Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-11-2004, 15:27
Verwijderd
http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1008150 Dit topic vind ik echt wel overbodig worden.

Er is vaker aangekaart dat dit topic weinig bijdraagt aan LS.
Het topic heeft absoluut niets met LS te maken, in tegenstelling tot het eerste deel.
Het topic zou meer in kantine passen, aangezien daar de meer algemenere topics staan.

En omdat wij zelf geen evaluatie topic meer hebben, plant ik hem hier neer.

Lifestyle mag wel iets meer op lifestyle gericht zijn, en naar mijn idee horen zulke algemene topic's daar niet thuis.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-11-2004, 15:46
=zwart wit=
Avatar van =zwart wit=
=zwart wit= is offline
wacht gewoon op een slot, of ga naar mededelingen.
ofzo.

Laatst gewijzigd op 09-11-2004 om 15:49.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2004, 18:35
Verwijderd
Citaat:
GanzenVeer schreef op 09-11-2004 @ 16:46 :
wacht gewoon op een slot, of ga naar mededelingen.
ofzo.
Nee, van onze mod AngelLena moest ik hem hier neer plempen, en ik wacht op een discussie hoor
Met citaat reageren
Oud 09-11-2004, 19:08
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Op zich vind ik 1 zo'n topic op het forum niet zo'n ramp,maar idd, het zijn er wat veel van dezelfden. En wat ik merk is dat de helft van de LS bezoekers dit topic graag wil behouden en de andere helft niet.

Om eerlijk te zijn weet ik nu niet zo goed meer wat ik er mee moet. Ik wil even reacties van andere leden en fb's afwachten.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 09-11-2004, 19:18
Verwijderd
Ja, twijfelgeval.

Aan de ene kant hadden we besloten om zo min mogelijk onzin-topics op Lifestyle te houden. Aan de andere kant is het wel een topic dat veel mensen erg leuk vinden, en als het dan bij dit topic blijft, lijkt me dat best oke.

Ikzelf vind het oke als dit topic wel blijft, maar dan mogen er verder niet meer zulke onzin-topics op Lifestyle staan.

Ik zie echter wel in wat je bezwaren hier tegen zijn.

Ik wacht ook even de reacties van anderen af.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2004, 20:14
Gadje
Avatar van Gadje
Gadje is offline
idd een twijfelgeval, het heeft niet zo heel veel met lifestyle te maken, ook de andere topics niet.
maar de meeste willen m behouden, ik ben voor 1 zo'n niet lifestyle gerelateerd topic.

maar wat doen we nu ermee?
Met citaat reageren
Oud 10-11-2004, 08:10
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Gadje schreef op 09-11-2004 @ 21:14 :
idd een twijfelgeval, het heeft niet zo heel veel met lifestyle te maken, ook de andere topics niet.
maar de meeste willen m behouden, ik ben voor 1 zo'n niet lifestyle gerelateerd topic.

maar wat doen we nu ermee?
Dan kan die toch ook naar De Kantine. Dan kunnen mensen nog steeds posten.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 10-11-2004, 10:41
CharismaticBass
Avatar van CharismaticBass
CharismaticBass is offline
ik vind em zinloos, dat wat heb je vandaag gedaan topic

mensen vertellen teveel onzinnige dingen als: Ik liep over de winkelstraat, ik ging links kwam een oud vriendinnetje tegen en we gingen een turkse pizza eten

wie wil dat weten?

nee, ik zeg afschaffen
Met citaat reageren
Oud 10-11-2004, 14:04
Al Murphy
Avatar van Al Murphy
Al Murphy is offline
Ik vind dat het sowieso de spuigaten uitloopt van mensen die zich autoritair genoeg wanen om te bepalen wat andere mensen al dan niet willen lezen. (en dan heb ik het niet over jou, ridder)

Laat mensen eventueel zelf de mogelijkheid om aan te geven of ze een topic al dan niet overbodig vinden, of willen negeren. Maar gelijk het nu gaat, is toch echt wel 2 bruggen te ver. Er wordt nu met 2 maten en twee gewichten gewogen, en dat doet meer slecht dan goed.
** Waarom mogen forumbazen bepalen wat interessant is voor een forum, en de mensen die het willen lezen, hebben er niks aan te zeggen?
**Forumbazen beginnen vragen te stellen, of gooien discussies open, maar de mogelijkheid om er nog op te antwoorden, of om je eigen visie te geven is nergens goed voor. Wie voelt zich beter?
** Forumbazen mogen naar hartelust mensen voor debiel gaan uitschelden, maar als er in de andere richting kritiek wordt gegeven, wordt dat weggehaald. Ofwel stop 'je' daarmee, ofwel geen je ons ook de mogelijkheid om jullie berichten weg te halen.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2004, 00:25
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Armadillo1429 schreef op 10-11-2004 @ 15:04 :
Ik vind dat het sowieso de spuigaten uitloopt van mensen die zich autoritair genoeg wanen om te bepalen wat andere mensen al dan niet willen lezen. (en dan heb ik het niet over jou, ridder)

Laat mensen eventueel zelf de mogelijkheid om aan te geven of ze een topic al dan niet overbodig vinden, of willen negeren. Maar gelijk het nu gaat, is toch echt wel 2 bruggen te ver. Er wordt nu met 2 maten en twee gewichten gewogen, en dat doet meer slecht dan goed.
** Waarom mogen forumbazen bepalen wat interessant is voor een forum, en de mensen die het willen lezen, hebben er niks aan te zeggen?
**Forumbazen beginnen vragen te stellen, of gooien discussies open, maar de mogelijkheid om er nog op te antwoorden, of om je eigen visie te geven is nergens goed voor. Wie voelt zich beter?
** Forumbazen mogen naar hartelust mensen voor debiel gaan uitschelden, maar als er in de andere richting kritiek wordt gegeven, wordt dat weggehaald. Ofwel stop 'je' daarmee, ofwel geen je ons ook de mogelijkheid om jullie berichten weg te halen.
Kom eens met voorbeelden?
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 11-11-2004, 14:35
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 09-11-2004 @ 20:08 :
Op zich vind ik 1 zo'n topic op het forum niet zo'n ramp,maar idd, het zijn er wat veel van dezelfden. En wat ik merk is dat de helft van de LS bezoekers dit topic graag wil behouden en de andere helft niet.
Dan kan die ene helft toch reageren op de kantine.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 11-11-2004, 15:34
Verwijderd
Citaat:
Vice schreef op 11-11-2004 @ 15:35 :
Dan kan die ene helft toch reageren op de kantine.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2004, 15:46
schimmel
Avatar van schimmel
schimmel is offline
niet zo zeiken, het helpt 2 minuten tegen verveling.
alsof ik ook op de kantine kom zeg.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2004, 15:56
Verwijderd
Citaat:
freakjuh schreef op 09-11-2004 @ 20:18 :
Ja, twijfelgeval.

Aan de ene kant hadden we besloten om zo min mogelijk onzin-topics op Lifestyle te houden.
En vervolgens post AngelLena iets over knuffelkussens .

Ik vind het een leuk topic, maar inderdaad niet echt lifestyle. Boeiend.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2004, 16:01
Verwijderd
Pf, ik vind dat topic best leuk.

En sowieso, boeiend. Lifestyle is niet opeens baldadig geworden door dat topic, d'r wordt niet geflamed, d'r wordt niet offtopic gereageerd, mensen vinden het leuk om er in te posten.. So what dat de relatie met Lifestyle niet overduidelijk is. Het is niet zo dat het topic over koeien melken oid gaat, het past er prima bij. Maak je toch niet zo druk en laat dat topic gewoon staan.

De mensen die het niet leuk vinden hoeven er toch niet te posten?
Met citaat reageren
Oud 11-11-2004, 16:42
Verwijderd
ik vind dat ie gewoon moet blijven en dat ridder niet zo moet zeiken. het is juist een van de leukere standaard topics op lifestyle en ik vind dat je sowieso meer over mensen te weten komt en over hoe ze in het leven staan.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2004, 17:36
Verwijderd
riddie je moet niet zo zeuren, ik zou de reacties van kantine mensen niet eens willen (lezen) . Gaat er juist om dat deze mensen reageren.. en waarom zou het volgens jou perse lifestyle verbonden moeten zijn?
Met citaat reageren
Oud 11-11-2004, 22:40
Verwijderd
Citaat:
Mortischa schreef op 11-11-2004 @ 18:36 :
riddie je moet niet zo zeuren, ik zou de reacties van kantine mensen niet eens willen (lezen) . Gaat er juist om dat deze mensen reageren.. en waarom zou het volgens jou perse lifestyle verbonden moeten zijn?
ik hou van zeuren mort.

Ik ook niet, maar ik vind het niveau werkelijk zo laag, net zoals het laatste aanwinsten topic.

Kijk, dat lepra zijn levensstijl nou weed is, okee, maar ik hoef echt niet te lezen dat ilsetjuhhh nieuwe sokkken heeft. Come on, of een pakje peuken van iemand. Een beetje hoog niveau mag wel.

Persé lifestyle verbonden, daar is het subfora idee voor, natuurlijk hoeft het niet, maar de algemeenheid is zo groot, het voegt IMHO niets toe.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 17-11-2004, 16:44
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
nog maar eens dan.

niet zo zeiken riddah.
__________________
i create glitches with my voice
Met citaat reageren
Oud 22-11-2004, 12:19
Verwijderd
Citaat:
Metal schreef op 17-11-2004 @ 17:44 :
nog maar eens dan.

niet zo zeiken riddah.


Nu is dit topic er dus weer, kan het dan gewoon eens voor een 2 weken afwezig blijven ofzo, of weten jullie mod's ook niet wat jullie willen.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2004, 13:00
Verwijderd
Wij weten ook niet zo goed wat we willen, of wat de leden willen, hier reageren nou niet echt veel mensen ofzo.

Toch maar weer een evaluatietopic openen? Heb ik weinig zin in, aangezien het de vorige keer zo gruwelijk verpest en volgechat werd.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2004, 14:03
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
freakjuh schreef op 22-11-2004 @ 14:00 :
Wij weten ook niet zo goed wat we willen, of wat de leden willen, hier reageren nou niet echt veel mensen ofzo.

Toch maar weer een evaluatietopic openen? Heb ik weinig zin in, aangezien het de vorige keer zo gruwelijk verpest en volgechat werd.
Idd, kwam weinig nuttigs uit. En heb geen zin aan dweilen terwijl de kraan open staat.

Ik krijg ook niet bepaald hoogte van wat jullie nou willen. De ene keer krijg ik een legioen over me heen die vindt dat het topic op moet rotten, de volgende dag een ander legioen die vindt dat het moet blijven... Wat verwachten jullie nou van ons dan? Dat we een knoop gaan doorhakken? Welke knoop dat ook is, we krijgen gezeik. En ik ben best bereid om die knoop door te hakken samen met de andere fb's, maar dan stel ik 1 voorwaarde: zeik wat je wil, maar we reageren er niet op dus verwacht dat dan niet.

Kies maar.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 22-11-2004, 20:29
Verwijderd
Nou, er valt niet veel te kiezen.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2004, 20:30
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Lisanne schreef op 22-11-2004 @ 21:29 :
Nou, er valt niet veel te kiezen.
ja hoor, of jullie laten voor eens en altijd duidelijk weten wat jullie willen, maak desnoods een poll op LS ofzow (het mag van mij), of wij kiezen.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 22-11-2004, 20:33
Verwijderd
Ik zeg een evaluatietopic op LF? De helft komt hier nauwelijks.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-11-2004, 21:21
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Lisanne schreef op 22-11-2004 @ 21:33 :
Ik zeg een evaluatietopic op LF? De helft komt hier nauwelijks.
Nee. Poll over het topic waar dit topic om gaat mag, maar evaluatietopics doen we niet meer aan. Deden meer slecht dan goed.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 22:02
Teun
Teun is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 22-11-2004 @ 15:03 :
En heb geen zin aan dweilen terwijl de kraan open staat.
Hoevaak ga je deze nog gebruiken? zz
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 22:14
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Teun schreef op 23-11-2004 @ 23:02 :
Hoevaak ga je deze nog gebruiken? zz
tot de kraan dicht staat en we ook nuttig kunnen dweilen.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 23:13
Teun
Teun is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 23-11-2004 @ 23:14 :
tot de kraan dicht staat en we ook nuttig kunnen dweilen.
Luv ya! <3
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 10:45
Verwijderd
Ok ik maak wel een poll.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 10:54
Verwijderd
http://forum.scholieren.com/showthre...3#post14345063

Stemt u maarrrr
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 11:00
Verwijderd
Dat is net zoiets als een luistertopic neerzetten voor de lifestylers, futiel dus.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 22:29
nps
Avatar van nps
nps is offline
Citaat:
schimmel schreef op 11-11-2004 @ 16:46 :
niet zo zeiken, het helpt 2 minuten tegen verveling.
alsof ik ook op de kantine kom zeg.
__________________
__________________
Met citaat reageren
Oud 30-11-2004, 16:42
Verwijderd
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 11-11-2004 @ 17:42 :
ik vind dat ie gewoon moet blijven en dat ridder niet zo moet zeiken. het is juist een van de leukere standaard topics op lifestyle en ik vind dat je sowieso meer over mensen te weten komt en over hoe ze in het leven staan.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2004, 10:57
Verwijderd
Njah deze kan dicht, naar aanleiding van de poll is besloten om de topic open te houden.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2004, 16:45
Sjoerd
Avatar van Sjoerd
Sjoerd is offline
Ik vind dat ze op DK horen, niet dat DK daar leuker van word ofzo maar op Lifestyle vind ik ze niet zo passen, en het zijn er ook zoveel!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 14-12-2004, 19:37
Konstantine
Konstantine is offline
Citaat:
Sjoerd schreef op 13-12-2004 @ 17:45 :
Ik vind dat ze op DK horen, niet dat DK daar leuker van word ofzo maar op Lifestyle vind ik ze niet zo passen, en het zijn er ook zoveel!
Hoi Sjoerdlieverd, het probleem is al opgelost hoor (K)
Met citaat reageren
Oud 14-12-2004, 19:43
Snuitermans
Snuitermans is offline
Citaat:
Konstantine schreef op 14-12-2004 @ 20:37 :
Hoi Sjoerdlieverd, het probleem is al opgelost hoor (K)
Pff.
__________________
Fingerspitzengefühl.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2004, 19:58
Avelon
Avatar van Avelon
Avelon is offline
hoe zit dat nou met eenanalyse topic? kan daar dan ook niet over gestemd worden?

het gaat er toch enigzins over wat voor persoon iemand is? vind ik
__________________
voorikvergeet
Met citaat reageren
Oud 14-12-2004, 20:12
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Avelon schreef op 14-12-2004 @ 20:58 :
hoe zit dat nou met eenanalyse topic? kan daar dan ook niet over gestemd worden?

het gaat er toch enigzins over wat voor persoon iemand is? vind ik
Zoals het gebruikt wordt niet, dat ten eerste en ten tweede, analyseren is ook meer een pcychologisch iets dan iets wat echt lifestyle gerelateerd is. Tot nu toe wordt het gezien als onzin-topic waar er eigenlijk nog steeds te veel van zijn...
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 14-12-2004, 21:33
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Citaat:
freakjuh schreef op 22-11-2004 @ 14:00 :
Wij weten ook niet zo goed wat we willen, of wat de leden willen, hier reageren nou niet echt veel mensen ofzo.
Nee, vind ik ook niet zo gek. Als er een serieuze bijdrage - en dan doel ik niet op het kinderachtig geëtter en gespam.. voordat er weer op zo'n toon gereageerd wordt als: "en is dit en dit en dat serieus dan??" - gedaan wordt, wordt die bijdrage meteen weer neergesabeld of afgedaan met lullige dooddoeners als 'geen zin hebben om te dweilen met de kraan open' en meer van dat soort onzin.
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2004, 21:36
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 14-12-2004 @ 21:12 :
Zoals het gebruikt wordt niet, dat ten eerste en ten tweede, analyseren is ook meer een pcychologisch iets dan iets wat echt lifestyle gerelateerd is. Tot nu toe wordt het gezien als onzin-topic waar er eigenlijk nog steeds te veel van zijn...
het is een lifestyle "klassieker," al jaren komt dat topic daar zo nu en dan voorbij.
die indelingsgekte de laatste periode is een beetje absurd. (net als bij bijv. muziek en nachtleven, dat festivals ineens naar nachtleven moesten en meer van die bureaucratesque ellende.)
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.

Laatst gewijzigd op 14-12-2004 om 21:40.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2004, 12:39
Verwijderd
Citaat:
cha0s schreef op 14-12-2004 @ 22:33 :
Nee, vind ik ook niet zo gek. Als er een serieuze bijdrage - en dan doel ik niet op het kinderachtig geëtter en gespam.. voordat er weer op zo'n toon gereageerd wordt als: "en is dit en dit en dat serieus dan??" - gedaan wordt, wordt die bijdrage meteen weer neergesabeld of afgedaan met lullige dooddoeners als 'geen zin hebben om te dweilen met de kraan open' en meer van dat soort onzin.
Welnee, we hebben bijv het idee van het Winkeltopic wel ingevoerd.
Analyse-topics lopen alleen maar uit op geslijm en geruzie, dat kan je via msn ook wel doen.

En kijk wat voor een zooitje het nu weer is.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2004, 14:26
Avelon
Avatar van Avelon
Avelon is offline
nou, analyse topics werden eigenlijk altijd heel goed ontvangen. ja nu ging het even nergens over maar toch he.
het is gewoon zo dat lifestylers veelal alleen lifestylers zijn en een hechte groep zijn en dan ga je niet naar psychologie om daar jouw lifestylers te analyseren. en ik heb ook niet al die lifestylers op msn. ik denk dat het heel saai en dood is als lifestyle echt ontzettend alleen maar lifestyle wordt.
__________________
voorikvergeet
Met citaat reageren
Oud 15-12-2004, 16:10
Mijn-
Mijn- is offline
Citaat:
Avelon schreef op 15-12-2004 @ 15:26 :
ik denk dat het heel saai en dood is als lifestyle echt ontzettend alleen maar lifestyle wordt.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2004, 16:18
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
ontzettend allen maar is iets anders dan helemaal niet. Wij zoeken de tussenweg.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 16-12-2004, 01:38
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Citaat:
freakjuh schreef op 15-12-2004 @ 13:39 :
Welnee, we hebben bijv het idee van het Winkeltopic wel ingevoerd.
Analyse-topics lopen alleen maar uit op geslijm en geruzie, dat kan je via msn ook wel doen.
Analyse-topics zijn er al van oudsher op lifestyle. Dat gebitch ook in zekere mate, dat hoort gewoon bij dat subforum. Dat krijg je gewoonweg niet uitgebannen daar, denk ik, en als dat wel jullie streven is als fb's dan wens ik jullie veel succes.

Citaat:
En kijk wat voor een zooitje het nu weer is.
Actie en reactie.
Als het analyse topic open was gebleven was er ws. niets gebeurd. Er wordt op 'n kinderachtige manier gesloten, met 'n simpel linkje naar die regels waar nog steeds een groot deel van de 'lifestylers' het niet mee eens is en nooit is geweest. (ik zeg niet dat gespam en geklier dat niet is, maar ja, ik vind het wel 'n heel logisch gevolg ervan.)
Streng repressief beleid slaat sowieso nergens op, het is een forum. Je moet op lifestyle bijna met meer regeltjes rekening houden dan irl. Hoe bevorderlijk is het voor iemands' forum experience om de hele tijd te moeten verzinnen waar 'ie iets mag plaatsen, om vervolgens toch fout te zitten omdat het 'niet lifestyle gerelateerd genoeg is,' waardoor zijn/haar topic verplaatst wordt naar 'n ander subforum waar ze toch ook weer niet op 't topic zaten te wachten en 'ie geen replies krijgt waar 'ie wat aan heeft. Of of het wel liefkozend genoeg verwoord is om te zorgen dat 'ie niet op een van die vele veel te lange teentjes trapt. Belachelijk, imo.
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.

Laatst gewijzigd op 16-12-2004 om 01:54.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2004, 17:29
Verwijderd
Citaat:
Ridder schreef op 09-11-2004 @ 16:27 :
http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1008150 Dit topic vind ik echt wel overbodig worden.

Er is vaker aangekaart dat dit topic weinig bijdraagt aan LS.
Het topic heeft absoluut niets met LS te maken, in tegenstelling tot het eerste deel.
Het topic zou meer in kantine passen, aangezien daar de meer algemenere topics staan.

En omdat wij zelf geen evaluatie topic meer hebben, plant ik hem hier neer.

Lifestyle mag wel iets meer op lifestyle gericht zijn, en naar mijn idee horen zulke algemene topic's daar niet thuis.
Zo, deze reactie had ik van jou nooit verwacht...

Goed bezig, ik ben het met Ridder eens
Met citaat reageren
Oud 16-12-2004, 17:31
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Ridder hou je bek over m'n topic!
Met citaat reageren
Oud 20-12-2004, 12:48
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 11-11-2004 @ 17:42 :
ik vind dat ie gewoon moet blijven en dat ridder niet zo moet zeiken. het is juist een van de leukere standaard topics op lifestyle en ik vind dat je sowieso meer over mensen te weten komt en over hoe ze in het leven staan.
__________________
i create glitches with my voice
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle evaluatie-topic
Verwijderd
500 18-03-2005 16:54
De Kantine Hoi! Wat staat er onder je ctrl+v?
Briseïs
500 03-01-2005 17:27
Beleidszaken forum \o/
Violence Fetishist
109 22-07-2003 16:22


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:50.