelen of hun mening niet meer mogen geven, want dat is in feite wat je zegt.

(complimenten trouwens voor bovenstaande foto, al wil jij helemaal geen complimentjes ontvangen)
__________________
ja, maar...
Oud 07-09-2005, 18:53
Tom Violence
Avatar van Tom Violence
Tom Violence is offline
Wat wil je nou Charlottetjejejtetjejte? Die hele discussie is al voorbij.
__________________
sup birdie.
Oud 07-09-2005, 19:26
Verwijderd
ben wel benieuwd naar je antwoord erop
Oud 07-09-2005, 20:27
Tom Violence
Avatar van Tom Violence
Tom Violence is offline
ik heb al genoeg gezegd. dat mensen niet lezen of dat het onduidelijk voor ze is, dat is hun probleem. ik blijf mezelf niet herhalen. het blijft geen feest. ik heb o.a. aangegeven dat ik niet weer ga discussieren.
__________________
sup birdie.
Oud 07-09-2005, 23:12
David
Avatar van David
David is offline




Oud 08-09-2005, 09:21
Back Door Man
Avatar van Back Door Man
Back Door Man is offline
voor jouw KLIEKJES is een heel subforum
Oud 08-09-2005, 19:59
Evolution
Avatar van Evolution
Evolution is offline
Een paar foto's van de introductieweek op Vlieland, vorige week












err... oke, de site doet vaag nu, dus ik moet de rest ff laten zitten
Oud 09-09-2005, 14:32
Mustang_Sally
Avatar van Mustang_Sally
Mustang_Sally is offline
@ tom violence: van je tweede reeks vind ik dat je wel in je opdracht geslaagd bent - het mysterieuze van de slapende wereld komt er zeker uit. het heeft iets ondoordringbaars en dat maakt het interessant.
de vijfde vind ik overigens het mooiste. dat rode licht komt er heel sterk uit - mooi contrast en mooie opstelling.
de laatste foto is gewoon simpelweg super - door het licht en de setting...

@ desintegration: ...indrukwekkend. origineel concept. de kamer en hoe deze belicht is geeft de sfeer geweldig goed weer, het geheel klopt gewoon. (dat donkere ventilatie-gat in het midden boven maakt het af, samen met de vlekken op de muren)

@ evolution: eerste en laatste vind ik leuk omwille van het licht. die kleuren maken de foto's interessant, mystiek..
__________________
mais oui! / wie zijde gij?
Oud 09-09-2005, 15:57
Verwijderd

van deze composities word ik misselijk
Oud 09-09-2005, 16:01
Verwijderd
Citaat:
Tom Violence schreef op 01-09-2005 @ 12:19 :
Ik vind het klinklare onzin om te roepen dat iets niet geslaagd is, alleen omdat het jou niet aanspreekt. 'Het spreekt me niet aan' vind ik geen echte kritiek. Anyway, de reden waarom ik hier foto's post is omdat ik meer variatie wil zien, niet om 'kritiek' of complimentjes te krijgen. Het kan interessant zijn om te zien wat de gemiddelde persoon ervan vindt, maar daar blijft het bij.

[afbeelding]
Ik vind dat geen deel echt goed genoeg belicht is en ook geen deel echt qua scherpte naar voren komt.
Oud 10-09-2005, 05:08
Tom Violence
Avatar van Tom Violence
Tom Violence is offline
ok cut off, ik zal de volgende keer mijn flitsset van 1500 euro meenemen . mijn punt is; je kan vanalles vinden maar veel beter dan dit (fel zonlicht/tegenlicht en een 'simpele' speedlite) krijg je het niet in deze omstandigheden. de minimale doortekening in de 'overbelichte' delen is teniet gedaan door een kleine level aanpassing in PS. keuzes, keuzes, mijns inziens niet storend op deze foto.

voor het kleine diafragma is uiteraard bewust gekozen.
__________________
sup birdie.

Laatst gewijzigd op 10-09-2005 om 05:15.
Oud 10-09-2005, 08:44
David
Avatar van David
David is offline
Citaat:
cut_off schreef op 09-09-2005 @ 15:57 :
van deze composities word ik misselijk
Heel mooi.
Oud 10-09-2005, 11:00
Verwijderd
Citaat:
Evolution schreef op 08-09-2005 @ 19:59 :
Een paar foto's van de introductieweek op Vlieland, vorige week

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]


err... oke, de site doet vaag nu, dus ik moet de rest ff laten zitten
leuk maar ZO niet orgineel
Oud 10-09-2005, 11:02
Sjoerd
Avatar van Sjoerd
Sjoerd is offline








haha, ik heb wel meer. maarja
Oud 10-09-2005, 12:58
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline




comment please
__________________
Freak me baby

Laatst gewijzigd op 10-09-2005 om 22:17.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Riders on the saai #328
Verwijderd
500 28-08-2008 00:09
ARTistiek [Foto's] Schiermonnikoog
Miosotis
17 17-10-2005 11:50
ARTistiek [foto] Dagje uit in Parijs
David
52 31-10-2004 15:34


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:32.