Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-03-2016, 19:34
GuitarMan69
GuitarMan69 is offline
Hallo,

Ik heb al een flinke tijd niet meer gedaan dan masturbatie. Graag zou ik weer eens seks hebben of gepijpt worden en dergelijk. Ik ben 18 en geen maagd, maar heb geen geld voor hoeren enzo. Ik snap dat meisjes niet rondlopen alleen om geneukt te worden, maar daar ben ik eigenlijk wel naar op zoek. Hoe kan ik een leuke meid vinden die dit soort dingen graag met/bij me doet. Ik vind het niet erg als ze zelf iets terugverwacht, ik vind beffen en vingeren namelijk super om te doen!

EDIT: Dit is geen seks oproep, dit is gewoon een vraag van hoe ik dit het beste aan kan pakken.

Laatst gewijzigd op 17-03-2016 om 20:34.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2016, 20:14
Durian
Avatar van Durian
Durian is offline
In de kroeg of club een meisje vinden en haar verleiden om dit te doen.
__________________
Time is Illmatic
Met citaat reageren
Oud 17-03-2016, 21:21
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Is tinder ook niet een plek waar mensen veel one night stands vandaan halen?
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 18-03-2016, 06:57
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Er zijn genoeg meisjes die snel/makkelijk seks hebben hoor. Beter zoeken ;-)
Met citaat reageren
Oud 18-03-2016, 10:35
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Goed in bed zijn.

Daarna gewoon mond-op-mond-reclame en een beschikbare maar respectvolle uitstraling.

Let op: goed in bed zijn is dus niet hetzelfde als op zich wel willen vingeren/beffen. Zo bijzonder is dat niet, bijna alle jongens vinden dat wel leuk. Goed in bed zijn betekent dat je aandacht hebt voor de ander, opmerkt waar ze goed op reageren, een verbinding aangaat en daadwerkelijk samen seks hebt in plaats van dat je omstebeurt een orgasme mag cashen. Je gebruikt je hele lichaam en hun hele lichaam; niet alleen je tong of pik. Bovenal raak je ze in hun geest. Van goede seks vergeten mensen wie, wat en waar ze zijn.

Kun je dat? Wat heb jij een meisje te bieden? Krijgt ze bij jou gegarandeerd een leuke tijd?

Meisjes houden net zo veel van seks als jongens, ook op casual basis, maar er zijn te veel jongens minder interessant dan haar handen. En als je een vreemde man mee naar huis neemt en hij verkracht je dan zit jij met de gebakken peren. Dus vrouwen hebben wat meer zekerheid nodig van dat jij de moeite en 't risico waard bent.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2016, 06:47
Atmosfearz
Avatar van Atmosfearz
Atmosfearz is offline
Citaat:
Is tinder ook niet een plek waar mensen veel one night stands vandaan halen?
Valt volgens mij reuze mee aangezien er veel nep accounts opzitten
Met citaat reageren
Oud 20-03-2016, 08:31
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Valt volgens mij reuze mee aangezien er veel nep accounts opzitten
Maar nog altijd veeeel meer echte accounts.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2016, 17:01
GuitarMan69
GuitarMan69 is offline
Citaat:
Goed in bed zijn.

Daarna gewoon mond-op-mond-reclame en een beschikbare maar respectvolle uitstraling.

Let op: goed in bed zijn is dus niet hetzelfde als op zich wel willen vingeren/beffen. Zo bijzonder is dat niet, bijna alle jongens vinden dat wel leuk. Goed in bed zijn betekent dat je aandacht hebt voor de ander, opmerkt waar ze goed op reageren, een verbinding aangaat en daadwerkelijk samen seks hebt in plaats van dat je omstebeurt een orgasme mag cashen. Je gebruikt je hele lichaam en hun hele lichaam; niet alleen je tong of pik. Bovenal raak je ze in hun geest. Van goede seks vergeten mensen wie, wat en waar ze zijn.

Kun je dat? Wat heb jij een meisje te bieden? Krijgt ze bij jou gegarandeerd een leuke tijd?

Meisjes houden net zo veel van seks als jongens, ook op casual basis, maar er zijn te veel jongens minder interessant dan haar handen. En als je een vreemde man mee naar huis neemt en hij verkracht je dan zit jij met de gebakken peren. Dus vrouwen hebben wat meer zekerheid nodig van dat jij de moeite en 't risico waard bent.
Ik wil een meisje bieden wat ik kan, alleen ben ik zelf niet helemaal zeker van wat ik kan.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit seks
anoniemert12345
3 10-01-2017 18:50
Seksualiteit gay seks proberen?
20Toby00
54 26-02-2015 14:10
Seksualiteit seks
jb98
4 30-11-2014 23:04
Seksualiteit seks hebben
Sanne'.'
13 21-09-2012 16:58
Seksualiteit ongesteld+seks:nono:
een meisje! !
4 27-01-2012 15:51
Seksualiteit Wil seks!
Just_Mii
18 26-05-2006 20:07


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:11.