Oud 25-01-2006, 12:21
DanielC
Avatar van DanielC
DanielC is offline
Ik heb nu wel een gids, maar kan zosnel niets vinden. Ik kijk na m'n werk wel ff.
__________________
Willem was in zijn leven een doorzetter.
Advertentie
Oud 26-01-2006, 00:42
Verwijderd
Citaat:
koekjes schreef op 20-01-2006 @ 17:49 :
klei/animatie over een wetenschapper een boek en de komeet halley waar ze met een raket heen willen ofzo

hoe heet die

The Adventures of Mark Twain
a k a Mark Twain

mensen, kijken
Oud 30-01-2006, 14:33
Mrasz
Avatar van Mrasz
Mrasz is offline
Oke, wat ben ik blij met deze topic.
Ik ben al heel erg lang op zoek naar de titel van een film en een televisieserie:

Eerste film gaat over een meisje dat op avond gaat sleeën. Maar dan krijgt ze een ongeluk en raakt ze bewusteloos. Ze droomt over een wereld, dat er vredig en harmonieus bij ligt. Iedereen is blij en vrolijk. Ze hebben ook een grote snoepfabriek. Maar het wereldje leeft ook in angst voor een heerser en zijn twee volgelingen, die op kraaien lijken. Die heersers wonen in een enorm grote bowlingbal. Dan moet ze het wereldje zien te redden.

De televisieserie gaat over een meisje en een zusje genaamd Maggie (kan ik me nog herinneren, omdat ik het een dergelijk rare naam vond) en een jongen, die ergens in een Amerikaanse staat wonen. Texas ofzo. Daar wonen ze op een Amerikaans landhuis en in de buurt van grote schotels. Door die schotels krijgen ze contact met het buitenaardse leven.

En een televisieserie met een krokodil in een hangmat. Het speelt zich af op een onbewoond eiland. En er was ook een liedje bij dat zo ging:
“Varen, varen, over de baden. Varen, varen, over de zee.”
Nu weet ik niet of dat ook werkelijk er bij hoorde, of dat ik nu verschillende herinneringen aan elkaar koppel.

Wie kan mij helpen??
__________________
"Bad art is more tragically beautiful than good art, because it documents human failure."
Oud 30-01-2006, 19:27
Bronxy
Avatar van Bronxy
Bronxy is offline
Citaat:
Saarah schreef op 05-01-2006 @ 13:05 :
Hey,
Ik zoek een film waar ik als kind verzot op was . Het was een film die geloof ik ging over 4 kinderen of tieners, ik denk 3 jongens en een meisje. Er is één dikkere jongen bij die heel graag eet.
Het begint bij één van hen thuis, waarvan de ouders weg zijn. Daar vinden ze op de zolder een schatkaart en oude munten, geloof ik. Ze gaan dus op zoek naar die schat en ze beginnen in een louche restaurant in de buurt. De buitenkant van dat restaurant staat vol met kogelgaten enzo, en in de kelder van dat restaurant zit een soort gedrocht verborgen. Het wordt opengehouden door een rare vrouw, samen met twee mannen (haar zonen ofzo?)
Dan gaan ze via een waterput onder de grond ofzo? En moeten ze geloof ik door ondergrondse grotten en gangen enzo. Ze vinden daar ook allerlei gouden munten en doen een wens.
Dan komen ze uit bij een piratenschip.
Een jongen en een meisje worden dan ook een koppel (of waren ze dat al ) en kussen dan terwijl ze in het water rond het schip zwemmen geloof ik.

Mja, de rest weet ik echt niet meer
Is er iemand die weet/vermoed over welke film ik het heb? Als kind heb ik hem echt duizenden keren gezien

Was dat niet met zo`n kinderbende in die film? het had ook zo`n bende-naam.. ik kan er nu alleen niet op komen
__________________
The greatest pleasure in life is doing what people say you cannot do.
Oud 31-01-2006, 09:55
Verwijderd
Ik zag gisteren Making the Movie op MTV, en daar lieten ze een stukje film zien van een film die nu draait op het filmfestival in Rotterdam. In het stukje zag je een oudere man die praatte met twee donkerharige meisjes die zeiden dat ze 17 en 18 waren. Die man kwam een beetje pedofielig over, en ging daarna vanuit het raam toekijken hoe die meisjes naar hem zwaaiden, en daarna gingen die meisjes zoenen om die man te plagen ofzo.
Maar ik heb dus de titel gemist
Oud 31-01-2006, 16:29
hasseltboy
Avatar van hasseltboy
hasseltboy is offline
Welke taal/land?
__________________
Hasselt!|lid van Berlijn fanclub!|Gott mit uns
Oud 31-01-2006, 23:43
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 31-01-2006 @ 09:55 :
Ik zag gisteren Making the Movie op MTV, en daar lieten ze een stukje film zien van een film die nu draait op het filmfestival in Rotterdam. In het stukje zag je een oudere man die praatte met twee donkerharige meisjes die zeiden dat ze 17 en 18 waren. Die man kwam een beetje pedofielig over, en ging daarna vanuit het raam toekijken hoe die meisjes naar hem zwaaiden, en daarna gingen die meisjes zoenen om die man te plagen ofzo.
Maar ik heb dus de titel gemist
Me and You and Everyone we know.

Leuke film. Beetje vreemd, maar wel lekker.

De filmposter:

))<>((
forever.

zegt je zo wrs niks, maar als je de film eenmaal hebt gezien is het gewoon grappig
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.

Laatst gewijzigd op 31-01-2006 om 23:55.
Oud 01-02-2006, 13:07
Verwijderd
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 31-01-2006 @ 23:43 :
Me and You and Everyone we know.

Leuke film. Beetje vreemd, maar wel lekker.

De filmposter:

))<>((
forever.

zegt je zo wrs niks, maar als je de film eenmaal hebt gezien is het gewoon grappig
dank!
Oud 03-02-2006, 00:25
Hukkie
Avatar van Hukkie
Hukkie is offline
Ik zoek de titel van een Franse film waarin de sport parcours (kort gezegd: van gebouw naar gebouw springen) centraal staat. Het verhaal gaat in grote lijnen over een groep jongeren die een geldbedrag bij elkaar moeten zien te krijgen en dmv parcours grote villa's binnen kunnen dringen en leegroven.
__________________
http://213.93.79.22/ # Gujenèvend....
Oud 03-02-2006, 10:27
DanielC
Avatar van DanielC
DanielC is offline
Citaat:
Hukkie schreef op 03-02-2006 @ 00:25 :
Ik zoek de titel van een Franse film waarin de sport parcours (kort gezegd: van gebouw naar gebouw springen) centraal staat. Het verhaal gaat in grote lijnen over een groep jongeren die een geldbedrag bij elkaar moeten zien te krijgen en dmv parcours grote villa's binnen kunnen dringen en leegroven.
Ik weet welke film bedoeld. Ik kan alleen even niet op de titel komen. Zover kom ik alleen bij Banlieu 13, maar dat is ´m niet. Ik moet straks werken, ik kijk of m´n werk even voor je als ik het niet vergeet.
__________________
Willem was in zijn leven een doorzetter.
Oud 03-02-2006, 16:56
Lexjuh
Lexjuh is offline
Citaat:
Hukkie schreef op 03-02-2006 @ 00:25 :
Ik zoek de titel van een Franse film waarin de sport parcours (kort gezegd: van gebouw naar gebouw springen) centraal staat. Het verhaal gaat in grote lijnen over een groep jongeren die een geldbedrag bij elkaar moeten zien te krijgen en dmv parcours grote villa's binnen kunnen dringen en leegroven.
Bedoel je de film Yamakasi?

Ze zijn met z'n zeven en noemen zich de Yamakasi. Ze hebben een nieuwe straatsport ontwikkeld en proberen de stedelijke muren, daken en bruggen te veroveren. Vederlicht, soepel en snel springen ze van het ene gebouw naar het andere, glijden ze van de ene wand op de andere en trotseren alle gevaren. Ze hebben elk hun specialiteit: Base-Ball (Chau Belle Dinh) is een elite-werper, de Spin (Williams Belle) verplaatst zich als een echte stripheld met behulp van een kabel, de Wezel (Malik Diouf) is glad als een aal. Zicmu (Yann Hnautra) haalt al zijn energie uit de muziek, Rocket (Guylain N'Guba-Boyeke) is sneller dan een raket... Om de rust in de buurt niet te verstoren, oefenen de Yamakasi vroeg in de ochtend. De inwoners denken echter dat het dieven zijn en raken in paniek. De politie moeit er zich mee, maar krijgt de Yamakasi maar niet te pakken. Bij de jongeren uit de buurt oogsten de Yamakasi daarentegen veel bewondering. Sommigen willen hen dan ook nadoen. Op een dag maakt de kleine Djamel (Nassim Faid) een lelijke val. De familie heeft dringend geld nodig om hem te laten opereren. De Yamakasi voelen zich verantwoordelijk en beslissen om een handje te helpen... (beschrijving van bol.com)
__________________
geniet en drink met je maten!
Oud 11-02-2006, 16:53
De Dood
De Dood is offline
ik heb een paar jaar terug iets gezien op tv, ik denk niet dat het een serie was, maar dat ging over een vent die was in het bos aangevallen door wolven en daarbij overleden. Er woonden ook 2 meisjes in dat bos, volgens mij woonden ze onder de grond en de ingang was een holle boom. Die 2 meisjes (engelen??) gingen toen die vent weer levend maken. Aan het eind van werd een van de meisjes dood geschoten en toen was het afgelopen.

weet iemand waar ik het over heb?

Het is een beetje vaag omschreven, maar ik hoop dat iemand er iets in herkent.
Oud 12-02-2006, 16:52
Tjaan
Avatar van Tjaan
Tjaan is offline
Vroeger was er een kinderserie over een eend, in het Nederlands heette ie De Seend ('geheim agent en supereend'). Ik ben op zoek naar de tune of ten minste naar een plaatje. Ik kan alleen niks vinden, dus misschien moet ik op de originele (Engelse?) naam zoeken (ik denk tenminste dat het oorspronkelijk geen Nederlandse serie was). Iemand enig idee?
__________________
"De toekomst is zwanger van hoopgevende mogelijkheden."
Oud 12-02-2006, 17:18
Nobucta
Avatar van Nobucta
Nobucta is offline
Een zwart-wit film, volgens mij al behoorlijk oud, vanuit de visie van de hoofdpersoon. Alles is gefilmd vanuit zijn oogpunt, dus wanneer hij zijn baby als monster ziet, is het ook een monster. Wanneer hij zich ergert aan een tikkende verwarming gaat de kijker zich er ook aan irriteren.
Oud 13-02-2006, 13:15
Verwijderd
Citaat:
Tjaan schreef op 12-02-2006 @ 16:52 :
Vroeger was er een kinderserie over een eend, in het Nederlands heette ie De Seend ('geheim agent en supereend'). Ik ben op zoek naar de tune of ten minste naar een plaatje. Ik kan alleen niks vinden, dus misschien moet ik op de originele (Engelse?) naam zoeken (ik denk tenminste dat het oorspronkelijk geen Nederlandse serie was). Iemand enig idee?
Zag het plaatje er zo uit?

Oud 13-02-2006, 13:23
Verwijderd
als ik op imdb onder 'superduck' zoek, krjg ik o.a.

Superdick
Supercock
Supersuckers
??? ???
Oud 13-02-2006, 13:35
Tjaan
Avatar van Tjaan
Tjaan is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 13-02-2006 @ 13:15 :
Zag het plaatje er zo uit?

[afbeelding]
Nee. Het was een pluchen of een echte eend (dat kan ik me niet meer herinneren), dus geen tekenfilm. Hij had een zonnebril op en hij reed in een auto. En het was een schattig eendje, die van jou ziet er een beetje evil uit
__________________
"De toekomst is zwanger van hoopgevende mogelijkheden."
Oud 13-02-2006, 13:36
Tjaan
Avatar van Tjaan
Tjaan is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 13-02-2006 @ 13:23 :
als ik op imdb onder 'superduck' zoek, krjg ik o.a.

Superdick
Supercock
Supersuckers
??? ???
__________________
"De toekomst is zwanger van hoopgevende mogelijkheden."
Oud 23-02-2006, 20:55
liefsNynzz
Avatar van liefsNynzz
liefsNynzz is offline
Een hele tijd geleden heb ik es een film gkeken, waarbij een meisje, die op een hoog niveau turnt, anorexia krijgt. Toen vond ik het een erg mooie film, maar ik zou niet meer weten hoe ie heet Ook zou ik em nog wel es willen zien, omdat ik em toen niet helemaal uit kon kijken...
__________________
...Never Give Up On Things That Make U Smile...
Oud 23-02-2006, 21:22
CSN
Avatar van CSN
CSN is offline
Citaat:
liefsNynzz schreef op 23-02-2006 @ 20:55 :
Een hele tijd geleden heb ik es een film gkeken, waarbij een meisje, die op een hoog niveau turnt, anorexia krijgt. Toen vond ik het een erg mooie film, maar ik zou niet meer weten hoe ie heet Ook zou ik em nog wel es willen zien, omdat ik em toen niet helemaal uit kon kijken...

Deze? http://www.amazon.com/gp/product/B00...v=glance&n=130
__________________
I'M NOT YOUR MOTHER'S FAVORITE DOG
Oud 23-02-2006, 21:35
liefsNynzz
Avatar van liefsNynzz
liefsNynzz is offline
Jaaaa!!! Volgens mij is 't em wel!! Thnx!!!!
__________________
...Never Give Up On Things That Make U Smile...
Oud 26-02-2006, 11:12
Verwijderd
Ik ben al heel lang opzoek naar een film die ik toen ik klein was eens gezien heb.

Het is fantasy en het gaat geloof ik om een grote diamant, er zijn een paar wezens die deze diamant nodig hebben om te transformeren (ofzo ) Ik weet nog dat ik hem ontzettend leuk vond, maar ik kan me er nog maar heel weinig van herinneren. Het is ongeveer 7 jaar geleden dat ik 'm gezien heb, hij was toen niet nieuw dus hij is ouder dan 7 jaar. Heeft iemand een idee, ik wil echt heel graag weten hoe hij heet en hem dan kijken. Ik heb al gezocht met IMDB maar ik kon niks vinden
Oud 26-02-2006, 17:21
*** Sido ***
Avatar van *** Sido ***
*** Sido *** is offline
goed ik ben opzoek naar deze film

Heb hem ooit in canada op tv gezien


Dit is wat ik me er van herinner:

Gaat over een jongen ( niet populair) en op een dag is hij in t winkel centrum en hij wou een telescoop kopen ( of zoiets) en hij kijk rond.. en op een gegeven moment ziet hij door de telescoop t meest populaire meisje van de school.
Ze staat aan de kassa en ruilt daar haar kleding ( daarom had ze altijd t nieuwste van t niewste aan.. ze kocht het.. deed het 1 x aan en ruilde het)

Hij gaat naar haar toe en hij maakt een deal met haar:
Zij krijgt 1000 dollar als zij voor een week zijn vriendin wil zijn

Ze zegt dus ja en daardoor word die jongen heel erg populair op school.

Nadat de week is afgelopen gaan ze dus weer uitelkaar. Maar laten komen ze er achter dat ze vanelkaar houden

Happy end

( weet het niet zeker.. maar ik dacht dat die jongen als tuinman bij de familie van t meisje werkte)



HEEFT IEMAND EEN IDEE??
__________________
Steady as the goes.....
Oud 27-02-2006, 08:58
DanielC
Avatar van DanielC
DanielC is offline
Even over dat topic over die Argentijnse film van dat meisje die hier misschien nu kijkt: Imagining Argentina was de film.
__________________
Willem was in zijn leven een doorzetter.
Oud 28-02-2006, 14:55
Welgemeend
Welgemeend is offline
Die tekenfilm over een geheim agent en tevens eend, misschien Darkwing Duck?
Oud 28-02-2006, 19:46
SoepAap
SoepAap is offline
Citaat:
*** Sido *** schreef op 26-02-2006 @ 17:21 :
goed ik ben opzoek naar deze film

Heb hem ooit in canada op tv gezien


Dit is wat ik me er van herinner:

Gaat over een jongen ( niet populair) en op een dag is hij in t winkel centrum en hij wou een telescoop kopen ( of zoiets) en hij kijk rond.. en op een gegeven moment ziet hij door de telescoop t meest populaire meisje van de school.
Ze staat aan de kassa en ruilt daar haar kleding ( daarom had ze altijd t nieuwste van t niewste aan.. ze kocht het.. deed het 1 x aan en ruilde het)

Hij gaat naar haar toe en hij maakt een deal met haar:
Zij krijgt 1000 dollar als zij voor een week zijn vriendin wil zijn

Ze zegt dus ja en daardoor word die jongen heel erg populair op school.

Nadat de week is afgelopen gaan ze dus weer uitelkaar. Maar laten komen ze er achter dat ze vanelkaar houden

Happy end

( weet het niet zeker.. maar ik dacht dat die jongen als tuinman bij de familie van t meisje werkte)



HEEFT IEMAND EEN IDEE??

Volgensmij is het 'Love don't cost a thing'. nouja de beschrijving lijkt erop.
__________________
Paper Bag Theme
Oud 28-02-2006, 22:12
Verwijderd
Citaat:
Luitzen schreef op 26-02-2006 @ 11:12 :
Ik ben al heel lang opzoek naar een film die ik toen ik klein was eens gezien heb.

Het is fantasy en het gaat geloof ik om een grote diamant, er zijn een paar wezens die deze diamant nodig hebben om te transformeren (ofzo ) Ik weet nog dat ik hem ontzettend leuk vond, maar ik kan me er nog maar heel weinig van herinneren. Het is ongeveer 7 jaar geleden dat ik 'm gezien heb, hij was toen niet nieuw dus hij is ouder dan 7 jaar. Heeft iemand een idee, ik wil echt heel graag weten hoe hij heet en hem dan kijken. Ik heb al gezocht met IMDB maar ik kon niks vinden
Ik kan er naast zitten want het is ook al heel lang geleden dat ik hem gezien heb;
The Dark Crystal?
Oud 01-03-2006, 22:26
Verwijderd
*googled op images


Jahaaaaa Dat issem, je weet niet hoe dankbaar ik je ben .
Oud 01-03-2006, 22:44
Verwijderd
Citaat:
Luitzen schreef op 01-03-2006 @ 22:26 :
*googled op images


Jahaaaaa Dat issem, je weet niet hoe dankbaar ik je ben .
Nee, dat weet ik niet.
Maar asjeblief.
Oud 02-03-2006, 17:28
jannemans24
jannemans24 is offline
Citaat:
Tjaan schreef op 13-02-2006 @ 13:35 :
Nee. Het was een pluchen of een echte eend (dat kan ik me niet meer herinneren), dus geen tekenfilm. Hij had een zonnebril op en hij reed in een auto. En het was een schattig eendje, die van jou ziet er een beetje evil uit
Ik weet wat je bedoelt, vreselijke rotserie vond ik dat. En wij hadden geen kabel dus dan moest ik het wel kijken... De tune bleef heel lang hangen, af en toe zingen wij hem nog wel eens om elkaar te pesten (thuis) maar nu ben ik de melodie natuurlijk ook even kwijt...

Even nagedacht en volgens mij heette het iets als 'the saint', maar ik heb nog nix gevonden op google, imdb oid.
Het was trouwens een kuikentje, een baby eend, zo'n gele badeend maar dan levend.
__________________
http://www.leesbui.nl

Laatst gewijzigd op 02-03-2006 om 17:32.
Oud 02-03-2006, 22:49
Verwijderd
Hoe heeft die film ook al weer dat gaat over drie broers. die alledrie helemaal weg zijn van marilyn monroe, en dan gaan ze een reis plannen en maken om haar op te zoeken en zo....

En dan nog een, tgaat over een hond die dachtik Sheller heet, het gaat in elkgevaal over hondsdolheid, en er komen kuddes wilde zwijnen in voor en zo

En de laatste is een bekende maar weet de naam niet.
tgaat over twee stipcomics winkels en dat zijn concurenten en dr is een stripboekvezamelaar overleden en allebei willen ze de verzameling kopen die liefst een waarde van $10.000 heeft of zo
Oud 02-03-2006, 22:52
Verwijderd
Citaat:
Welgemeend schreef op 28-02-2006 @ 14:55 :
Die tekenfilm over een geheim agent en tevens eend, misschien Darkwing Duck?
ja denk ik wel, dat was altijd tof

*IK BEN DE DREIGING DIE FLAPPERD DOOR DE NACHT*
Oud 04-03-2006, 00:22
*** Sido ***
Avatar van *** Sido ***
*** Sido *** is offline
Citaat:
SoepAap schreef op 28-02-2006 @ 19:46 :
Volgensmij is het 'Love don't cost a thing'. nouja de beschrijving lijkt erop.
OOH MY F_ING GOD


U ROCK !!!!


tis niet die film, want dat is de remake

maar zo ben ik wel op t origineel terecht gekomen
en DIE zocht ik


KLIK

ECHT SUPER SSSSSS BEDANKT

de hoofdrol speler is gewoon die gast uit greys anatomy

echt..lol
__________________
Steady as the goes.....

Laatst gewijzigd op 04-03-2006 om 00:31.
Oud 04-03-2006, 00:26
NilsHolgersson
Avatar van NilsHolgersson
NilsHolgersson is offline
Citaat:
MicheltjeAjax schreef op 02-03-2006 @ 22:49 :
Hoe heeft die film ook al weer dat gaat over drie broers. die alledrie helemaal weg zijn van marilyn monroe, en dan gaan ze een reis plannen en maken om haar op te zoeken en zo....
Detroit Rock City
en het zijn geen broers, maar vrienden, en ze zijn niet gek van marilyn monroe, maar van Kiss.. let eens op man

Citaat:
En dan nog een, tgaat over een hond die dachtik Sheller heet, het gaat in elkgevaal over hondsdolheid, en er komen kuddes wilde zwijnen in voor en zo
Old Yeller natuurlijk

Citaat:
En de laatste is een bekende maar weet de naam niet.
tgaat over twee stipcomics winkels en dat zijn concurenten en dr is een stripboekvezamelaar overleden en allebei willen ze de verzameling kopen die liefst een waarde van $10.000 heeft of zo
Unbreakable
en het zijn geen 2 stripcomic winkels, maar gewoon een klant die iets wil kopen bij een stripmuseum..
En die stripboekverzamelaar is niet overleden, dat is juist de vent die alle aanslagen pleegt!
Oud 04-03-2006, 00:27
NilsHolgersson
Avatar van NilsHolgersson
NilsHolgersson is offline
je moet beter opletten als je een film kijkt
Oud 04-03-2006, 11:43
Verwijderd
Citaat:
NilsHolgersson schreef op 04-03-2006 @ 00:27 :
je moet beter opletten als je een film kijkt
dan is het niet de film die ik bedoel..... tis nl wel degelijk marilyn monroe die ze zoeken, die van Kiss ken ik al.......

en old Yeller kan kloppen bedankt,


en die sripcomic film weet ik niet ken ik dan niet, ik er zuillen wel meer films zijn dan k zoek nog wel even verder.
Oud 04-03-2006, 18:01
Verwijderd
Citaat:
NilsHolgersson schreef op 04-03-2006 @ 00:27 :
je moet beter opletten als je een film kijkt
het zou ook kunnen dat werkelijk de film bestaat die MicheltjeAjax zoekt, maar dat jij die gewoon niet kent...
Oud 04-03-2006, 18:26
NilsHolgersson
Avatar van NilsHolgersson
NilsHolgersson is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 04-03-2006 @ 18:01 :
het zou ook kunnen dat werkelijk de film bestaat die MicheltjeAjax zoekt, maar dat jij die gewoon niet kent...
Nee dat kan niet !!1 ;@
Oud 04-03-2006, 19:30
Verwijderd
Citaat:
NilsHolgersson schreef op 04-03-2006 @ 18:26 :
Nee dat kan niet !!1 ;@
man ga ergens anders zielig doen pllz..
Oud 04-03-2006, 19:33
jannemans24
jannemans24 is offline
ajax fan zeker ! anders blijf je even vriendelijk...
__________________
http://www.leesbui.nl
Oud 04-03-2006, 19:52
Verwijderd
ja, nu weer allemaal lief en ontopic
Oud 05-03-2006, 17:34
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Vroeger was er een programma waarbij 2 groepen kinderen een wedstrijd hadden waarbij ze liedjes gingen zingen. De ene groep had rode truien en de andere groep blauwe of gele. Ik dacht altijd dat het kinderen voor kinderen was, maar dat blijkt niet zo te zijn. Het waren wel dat soort liedjes (of misschien zelfs wel dé kvk-liedjes). Er was ook een jury, deze gaven cijfers na afloop van een liedje. Ze moesten dan een wit bordje omhoog houden met zwarte cijfers.

Volgens mij werd het gepresenteerd door die 'Nederbelg' (Peters heet ie geloof ik?) of door Jan Douwe Kroeske. Weet iemand wat ik bedoel?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 05-03-2006, 17:59
Verwijderd
Ik dacht dat dat in de Droomshow zat, met Peter Jan Rens. Maar ik kan me vergissen.
Oud 05-03-2006, 18:49
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Katje schreef op 05-03-2006 @ 17:59 :
Ik dacht dat dat in de Droomshow zat, met Peter Jan Rens. Maar ik kan me vergissen.
Ik ken de Droomshow alleen van met die vrouw.. Bedoel je dat programma of is d'r nog een keer een programma geweest met als titel De Droomshow?

Volgens mij kwam het op Ned 3 en het was een op zich zelf staand programma. Dus geen onderdeel van een programma (daarom denk ik ook dat het niet de Droomshow is).
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 05-03-2006, 20:06
jannemans24
jannemans24 is offline
De Droomshow was met de DerrieDouche. Geweldig!!
__________________
http://www.leesbui.nl
Oud 06-03-2006, 14:14
Verwijderd
Citaat:
jannemans24 schreef op 05-03-2006 @ 20:06 :
De Droomshow was met de DerrieDouche. Geweldig!!
Oud 09-03-2006, 10:00
Tjaan
Avatar van Tjaan
Tjaan is offline
Citaat:
MicheltjeAjax schreef op 02-03-2006 @ 22:52 :
ja denk ik wel, dat was altijd tof

*IK BEN DE DREIGING DIE FLAPPERD DOOR DE NACHT*
Nee, dus. Het gaat dus niet om een tekenfilm, maar om een 'echte' eend (een kuiken kennelijk, zoals jannemans24 zei). Volgens mij heette die serie écht De Seend/Saint, dus ik ben alleen op zoek naar een plaatje of de tune, om mijn geheugen op te frissen
__________________
"De toekomst is zwanger van hoopgevende mogelijkheden."
Oud 09-03-2006, 10:16
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 05-03-2006 @ 17:34 :
Vroeger was er een programma waarbij 2 groepen kinderen een wedstrijd hadden waarbij ze liedjes gingen zingen. De ene groep had rode truien en de andere groep blauwe of gele. Ik dacht altijd dat het kinderen voor kinderen was, maar dat blijkt niet zo te zijn. Het waren wel dat soort liedjes (of misschien zelfs wel dé kvk-liedjes). Er was ook een jury, deze gaven cijfers na afloop van een liedje. Ze moesten dan een wit bordje omhoog houden met zwarte cijfers.

Volgens mij werd het gepresenteerd door die 'Nederbelg' (Peters heet ie geloof ik?) of door Jan Douwe Kroeske. Weet iemand wat ik bedoel?
Oh, dat ken ik wel. Het Kindersongfestival heette dat geloof, ik heb er nog een heleboel van op video staan. Je had dan inderdaad Bart Peeters die dat presenteerde en Karin Bloemen zat geloof ik ook in de jury. Het was Nederland tegen België en België won dan heel vaak
Oud 09-03-2006, 10:46
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 05-03-2006 @ 17:34 :
Vroeger was er een programma waarbij 2 groepen kinderen een wedstrijd hadden waarbij ze liedjes gingen zingen. De ene groep had rode truien en de andere groep blauwe of gele. Ik dacht altijd dat het kinderen voor kinderen was, maar dat blijkt niet zo te zijn. Het waren wel dat soort liedjes (of misschien zelfs wel dé kvk-liedjes). Er was ook een jury, deze gaven cijfers na afloop van een liedje. Ze moesten dan een wit bordje omhoog houden met zwarte cijfers.

Volgens mij werd het gepresenteerd door die 'Nederbelg' (Peters heet ie geloof ik?) of door Jan Douwe Kroeske. Weet iemand wat ik bedoel?
Het zal niet MiniStars zijn, denk ik?
(ik kan me van daar geen rode en gele truien enzo meer herinneren namelijk)
Oud 09-03-2006, 12:44
Verwijderd
Ik denk echt dat het het oude kindersongfestival is (of heette dat nou anders?). Daar hadden de beide teams ook elk een eigen trui zeg maar. En ze zongen altijd liedjes van kinderen voor kinderen.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Ik zoek een film/serie maar weet niet wat de titel is!
Uice
500 21-12-2012 18:29
Levensbeschouwing & Filosofie [Enquête] christenen, want denken jullie over hekserij?
Flijn
38 21-05-2009 15:34
Films, TV & Radio Help: naam tekenfilm
Dinheru
6 27-07-2007 14:36
Films, TV & Radio Kan iemand mij helpen aan de titel van die film????
lso
12 29-12-2003 22:32


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:38.