Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-05-2010, 19:04
Vinniebar
Avatar van Vinniebar
Vinniebar is offline
Ben blijft nu ook nog fluisterend op het eiland waarschijnlijk.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-05-2010, 19:22
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Ik vond de finale bij vlagen echt genant sentimenteel

Maar er zaten ook wel sterke dingen in, zoals het element van verlossing en de gedeeltes met Frank, Miles en Richard. Dat de makers hebben geprobeerd het einde redelijk sluitend te maken en juist het middenstuk (over het verloop van de levens van alle overlevenden tot aan hun dood) enigszins ambigu, valt eveneens te respecteren. Al moet ik wel zeggen dat ik heel sterk het gevoel dat lang niet alles logisch in elkaar zit en dat de show zichzelf op meerdere punten fors tegenspreekt....
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2010, 19:29
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Trouwens, nu ik erover nadenk, de echte John Locke is dus eigenlijk nooit weggeweest. Ook in Limbo was hij gewoon 100% echt, hij was alleen zijn herinneringen aan zijn leven voor de dood kwijt vanwege zijn onrust

En toen hij aan het einde al zijn herinneringen weer terug had, was hij effectief dus gewoon weer de Locke zoals we hem kennen uit seizoen 1 t/m 4
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2010, 20:06
Verwijderd
hier 4 minuten lang onbeantwoorde maar interessante vragen http://www.collegehumor.com/video:1936291

Het einde wist me wel te raken, ik vond het wel mooi bedacht, maar ik denk dat ik het toch vetter had gevonden als er nog een aantal mysteries opgelost waren. Aan de andere kant valt er nu aan veel dingen nog een eigen interpretatie te geven en dat is misschien wel weer tof.

Theorieen op Lostpedia over de laatste aflevering vind ik ook wel weer leuk om te lezen. Ik kan het niet zo goed uitleggen hier maar staan wel interessante dingen bij

edit: eentje stelt dat de hele serie zich afgespeeld heeft als een soort van droom in jack's hoofd. De serie opent in de pilot met de opening van jack's ogen, en eindigt met de sluiting ervan. Dat zou zijn werkelijke dood zijn. Tja...

Laatst gewijzigd op 25-05-2010 om 20:39.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2010, 09:26
Verwijderd
Jaaaa, waarom bleven er Dharma-pakketjes uit de lucht vallen.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2010, 13:50
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Meh.

Als MIB uiteindelijk met een enkel kogelschot kapot te krijgen valt, dan is alles wat we de laatste paar jaar gezien hebben, wel heel erg random geworden.
Nou ja, Toen Desmond die stop uit het vijvertje haalde 'veranderden' er dingen; dus MIB/Flocke was opeens ook sterfelijk. (zo zie ik het).


Citaat:
De vinding dat de alternatieve realiteit eigenlijk de dode zielen van alle Losties was, nou ja, op zich wel mooi gevonden, maar boeiend is anders.
Ik las wel een aardige verklaring; misschien was heel dat 'hiernamaals' een actie van Hurley met zn Jacob-powers; met Desmond als grote aanjager om het te regelen. Gezien die natuurlijk ook nog op het eiland zit/zat.


Citaat:
Ik vroeg me meer af waar Michael en Walt waren
Nou ja, Michael zat nog 'vast' op het eiland als geest zijnde oid toch? En misschien was Walt's leven wel goed genoeg zonder alle Lost-lui weer te treffen.

Citaat:
En nu was het alsnog heel vaag want sommige mensen in die afterlife reality waren nog niet ready enzo, ready waarvoor?
nou ja, om 'verder' te gaan. Er waren dus nog zaken die voor de betreffende personen nog niet opgelost waren, ze waren nog 'verloren'. Hoop gelul natuurlijk, maar ik kan er wel iets bij voorstellen.

Citaat:
Ik had liever nog meer over het eiland geweten (bv over dat standbeeld) en over de nummers, maar dat kwam ineens niet meer aan de orde.
Nou ja, er is al een keer gezegd dat het eiland zich verplaatste; en dat van de nummers: http://lostpedia.wikia.com/wiki/The_Numbers

Citaat:
Maarrrrrrrr ik was wel blij met de Sawyer-Juliet-reünie.
Ja, dat vond ik ook wel sterk; gezien het ook de dialoog was van toen Juliet dood ging. Daar was dus wel enigszins over nagedacht.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 27-05-2010, 10:07
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
On G4’s “Attack Of The Show” today, Michael Emerson described the unaired sequence that will appear on DVD and Blu-ray Aug. 24:

“For those people that want to pony up and buy the complete ‘Lost’ series, there is a bonus feature, which is, um, you could call it an epilogue. A lost scene. It’s a lot. It’s 12 or 14 minutes that opens a window onto that gap of unknown time between Hurley becoming number one and the end of the series.”
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 21-06-2010, 10:32
Verwijderd
Nou, gisteren dus de laatste aflevering gezien, en ik weet niet zo goed wat ik ervan vindt. Práchtig, hield het ook niet droog, maar dat ik er nu meer van snap.. Nee. Weinig, in ieder geval. Ik ga me de komende weken bezig houden met theorieën op lostpedia lezen
Met citaat reageren
Oud 21-06-2010, 11:21
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik vond de finale bij vlagen echt genant sentimenteel
Nou inderdaad

Citaat:
Nou ja, er is al een keer gezegd dat het eiland zich verplaatste; en dat van de nummers: http://lostpedia.wikia.com/wiki/The_Numbers
Oooh zo zat het dus met de nummers!
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 23-06-2010, 09:23
Verwijderd
Ik vraag me toch nog steeds af waarom Penny wel in die 'kerk' erbij was, en Michael en Walt niet.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2010, 02:05
Verwijderd
Omdat die betreffende acteurs niet beschikbaar waren.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2010, 11:52
Verwijderd
Wat me ook opviel bij het begin van de laatste aflevering wanneer al die namen dus in beeld komen, dat Maggie Grace, Ian Somerhalder en al die andere overleden personages niet als guest stars werden aangegeven.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2010, 20:45
ook hallo
Avatar van ook hallo
ook hallo is offline
Ik ben alle seizoenen in redelijks snel tempo opnieuw aan het kijken, ik begrijp alles opeens weer een stuk beter. Verder vind ik het ook wel tof dat er dingen in seizoen 1 gebeuren waar in de laatste paar afleveringen weer naar wordt terugverwezen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:30.