Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-01-2002, 17:54
Tijnnn
Tijnnn is offline
Voor ons dan.

Ik HEET Valentijn, en mijn vriendin heeft nog nooit een Valentijn als vriend gehad, en ook nog nooit een echte Valentijn's dag meegemaakt. En ze heeft zoveel voor mij over.

Nu zijn wij niet van die mensen die dit dan meteen zien als, DAN moeten we lief voor elkaar zijn, maar gewoon omdat het juist zo speciaal is, zo'n dag, zo'n vriend (naam)... Het moet dus wel

MAAR: Wat moet ik nu? Er is zoveel dat ik zou kunnen doen.

BTW: We zijn alle2 nogal raar..

Tips zijn heel erg welkom.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-01-2002, 18:07
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
wel, ik neem aan dat je nog geen jaar hebt.
Maar wat je zou kunnen doen, tenminste, misschien zou ik dat wel hebben gedaan als we bijna een jaar hadden ofzo...
Naar het strand gaan, daar een heeeel groot hart maken en jou en haar naam er bij. Dan meisje ophalen, [oja ook een ring ofzo kopen, of een foto'tje die speciaal voor jullie is zeg maar, tenminste, wat een speciaal moment was zeg maar, heb je toch wel? ergens een leuke foto met jullie beide erop.] ok, en dan neem je haar dus mee naar het strand, naar het grote hart met jullie beide namen erbij. Daar geef je die ring, foto, of weet ik veel wat je verzonnen hebt, wat wel leuk is om te geven, en verklaar je haar je liefde voor haar. Zie het als een soort huwelijksaanzoek, zonder huwelijk.....

hm die ringen zijn dus allemaal bedoelt...voor
het "voor"huwelijk....verrekt....dak daar niet op ben gekomen....

succes!
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Met citaat reageren
Oud 30-01-2002, 18:10
Q
Avatar van Q
Q is offline
Citaat:
moenbase schreef:
wel, ik neem aan dat je nog geen jaar hebt.
Maar wat je zou kunnen doen, tenminste, misschien zou ik dat wel hebben gedaan als we bijna een jaar hadden ofzo...
Naar het strand gaan, daar een heeeel groot hart maken en jou en haar naam er bij. Dan meisje ophalen, [oja ook een ring ofzo kopen, of een foto'tje die speciaal voor jullie is zeg maar, tenminste, wat een speciaal moment was zeg maar, heb je toch wel? ergens een leuke foto met jullie beide erop.] ok, en dan neem je haar dus mee naar het strand, naar het grote hart met jullie beide namen erbij. Daar geef je die ring, foto, of weet ik veel wat je verzonnen hebt, wat wel leuk is om te geven, en verklaar je haar je liefde voor haar. Zie het als een soort huwelijksaanzoek, zonder huwelijk.....

hm die ringen zijn dus allemaal bedoelt...voor
het "voor"huwelijk....verrekt....dak daar niet op ben gekomen....

succes!
Wat bazel je over ringen en trouwen??? Die gozer is 16... die wil helemaal nie trouwen. Die wilt gewoon iets tofs doen.

Doe raar en neem de bus naar weet ik veel wat en heb plezier! vind onderweg maar uit waar je naar toe gaat

Met citaat reageren
Oud 30-01-2002, 22:03
Psychoot
Avatar van Psychoot
Psychoot is offline
Wordt voor mij niet zo speciaal deze valentijnsdag
Ik kan nl niet naar haar toe gaan, wrom moet het nou ook op een donderdag vallen
Maar dat halen we wel weer in eigenlijk Verplaatsen we valentijnsdag gewoon
__________________
Fatal Error: Signature Not Found
Met citaat reageren
Oud 30-01-2002, 23:05
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
Citaat:
Q schreef:
Citaat:
moenbase schreef:
wel, ik neem aan dat je nog geen jaar hebt.
Maar wat je zou kunnen doen, tenminste, misschien zou ik dat wel hebben gedaan als we bijna een jaar hadden ofzo...
Naar het strand gaan, daar een heeeel groot hart maken en jou en haar naam er bij. Dan meisje ophalen, [oja ook een ring ofzo kopen, of een foto'tje die speciaal voor jullie is zeg maar, tenminste, wat een speciaal moment was zeg maar, heb je toch wel? ergens een leuke foto met jullie beide erop.] ok, en dan neem je haar dus mee naar het strand, naar het grote hart met jullie beide namen erbij. Daar geef je die ring, foto, of weet ik veel wat je verzonnen hebt, wat wel leuk is om te geven, en verklaar je haar je liefde voor haar. Zie het als een soort huwelijksaanzoek, zonder huwelijk.....

hm die ringen zijn dus allemaal bedoelt...voor
het "voor"huwelijk....verrekt....dak daar niet op ben gekomen....

succes!
Wat bazel je over ringen en trouwen??? Die gozer is 16... die wil helemaal nie trouwen. Die wilt gewoon iets tofs doen.

Doe raar en neem de bus naar weet ik veel wat en heb plezier! vind onderweg maar uit waar je naar toe gaat

verkering hebben is toch ter voorbereiding van het eventuele huwelijk hey.
De basis ligt toch daar.

[Dit bericht is aangepast door moenbase (31-01-2002).]
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Met citaat reageren
Oud 04-02-2002, 11:47
Tijnnn
Tijnnn is offline
Nog maar ff up

Nouw, het voelt allemaal zo goed; dat we echt het idee hebben dat we niet zonder elkaar kunnen, en dat is niet in elke relatie, ik kan het niet echt uitleggen anders ben ik nog wel ff bezig...

IGG; ik heb nog wat hulp nodig Ik heb al allerlei ideeën......
Met citaat reageren
Oud 04-02-2002, 14:34
eztah
Avatar van eztah
eztah is offline
Citaat:
Tijnnn schreef:

Ik heb al allerlei ideeën......
Waarom voer je die niet uit dan??

Met citaat reageren
Oud 04-02-2002, 14:39
eztah
Avatar van eztah
eztah is offline
Ik doe niet aan Valentijn, Valentijn is een dag om te laten zien dat je van je vriend houdt en wat mij betreft is het dan elke dag Valentijn

mmm, niet echt nuttige reply dus..
*denkt na..*
-Ga met een bootje het water op, neem een picknickmand mee en geef haar een lief cadeautje met een zelfgeschreven gedicht erbij..
-Oja, je schreef dat je nogal raar bent
Ga dan bungeejumpen en geef vlak voordat je samen springt(tandemsprong) een kettingkje aan haar, en fluister iets heel lief in haar oor..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:41.