Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-10-2007, 22:42
Lyne
Avatar van Lyne
Lyne is offline
Gisteravond kreeg ik ineens pijn in mijn rechterbil. Maar geen oppervlakkige pijn, het komt echt van binnenuit (geen bultje/blauwe plek oid). Die pijn is vandaag uitgestraalt naar mijn rechterbovenbeen. Het doet niet extreem pijn, en soms voel ik het ook niet, maar het is wel vreemd, aangezien het er nu al ruim een dag zit.

Ik wil niet meteen conclusies trekken, maar ik ben wel pas aan de pil begonnen en ik een meisje in mijn omgeving heeft pas trombose gehad door de pil, daarom ben ik nu een beetje zenuwachtig. Kan dit ook gewoon iets anders zijn? Het voelt een beetje warm/branderig en het is vooral een zeurende pijn, irritant gewoon, niet dat ik krom lig van de pijn.

Ik kan maandag pas naar de dokter dus misschien kunnen jullie me geruststellen.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2007, 23:40
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Over trombose zou ik me maar niet druk maken, als ik jou was. Een beetje googlen leert dat jonge vrouwen die de pil niet gebruiken trombose krijgen in ongeveer 1 op de 10.000 gevallen, en jonge vrouwen die de pil wel slikken in ongeveer 4-8 op de 10.000 gevallen. Die kans is dus echt ontzettend klein.
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2007, 00:01
JanDeVries
Avatar van JanDeVries
JanDeVries is offline
Zit de pijn echt in je bil, het zitvlak zeg maar, of is het meer je onderrug (en wordt het erger als je bukt)? In dat geval is het waarschijnlijk 'gewoon' een vorm van lage rugpijn.
__________________
De huidarts vond het allemaal dermate logisch.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2007, 00:20
Fosca
Avatar van Fosca
Fosca is offline
Is het niet gewoon een verrekte bilspier?
__________________
Liefde is een simpel geschenk, dat je moeilijk aanvaard
Met citaat reageren
Oud 13-10-2007, 10:39
Anuz
Anuz is offline
Zou maar rustig aan doen, loop al een jaar met soortgelijke klacht. Uit het niets een zere bil. Zou het wel goed warm houden maar niet te zwaar belasten. En áls je het weer meer gaat belasten rustig aan opbouwen. Werkt nu voor mij ook, ik ben er bijna vanaf
Met citaat reageren
Oud 14-10-2007, 19:10
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Heb je de pijn alleen tijdens en vlak na inspanning (lopen, rennen, fietsen) of zit hij er de hele tijd?
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 15-10-2007, 13:07
BleuEyes
Avatar van BleuEyes
BleuEyes is offline
Pijn uitstralend naar bil/bovenbeen. Lijkt een beetje op dat er een zenuw of spier overbelast ofzo is.

Pijn uitstralend naar bil/bovenbeen heb je ook bij een hernia trouwens. Maar ik zou de diagnose niet voor je willen stellen.
__________________
Je hebt een vriend, iemand die voor jou door vuur gaat, elke dag weer voor je klaar staat, voor altijd aan je zij**
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:00.