Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-08-2003, 14:08
Mss Maddocks
Mss Maddocks is offline
hey,
Ben net terug van vakantie. Ben een week naar een jongerencamping geweest met 2 vriendinnen. Mijn ex was er ook met 2 vrienden van hem. Dit was gepland. Mijn ex heeft ondertussen wel weer een andere vriendin, maar die was 5 weken op vakantie. Mijn ex en ik hebben de hele vakantie samen in een tentje geslapen en de hele vakantie samen doorgebracht en eigenlijk alles gedaan wat een stelletje doet. Hij is dus ontzettend vreemd gegaan. Waarom ik dit gedaan heb ? Ik schaam me dood. maar hij wilde wel weer een weekje van me genieten en daarna beslissen of hij mij terug wilde of toch met ze huidige vriendin werder wilt. Nu na deze vakantie is hij er nog steeds niet uit zegt hij, hij wil niets tegen ze huidige vriendin vertellen en eerst is eens even kijken hoe het met haar ook al weer was en kijken of ze wel of niet onder doet aan mij. Wel wil hij mij ook blijven zien in de weekenden ofzo maar hier niets over zeggen tegen ze vriendin. Ja, ik heb het zelf ook wel door, we worden gebruikt. En hoewel ik weet hoe stom ik ben dat ik hier aan mee doe en dat ik er mee moet stoppen weet ik ook dat als hij me weer zo speciaal aan kijkt en vraagt of ik bij hem kom slapen dat ik geen Nee kan zeggen....

Ik weet gewoon totaal niet meer wat ik met deze situatie aan moet, Mijn gevoel en me verstand spreken elkaar zoooo tegen. Ik kan hem niet loslaten, daarvoor hebben we telang iets gehad.. ik heb het gevoel dat ik wil wachten totdat hij een keus heeft gemaakt en hem in die tussentijd gewoon blijven zien, omdat ik niet wil dat hij gewoon met ze vriendin gaat en vergeet hoe fijn hij het met mij had... maar dit is zoooo stom.. ik heb toch wel zelfrespect.. ik laat me toch niet gebruiken,, ik wil nee leren zeggen tegen hem...

Iemand ervaring met zoiets?
ik wil graag advies hoe ik hier overheen kom
Kus mij
__________________
Ik hou van JOUW
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-08-2003, 14:19
Verwijderd
Mijn advies:

Zet je over hem heen. Hij houdt niet van je, hij vindt je geeneens leuk. Als hij je echt leuk vindt, dan kiest hij toch meteen voor jou, en dan gaat hij nieteens nadenken over zijn 'vriendin'.

Jij kan beter krijgen dan die doerak
Met citaat reageren
Oud 10-08-2003, 14:20
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
zorgen dat je hem helemaal suf neukt, en dat hij gek word van verlangen naar de volgende keer..
zijn vriendin weet niet dat er een kaper op de kust is, dus die zal hem 'normaal' neuken, zonder extra enthousiasme enz..

jij wint
Met citaat reageren
Oud 10-08-2003, 14:25
Mss Maddocks
Mss Maddocks is offline
Citaat:
Talon schreef op 10-08-2003 @ 15:20:
zorgen dat je hem helemaal suf neukt, en dat hij gek word van verlangen naar de volgende keer..
zijn vriendin weet niet dat er een kaper op de kust is, dus die zal hem 'normaal' neuken, zonder extra enthousiasme enz..

jij wint
Is dit nou werkelijk een serieuse reactie? Ik laat me toch gebruiken of vinden jullie van niet,.. mijn vraag is heel simpel eigenlijk.. vinden jullie dat ik moeite voor hem moet blijven zien en moet blijven proberen hem voor me te winnen of moet ik hem laten gaan ?? ik wil hem loslaten omdat ik me gebruikt voel, maar als ik dat doe gaat hij met ze vriendin verder.. en ik wil hem.,. maarja al kiest hij voor mij op den duur, volgens mij zal ik er nooit zeker van zijn dat hij echt voor mij kiest en niet ondertussen vreemdgaat met ze nu huidige vriendin
__________________
Ik hou van JOUW
Met citaat reageren
Oud 10-08-2003, 14:40
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
oke, een serieuze reactie:
ik ben van mening dat je hem moet vergeten.
oke, misschien neemt hij je terug, en heel misschien gaat hij niet vreemd.. Maar, ooit gaat het uit, dat staat als een paal boven water.
Als ik jou was, zou ik mijn tijd beter investeren.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2003, 14:53
hi
hi is offline
Als jij het normaal vind dat hij zn vriendin gebruikt. Je kan dus met deze vreemde eigenschap van hem leven, zou ik hem gewoon voor je winnen!

Je weet dat je nee moet zeggen zeg je, dus geef je het antwoord zelf wel. Je vindt het niet goed wat hij doet toch??
Met citaat reageren
Oud 10-08-2003, 15:18
Unexplained
Avatar van Unexplained
Unexplained is offline
Het lijkt mij nogal een eikel eerlijk gezegd...

Denk dat je iemand met een dergelijke instelling beter kwijt dan rijk bent.
__________________
Risico's: als je nooit iets nieuws probeert, mis je veel enorme teleurstellingen
Met citaat reageren
Oud 10-08-2003, 15:54
kimmy
kimmy is offline
hey,

k herken wat je verteld. mijn gevoel en verstand zijn ook zwaar tegenstrijdig. tis namelijk al 5 maanden uit met mijn ex, ( het ging nietmeer omdat we zoveel dingen hebben meegemaakt en eigenlijk ook helemaal niet bij elkaar passen). en nou vind hij me nog leuk en wil me terug. maar mijn verstand zegt dat ik hem moet laten gaan en afstand moet nemen, maar kwa gevoel wil ik juist bij hem zijn.. weet ookniet goed wat ik ermee aan moet.

maar als ik jou was zou ik al het contact met hem proberen tegen te gaan. zo is het makkelijker om hem te vergeten, hoe moeilijk dat ook zal zijn. en dan verder gaan met je eigen leven.

groetjes kim
Met citaat reageren
Oud 10-08-2003, 16:00
Verwijderd
Ontwijk 'm zoveel mogelijk. Uit de msn lijst gooien, uit de telefoonlijst halen en naar de andere kant van het dorp verhuizen.

Je hebt toch niets aan hem. Zoek een leuk vriendje.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2003, 16:40
little nemo
Avatar van little nemo
little nemo is offline
*agree met alles hierboven*

en vertel ook zn huidige vriendinnetje wat dr gebeurt is, zij moet ook weten wat n asociaal persoon hij is, voordat ze nog meer gekwetst wordt
__________________
ignorance is bliss
Met citaat reageren
Oud 10-08-2003, 16:49
Boef
Avatar van Boef
Boef is offline
Als ik jou was zou ik niet naar 'm terug gaan. Als je ziet hoe makkelijk hij met een ander gaat terwijl hij een relatie had, zou ik 'm niet meer (kunnen) vertrouwen. Ik denk ook dat je je laat gebruiken en dat je veel beter kunt krijgen. Hij is vast aardig enzo, maar je moet er wel rekening mee houden hoe jullie relatie is uitgegaan enzo...Gewoon een andere vriend zoeken als je daar aan toe bent, zo eentje als deze verdien je NIET!
suc6
Met citaat reageren
Oud 10-08-2003, 17:13
feline
feline is offline
Hmm, je hebt zelf goed genoeg door waar je in beland bent, dat is toch een begin.
Die jongen is even flink in de war, of is juist erg tevreden met de situatie. Geen van beiden is goed voor je.
Het zou leuk kunnen zijn als je het los kan koppelen van je emoties, maar volgens mij voel je nog teveel voor hem om dat te doen.
Duidelijk dat je gewoon moet stoppen. Je gaat er anders alleen maar pijn van krijgen. Een echte overwinning lijkt het me zowieso niet; je ex van z'n vriendin afpakken. En als je hem toch nog wil laten voelen wat hij mist, kan je het hem beter nu niet geven.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2003, 18:40
Danny
Avatar van Danny
Danny is offline
Ookal wordt het weer wat tussen jullie twee; zou je met de gedachte rond kunnen lopen dat hij tijdens jouw vakantie met een van z'n 'andere ex-en' in een tentje doorbrengt, alles met haar doet wat je als een normaal stelletje ook doet, en vervolgens over jou gaat twijfelen of hij nog wel verder wil met jou?
__________________
Red Red Wineeee
Met citaat reageren
Oud 11-08-2003, 08:02
white star
Avatar van white star
white star is offline
tsja, mannen... wat moet je er mee..


maar goed, je moet je niet zo laten gebruiken, z'n huidige vriendinnetje ff "inlichten", en hem een keer tussen zijn benen trappen.....


oh, dat staat er al....
__________________
Het snelste dier ter wereld is een Koe die uit een helicopter gegooid wordt
Met citaat reageren
Oud 11-08-2003, 08:28
Ilsje
Avatar van Ilsje
Ilsje is offline
Citaat:
Girlthing_taxi3 schreef op 11-08-2003 @ 09:02:
tsja, mannen... wat moet je er mee..


maar goed, je moet je niet zo laten gebruiken, z'n huidige vriendinnetje ff "inlichten", en hem een keer tussen zijn benen trappen.....


oh, dat staat er al....
het kan niet vaak genoeg gezegt worden
Met citaat reageren
Oud 11-08-2003, 14:33
melany
melany is offline
Jaaaaaaaa dit herken ik ..
heb zo'n beetje precies hetzelfde meegemaakt.

was gek op een jongen, hij ook op mij en al snel hadden we wat.
hadden het heel leuk samen, en ging prima enzo.
>Bleek dat ie het nog niet eens had uitgemaakt met zn vorige vriendin
>had ie het uitgemaakt, gaat ie 3 weken later in de kroeg gezellig aanpappen met een ander, terwijl hij 5 minuten later me weer stevig knuffelt en zeggen "dat ie van je houdt" (yeah ..right..)

verblind door liefde heb ik er maar niks van gezegd in angst hem kwijt te raken.
Ik weet hoe moeilijk het is de aandacht en zijn blikken te negeren, maar nu ik het uitgemaakt heb moet ik zeggen dat ik me wel opgelucht voel.

Voor deze gasten is maar 1 woord : player.
je wordt zoals je al zei gebruikt, en zijn vriendin ook.

> zoek een jongen die jouw gevoelens wél respecteert en niet van 2 walletjes eet

Laatst gewijzigd op 11-08-2003 om 14:36.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2003, 14:46
In_stilte
Avatar van In_stilte
In_stilte is offline
Er kunnen 2 dingen zijn;
1 Hij gebruikt je echt ontzettend, gewoon als ie zijn vriendin niet bij zich kan hebben dan maar een ex. "Hey ik heb nu twee meisjes leuk!"
2 Hij is echt verliefd op jullie beide en moet besluiten met wie hij verder wil, het zou kunnen zijn dat hij van je gaat houden na de verliefdheid, het kan dat hij weer switcht omdat hij weer verliefd is op iemand anders.

Als ik je verhaal lees denk ik dat hij meer zo'n "type 1" is. Je besluiten of het je echt waard is, zo niet blijf dan uit zijn buurt als je weet wat er van komt. Stuur hem desnoods een mailtje waarin je hem alles uitlegt, dan hoef je hem niet aan te kijken en kan je ook niet "verleid" worden.

succes
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin I Summon Panopticon!
Verwijderd
46 09-10-2018 20:32
Lifestyle alto cursus 'revisited' ofzo
cha0s
47 27-08-2002 14:50
Liefde & Relatie Op vakantielefdes moet belasting worden geheven
de abt van sion
50 09-06-2002 14:33
ARTistiek Zoals het klokje thuis tikt,tikt het hier niet [fractie uit een dagboek]
kaleidoscope
11 28-02-2002 18:18


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:03.