Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-06-2007, 18:33
Rooster
Avatar van Rooster
Rooster is offline
Citaat:
DoraRing schreef op 20-06-2007 @ 19:26 :
Nee dat niet, maar als ze een paar delen gelijk maken achter elkaar heeft het voor iedereen alleen maar voordelen.
dat hoeft niet, ik weet genoeg nadelen:
-er is waarschijnlijk niet zo'n grote behoefte aan Batman dat de films sneller achter mekaar volgen
-acteurs zullen minder andere films kunnen maken
-als een film blijkt te floppen zit je opeens met een berg potentiele flops

bij lord of the rings moest het wel, aangezien het één groot geheel is.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-07-2007, 15:46
Rooster
Avatar van Rooster
Rooster is offline
weer een foto verschenen, dus een mooie reden om dit topic even omhoog te schoppen
Met citaat reageren
Oud 18-07-2007, 14:23
Verwijderd
Hoe zit dat nou met TDK? Is dat een soort parallelle verfilming t.o.v. Batman (1988)? Of speelt het zich vlak ervoor af?

Ik heb die comics nooit gelezen maar net wel eventjes vluchtig de wiki's doorgenomen Wist niet eens dat er 3 verschillende Robin's waren geweest.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2007, 15:30
Rooster
Avatar van Rooster
Rooster is offline
De nieuwe serie films staat los van de vorige serie films
Veel mensen raken in de war als ze de oude en de nieuwe films aan elkaar proberen te knopen, om de simpele reden dat het gewoon niet gaat.



Er zijn zelfs nog meer Robin's geweest dan dat hoor
4 (en eigenlijk nog eentje, maar dat is een discussie geval)

Dit zijn ze
Dick Grayson ->Nightwing


Jason Todd -> dood / Red Hood

De lezers mochten stemmen of Robin bleef leven,
en de meerderheid stemde van niet



Tim Drake (ook van Teen Titans)-> stopte


Stephanie Brown (was eerst Spoiler en ook vriendinnetje van Tim Drake)

als Spoiler:

Ze werd door Batman "ontslagen" omdat ze niet goed genoeg luisterde.


(dan heb je bij DC ook nog een aantal Paralelle universa met Robins, maar die tellen niet echt mee)


Batman is ook ooit een keer Robin geweest en Robin Batman, omdat hun leeftijden waren verwisseld


en dan het twijfelgeval:
Carrie Kelly

Ze zat in The Dark Knight Returns (niets te maken met de film)
en dat was geen populair verhaal en is niet in het basis verhaal opgenomen (oa omdat Joker doodging), maar toch wel heel belangerijk voor de stijl van Batman.
Dit is een goed voorbeeld:

Batman is sinds die strip weer duisterder geworden, wat een goede ontwikkeling is geweest.

Laatst gewijzigd op 18-07-2007 om 15:33.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2007, 20:16
Darth Lotteke
Avatar van Darth Lotteke
Darth Lotteke is offline
Ik had begrepen dat "Robin" meer gewoon een functie was die steeds door een nieuw iemand gevuld moet worden omdat ze na enkele jaren te oud worden om een "boywonder" (of girlwonder, anyway) te zijn.

Of is het gewoon een kwestie van langs elkaar heen lopende verhaallijnen? (Op zich ook logischer natuurlijk )
__________________
Als het leven geen zin heeft, dan maakt het maar zin!
Met citaat reageren
Oud 19-07-2007, 16:12
Rooster
Avatar van Rooster
Rooster is offline
Citaat:
Darth Lotteke schreef op 18-07-2007 @ 21:16 :
Ik had begrepen dat "Robin" meer gewoon een functie was die steeds door een nieuw iemand gevuld moet worden omdat ze na enkele jaren te oud worden om een "boywonder" (of girlwonder, anyway) te zijn.

Of is het gewoon een kwestie van langs elkaar heen lopende verhaallijnen? (Op zich ook logischer natuurlijk )
Nee, inderdaad is het een functie.

Bij Batman zijn er bij het vrijkomen van de rechten een aantal verschillende verhaallijnen gekomen die tegenwoordig zijn samengevoegd tot een basisverhaallijn, dus langs elkaar heen lopende verhalen zijn er bijna niet meer.

De films lopen per set films wel langs elkaar heen.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2007, 22:04
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline


nieuwe teaser trailer.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 27-07-2007, 22:05
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 28-07-2007, 09:19
Rooster
Avatar van Rooster
Rooster is offline
Jammer dat het alleen nog maar geklets is,
maar ik krijg er nu nog meer zin in
Met citaat reageren
Oud 28-07-2007, 09:31
Rooster
Avatar van Rooster
Rooster is offline
Wederom een geniale actie:

http://whysoserious.com/wannabes.aspx

Met citaat reageren
Oud 28-07-2007, 09:50
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Ik neem aan dat ze hier dicht bij de originele, pyschopathische Joker blijven in plaats van die grappenmaker die hij later werd. Ik hoop dat hij geen motief voor zijn daden krijgt, maar dat zal wel weer teveel gevraagd zijn.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2007, 13:18
Rooster
Avatar van Rooster
Rooster is offline
Citaat:
Juice schreef op 28-07-2007 @ 10:50 :
Ik neem aan dat ze hier dicht bij de originele, pyschopathische Joker blijven in plaats van die grappenmaker die hij later werd. Ik hoop dat hij geen motief voor zijn daden krijgt, maar dat zal wel weer teveel gevraagd zijn.
heb je net de teaser trailer gekeken?
luister naar wat Alfred zegt.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2007, 04:21
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Director Christopher Nolan used Blade Runner as "an interesting lesson on the technique of exploring and describing a credible universe that does not appear to have any boundaries," he applied this inspiration to the production of Batman Begins.[38] Prior to commencement of filming, Nolan invited the entire crew to a private screening of Blade Runner and after it finished he told the crew "This is how we're going to make Batman."
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 29-07-2007, 11:09
Daangerous
Avatar van Daangerous
Daangerous is offline
Citaat:
Rooster schreef op 28-07-2007 @ 14:18 :
heb je net de teaser trailer gekeken?
luister naar wat Alfred zegt.
het ziet er allemaal wel zeer strak uit. ik ben enorm benieuwd. dank voor de teaser en jokerplaatjes
Met citaat reageren
Oud 29-07-2007, 11:31
Rooster
Avatar van Rooster
Rooster is offline
Citaat:
Carn schreef op 29-07-2007 @ 05:21 :
Director Christopher Nolan used Blade Runner as "an interesting lesson on the technique of exploring and describing a credible universe that does not appear to have any boundaries," he applied this inspiration to the production of Batman Begins.[38] Prior to commencement of filming, Nolan invited the entire crew to a private screening of Blade Runner and after it finished he told the crew "This is how we're going to make Batman."
nou het heeft gewerkt dus
Met citaat reageren
Oud 29-07-2007, 14:58
Daangerous
Avatar van Daangerous
Daangerous is offline
fanmade... helaas.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2007, 00:11
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Rooster schreef op 18-07-2007 @ 16:30 :
[U] Ze zat in The Dark Knight Returns (niets te maken met de film) en dat was geen populair verhaal en is niet in het basis verhaal opgenomen
Zijn er dan Batmanstrips die zich naar TDKR afspelen, behalve Strikes again?

Citaat:
(
Spoiler
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2007, 13:11
Rooster
Avatar van Rooster
Rooster is offline
Citaat:
Daangerous schreef op 29-07-2007 @ 15:58 :
fanmade... helaas.
[afbeelding]
duidelijk fan idd, maar toch gaaf

Citaat:
Juice schreef op 30-07-2007 @ 01:11 :
Zijn er dan Batmanstrips die zich naar TDKR afspelen, behalve Strikes again?

Niet echt dus, soms wordt er wel naar kleine onderdelen verwezen, maar het centrale verhaal van die serie zit dus niet in het totale overkoepelende verhaal.
Maar qua chronologie is the Dark Knight serie onmogelijk te plaatsen in de rij Batmancomics.

het spoilt de film niet (tenminste, dat mag ik dus echt wel hopen van niet)
Met citaat reageren
Oud 02-08-2007, 22:08
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Rooster schreef op 31-07-2007 @ 14:11 :
Niet echt dus, soms wordt er wel naar kleine onderdelen verwezen, maar het centrale verhaal van die serie zit dus niet in het totale overkoepelende verhaal.
Maar qua chronologie is the Dark Knight serie onmogelijk te plaatsen in de rij Batmancomics.
Dus dan maakt het niet uit dat
Spoiler
. Het speelt zich gewoon jaren na alle andere shizzle af.

Citaat:
het spoilt de film niet
Maar de strip wel, en dat is veel erger want ik kan wel met stellen dat de strip waarschijnlijk een stuk genietbaarder is dan de film zal worden.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2007, 11:38
Rooster
Avatar van Rooster
Rooster is offline
Citaat:
Juice schreef op 02-08-2007 @ 23:08 :
Dus dan maakt het niet uit dat
Spoiler
. Het speelt zich gewoon jaren na alle andere shizzle af.


Maar de strip wel, en dat is veel erger want ik kan wel met stellen dat de strip waarschijnlijk een stuk genietbaarder is dan de film zal worden.
Het speelt zich niet jaren na de andere shizzle af, want dan hadden bepaalde figuren dood moeten zijn die het niet zijn in deze strip.

en dat 2e is dan een kwestie van smaak, en nogal simpel van geest om van te voren al een mening klaar te hebben.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2007, 11:48
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Rooster schreef op 06-08-2007 @ 12:38 :
en dat 2e is dan een kwestie van smaak, en nogal simpel van geest om van te voren al een mening klaar te hebben.
Ik verwacht gewoon niet dat de film een meesterwerk wordt, omdat de eerste uit deze serie dat ook niet was. De strip is dat wel.
Maar ik stel niets vast.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2007, 11:57
Rooster
Avatar van Rooster
Rooster is offline
Citaat:
Juice schreef op 06-08-2007 @ 12:48 :
Ik verwacht gewoon niet dat de film een meesterwerk wordt, omdat de eerste uit deze serie dat ook niet was. De strip is dat wel.
Maar ik stel niets vast.
Begins was inderdaad niet het meesterwerk wat werd verwacht, maar bij TDK heb ik veel meer het idee dat ze het een stuk beter aanpakken dan bij Begins. Oa door de marketing, de keuze van slechterik (Scarecrow en Al Ghul waren eigenlijk te onbekend om mee te beginnen), maar vooral ook de comics die aan de acteurs zijn gegeven als referentie.
ik heb er wel een goed gevoel over.

en ik vond de comic ook goed hoor, maar een paar foutjes op cruciale punten waren erg jammer. gelukkig hebben ze de grimmige sfeer erdoor weer teruggebracht in de andere comics

Laatst gewijzigd op 06-08-2007 om 11:59.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2007, 12:10
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Rooster schreef op 06-08-2007 @ 12:57 :
Begins was inderdaad niet het meesterwerk wat werd verwacht, maar bij TDK heb ik veel meer het idee dat ze het een stuk beter aanpakken dan bij Begins. Oa door de marketing, de keuze van slechterik (Scarecrow en Al Ghul waren eigenlijk te onbekend om mee te beginnen), maar vooral ook de comics die aan de acteurs zijn gegeven als referentie.
ik heb er wel een goed gevoel over.
Mja, wie weet. Ga hem wel in de bioscoop zien denk ik, hij wordt op zijn minst vermakelijk.

Citaat:
en ik vond de comic ook goed hoor, maar een paar foutjes op cruciale punten waren erg jammer.
Mja, ik heb geen andere Batmanstrips uit de laatste vijftig jaar gelezen, dus daar had ik geen last van. Kun je iets aanraden wat bij TDKR in de buurt komt? Want ik wilde Strikes back kopen, maar ik werd afgeschrokken door de enorme lelijkheid van de kleuren en de op het eerste gezicht stompzinnige dialogen.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2007, 16:44
Rooster
Avatar van Rooster
Rooster is offline
Citaat:
Juice schreef op 06-08-2007 @ 13:10 :
[B]Mja, wie weet. Ga hem wel in de bioscoop zien denk ik, hij wordt op zijn minst vermakelijk.



Mja, ik heb geen andere Batmanstrips uit de laatste vijftig jaar gelezen, dus daar had ik geen last van. Kun je iets aanraden wat bij TDKR in de buurt komt? Want ik wilde Strikes back kopen, maar ik werd afgeschrokken door de enorme lelijkheid van de kleuren en de op het eerste gezicht stompzinnige dialogen.
Qua tekenstijl is Jim Lee altijd goed.
HUSH is mijn favoriete serie Batman comics (2 delen)
van grote invloed op de andere comics en bron voor vele nieuwe takken.
Prachtig getekend, goed verhaal en met de nodige leuke grappen.
en vol figuren als Joker, riddler, catwoman, Robin en zelfs Superman

Met citaat reageren
Oud 06-08-2007, 16:48
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Riddler.<3

Goed, binnenkort maar weer eens naar de ABC dan.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2007, 16:55
Rooster
Avatar van Rooster
Rooster is offline
Citaat:
Juice schreef op 06-08-2007 @ 17:48 :
Riddler.<3

Goed, binnenkort maar weer eens naar de ABC dan.
Riddler heeft er een mooie rol in dus je boft
Met citaat reageren
Oud 06-08-2007, 16:57
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Ik vind dat Jim Lee zijn beste werk toch wel heeft geleverd voor WildStorm en Marvel.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2007, 21:56
Verwijderd
Citaat:
Rooster schreef op 23-08-2006 @ 14:05 :
[afbeelding]
[afbeelding]
deze film
(ik heb alleen een andere hoes)
is dat die met die 'shark spray'?
Met citaat reageren
Oud 06-08-2007, 22:23
Rooster
Avatar van Rooster
Rooster is offline
Citaat:
ecnelis schreef op 06-08-2007 @ 22:56 :
is dat die met die 'shark spray'?
Hell yeah
Met citaat reageren
Oud 07-08-2007, 01:29
Rooster
Avatar van Rooster
Rooster is offline
Met citaat reageren
Oud 07-08-2007, 01:32
Rooster
Avatar van Rooster
Rooster is offline
http://www.aintitcool.com/node/33566

Citaat:
Is Warner Bros. compiling an “Animatrix”-style Batman direct-to-DVD project to be released a few weeks prior to “The Dark Knight”?

There’s a promotional-looking document floating about that suggests David Goyer (“Batman Begins”), Brian Azzarello (“Superman”) and Josh Olson (“A History of Violence”) are working on the project. Those names sound a little random to just comprise somebody’s wish list.

Text on the document:

Set in the period between BATMAN BEGINS and THE DARK KNIGHT, this brand new adventure follows BATMAN as he unravels a mystery over six original stories done in the style of Japanese Anime. Each of the six original stories has been written by a highly respected screenwriter or comic book creator. The talent includes Academy Award nominee Josh Olsen (The History of Violence), screenwriter of the BLADE films and BATMAN BEGINS David Goyer, and famed comic book writer Brian Azzarello, among others. The Batman Anime DVD is viewed as a perfect companion piece to BATMAN BEGINS and THE DARK KNIGHT. The original stories introduce a number of classic characters from the DC Comics BATMAN universe as well as following up on characters and storylines that were introduced in BATMAN BEGINS.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2007, 01:40
Rooster
Avatar van Rooster
Rooster is offline
wat de mensen hoorden die het nummer belden bij die actie met al die jokers
als het goed is doet ie het, anders eerst rechtermuisklik en opslaan als.

en deze site is gemaakt met de "wannabe's"
http://www.rent-a-clown.com/
Met citaat reageren
Oud 07-08-2007, 11:46
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Jezus wat een lame promotiegedoe. Beetje drie minuten lang naar een donkere straat met een paar vage figuurtjes zitten loeren, fuck dat.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2007, 12:02
Verwijderd
Citaat:
Rooster schreef op 06-08-2007 @ 23:23 :
Hell yeah
oh die is meesterlijk
Met citaat reageren
Oud 07-08-2007, 12:08
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
"Salt and corrosion: the crime fighter's oldest enemies."
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2007, 14:51
Daangerous
Avatar van Daangerous
Daangerous is offline
Citaat:
Rooster schreef op 06-08-2007 @ 12:57 :
Begins was inderdaad niet het meesterwerk wat werd verwacht, maar bij TDK heb ik veel meer het idee dat ze het een stuk beter aanpakken dan bij Begins. Oa door de marketing, de keuze van slechterik (Scarecrow en Al Ghul waren eigenlijk te onbekend om mee te beginnen), maar vooral ook de comics die aan de acteurs zijn gegeven als referentie.
ik heb er wel een goed gevoel over.
Ik ben bang (voor jou, ik vond begins wel ok) dat hij van toon niet erg anders zal zijn als Begins. En voor zover ik op de hoogte ben, zijn de acteurs Cillian Murphy en Chow Yun-Fat beiden ondergedompeld in de strips... dus daar heeft het niet aan gelegen.
en inderdaad die eerste twee bad guys waren niet bekend, maar dat gaf de film voor mij wel iets meer. Zeker als er dan op het einde zo'n heerlijke Joker-kaart te voorschijn wordt getoverd, hehe.
Hoop voor je dat hij nog iets meer jou kant op gaat. Al is me nog niet helemaal duidelijk welke kant dat precies is...?
Met citaat reageren
Oud 07-08-2007, 15:57
Rooster
Avatar van Rooster
Rooster is offline
Citaat:
Juice schreef op 07-08-2007 @ 12:46 :
Jezus wat een lame promotiegedoe. Beetje drie minuten lang naar een donkere straat met een paar vage figuurtjes zitten loeren, fuck dat.
Dat is niet het promotie gedoe....

Citaat:
Daangerous schreef op 07-08-2007 @ 15:51 :
Ik ben bang (voor jou, ik vond begins wel ok) dat hij van toon niet erg anders zal zijn als Begins. En voor zover ik op de hoogte ben, zijn de acteurs Cillian Murphy en Chow Yun-Fat beiden ondergedompeld in de strips... dus daar heeft het niet aan gelegen.
en inderdaad die eerste twee bad guys waren niet bekend, maar dat gaf de film voor mij wel iets meer. Zeker als er dan op het einde zo'n heerlijke Joker-kaart te voorschijn wordt getoverd, hehe.
Hoop voor je dat hij nog iets meer jou kant op gaat. Al is me nog niet helemaal duidelijk welke kant dat precies is...?
Dan hebben ze toch echt de comics met Ra's Al Ghul met hun ogen dicht zitten lezen, anders hadden ze niet zo'n stomme fout begaan met dat figuur.
Chow Yun Fat had trouwens echt een lullige rol in Begins en comics lezen zal hem niets hebben geholpen.

De 2 (3 met falcone) onbekende baddieskeus was op zich wel goed, maar er had er dan nog 1 iets belangrijkere moeten zijn (wat op zich opgelost zou zijn als Al Ghul niet was verkloot)

De toon hoeft niet te veranderen ten opzichte van begins, maar ze moeten gewoon zorgen dat ze het verhaal nu echt goed hebben en ook dat ze niet Joker al na 1 film laten sterven.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2007, 16:14
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Rooster schreef op 07-08-2007 @ 16:57 :
Dat is niet het promotie gedoe....
Wat is het dan?
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2007, 21:45
Rooster
Avatar van Rooster
Rooster is offline
Citaat:
Juice schreef op 07-08-2007 @ 17:14 :
Wat is het dan?
dat wat jij noemt, van
Citaat:
Beetje drie minuten lang naar een donkere straat met een paar vage figuurtjes zitten loeren, fuck dat.
is een filmpje van gewoon een toevallige voorbijganger met een telefoon met een camera.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2007, 22:36
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Rooster schreef op 07-08-2007 @ 22:45 :
dat wat jij noemt, van is een filmpje van gewoon een toevallige voorbijganger met een telefoon met een camera.
Ah. Nou ja, dat geluidsfragment vind ik ook vrij lame. "These jokes aren't funny", dat zeg je toch niet in zo'n situatie. Nou ja.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2007, 22:54
Rooster
Avatar van Rooster
Rooster is offline
Citaat:
Juice schreef op 07-08-2007 @ 23:36 :
Ah. Nou ja, dat geluidsfragment vind ik ook vrij lame. "These jokes aren't funny", dat zeg je toch niet in zo'n situatie. Nou ja.
het telefoontje had wel iets beter gekunt, maar kijk eens naar het geheel, dat is toch sterke marketing.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2007, 23:00
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Rooster schreef op 07-08-2007 @ 23:54 :
het telefoontje had wel iets beter gekunt, maar kijk eens naar het geheel, dat is toch sterke marketing.
Jawel, maar ik geef er niet zo om. Ik ga een film niet meer bewonderen omdat de marketing sterk is. Het zal voor veel mensen natuurlijk de spanning doen stijgen enzo, maar bij mij niet.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2007, 23:25
Rooster
Avatar van Rooster
Rooster is offline
het doet bij mij ook niet de spanning stijgen,
maar je maakt op deze manier een groter publiek geïnteresseerd
en, wat ik dan vind, zo wordt de film een groter project, het geeft het een speciaal gevoel eraan.

Dat gevoel wordt nu ook groter door de "filler"anime-dvd,
waar ik heel benieuwd naar ben.

Citaat:
The thing that got me excited the most was when he mentioned BATMAN BEGINS and Christopher Nolan. Olsen mentioned the Anime Batman stories that were being worked on and at the time said they would be ‘Bonus Features’ on TDK DVD (looks as if that has changed).

I asked Olsen if he would divulge any information regarding his story and he did. He said he was taking a very Nolen-esque approach and that his story was about 3 children who saw a fight between Batman and a villain/group of thugs. The story would be told from the fights end to its beginning from each child’s perspective starting with the child who saw the end of the fight, then the middle, and then the beginning.

Laatst gewijzigd op 07-08-2007 om 23:28.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2007, 14:58
Verwijderd
He Rooster,

Heb zojuist Batman Beyond - Return of the Joker gezien. Vet!

Dat was de Tim Drake Robin right? Vet plot.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2007, 20:42
Rooster
Avatar van Rooster
Rooster is offline
Citaat:
Champ-00 schreef op 09-08-2007 @ 15:58 :
He Rooster,

Heb zojuist Batman Beyond - Return of the Joker gezien. Vet!

Dat was de Tim Drake Robin right? Vet plot.
idd leuke film, vooral als Batman begint te lachen
Dat was Tim Drake idd (moet wel even denken, lang niet gezien)
(mooie reden om die ook weer te kijken)
Met citaat reageren
Oud 10-08-2007, 14:31
Daangerous
Avatar van Daangerous
Daangerous is offline
ik ben nu dermate benieuwd, dat ik hem nú aan 't downen ben
Met citaat reageren
Oud 11-08-2007, 11:10
Rooster
Avatar van Rooster
Rooster is offline
Citaat:
Daangerous schreef op 10-08-2007 @ 15:31 :
ik ben nu dermate benieuwd, dat ik hem nú aan 't downen ben
Met citaat reageren
Oud 11-08-2007, 14:19
Daangerous
Avatar van Daangerous
Daangerous is offline
Citaat:
Rooster schreef op 11-08-2007 @ 12:10 :
1 probleem: ik krijg alleen maar de versie mét commentaar van de makers... weet jij iets beters? (pm)
Met citaat reageren
Oud 12-08-2007, 23:36
Rooster
Avatar van Rooster
Rooster is offline
Citaat:
Daangerous schreef op 11-08-2007 @ 15:19 :
1 probleem: ik krijg alleen maar de versie mét commentaar van de makers... weet jij iets beters? (pm)
de dvd gewoon kopen
Met citaat reageren
Oud 26-08-2007, 19:37
Rooster
Avatar van Rooster
Rooster is offline
Er circuleren nieuwe foto's, hier zijn er een aantal:













Mooie duidelijke foto's met ruimte voor speculatie, Joker ziet er goed uit, en natuurlijk het veel functionelere Batsuit. (wat hij op de ene foto al wel aan heeft en de andere weer niet)
Ik word steeds blijer

Laatst gewijzigd op 26-08-2007 om 19:41.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio "Is that a Filmtopic in your pocket?" - Over films die we gezien hebben
Dinalfos
500 23-05-2011 17:06
Films, TV & Radio Koop eens een DVD!
DanielC
202 28-12-2010 11:50
Lifestyle Jongens, ik vind het een beetje dood hier
Verwijderd
52 06-07-2009 23:16
De Kantine Saaigaze #286
Verwijderd
500 19-07-2008 18:52
Films, TV & Radio Op welke film (2008) zit je het meest te wachten?
Verwijderd
75 29-02-2008 18:32


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:41.