Oud 30-05-2002, 18:25
*mystery*
Avatar van *mystery*
*mystery* is offline
ik wil heel graag een keer met mijn vriend naar de sauna, maar hij wil niet omdat ie bang is dat ie een stijve krijgt als ie mij naakt ziet (en ander loslopend wild natuurlijk). verder is ie gewoon preuts omdat ie bang is dat iemand z'n staafmixer ziet.... so what? als hij ergens loopt te pissen (tegen een boom ofzo) ziet ook de halve stad zijn lul, en dan maakt het hem ineens niet meer uit... hij vind een sauna "onnatuurlijk" omdat iedereen dan naakt is... tsja... VAAG

zal ik hem gewoon een keer meeslepen of niet?

(p.s. weet dat k nix tegen z'n zin moet doen...)
__________________
Als U ze allemaal op een rijtje heeft, kijk dan uit voor het domino-effect
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 18:28
the_man32
Avatar van the_man32
the_man32 is offline
Ik kan t me best voorstellen! Van mij zou t namelijk ook niet hoeven eerlijk gezegd Idd dat je gewoon keihard 'voor paal' loopt daarzo... ok, misschien kijkt niet iedereen ernaar maar zo voelt t wel. Misschien alsie je wat vaker naakt ziet dat ie eraan wend?
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 18:31
Cerberus
Cerberus is offline
hhmmm, ik ga regelmatig met mijn vriendin naar de sauna. ik heb dan nooit last van een ongewenste erectie. oohjah, 1 keer toen het heel rustig was begon ze me te zoenen en aan me te zitten. maar toen was er dus niemand...
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 18:34
*mystery*
Avatar van *mystery*
*mystery* is offline
Citaat:
the_man32 schreef:
Ik kan t me best voorstellen! Van mij zou t namelijk ook niet hoeven eerlijk gezegd Idd dat je gewoon keihard 'voor paal' loopt daarzo... ok, misschien kijkt niet iedereen ernaar maar zo voelt t wel. Misschien alsie je wat vaker naakt ziet dat ie eraan wend?
we zijn al meer dan een jaar samen, dus mijn lichaam heeft ie nou al meer dan 1000 keer gezien....
__________________
Als U ze allemaal op een rijtje heeft, kijk dan uit voor het domino-effect
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 18:37
Verwijderd
dan laat je hem rondlopen in een handdoek
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 18:39
Faery
Faery is offline
hij heeft 'm gewoon niet goed afgericht >:]

... uhm mja.. handdoek dammaar?
__________________
Genocidealisme.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 18:48
Jatuh cinta
Jatuh cinta is offline
Citaat:
*mystery* schreef:
ik wil heel graag een keer met mijn vriend naar de sauna, maar hij wil niet omdat ie bang is dat ie een stijve krijgt als ie mij naakt ziet (en ander loslopend wild natuurlijk). verder is ie gewoon preuts omdat ie bang is dat iemand z'n staafmixer ziet.... so what? als hij ergens loopt te pissen (tegen een boom ofzo) ziet ook de halve stad zijn lul, en dan maakt het hem ineens niet meer uit... hij vind een sauna "onnatuurlijk" omdat iedereen dan naakt is... tsja... VAAG

zal ik hem gewoon een keer meeslepen of niet?

(p.s. weet dat k nix tegen z'n zin moet doen...)
Tjonge jonge, je straalt niet veel respect uit moet ik zeggen, in je berichtje. Kun jij me uitleggen waarom iemand preuts is die niet graag naakt loopt in een omgeving waar veel mensen zijn? Is dát preuts? En ik hoef toch niet uit te leggen dat de vergelijking met het buiten plassen nergens op slaat? Ik neem niet aan dat hij daar zijn broek laat zakken tot op zijn enkels, eerst drie keer met zn leuter zwaait en dán drie kwartier gaat plassen?

Ik zou hem als ik jou was niet meeslepen, je kunt het jammer vinden,maar meer ook niet. Wie weet dat hij ooit daarin wat vrijer wordt, maar ik denk dat het voor 't grootste deel aan iemands opvoeding ligt. Het is maar net wat je gewend bent...
__________________
Nou en, vind ik mooi
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 18:54
Verwijderd
Dr zijn owk van die saunahokjes waar je met zn tweetjes in kunt in zwembaden, ga daar dan lekker heen..

En als jij zo perse naar de sauna wil, ga dr heen met wat vriendinnen, waarom moet hij perse mee? Zou jij het leuk vinden daar met hem wetende dat hij het eigenlijk niet wil? Ik iig niet..

En ben het best wel met jatuh Cinta eens, die vergelijking met plassen slaat helemaal nergens op, alsof de halve stad dr iets van ziet en wrom is ie nou weer preuts als ie geen zin heeft daar rond te lopen met een stijve? Sorry, maar denk dat wanneer het bij een meisje heeel duidelijk aan iets te zien zou zijn dat ze opgewonden is, jij je owk niet helemaal op je gemak zou voelen
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 19:24
Dark Angel
Avatar van Dark Angel
Dark Angel is offline
Over het algemeen schijnen mannen daar juist niet zoveel last van te hebben in een sauna - naakt is daar heel natuurlijk en gewoon. Maargoed, voor hormoon-gedreven tienerjongens zal dat wel niet opgaan...
__________________
You can't have everything. Where would you put it?
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 21:28
Mark
Avatar van Mark
Mark is offline
Ik zou me daar toch een paal in me broek krijgen..

Alleen dan zonder die broek.
__________________
Deze gebruiker heeft geen handtekening ingesteld.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2002, 02:07
the Comebackkid
the Comebackkid is offline
ik vind het niet relaxed. Als je en stijve krijgt loop je voor lul, als je een slappe hebt dan hangt ie misschien ergens op het hout (of plastic) waar net een andere gast met zijn lul op heeft gehangen of een vrouwtje heeft gezeten. Neej.

Zo'n sauna hokje voor 2 man lijkt me helemaal onder de sperma enzo zitten, dat vind ik echt niks.
__________________
detach_yourself@hotmail.com
Met citaat reageren
Oud 31-05-2002, 07:54
M@TRIX
Avatar van M@TRIX
M@TRIX is offline
Citaat:
the Comebackkid schreef:
ik vind het niet relaxed. Als je en stijve krijgt loop je voor lul, als je een slappe hebt dan hangt ie misschien ergens op het hout (of plastic) waar net een andere gast met zijn lul op heeft gehangen of een vrouwtje heeft gezeten. Neej.

Zo'n sauna hokje voor 2 man lijkt me helemaal onder de sperma enzo zitten, dat vind ik echt niks.
is ook deels mijn mening...erg onhygienisch volgens mij...
mar zolang k t nie heb geprobeert kan k er nix van zegge... hou me neutraal...
__________________
Je suis Napoleon, ik heb america ontdekt!!
Met citaat reageren
Oud 31-05-2002, 07:57
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
er zijn tog ook saunas waar je bandhanddoek om mag houden? ga daar dan heen!
Met citaat reageren
Oud 02-06-2002, 20:30
ABrules
Avatar van ABrules
ABrules is offline
Ja hij zegt wel dat ie bang is dat ie een stijve krijgt, maar als daar van die vieze ouw omas rondlopen zou k eerder bang zijn dat ik nooit meer een stijve krijg. Denk dat dat het is.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2002, 21:37
Verwijderd
wat schrijf je dat superdroog op zeg
en die ABrules hierboven ook al ghehehe

*raapt zichzelf weer bij elkaar en is weer serieus*

waarom moet je zonodig met hém naar de sauna..??
je kunt toch ook met een vriendin gaan ofzow..?
ik zou het juist wel leuk vinden dat hij het liever niet heeft dat anderen hem (en jou?) naakt zien!
Maarjaaah ieder z'n mening.
Maar zou jij het leuk vinden als miss Perfect die sauna komt binnenlopen, hij ziet haar, en jij ziet hem spontaan een stijve krijgen...? denkt t niet...
dus je moet je er maar bij neerleggen..
zie de voordelen ervan in
je kunt hem moeilijk meeslepen toch..
iemand tegen z'n zin meenemen is echt niet leuk.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2002, 23:23
Manuzhai
Avatar van Manuzhai
Manuzhai is offline
Citaat:
Dark Angel schreef:
Over het algemeen schijnen mannen daar juist niet zoveel last van te hebben in een sauna - naakt is daar heel natuurlijk en gewoon. Maargoed, voor hormoon-gedreven tienerjongens zal dat wel niet opgaan...
Bovendien heeft je bloed bij de hoge temperatuur in zo'n sauna toch al een groter volume, dus dan gaat ie toch weer sneller de lucht in... Je hoeft er maar over na te denken... Erg vervelend.

Ja, ik heb hier ervaring mee.
__________________
Slechts beschikbaar via naamzoek/privebericht.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2002, 08:51
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
Min vriend wou eerst ook niet mee naar de sauna, om dezelfde reden. Maar hij heeft mij nu al zo vaak naakt gezien dat ie daar echt geen stijve meer van krijgt.

En als dat wel gebeurt daar, dan sla je toch even een handdoek om. En ze zullen heus niet zo kinderachtig zijn om je vriend uit te lachen hoor.
__________________
Ik ben verliefd op het leven
Met citaat reageren
Oud 04-06-2002, 01:56
Verwijderd
Waarom is het erg als mensen je lul stijf zien? Ik heb liever dat ze em stijf zien dan slap. Stijf is ie namelijk errug groot, maar slap is het beejte slappe had; Dat heet een bloedlul. Maar goed... zijn er meisjes die met mij naar de sauna willen? Ik heb trouwens thuis een echte sauna, een grote waar je gewoon met zun 4 goed in kan liggen.

mail me maar... nescistis@hotmail.com of plaats berichtje hier
Met citaat reageren
Oud 04-06-2002, 07:20
je$u$ crust
Avatar van je$u$ crust
je$u$ crust is offline
Citaat:
James_25cm_Bond schreef:
Waarom is het erg als mensen je lul stijf zien? Ik heb liever dat ze em stijf zien dan slap. Stijf is ie namelijk errug groot, maar slap is het beejte slappe had; Dat heet een bloedlul. Maar goed... zijn er meisjes die met mij naar de sauna willen? Ik heb trouwens thuis een echte sauna, een grote waar je gewoon met zun 4 goed in kan liggen.

mail me maar... nescistis@hotmail.com of plaats berichtje hier
kneus
__________________
Met de vlam in de pijp scheur ik door de Brennerpas,Met m'n dertig tonner diesel, ver van huis, maar in m'n sas *Henk Wijngaard groupie*
Met citaat reageren
Oud 04-06-2002, 07:45
Verwijderd
ALs hij simpel niet wil,
moet je 'm niet dwingen..

is alelen slecht voor de relatie
Met citaat reageren
Oud 04-06-2002, 07:48
Whuzz
Avatar van Whuzz
Whuzz is offline
Citaat:
James_25cm_Bond schreef:
Waarom is het erg als mensen je lul stijf zien? Ik heb liever dat ze em stijf zien dan slap. Stijf is ie namelijk errug groot, maar slap is het beejte slappe had; Dat heet een bloedlul. Maar goed... zijn er meisjes die met mij naar de sauna willen? Ik heb trouwens thuis een echte sauna, een grote waar je gewoon met zun 4 goed in kan liggen.

mail me maar... nescistis@hotmail.com of plaats berichtje hier
Als jij met een erectie daar rond gaat lopen dan denk ik dat je de sauna zo weer uit bent. Dat je een erectie krijgt KAN gebeuren, maar dan ga je daar discreet mee om. (Zwembad in, handdoek om, badjas aan, enz enz)
Als je dat niet doet wordt het als aanstootgevend ervaren en daar zijn sauna's niet zo happig op. En terecht.
__________________
Check mijn wietplantjes! :D [ http://www.growyourownshit.com/users/Whuzz ]
Met citaat reageren
Oud 04-06-2002, 09:18
DJken
Avatar van DJken
DJken is offline
Citaat:
M@TRIX schreef:


is ook deels mijn mening...erg onhygienisch volgens mij...
mar zolang k t nie heb geprobeert kan k er nix van zegge... hou me neutraal...

Mag ik jou der op wijzen dat een sauna zeer hygiënisch is...

Waarom gaan verkouden mensen naar de sauna ?? Omdat de hete warme droge lucht (want moest natte lucht zijn zou je je serieus verbranden) de poriën op de huid openzet... zodat alle slechte microben afsterven...

Dus der gaan geen microben zijn... en ik denk gewoon dat da onmogelijk zou zijn om daar met nen stijve rond te lopen... van de hitte alleen al.....


greetz

DJken
__________________
I fly away with my shadow while, Scratching the moon like a DJ.. The night follows its Odyssey
Met citaat reageren
Oud 04-06-2002, 10:17
ABrules
Avatar van ABrules
ABrules is offline
Ooooooow Bah. Van die vieze ouwe venten die je prachtige vriendin gaan zitten checken. Gadverdegadver.
Zitten ze bv. daar kijken ze naar je meid en geven ze een punt van euh. Nou das wel een 8tje. overigens geen ervaring mee ofzo, maar kan het me goed voorstellen. Nope voor mij genoeg redenen om daaar weg te blijven.
En denk dat als je op een hete zomernacht een tijdje intensief met de daad bezig bent ook wel genoeg zweet, dus denk dat hij het nu van de sauna gewoon niet inziet. Ik ook nie.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2002, 10:41
Verwijderd
Citaat:
Whuzz schreef:


Als jij met een erectie daar rond gaat lopen dan denk ik dat je de sauna zo weer uit bent. Dat je een erectie krijgt KAN gebeuren, maar dan ga je daar discreet mee om. (Zwembad in, handdoek om, badjas aan, enz enz)
Als je dat niet doet wordt het als aanstootgevend ervaren en daar zijn sauna's niet zo happig op. En terecht.
Nou nou nou, wat een discriminatie;
Ten eerste kun je er niet altijd iets aan doen dat je een stijve krijgt. Het hoeft helemaal niet te betekenen dat je opgewonden bent of aan sex denkt. En waarom is het erger om rond te lopen met een slappe dan met een stijve? Is zo hypocriet... terwijl er juistn wordt gepretendeerd dat iedereen gelijk is en daar naakt mag rondlopen.
Ten tweede; als je en badjas aan doet weet toch ook iedereen dat je een stijve hebt? Is net zoiets als dat je chips zegt in plaats van shit of 'k' in plaats van kanker. Ik vind het eufemistische bullshit! VVD-stemmers? Met de Jip- en Janneke taal? En wat bedoel je met zwembad in? Mag je ook naaktzwemmen... Dat lijkt me wel cool. Trouwens, als ik wel een zwembroek (lees: GEEN BALLENKNIJPER) aan heb valt het nog steeds heeeel erg op als ik een stijve heb... Het duurt namelijk 2 keer zolang voordat ik helemaal voorbij ben. ben ik ook al dikwijls op aangesproken.

En als reactie op DJken. Het is juist slecht voor je als je naar de sauna gaat als je ziek of verkouden bent. Daar wordt het alleen maar erger van. En ik kan je verzekeren dat je in die hitte el degelijk een stijve kan krijgen. Ik ben in de sauna bij mij thuis, dus niet de openbare, met mijn toenmalige vriendin all the way gegaan ook in de sauna en lukt best...En met een andere toenmalige vriendin lag ik gewoon op haar en likte haar tepels enzo. Toen wilde het ook wel.... Maar goed... het kan ook aan me leeftijd liggen. En dat ik er veel relaxter inzit. In dat opzicht zijn jullie een beetje een stel impotente opa's. Maar wees niet bang; er zijn genoeg hulpmiddelen tegenwoordig....

Maar goed, ff ONTOPIC als hij niet naar de sauna wil, mioet je toch heel goed nadenken waarom hij dat niet wil en of jij daar blij mee bent. Misschien schaamt hij zich voor zichzelf wn dat duidt op een vorm van onzekerheid. Dat hangt samen met het feit dat hij het moeilijk heeft, niet authentiek is en dat hij zichzelf niet volledig neemt zoals hij is. En jou dus ook niet! Besef dat wel.
Hij heeft dus als reden opgegeven dat hij bang is dat ie een stijve krijgt ofzo. Bi zulke argumenten zit er vaak iets anders achter of iets meer. Het kan zelfs zijn dat hij zich eigenlijk voor jou schaamt... In ieder geval lijkt het me goed om te overwegen of je nog wel met hem verder wilt, want er zullen vast meer dingen zijn waar je op dit moment tegen aanloopt...
Ik bied me wel aan als vervanger; ik durf wel met je mee naar de sauna. Maar goed, voeg me maar toe op msn ; nescistis@hotmail.com
Met citaat reageren
Oud 04-06-2002, 10:54
DutchTerror
Avatar van DutchTerror
DutchTerror is offline
Met citaat reageren
Oud 04-06-2002, 11:36
Whuzz
Avatar van Whuzz
Whuzz is offline
Citaat:
James_25cm_Bond schreef:

Nou nou nou, wat een discriminatie;
Ten eerste kun je er niet altijd iets aan doen dat je een stijve krijgt. Het hoeft helemaal niet te betekenen dat je opgewonden bent of aan sex denkt. En waarom is het erger om rond te lopen met een slappe dan met een stijve? Is zo hypocriet... terwijl er juistn wordt gepretendeerd dat iedereen gelijk is en daar naakt mag rondlopen.
Ten tweede; als je en badjas aan doet weet toch ook iedereen dat je een stijve hebt? Is net zoiets als dat je chips zegt in plaats van shit of 'k' in plaats van kanker. Ik vind het eufemistische bullshit! VVD-stemmers? Met de Jip- en Janneke taal? En wat bedoel je met zwembad in? Mag je ook naaktzwemmen... Dat lijkt me wel cool.
Je bent nog nooit in een publieke sauna geweest begrijp ik?
Zo ja, dan heb je er helaas niet veel van begrepen, zo nee, dan kan ik me nog indenken dat je er niets van snapt.

Nee, je kan er soms niets aan doen dat je een erectie krijgt, maar ALS het gebeurt (wat maar zelden voorkomt in een sauna, of op een naturistenstrand) dan ga je daar discreet mee om en wel omdat het aanstootgevend kan zijn voor anderen. Waarom is dat aanstootgevend? Omdat een erectie een teken van opwinding is en dat wordt niet gewaardeerd in een sauna, om dezelfde reden dat je daar niet zomaal mar zoenen en knuffelen enzo. Men wil sexueel gedrag buiten de sauna houden, zodat iedereen daar in alle rust van de sauna kan genieten.

Als je een badjas aandoet en ergens gaat zitten ofzo dan hoeft niemand te merken dat jij een erectie hebt. En ga nou niet zeuren dat die van jou zo opvalt en zo moeilijk te verbergen is, want dat is niet zo. ALS iemand per ongeluk wél je erectie te zien krijgt, dan zullen ze daar heus niet moeilijk over doen, zolang het maar duidelijk is dat het niet expres gebeurt. Dat soort dingen worden niet getolereerd in een fatsoenlijke sauna.

En ja, je mag er naaktzwemmen ja. Je doet in princiepe alles naakt (sauna, bubbelbad, zwembad, zonnen, douchen), behalve in de bar enzo, daar heb je een badjas aan.
__________________
Check mijn wietplantjes! :D [ http://www.growyourownshit.com/users/Whuzz ]
Met citaat reageren
Oud 04-06-2002, 12:15
*mystery*
Avatar van *mystery*
*mystery* is offline
HOOOOOOOOOO... sommigen van jullie vatten het weer helemaal verkeerd op... ik dwing hem helemaal nergens toe! hij hoeft van mij niks te doen waar hij geen zin in heeft, en ik ga hem ook niet vastbinden en achter me fiets mee naar de sauna slepen.
en ik wil JUIST met hem naar de sauna omdat ik dat gezellig vind, dingen met z'n tweetjes doen. tuurlijk, er zijn 100 andere dingen die je met z'n tweetjes kan doen, en dit is er toevallig 1 van. ik wou alleen jullie mening weten, of jullie het wel zouden doen enzo. en ik zou het helemaal niet erg vinden als er een of andere pamela anderson binnen zou komen wandelen en hij een stijve krijgt... als ik een lekkerding zie wordt ik toch ook geil... who cares???
but anyway, ik begrijp het best dat hij het niet wil hoor, lijkt mij ook niks om met een paal in een sauna te zitten, hoewel je ook gewoon een handdoekie om kan slaan. maja... dat moet hij weten...
dusss.... i.a.w. ik dwing hem nergens toe, ga hem ook niet mee sleuren, misschien wel een beetje zeuren, maar wou gewoon weten hoe jullie dit vinden. snappie???
kuss,
*mystery*
__________________
Als U ze allemaal op een rijtje heeft, kijk dan uit voor het domino-effect
Met citaat reageren
Oud 04-06-2002, 12:17
*mystery*
Avatar van *mystery*
*mystery* is offline
ow ja, ps, dat pissen was me koninginne nach, en toen stond ie tegen een vuilniszak aan te zeiken. die richting de straat stond waar zo'n 1000 mensen stonden. ok, hij was dronken, maar toen ik hem de volgende dag zei wat ie had gedaan zei ie dat het hem niet uit maakte...
__________________
Als U ze allemaal op een rijtje heeft, kijk dan uit voor het domino-effect
Met citaat reageren
Oud 04-06-2002, 12:19
SolaR
Avatar van SolaR
SolaR is offline
Citaat:
ABrules schreef:
Ja hij zegt wel dat ie bang is dat ie een stijve krijgt, maar als daar van die vieze ouw omas rondlopen zou k eerder bang zijn dat ik nooit meer een stijve krijg. Denk dat dat het is.

HEERSCH !!!!!
__________________
w00t i r uber 1337
Met citaat reageren
Oud 04-06-2002, 19:16
Verwijderd
Citaat:
James_25cm_Bond schreef:




Maar goed, ff ONTOPIC als hij niet naar de sauna wil, mioet je toch heel goed nadenken waarom hij dat niet wil en of jij daar blij mee bent. Misschien schaamt hij zich voor zichzelf wn dat duidt op een vorm van onzekerheid. Dat hangt samen met het feit dat hij het moeilijk heeft, niet authentiek is en dat hij zichzelf niet volledig neemt zoals hij is. En jou dus ook niet! Besef dat wel.
Dat vind ik dus echt onzin, als je onzeker bent over jezelf betekent dat ten eerste niet dat je jezelf niet als volledig persoon ziet, en ten tweede, als dit zo is, betekent dit ook niet automatisch dat je je partner niet als volledig ziet. Sorry, maar waar baseer jij die kennis precies op? Ik iig op mn eigen ervaring..
En alsof jij dan een betere vervaning bent, want van hoevel respect getuigt het dat jij aanbiedt met een wildvreemd meisje mee naar de sauna te gaan?
Met citaat reageren
Oud 04-06-2002, 22:49
Verwijderd
Dan zijn we het duidelijk niet met elkaar eens...
Met citaat reageren
Oud 11-06-2002, 19:14
*mystery*
Avatar van *mystery*
*mystery* is offline
Citaat:
James_25cm_Bond schreef:


Nou nou nou, wat een discriminatie;
Ten eerste kun je er niet altijd iets aan doen dat je een stijve krijgt. Het hoeft helemaal niet te betekenen dat je opgewonden bent of aan sex denkt. En waarom is het erger om rond te lopen met een slappe dan met een stijve? Is zo hypocriet... terwijl er juistn wordt gepretendeerd dat iedereen gelijk is en daar naakt mag rondlopen.
Ten tweede; als je en badjas aan doet weet toch ook iedereen dat je een stijve hebt? Is net zoiets als dat je chips zegt in plaats van shit of 'k' in plaats van kanker. Ik vind het eufemistische bullshit! VVD-stemmers? Met de Jip- en Janneke taal? En wat bedoel je met zwembad in? Mag je ook naaktzwemmen... Dat lijkt me wel cool. Trouwens, als ik wel een zwembroek (lees: GEEN BALLENKNIJPER) aan heb valt het nog steeds heeeel erg op als ik een stijve heb... Het duurt namelijk 2 keer zolang voordat ik helemaal voorbij ben. ben ik ook al dikwijls op aangesproken.

En als reactie op DJken. Het is juist slecht voor je als je naar de sauna gaat als je ziek of verkouden bent. Daar wordt het alleen maar erger van. En ik kan je verzekeren dat je in die hitte el degelijk een stijve kan krijgen. Ik ben in de sauna bij mij thuis, dus niet de openbare, met mijn toenmalige vriendin all the way gegaan ook in de sauna en lukt best...En met een andere toenmalige vriendin lag ik gewoon op haar en likte haar tepels enzo. Toen wilde het ook wel.... Maar goed... het kan ook aan me leeftijd liggen. En dat ik er veel relaxter inzit. In dat opzicht zijn jullie een beetje een stel impotente opa's. Maar wees niet bang; er zijn genoeg hulpmiddelen tegenwoordig....

Maar goed, ff ONTOPIC als hij niet naar de sauna wil, mioet je toch heel goed nadenken waarom hij dat niet wil en of jij daar blij mee bent. Misschien schaamt hij zich voor zichzelf wn dat duidt op een vorm van onzekerheid. Dat hangt samen met het feit dat hij het moeilijk heeft, niet authentiek is en dat hij zichzelf niet volledig neemt zoals hij is. En jou dus ook niet! Besef dat wel.
Hij heeft dus als reden opgegeven dat hij bang is dat ie een stijve krijgt ofzo. Bi zulke argumenten zit er vaak iets anders achter of iets meer. Het kan zelfs zijn dat hij zich eigenlijk voor jou schaamt... In ieder geval lijkt het me goed om te overwegen of je nog wel met hem verder wilt, want er zullen vast meer dingen zijn waar je op dit moment tegen aanloopt...
Ik bied me wel aan als vervanger; ik durf wel met je mee naar de sauna. Maar goed, voeg me maar toe op msn ; nescistis@hotmail.com

tering zeg! dit is echt het toppunt van uit je nek lullen !!!

ten eerste: wat loop je in hemelsnaam te lullen over chips of shit en jip en janneke politiek...??!!! ik kan me best voorstellen dat ie niet met een gespannen staafmixer in de sauna wil zitten (waar je trouwens niet je badjas aan kan doen, want die neem je normaal niet mee in de sauna)
ten tweede: een sauna is wel goed om je verkoudheid te verhelpen, omdat je in een hitte je verkoudheid 'uitzweet' zoals ze dat noemen. en als je daarna een koud bad neemt ben je al helemaal goed bezig, want dat koel je je lichaam af, en gaan je porien dicht, waardoor je minder vatbaar bent voor bacterien e.d.
ten derde: als je onzeker bent wil dat niet gelijk zeggen dat je je eigen lijf niet accepteerd, en het wil al helemaal niet zeggen dat je dan het lijf van je partner niet accepteert!!! iedereen is in zekere zin onzeker over iets denk ik. maar dat wil niet zeggen dat je het lijf van anderen niet accepteert. en dat wil zeker niet zeggen dat je het lijf van je partner niet accepteert...

dus quit talkin' bullshit if you ain't got nothing interesting to say...
__________________
Als U ze allemaal op een rijtje heeft, kijk dan uit voor het domino-effect
Met citaat reageren
Oud 11-06-2002, 19:30
Verwijderd
nee, dat van die bacteriën is wetenschappelijk bewezen. En op de rest van de depressieve tirade hoef ik niet serieus te reageren, of wel?
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 10:34
*mystery*
Avatar van *mystery*
*mystery* is offline
als je serieus kan reageren... maar ja, aangezien je jouw informatie baseert op wat je uit je duim zuigt, liever niet.
__________________
Als U ze allemaal op een rijtje heeft, kijk dan uit voor het domino-effect
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 13:59
Verwijderd
ja gewoon meeslepen die handel. zou ik ook doen..
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 17:57
*mystery*
Avatar van *mystery*
*mystery* is offline
Citaat:
Mennuz schreef:


Meeslepen waaraan?!. Niet aan zn paal, want dan heeft ie een blauwe pik in de sauna?!
*lol*

kan ook gewoon een touwtje vastmaken aan z'n paal en z'n ballen... kannie niet omhoog gaan...
__________________
Als U ze allemaal op een rijtje heeft, kijk dan uit voor het domino-effect
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 19:08
Verwijderd
Citaat:
*mystery* schreef:
als ik een lekkerding zie wordt ik toch ook geil... who cares???
Wordt jij serieus geil als je een jongen ziet die je knap vindt??
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 19:16
*mystery*
Avatar van *mystery*
*mystery* is offline
naja... geil... als ik een jongen was zou ik dan misschien wel een stijve krijgen... weet ik veel... gewoon dat je denkt van: WOOOOW DIES LEKKER!!!!!!!!!!! heb jij dat nooit dan?
__________________
Als U ze allemaal op een rijtje heeft, kijk dan uit voor het domino-effect
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 19:54
Verwijderd
Citaat:
*mystery* schreef:
naja... geil... als ik een jongen was zou ik dan misschien wel een stijve krijgen... weet ik veel... gewoon dat je denkt van: WOOOOW DIES LEKKER!!!!!!!!!!! heb jij dat nooit dan?
nee eigenlijk niet
Ik heb wel eens dat ik denk: sow, das een mooie jongen..

Maar dat is het dan ook.. en dan ook echt niet in de trant van "die is lekker" maar echt alleen in de trant van "mooie jongen"

Snapje? nee vast niet
Met citaat reageren
Oud 14-06-2002, 07:10
SuperS
SuperS is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef:
ja gewoon meeslepen die handel. zou ik ook doen..
ik ben 't helemaal met die jonge eens
ik zou ook nie willen hoor en mij meeslepen ga je ook niet doen

ik vraag me trouwens af waarom dit bij seksualiteit staat want euhm sex in 'n sauna bij al die andere.... achja ieder z'n smaak he
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 19:23
*mystery*
Avatar van *mystery*
*mystery* is offline
Citaat:
SuperS schreef:


ik ben 't helemaal met die jonge eens
ik zou ook nie willen hoor en mij meeslepen ga je ook niet doen

ik vraag me trouwens af waarom dit bij seksualiteit staat want euhm sex in 'n sauna bij al die andere.... achja ieder z'n smaak he
man, ik heb helemaal geen zin in sex in een sauna... tis daar al warm genoeg
maar waar moet ik het anders plaatsen? kvond dit wel een geschikt plekkie hoor...
ennuh, trouwes, hij is laatst zowaar meegegaan naar zo'n mini-sauna in een zwembad !!! met zwembroek aan natuurlijk, maar toch...
__________________
Als U ze allemaal op een rijtje heeft, kijk dan uit voor het domino-effect
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 09:10
kafka
kafka is offline
okeej, dan heb ik nog een vraagje.

Zijn er dan geen 2-persoons hokjes in een saunacomplex? Of kun je anders niet op een tijdstip gaan als er toch niemand is?

Met de bedoeling om daar sex te hebben uiteraard. Lijkt me ech ubercool.
__________________
Keep skateboarding to yourself.....keep it real.........
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 18:28
*mystery*
Avatar van *mystery*
*mystery* is offline
Citaat:
kafka schreef:
okeej, dan heb ik nog een vraagje.

Zijn er dan geen 2-persoons hokjes in een saunacomplex? Of kun je anders niet op een tijdstip gaan als er toch niemand is?

Met de bedoeling om daar sex te hebben uiteraard. Lijkt me ech ubercool.
nee, volgens mij zijn die er niet... niet dat ik weet iig. maar om nou te gaan als je denkt dat er niemand is... zal je zien dat er net iemand binnen loopt...
maarruh, ff wat anders, jullie zitten allemaal te vertellen over sex in een sauna.... ik weet niet hoe het er bij jullie aan toe gaat tijdens de sex, maar mijn kamer is meestal al een sauna als we ut aan ut doen zijn... dan hoef ik niet nog zo'n extra sauna effect erbij te hebben...
__________________
Als U ze allemaal op een rijtje heeft, kijk dan uit voor het domino-effect
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 20:42
Verwijderd
Citaat:
Jatuh cinta schreef:


Tjonge jonge, je straalt niet veel respect uit moet ik zeggen, in je berichtje. Kun jij me uitleggen waarom iemand preuts is die niet graag naakt loopt in een omgeving waar veel mensen zijn? Is dát preuts? En ik hoef toch niet uit te leggen dat de vergelijking met het buiten plassen nergens op slaat? Ik neem niet aan dat hij daar zijn broek laat zakken tot op zijn enkels, eerst drie keer met zn leuter zwaait en dán drie kwartier gaat plassen?

Ik zou hem als ik jou was niet meeslepen, je kunt het jammer vinden,maar meer ook niet. Wie weet dat hij ooit daarin wat vrijer wordt, maar ik denk dat het voor 't grootste deel aan iemands opvoeding ligt. Het is maar net wat je gewend bent...
wat zeg je het toch heerlijk subtiel
Met citaat reageren
Oud 21-06-2002, 22:00
_koetje_
_koetje_ is offline
je kunt hem nie dwingen é...
hij zal wel bijdraaien maar ik zou hem er niet naartoe meeslepen of je hebt waarschijnlijk een hele kraan nodig!!!(das wa kostelijk)
anders praat er nog eens surieus over...
you niver now...

*beu* -xxx-
__________________
er zijn mensen, die denken dat ze denken.maar dat denken ze maar.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2002, 22:28
*mystery*
Avatar van *mystery*
*mystery* is offline
sja...
maar iedereen denkt dat ik 'm nu mee ga slepen tegen z'n wil in... ff voor de duidelijkheid:
dat doe ik dus niet!!!
vat je?
__________________
Als U ze allemaal op een rijtje heeft, kijk dan uit voor het domino-effect
Met citaat reageren
Oud 22-06-2002, 10:50
sead-nbm
sead-nbm is offline
Citaat:
*mystery* schreef:


maarruh, ff wat anders, jullie zitten allemaal te vertellen over sex in een sauna.... ik weet niet hoe het er bij jullie aan toe gaat tijdens de sex, maar mijn kamer is meestal al een sauna als we ut aan ut doen zijn... dan hoef ik niet nog zo'n extra sauna effect erbij te hebben...
ik ben een keer in de sauna geweest en toen zat ik stil en vond ik het al veel te warm. aleen het idee om sex te hebben of uberhapt te bewegen vond ik toen al te vermoeiend. ik zou echt flauw vallen dan.
__________________
ok lady, love you bye bye
Met citaat reageren
Oud 22-06-2002, 12:09
*mystery*
Avatar van *mystery*
*mystery* is offline
Citaat:
sead-nbm schreef:


ik ben een keer in de sauna geweest en toen zat ik stil en vond ik het al veel te warm. aleen het idee om sex te hebben of uberhapt te bewegen vond ik toen al te vermoeiend. ik zou echt flauw vallen dan.
ja, idd, dat bedoel ik nou...
__________________
Als U ze allemaal op een rijtje heeft, kijk dan uit voor het domino-effect
Met citaat reageren
Oud 22-06-2002, 12:18
TefnachT
Avatar van TefnachT
TefnachT is offline
Nee ik zou het ook niet zo snel doen.... stel je voor Denk wel dat dat dan gebeurt
Met citaat reageren
Oud 22-06-2002, 23:10
Verwijderd
gewoon meesleuren
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe voel je je op relationeel gebied? #112
sicilion
500 30-09-2010 10:05
Liefde & Relatie Hoe voel je je op relationeel gebied? #80
x-spekkie-x
495 17-02-2008 15:38
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19
Verhalen & Gedichten Anouk en Danny #2
Little Phoebe
264 23-07-2006 14:40
Verhalen & Gedichten Anouk&Danny
Little Phoebe
500 10-06-2005 16:56
Liefde & Relatie meer romantiek PLEASE
miekevis
24 26-02-2005 20:17


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:20.