Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Exacte vakken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-01-2015, 12:04
serinajones
serinajones is offline
Hallo allemaal!
Afgelopen schooljaar ben ik gezakt voor mijn havo Diploma. Door bepaalde omstandigheden heb ik jammer genoeg havo5 niet opnieuw kunnen doen, daarom besloot ik (wat later) om me in te schrijven voor het staatsexamen. Het is toch erg belangrijk om een middelbare schooldiploma op zak te hebben! De volgende vakken heb ik in mijn pakket

Wiskunde A (modern wiskunde)
Geschiedenis
Aardrijkskunde
Nederlands
(Tekenen)

Mochten jullie nog een aantal links hebben, samenvattingen, ppt's e.d. die me hierbij kunnen helpen, dan hoor ik het graag! Ik moet alles op eigen kracht doen en ik merk dat dit toch wel heel wat anders is dan klassikale les met begeleiding! Btw. Ik raad jullie echt allemaal aan hard jullie best te doen om te slagen! Niks uitstellen gewoon doen! Je krijgt er achteraf echt heel veel spijt van als je dat niet doet.

Groetjes Serina
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-01-2015, 13:44
Verwijderd
Voor geschiedenis kan je op de site blikopdewereld.nl veel samenvattingen vinden. Op youtube kan je ook zoeken naar 'JORTgeschiedenis'. Dat is een leraar die alles in de geschiedenis uitlegt, met behulp van de tijdvakken.

Voor de andere vakken gebruik ik andere bronnen dan de methode niet echt.

Maar even een andere vraag: Waarom heb je zo weinig vakken in je pakket? Engels is toch ook wel een belangrijk vak, om eigenlijk wel te hebben.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2015, 15:03
serinajones
serinajones is offline
Citaat:
Voor geschiedenis kan je op de site blikopdewereld.nl veel samenvattingen vinden. Op youtube kan je ook zoeken naar 'JORTgeschiedenis'. Dat is een leraar die alles in de geschiedenis uitlegt, met behulp van de tijdvakken.

Voor de andere vakken gebruik ik andere bronnen dan de methode niet echt.

Maar even een andere vraag: Waarom heb je zo weinig vakken in je pakket? Engels is toch ook wel een belangrijk vak, om eigenlijk wel te hebben.
Super bedankt!

Voor Engels en Frans ben ik wel geslaagd, dus dat hoef ik niet meer opnieuw te doen. Daarnaast heb ik een 8 voor mijn profielwerkstuk, dat hoeft ook niet opnieuw gemaakt te worden. Gym, Maatschappijleer, Levensbeschouwing en CKV heb ik met een voldoende afgerond, dus die hoeven ook niet opnieuw. Ik neem deze 'deelcertificaten' ( cijfers ) dan mee, en als ik slaag voor de vakken die ik nog behalen, kan ik deze inruilen bij duo voor een erkend havo-diploma.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2015, 12:18
Verwijderd
Citaat:
Super bedankt!

Voor Engels en Frans ben ik wel geslaagd, dus dat hoef ik niet meer opnieuw te doen. Daarnaast heb ik een 8 voor mijn profielwerkstuk, dat hoeft ook niet opnieuw gemaakt te worden. Gym, Maatschappijleer, Levensbeschouwing en CKV heb ik met een voldoende afgerond, dus die hoeven ook niet opnieuw. Ik neem deze 'deelcertificaten' ( cijfers ) dan mee, en als ik slaag voor de vakken die ik nog behalen, kan ik deze inruilen bij duo voor een erkend havo-diploma.
Ooh vandaar!
Met citaat reageren
Oud 17-01-2015, 19:38
fire24
fire24 is offline
Kun je geen examenbundels en/of Samengevat kopen? Daar staat alle nuttige informatie in
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:03.