Oud 16-06-2008, 14:56
Verwijderd
Ah, mooi.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-06-2008, 21:31
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Gossip Girl heeft nog maar 18 afleveringen, dus het gaat sowieso snel
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 19-06-2008, 16:09
Verwijderd
dus over 9 weken is dat ook alweer afgelopen
Met citaat reageren
Oud 19-06-2008, 19:45
Rachel
Avatar van Rachel
Rachel is offline
Ik heb net 2 afleveringen gezien en het is leuk
Ik heb ze nu tot en met 13 binnen, dus dan moet ik er nog even 5 "halen"

Edit; Downloads staan aan & ik ga naar aflevering 4

Laatst gewijzigd op 19-06-2008 om 21:23.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2008, 10:29
Giles
Avatar van Giles
Giles is offline
Verdorie wat is er dinsdag gebeurd. Gemist
__________________
'I wanna torture you. I used to love it, and it's been a long time. I mean, the last time I tortured somebody, they didn't even have chainsaws.'
Met citaat reageren
Oud 26-06-2008, 10:52
Verwijderd
Uhm... ze hadden een feestje waarop ze met vertegenwoordigers van universiteiten konden praten, en toen hield Blair een toespraak waarin ze zei dat Serena een drugsverslaving had, want ze wist dat Serena vaak in die kliniek kwam waar haar broertje ligt. Uiteindelijk hebben ze het uitgepraat.
In de tweede aflevering had Blair een fotoshoot voor de kledinglijn van haar moeder, maar ze deed het erg slecht. Daarom werd Serena het nieuwe model, en kregen ze weer even ruzie, maar Serena legde uit dat het niet haar keuze was, dus was het weer enigszins goed.
Verder hebben Dan en Serena weer geprobeerd te daten, maar lukte steeds niet omdat Serena niet op kwam dagen ofzo, maar ze heeft beloofd dat ze nu echt een keer komt.

Heel kort, maar dit is zo'n beetje wat ik er nog zo van weet. Iemand aanvullingen?
Met citaat reageren
Oud 26-06-2008, 16:15
Verwijderd
En voor dat universiteiten-gebeuren kon je een soort van sollicitatie doen voor 'usher', wat inhoudt dat elke vertegenwoordiger een student als gastheer krijgt. Die zorgt dan voor drankjes enzo. En natuurlijk moet je proberen om usher te worden van de persoon van de uni waar jij heen wil. Dan had sollicitatie voor Darthmouth, heel goed gesprek. Nate ook voor Dartmouth, maar hij zei zelfs in dat gesprek dat Dartmouth niet zijn eerste keus was en misschien beter iemand anders gekozen kon worden.
Maar ja, geld en status is alles daar, dus Nate mocht usher zijn, en Dan niet. Via een trucje van zijn vader is Dan daar toch terecht gekomen, en na een beetje ruzie met Nate heeft Nate het voor elkaar gekregen dat Dan toch met de man van Darthmouth kon praten. En zo heeft Dan een hele goede indruk gemaakt, en Nate wist helemaal niks van die man en zijn boeken enzo af.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2008, 15:25
Giles
Avatar van Giles
Giles is offline
Hmm dank je meiden. Ben dinsdag hopelijk wel gewoon thuis voor mijn portie onzin.
__________________
'I wanna torture you. I used to love it, and it's been a long time. I mean, the last time I tortured somebody, they didn't even have chainsaws.'
Met citaat reageren
Oud 01-07-2008, 21:16
Verwijderd
Ik vind Vanessa leuk

Maar ik hoop wel dat Dan bij Serena blijft en hij en Vanessa gewoon vrienden worden. En daar lijkt het ook op
Met citaat reageren
Oud 01-07-2008, 21:35
Giles
Avatar van Giles
Giles is offline
Dank je


En o gemaskerde bals, geweldig <3 En Jenny woohoo
__________________
'I wanna torture you. I used to love it, and it's been a long time. I mean, the last time I tortured somebody, they didn't even have chainsaws.'
Met citaat reageren
Oud 01-07-2008, 21:52
Verwijderd
Ow ja, Jenny
Met citaat reageren
Oud 02-07-2008, 07:30
Verwijderd
Ik vind die broer van Serena zo stom. Zijn rol niet eens zo, maar vooral de manier waarop hij het speelt.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2008, 11:26
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
Ik vind het niet zo heel erg leuk Enige wat ik leuk vond was die kus tussen die man en die vrouw (die vrouw die ook vroeger in melrose place speelde)
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Met citaat reageren
Oud 02-07-2008, 18:57
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
broertje is weg oh jee paniek want serena heeft geen tel bij zich, nummer van haar date regelen, veeeel gedoe paniek oh jee sos! en dan belt serena gewoon even dat broertje
Met citaat reageren
Oud 02-07-2008, 19:29
Verwijderd
Met de telefoon van Dan?

Waarom belde die moeder niet meteen naar het broertje eigenlijk, bedenk ik me nu..
Met citaat reageren
Oud 02-07-2008, 19:52
Verwijderd
Hahaha dat realiseer ik me ook nu pas, had het gisteren helemaal niet door

Ik blijf het leuk vinden, zo heerlijk over de top.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2008, 20:32
ac3000
Avatar van ac3000
ac3000 is offline
Ja, ik hou wel van dit soort series

En Dan en Serena zijn zo leuk samen
Met citaat reageren
Oud 03-07-2008, 10:37
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
Citaat:
Met de telefoon van Dan?

Waarom belde die moeder niet meteen naar het broertje eigenlijk, bedenk ik me nu..
ja duh dat bedoelde ik dus
Met citaat reageren
Oud 03-07-2008, 22:03
Verwijderd
Vanessa is veel te irritant en ze dringt zich op. Stomme Vanessa, go Serena <3
Met citaat reageren
Oud 04-07-2008, 19:35
Sasz
Avatar van Sasz
Sasz is offline
mssn nam hij de telefoon niet op omdat zn moeder belde?
__________________
droom niet je leven, maar leef je dromen
Met citaat reageren
Oud 05-07-2008, 13:41
Ångela
Ångela is offline
Citaat:
Ik vind die broer van Serena zo stom. Zijn rol niet eens zo, maar vooral de manier waarop hij het speelt.
Zijn motoriek en articulatie zijn niet echt prettig om waar te nemen.

Zijn kapsel ook niet, overigens.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2008, 21:51
Giles
Avatar van Giles
Giles is offline
Dat broertje doet me steeds aan Aaron Carter denken.
__________________
'I wanna torture you. I used to love it, and it's been a long time. I mean, the last time I tortured somebody, they didn't even have chainsaws.'
Met citaat reageren
Oud 06-07-2008, 17:46
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Dat broertje doet me steeds aan Aaron Carter denken.
Omg ja
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 07-07-2008, 05:06
P.:NTIL
Avatar van P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Hoi ik heb Jenny in NYC gespot in de subway. True story.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2008, 11:16
Verwijderd
Ik ga bijna op vakantie, en zou het zonde vinden om zoveel afleveringen te missen. Weet iemand waar ik ze online kan kijken? Zo ja: pm me heel alsjeblieft!!! Super bedankt

Edit: dank aan Sensasian

Laatst gewijzigd op 07-07-2008 om 11:59.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2008, 08:56
Giles
Avatar van Giles
Giles is offline
De Veronica Gids is stom met haar bijschriften. Nu weet ik al wat er vanavond in de tweede ep gaat gebeuren.
__________________
'I wanna torture you. I used to love it, and it's been a long time. I mean, the last time I tortured somebody, they didn't even have chainsaws.'
Met citaat reageren
Oud 08-07-2008, 20:52
Verwijderd
Dan & Serena <333
Zo leuk om naar te kijken!

En ik vind Vanessa mooi

En dat Chuck verliefd is op Blair zag ik al lang aankomen.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2008, 09:02
Giles
Avatar van Giles
Giles is offline
Leuke eps! De "dromen" van Dan waren wel erg flauw en Chuck en Blair is leeeeuk en wat is nu niet voorspelbaar in deze serie Nate en Jenny zal ook nog wel iets tussen gebeuren denk ik zo.

En amai dat laatste tussen Serena en Vanessa dat ze ineens "leuk" deden samen >.<
__________________
'I wanna torture you. I used to love it, and it's been a long time. I mean, the last time I tortured somebody, they didn't even have chainsaws.'
Met citaat reageren
Oud 09-07-2008, 10:11
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Citaat:
Ik ga bijna op vakantie, en zou het zonde vinden om zoveel afleveringen te missen. Weet iemand waar ik ze online kan kijken? Zo ja: pm me heel alsjeblieft!!! Super bedankt

Edit: dank aan Sensasian
Oeh, zou iemand het ook naar mij kunnen sturen?

Ik vind Chuck echt steeds leuker worden.
__________________
wat een heerlijkheid
Met citaat reageren
Oud 09-07-2008, 11:06
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
http://www.youtube.com/watch?v=oQnQ0N07tb0

Hmm dat zou ik wel leuk vinden als Serena en Dan in het echt ook daten

Ik vond Chuck trouwens leuk spelen dat hij verliefd is op Blair Vind het wel een leuk stel

Leuke aflevering wel, nu is die moeder terug terwijl die man ook wel iets voelt voor die vrouw uit Melrose Place
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Met citaat reageren
Oud 09-07-2008, 15:51
Verwijderd
Wat voor geschiedenis hebben Rufus (die vind ik trouwens ook wel leuk) en Lily eigenlijk? Omdat Alison zo jaloers is op Lily, maar als ze ooit wat hebben gehad voordat Rufus en Alison samen waren, stelt Alison zich wel aan. Misschien is Rufus ooit vreemd gegaan met Lily?

Ik vind Chuck en Blair wel goed bij elkaar passen. Allebei van die gemene uitdagende typjes, past mooi.

En Jenny en Nate zie ik ook nog wel wat tussen gebeuren.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2008, 16:53
Verwijderd
ow nee, ik ging vanessa googlen en toen kwam ik een spoiler tegen

Spoiler


Vinden jullie trouwens ook niet dat dit weer zo'n serie is waarin de personages veeeeel ouder zijn dan ze spelen? Ze moeten 16 of 17 voorstellen.. waarom maken ze die personages niet gewoon 20, is veel geloofwaardiger.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2008, 17:15
Verwijderd
Ja, ze lijken wel allemaal een stuk ouder, al hoorde ik van een vriendin dat ze jonger zijn dan ik zelf ben (en ik ben 23). Vond ik ook wel schokkend

Toen ik dat filmpje hierboven op youtube opende zag ik ook een spoiler, maar ik ben hem alweer vergeten
Met citaat reageren
Oud 09-07-2008, 21:52
Dexter_M
Avatar van Dexter_M
Dexter_M is offline
Citaat:

Vinden jullie trouwens ook niet dat dit weer zo'n serie is waarin de personages veeeeel ouder zijn dan ze spelen? Ze moeten 16 of 17 voorstellen.. waarom maken ze die personages niet gewoon 20, is veel geloofwaardiger.
Omdat als ze 20 zijn allemaal op de universiteit zitten, dus dan zou er ook geen serie zijn
En Jenny is trouwens in het echt 15 jaar en de rest is allemaal tussen de 20 en 23 jaar dus valt mee.

Laatst gewijzigd op 09-07-2008 om 21:58.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2008, 09:59
Giles
Avatar van Giles
Giles is offline
Personages zijn zo goed als standaard jonger dan hun acteurs, dus dat maakt me niet zo heel erg uit. Ik vind Serena er alleen echt wel ouder uit lijken dan de 16 of 17 die ze moet spelen.
__________________
'I wanna torture you. I used to love it, and it's been a long time. I mean, the last time I tortured somebody, they didn't even have chainsaws.'
Met citaat reageren
Oud 10-07-2008, 11:40
Verwijderd
Citaat:
Omdat als ze 20 zijn allemaal op de universiteit zitten, dus dan zou er ook geen serie zijn
En Jenny is trouwens in het echt 15 jaar en de rest is allemaal tussen de 20 en 23 jaar dus valt mee.
Op een universiteit kun je toch ook een gossip girl hebben?
Met citaat reageren
Oud 10-07-2008, 14:04
Dexter_M
Avatar van Dexter_M
Dexter_M is offline
Citaat:
Op een universiteit kun je toch ook een gossip girl hebben?
Dat kan ja, maar er is geen universiteit in New York City voor de upperclas. En daar gaat de serie over
Met citaat reageren
Oud 10-07-2008, 17:09
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Wat voor geschiedenis hebben Rufus (die vind ik trouwens ook wel leuk) en Lily eigenlijk? Omdat Alison zo jaloers is op Lily, maar als ze ooit wat hebben gehad voordat Rufus en Alison samen waren, stelt Alison zich wel aan. Misschien is Rufus ooit vreemd gegaan met Lily?
Rufus en Lily hebben vroeger gedate. Hij was muzikant en zij fotograaf dacht ik. Zij heeft dat leven toen opgegeven omdat er geen toekomst in zat (of dat vanwege familieredenen was weet ik niet meer). Maar de gevoelens blijken er nog wel te zijn.
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 10-07-2008, 17:40
Verwijderd
Ja, dat had ik ook wel zo ongeveer meegekregen uit de afleveringen. Maar waarom is Alison dan zo jaloers? Want toen Lily dat schilderij ging kopen, bracht ze het terug naar Rufus toen ze erachter was gekomen dat Alison het gemaakt had, en Alison het echt niet leuk zou vinden als zij dat kocht en dat Rufus het echt beter niet aan haar kon verkopen.

Als ze alleen ooit gedate hebben, is er toch geen probleem?
Met citaat reageren
Oud 10-07-2008, 22:42
Darko
Avatar van Darko
Darko is offline
Citaat:
Ja, dat had ik ook wel zo ongeveer meegekregen uit de afleveringen. Maar waarom is Alison dan zo jaloers? Want toen Lily dat schilderij ging kopen, bracht ze het terug naar Rufus toen ze erachter was gekomen dat Alison het gemaakt had, en Alison het echt niet leuk zou vinden als zij dat kocht en dat Rufus het echt beter niet aan haar kon verkopen.

Als ze alleen ooit gedate hebben, is er toch geen probleem?
Lilly was Rufus' eerste grote liefde. Dus vandaar.

Oh en Spekkie, Serena en Dan hebben in het echt dus inderdaad ook een relatie
__________________
I've got a PhD in Horribleness.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2008, 08:50
Giles
Avatar van Giles
Giles is offline
Dan doet me aan mijn vriend denken <3

En ik geef het toe, ik ben verslaafd geraakt aan deze vreselijke pulp ^-^
__________________
'I wanna torture you. I used to love it, and it's been a long time. I mean, the last time I tortured somebody, they didn't even have chainsaws.'
Met citaat reageren
Oud 13-07-2008, 17:15
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
Ik kan bij deze youtube echt afraden aan als zoeker voor gossip girl afleveringen, je krijgt alleen maar de "interessante" dingen die er gebeurd zijn, ik weet nu al zo'n beetje wat er allemaal gaat gebeuren Maar ik vind het super! Nu ga ik zeker weer kijken dus voor mij was het even motiverend

Trouwens erg onder de indruk van Ed Westwick (Chuck Bas)
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Met citaat reageren
Oud 16-07-2008, 08:48
Giles
Avatar van Giles
Giles is offline
Oké ik geef het toe ik ben verslaafd en wil meer. Alleen jammer dat Blairs 'probleem' met flashbacks en bibberende beelden getoond moest worden, erg Dr Phil. Verder waren die flashbacks leuk en arme Chuck.
__________________
'I wanna torture you. I used to love it, and it's been a long time. I mean, the last time I tortured somebody, they didn't even have chainsaws.'
Met citaat reageren
Oud 21-07-2008, 17:56
Verwijderd
Vanaf 19 augustus komt een nieuwe serie, dus dan zal Gossip Girl wel stoppen. Of nog maar 1 aflevering per keer..
Met citaat reageren
Oud 21-07-2008, 18:31
Verwijderd
Er zijn sowieso maar 18 afleveringen in totaal, oftewel met twee afleveringen per week zijn ze net de week voor 19 augustus klaar!
Met citaat reageren
Oud 21-07-2008, 18:53
Verwijderd
Ja, dat dacht ik ook al. Misschien komt er nog een nieuwe serie dan
Met citaat reageren
Oud 22-07-2008, 10:39
Nyawa
Seizoen 2 begint ook pas 1 september in de VS, dus ze kunnen ook niet echt verder... Hoop wel dat het niet weer zolang duurt voordat de nieuwe afleveringen in Nederland op tv komen.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2008, 16:50
Liesss*
Avatar van Liesss*
Liesss* is offline
Vast wel.. meestal worden series pas uitgezonden als het in de VS al helemaal klaar is of tegen het einde aan loopt bij een seizoen
__________________
Jesus loves you! But everybody else thinks you're an asshole
Met citaat reageren
Oud 22-07-2008, 18:29
Verwijderd
Heb er weer zin in.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2008, 18:40
Verwijderd
Ik ook!

Over het voorstukje op de reclame (moet dat als spoiler?)

Spoiler
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Parasaaitamol met codeine #1820
Trimm Trabb
500 27-04-2013 11:53
Films, TV & Radio Glee
Chick Rock
186 11-10-2011 22:34
Films, TV & Radio [Spoilertopic] Gossip Girl
x-spekkie-x
233 11-11-2009 06:35
Films, TV & Radio Fall season 2008
Verwijderd
99 04-03-2009 10:43
Verhalen & Gedichten Gossip girl
Noddy
49 30-07-2006 14:15
Verhalen & Gedichten If Only.....
Gossip Girl
11 09-05-2004 13:05


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:26.