Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-05-2003, 20:23
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
ik wil het gewoon even kwijt..ik moet het gewoon even vertellen..

Vanochtend kwam ik met 2 vriendinnen op school. We gingen snel naar het lokaal in de hoop dat we niet te laat zouden komen want dat gebeurd nogal vaak op donderdag. iedereen stond nog bij het lokaal, dus we waren helemaal opgelucht dat we niet weer te laat waren. We liepen naar de rest van onze klas toe en we vroegen waarom ze nog niet binnen in het lokaal waren.
De natuurkundelerares had tegen de klas gezegd (toen wij er nog niet waren) dat er wat ergs gebeurd was, maar dat ze nog niet wisten wat. Wij dachten dat we een tussen uur hadden dus we gingen er vandoor, toch wel nieuwsgierig wat er gebeurd zou kunnen zijn.
Een vriendin hoorde de concierge tegen een leerling zeggen da ter iemand overleden was en dat alle leraren naar de lerarenkamer moesten komen. Aangezien de vrouw van onze leraar engels al een tijd kanker heeft dachten we eerst dat zij het was. Maar toen ik en nog iemand even over de gangen gingen lopen zagen we dat er al weer leraren in de lokalen zaten dus we liepen even terug naar ons natuurkunde lokaal. Onze lerares was daar en vertelde ons daar dat mijn (en van nog 6 andere uit de klas) ex-leraar engels én mentor gisteravond plotseling was overleden. We zijn nmeteen de anderen gaan halen en zijn gewoon in het natuurkunde lokal blijven zittenm. We mochten werken als we dat wilden maar dat hoefde niet. Zo was het bij de meeste lessen behalve bij onze mentor (die geschiedenis geeft). Hij heeft in de hele les geen woord over de dood van onze ex-leraar gezegd. Terwijl de andere leraren dat allemaal wel deden. We nemen hem dit echt verschrikkelijk kwalijk. Waarschijnlijk zei hij niks omdat ie zn tranen niet in kon houden, maar dan nog...we gaan dan ook maandag aan hem vragen waarom hij niks heeft gezegd.
Ik vind het echt verschrikkelijk dat die man nu dood is. hij was niet te beste leraar, en al hebben we hem zo vaak uitgescholden vanwege een onverwachte SO o.i.d., hij was toch best een aardige man...
Vanaf 12 uur vandaag vielen de lessen uit en morgen gaan de laatste schooldag activiteiten van Havo 5 en Vwo 6 ook niet door.
Ik vind het zo verschrikkelijk wat er is gebeurd... ook omdat die man altijd heel gezond was en nooit uit viel. (Gister hebben we er nog over gemopperd omdat hij toen opeens wel uit viel en dat bij ons nooit deed..)

Sorry voor het lange verhaal...ik wilde het gewoon even vertellen..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-05-2003, 20:28
Verwijderd
jemig, lijkt me niet een prettige situatie, vervelend ook dat jullie mentor er geen aandacht aan wilde besteden, vraag gewoon aan hem bijvoorbeeld of hij misschien er over wil praten... praten helpt altijd.. succes!!
Met citaat reageren
Oud 08-05-2003, 20:30
nellekutje
nellekutje is offline
wat erg! Ik begrijp dat je heel erg bent geschrokken. Bij ons op school is er pasgeleden ook een leraar overleden maar gelukkig kende ik em nie! Mijn vriendin wel en die had er de vorige dag nog mee gepraat, ze vond het tuurlijk ook vreselijk.
Sterkte en ik zou het zeker aan je geschiedenisleraar praten!
__________________
Vanitas vanitatum, omnia vanitas
Met citaat reageren
Oud 08-05-2003, 20:36
Big Brother
Avatar van Big Brother
Big Brother is offline
ik moet er niet aan denken, ik heb respect voor alle leraren bij mij op school, vooral degenen die het lef hebben om iets aan mij te leren
__________________
hoi, ik ben een signature
Met citaat reageren
Oud 08-05-2003, 20:49
Kwyjibo
Avatar van Kwyjibo
Kwyjibo is offline
Ik had vandaag een crematie van een leraar van mij. Ik weet precies hoe je je voelt! Sterkte!
__________________
a.k.a Juanes
Met citaat reageren
Oud 08-05-2003, 21:00
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Wat erg. Mijn deelneming.

In de eerste klas had ik les van een leraar Wiskunde. Best aardige man, maakte veel fouten, vaak ziek. Anderhalf jaar later was hij opeens overspannen, een halfjaar later was hij plots overleden. Best wel erg. Ik hoorde later dat hij zichzelf verhangen had.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2003, 21:13
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
Charlie1704 schreef op 08-05-2003 @ 21:28:
jemig, lijkt me niet een prettige situatie, vervelend ook dat jullie mentor er geen aandacht aan wilde besteden, vraag gewoon aan hem bijvoorbeeld of hij misschien er over wil praten... praten helpt altijd.. succes!!

dank je

Citaat:
nellekutje schreef op 08-05-2003 @ 21:30:
wat erg! Ik begrijp dat je heel erg bent geschrokken. Bij ons op school is er pasgeleden ook een leraar overleden maar gelukkig kende ik em nie! Mijn vriendin wel en die had er de vorige dag nog mee gepraat, ze vond het tuurlijk ook vreselijk.
Sterkte en ik zou het zeker aan je geschiedenisleraar praten!
niet iedereen in mijn klas had hem ook gekend..gelukkig tonen ze wel medeleven enzo. Praten gaan we zeker doen...hij zal ons moeten vertellen waarom hij er niks over heeft gezegd, wan tdat willen w egewoon weten

Citaat:
Big Brother schreef op 08-05-2003 @ 21:36:
ik moet er niet aan denken, ik heb respect voor alle leraren bij mij op school, vooral degenen die het lef hebben om iets aan mij te leren
ach..sommige mensen kan ik niet uitstaan, maar ik gubn dit niemand gewoon...het zijn tenslotte ook maar mensen..

Citaat:
Kwyjibo schreef op 08-05-2003 @ 21:49:
Ik had vandaag een crematie van een leraar van mij. Ik weet precies hoe je je voelt! Sterkte!
shit...ook kut zeg! jij ook sterkte dan!

Citaat:
Evito schreef op 08-05-2003 @ 22:00:
Wat erg. Mijn deelneming.

In de eerste klas had ik les van een leraar Wiskunde. Best aardige man, maakte veel fouten, vaak ziek. Anderhalf jaar later was hij opeens overspannen, een halfjaar later was hij plots overleden. Best wel erg. Ik hoorde later dat hij zichzelf verhangen had.
t is gewoon zo lulli gallemaal
Met citaat reageren
Oud 08-05-2003, 21:16
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
hey meid,

gecondeleerd (lekker afgezaagd...)
ik vind het echt erg voor je en je mede klasgenoten.
bij ons is er dit jaar een leraar overleden van mijn vorige school, toen zat ik nog op de onderbouw, nu bovenbouw, twee verschillende gebouwen. Die was op vakantie en kreeg een hartaaval. Ik had verder geen les van hem, wist slechts wie het was.

Je moet jezelf niet al die dingen gaan verwijten nu, van; we waren nog wel boos dat hij bij een andere klas uitviel en bij ons niet. Pff, dat zeiden wij ook altijd als een leraar voor de zoveelste keer bij V3a uitviel en bij H3c weer niet, terwijl wij hem het uur erna hadden (vorig jaar).

Heel veel sterkte, en gaan jullie naar de begrafenis/crematie?
dat zal nog wel moeilijk worden denk....

kus, en knuff! wendy
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2003, 21:27
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Don't take this the wrong way .. maar .. waarom in godsnaam wilde je dit kwijt?

Want het klinkt nou niet echt dat je een band had met die leraar. (Er gaan wel meer leraren dood in de wereld.)

Ben je geshockeerd dat er ook mensen in je naaste omgeving doodgaan, of wat? Want echt verdrietig klink je nou ook weer niet?

oh en wat heeft dit met psychologie te maken.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2003, 21:30
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Marcade schreef op 08-05-2003 @ 22:27:
Don't take this the wrong way .. maar .. waarom in godsnaam wilde je dit kwijt?

Want het klinkt nou niet echt dat je een band had met die leraar. (Er gaan wel meer leraren dood in de wereld.)

Ben je geshockeerd dat er ook mensen in je naaste omgeving doodgaan, of wat? Want echt verdrietig klink je nou ook weer niet?

oh en wat heeft dit met psychologie te maken.
waar moet ze het anders neerzetten?
rouwverwerking heeft toch wel enigzins met psychologie te maken.
Misschien had ze wel een band.
maar zo niet, het is wel iemand in je naaste omgeving, én, wat mij vaak overkomt als iemand overlijd. Het onbegrip...
misschien helpt het om het op papier te zetten, om het beter tot je door te laten dringen?

-xxx-
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2003, 21:34
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
... schreef op 08-05-2003 @ 22:30:
waar moet ze het anders neerzetten?
rouwverwerking heeft toch wel enigzins met psychologie te maken.
Ik zie geen rouwverwerking in het stuk.

Het was gewoon een leraar waar ze niks speciaals mee had; tenminste zo komt het op mij over.

Als het een bijna vriend was, of iemand waar ze veel mee praatte, a la. Maar dit is gewoon een van de leraren.

Ik zie niks in de tekst staan over hoe ze zich echt voelt; een uitgebreide beschrijving dat ze zich klote voelt omdat een leraar dood is gegaan. Omdat er iemand die ze kende dood is gegaan. Iets.

Het is meer een sensatie verhaal. OOHH. OHHH. IK GING NAAR SCHOOL EN TOEN WAS DE LERAAR ER NIET EN EEN UUR LATER BLEEK DAT DIE DOOD WAS. EN EERST DACHT IK DAT HET HET MENS VAN ENGELS WAS, WANT DIE HAD KANKER. ..

.. sorry .. ik zie niet in wtf. de psychologische waarde is van dit topic ..
Met citaat reageren
Oud 08-05-2003, 21:38
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
als zij het maar ziet....
wat voor de één belangrijk is, is voor de ander niet belangrijk.
en misschien toch, zoals ik al zei; het onbegrip...
rouwverwerking, ik zie wel wat het met psychologie te maken heeft. Een gemis.... tja, ik weet niet hoe ik het uit moet leggen.
maar doe es een suggestie dan, waar had ze het moeten plaatsen? school&studie?

als het niet goed is word hij vast wel gesloten hoor!
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2003, 21:42
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
... schreef op 08-05-2003 @ 22:38:
als zij het maar ziet....
wat voor de één belangrijk is, is voor de ander niet belangrijk.
en misschien toch, zoals ik al zei; het onbegrip...
rouwverwerking, ik zie wel wat het met psychologie te maken heeft. Een gemis.... tja, ik weet niet hoe ik het uit moet leggen.
maar doe es een suggestie dan, waar had ze het moeten plaatsen? school&studie?
Er zal, zoals je zegt .. (neem ik aan) .. vast wel meer zijn dan alleen het sensatie verhaal. Misschien kan ze dat er is bijschrijven. Of iets. Uitbreiden. Het komt over net als de film Cruel intentions 2. Een heel verhaal, maar geen echte conclusie of whatever. Alleen dat ze het van haar af wil schrijven. Sorry; neem een dagboek, of een live journal. Moeten we nu allemaal netjes 'gecondoleerd' gaan zeggen en verdergaan? Waarom? Ik ken hem niet. Zij kent hem niet; behalve dat hij een leraar was die soms zo lullig was om onverwachte SO's te geven. So what.

Ik snap trouwens ook niet hoe mensen haar nou kunnen condoleren op dat verhaal; want niemand weet precies wat ze nou heeft met die leraar. Het is hetzelfde als mij condoleren omdat m'n slager is overleden terwijl ik ook niks heb met die man.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2003, 21:45
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Marcade schreef op 08-05-2003 @ 22:42:
Er zal, zoals je zegt .. (neem ik aan) .. vast wel meer zijn dan alleen het sensatie verhaal. Misschien kan ze dat er is bijschrijven. Of iets. Uitbreiden. Het komt over net als de film Cruel intentions 2. Een heel verhaal, maar geen echte conclusie of whatever. Alleen dat ze het van haar af wil schrijven. Sorry; neem een dagboek, of een live journal. Moeten we nu allemaal netjes 'gecondoleerd' gaan zeggen en verdergaan? Waarom? Ik ken hem niet. Zij kent hem niet; behalve dat hij een leraar was die soms zo lullig was om onverwachte SO's te geven. So what.

Ik snap trouwens ook niet hoe mensen haar nou kunnen condoleren op dat verhaal; want niemand weet precies wat ze nou heeft met die leraar. Het is hetzelfde als mij condoleren omdat m'n slager is overleden terwijl ik ook niks heb met die man.
ik condeleer altijd iemand als die verteld dat een 'naaste' is overleden. agh, maak je niet druk.
je hoeft toch ook niet te reageren?

-xxx- wendy
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2003, 21:46
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
... schreef op 08-05-2003 @ 22:45:
ik condeleer altijd iemand als die verteld dat een 'naaste' is overleden. agh, maak je niet druk.
je hoeft toch ook niet te reageren?
Doe ik wel; ik hou wel van discussies en wil mensen beetje aansporen om na te denken

Het is geen 'naaste' in mijn ogen; niet totdat ze uitlegt waarom het haar 'naaste' is.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2003, 21:49
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
dus jij denkt dat ik niet nadenkt
nee, geintje.... maar weetje, als ze hier haar verhaal post zal ze er vast mee zitten, anders zet ze het niet op pscych maar op actualiteit & nieuws ofzo
we kunnen nu allerlei dingen lopen suggeren, maar dat heeft geen zin, laten we maar wachten tot ze zelf antwoord geeft op jouw vraag.

gr. Wendy
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2003, 21:53
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
... schreef op 08-05-2003 @ 22:49:
gr. Wendy
Geen kusjes meer?
Met citaat reageren
Oud 08-05-2003, 21:55
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Marcade schreef op 08-05-2003 @ 22:53:
Geen kusjes meer?
okay --> kus!!
maar reageer nog ff?
hehe, de discussie word net leuk... alhoewel, ik wil hem toch zo wel beeindigen.
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 08-05-2003, 21:59
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
... schreef op 08-05-2003 @ 22:55:
okay --> kus!!
maar reageer nog ff?
hehe, de discussie word net leuk... alhoewel, ik wil hem toch zo wel beeindigen.
Reageer op wat; je had verder niet iets gezegd waar ik op in kon gaan. Behalve dan dat we moeten wachten op haar antwoord; wat ik ook maar doe.

Ik heb al eerder gezegd; je zal wel gelijk hebben dat ze er mee zit; maar dan vind ik dat ze dat er beter en duidelijker bij mag schrijven; dat is ook mijn hele insteek vanaf het begin geweest. Er staat nu alleen dat die 'best aardig' was.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2003, 22:14
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Marcade schreef op 08-05-2003 @ 22:59:
Reageer op wat; je had verder niet iets gezegd waar ik op in kon gaan. Behalve dan dat we moeten wachten op haar antwoord; wat ik ook maar doe.

Ik heb al eerder gezegd; je zal wel gelijk hebben dat ze er mee zit; maar dan vind ik dat ze dat er beter en duidelijker bij mag schrijven; dat is ook mijn hele insteek vanaf het begin geweest. Er staat nu alleen dat die 'best aardig' was.
en ik krijg niet eens een kusje terug!
ghehe, welterusten, ik ga slapen!
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2003, 22:16
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
... schreef op 08-05-2003 @ 23:14:
en ik krijg niet eens een kusje terug!
ghehe, welterusten, ik ga slapen!
Slaap lekker .. welterusten kusje op je voorhoofd.. Zodat je een mooie droom krijgt. ..
Met citaat reageren
Oud 09-05-2003, 15:10
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
nou Marcade, voor jou dan even duidelijker. (sorry, schrijven is niet mn sterkste kant dus verwacht niet dat ik een super duidelijk en uitgebreid verhaal neer kan zetten want dat kan ik niet)
Ik kan er zoiezo niet tegen als er iemand overlijd. Met die man heb ik toch heel wat gesprekken gevoerd en hij wist op zich best veel van me (qua hoe het op school enzo allemaal ging). Hij was een aardige man en had een vrouw en 2 zoons. Ik kan er dan gewoon niet tegen als zo iemand er dan niet meer is. Die man gaf les aan een paar honderd leerlingen!!
Ik heb dit hier neergezet omdat ik het inderdaad 'gewoon even kwijt wilde'. Ik had gewoon de behoefte om het even ergens neer te zetten, en dat mag hier toch? Ik heb het er wel degelijk moeilijk mee dat die man er nu niet meer is. En al laat ik dat dan niet zo duidelijk merken in mn post, het was toch echt zo, en is trouwens nog.
Heb ik het een beetje duidelijk gemaakt?

@ ...: tnx
Met citaat reageren
Oud 09-05-2003, 15:39
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
*~ Toeter ~* schreef op 09-05-2003 @ 16:10:

@ ...: tnx
graag gedaan hoor

@ marcade,

kusje, heeft niet geholpen, heb niet gedroomd
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2003, 16:23
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
*~ Toeter ~* schreef op 09-05-2003 @ 16:10:
Ik kan er zoiezo niet tegen als er iemand overlijd. Met die man heb ik toch heel wat gesprekken gevoerd en hij wist op zich best veel van me (qua hoe het op school enzo allemaal ging). Hij was een aardige man en had een vrouw en 2 zoons. Ik kan er dan gewoon niet tegen als zo iemand er dan niet meer is. Die man gaf les aan een paar honderd leerlingen!!
Ik heb dit hier neergezet omdat ik het inderdaad 'gewoon even kwijt wilde'. Ik had gewoon de behoefte om het even ergens neer te zetten, en dat mag hier toch? Ik heb het er wel degelijk moeilijk mee dat die man er nu niet meer is. En al laat ik dat dan niet zo duidelijk merken in mn post, het was toch echt zo, en is trouwens nog.
Heb ik het een beetje duidelijk gemaakt?
Waarom heb je er precies moeite mee? Het is vervelend als iemand dood gaat; maar er gaan zoveel mensen dood. Wat voel je precies dan? Kan je dat is proberen te beschrijven? Iets van leegte, of verdrietig?

Citaat:
... schreef op 09-05-2003 @ 16:39:
graag gedaan hoor

@ marcade,

kusje, heeft niet geholpen, heb niet gedroomd
Je droomt altijd; alleen herinner je je het meestal niet meer als je wakker word.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2003, 17:00
mleen
Avatar van mleen
mleen is offline
ik vind het wel heel erg voor je. gecondeleerd . Zeker omdat hij ook nog je mentor is geweest..

Gaan jullie met (ex)-mentor-leerlingen naar de begravenis/crematie? Toen bij ons 4 jaar geleden(nog op de basisschool) een leraar dood ging, zijn we daar ook heen geweest met mensen die van hem les hadden.

sterkte iig
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-05-2003, 19:49
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
Marcade schreef op 09-05-2003 @ 17:23:
Waarom heb je er precies moeite mee? Het is vervelend als iemand dood gaat; maar er gaan zoveel mensen dood. Wat voel je precies dan? Kan je dat is proberen te beschrijven? Iets van leegte, of verdrietig?
ik weet het niet echt precies...verdriet in ieder geval. Ik vind het echt verschrikkelijk. ik weet niethoe ik het moet omschrijven. Het is geoon het feit dat hij er niet meer is. ik weet echt niet hoe ik dat moet zeggen. Het is gewoon zo moeilijk te begrijpen allemaal.

@ mleen: dank je.. wanneer de begrafenis (of crematie) is, is nog niet bekend. misschien dat we er heen gaan. Alleen wil ik niet, maar met nog wat anderen zou ik wel gaan. Op school ligt er ook een boek waar we wat in kunnen schrijven (dat wordt later aan zn gezin gegeven), maar ik wee tgewoon niet wat k dan neer moet zetten. Misschien dat ik maandag wat weet te schrijven. We gaan in ieder geval z'n vrouw en zoons een kaart sturen, als oud mentor klas...
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 12:15
Aristidis
Avatar van Aristidis
Aristidis is offline
Euhm, misschien een domme vraag, maar waaraan is hij zo plots overleden?
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 12:26
Its_Just_Me
Avatar van Its_Just_Me
Its_Just_Me is offline
Citaat:
Aristidis schreef op 10-05-2003 @ 13:15:
Euhm, misschien een domme vraag, maar waaraan is hij zo plots overleden?
ja, da vroeg ik mij ook al af..
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 14:43
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
het is niet echt duidelijk. Een lerares zei dat het waarschijnlijk een gesprongen ader is
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 17:24
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
*~ Toeter ~* schreef op 09-05-2003 @ 20:49:


Op school ligt er ook een boek waar we wat in kunnen schrijven (dat wordt later aan zn gezin gegeven), maar ik wee tgewoon niet wat k dan neer moet zetten. Misschien dat ik maandag wat weet te schrijven. We gaan in ieder geval z'n vrouw en zoons een kaart sturen, als oud mentor klas...
schrijf gewoon precies op wat je net zei.

zoiets als;
altijd mopperen, want zn lessen vielen nooit eens uit.
maar nu... nu, is er niks meer te mopperen

sterkte aan dde familie en vrienden

sorry, je moet het ook zelf bedenken.
maar onthoud, het hoeft geen perfectionistische tekst te zijn, als je het maar meent!
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 17:57
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
... schreef op 10-05-2003 @ 18:24:
schrijf gewoon precies op wat je net zei.

zoiets als;
altijd mopperen, want zn lessen vielen nooit eens uit.
maar nu... nu, is er niks meer te mopperen

sterkte aan dde familie en vrienden

sorry, je moet het ook zelf bedenken.
maar onthoud, het hoeft geen perfectionistische tekst te zijn, als je het maar meent!
dat vind ik eigenlijk wel een mooie...bedankt

dinsdag is de crematie... k weet niet of ik er heen ga
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Eindexamens 2004 Leraar overleden tijdens examentijd
Konijn
46 07-06-2004 09:45
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Schietpartij in Haagse school / steekpartij school Amsterdam
Verwijderd
254 31-01-2004 14:07
Algemene schoolzaken meisje overleden bij ons op school :(
Verwijderd
114 28-01-2004 09:20
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Schietpartij in Haagse school. deel II
BARON
9 16-01-2004 10:42
Psychologie dood
Toet0r
12 14-12-2002 09:22
Psychologie Mijn verhaal.
ExcommunicatedAngel
13 23-12-2001 12:50


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:08.