Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-08-2008, 23:02
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Jeetje, de uitslag komt wel erg laat
Advertentie
Oud 23-08-2008, 23:26
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Hm, hij zal wel morgenochtend pas komen...
Dan ga ik maar slapen!
Oud 24-08-2008, 01:26
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Zo.
Een late uitslag was al voorspeld.

Na een hele dag pretparken vielen de toeristen uitgeteld op hun bed neer. Ze verbleven deze nacht in een hotel vlakbij Walibi World, morgen zouden de reizigers hun tijd nog vrij mogen besteden alvorens de bus weer naar Amsterdam zou vertrekken. Hun reis liep ten einde, tot grote spijt van Missy, want ondanks alles was ze toch wel gaan houden van dit zooitje ongeregeld. Hoewel ze toch het idee had dat de groep enigszins uitgedund was… Maar ach, ze zag wel vaker spoken, dat wist ze van zichzelf. En dat de groep haar zooitje ongeregeld weinig kon waarderen, deerde haar niet. Ze had Hanneke waar ze op kon bouwen en waarvan ze altijd precies wist wat ze van haar kon verwachten. ‘!’, heerlijk vond ze die voorspelbaarheid. Toen iedereen dan ook vredig lag te slapen, moest Missy toch even een traantje wegpinken. Het liefst had ze nog een gezellig potje Mens-erger-je-niet met ze gespeeld, zo’n typisch Hollands spelletje, dat hadden ze vast leuk gevonden, maar Missy begreep ook goed dat ze wilden rusten. Sommigen hadden nog een lange reis voor de boeg.

Op het moment dat zelfs Missy, nog in de gemeenschappelijke ruimte van het hotel, haar ogen niet meer open kon houden, fladderde een geheimzinnige Røps langs haar voeten naar de trap. Missy bewoog even, waar Røps erg van schrok, maar ze dommelde gelukkig rustig verder. Røps kon zijn tocht voortzetten. Helaas zag hij de grote man met de bril niet, achter de pilaar. Het was Jon, de grote baas van het hotel. En als hij erachter kwam dat je je niet naar behoren gedroeg, dan was je nog niet jarig! Hij besloot de blonde god uit Zweden te gaan volgen, de trap op en de lange gangen door…
Bij de deur van Jøce sloeg de twijfel weer toe bij Røps. Hij schaamde zich rot tegenover zijn broer. Hij was bang voor hem en daarnaast was hij haast ook bang geworden van zichzelf. Als je hem twee weken eerder had verteld waartoe hij blijkbaar in staat was, dan had hij hard ge-høhøhød. Toch had Røps zonder enige moeite twee onschuldige toeristen om het leven gebracht deze vakantie. Hij walgde van zichzelf. Maar hij kon gewoon niet buiten blijven staan, hij moest immers zó nodig naar de wc! Voorzichtig deed hij de sleutel in het slot en langzaam draaide hij de sleutel om. Zachtjes sloop hij de kamer in. Er hing een penetrante geur in de kamer. Hij kon de geur niet gelijk thuisbrengen, maar hij herkende hem wel. Pas toen hij aan het bed van een snurkende Jøce stond, begreep hij waar de lucht vandaan kwam; Jøces haar was blonder dan ooit. De kamer rook dus naar waterstofperoxide. Røps kon bij het aanzien van zijn platinablonde broer een kort gegrinnik nauwelijks onderdrukken, maar hij herstelde zich snel en met een haast geluidloze doch snelle pas begaf hij zich naar de badkamer. Hij zette hard de muziek aan, zodat zijn broer hem niet zou kunnen horen plassen…

Jøce lag juist te dromen van alle mooie meisjes die hij met zijn nieuwe blonde lokken kon versieren. In zijn droom stond Røps eenzaam in een hoekje van de dansvloer, anders dan hij gewend was. Jøce sliep vrediger dan ooit.
Maar plots werd hij uit zijn slaap gehaald door een hels kabaal uit de badkamer. Het geluid van harde technomuziek vulde de kamer. “Welke malloot…?” dacht Jøce, die ervan baalde dat hij met bruut geweld uit zijn prachtdroom gehaald was. Met tegenzin stapte hij uit bed en voetje voor voetje liep hij naar de badkamer. Dat zijn broer daar zijn blaas aan het legen was, hoorde hij door de overheersende muziek niet, en ook de naderende voetstappen van de hotelbaas gingen aan zijn oren voorbij…
Jon had geluk dit keer; na de achtervolging ontdekte hij dat die domme Zweed de sleutels op de deur had laten zitten. Zo hoefde hij niet helemaal naar beneden om de reservesleutel te halen en kon hij gelijk de illegale hotelgast uitschakelen. Soms was het leven zo makkelijk.

De volgende ochtend werd Kunst wakker met een brede glimlach op haar gezicht. Vandaag was de dag waar ze al minstens een week naar uitgekeken had. Ze mocht naar huis. Éindelijk weer elke ochtend goede sterke koffie, en croissantjes met confiture, vriendelijke mensen die elkaar met twee kussen begroeten en een verstaanbare taal spreken… Ze keek er naar uit.
Dun Hout had er weinig zin in. Zijn tas was gepakt, zijn beste trainingsjack was aangetrokken, maar hij zag ontzettend op tegen de hardlooproute terug naar Griekenland. Vakanties duurden voor hem altijd langer dan voor de gemiddelde reiziger, omdat de heen- en terugreis bij elkaar minstens zoveel tijd in beslag namen als het verblijf in het land van zijn bestemming. Hij smeerde zichzelf in met babyolie, zo ging hij mooier glimmen en hoogstwaarschijnlijk konden de dames van het gezelschap dat wel waarderen. Wie weet, wilden ze nog een endje met hem oplopen.
Sherco, Neko en Fizzle-fluffy pakten geluidloos hun tas in. Een aangrijpende vakantie als deze hadden ze nooit eerder meegemaakt. Het was nog maar de vraag of ze bij het vliegtuig alle bagage meekregen. Nu ze voor twee personen moesten tillen, hadden ze natuurlijk veel te veel kilo’s in hun koffers. “Gek eigenlijk, dat ik me daar druk over maak, terwijl mijn arme zusje achterblijft in Nederland, in welke toestand dan ook”, dacht Sherco beschaamd, en ze ging maar verder met pakken. De drie dames waren de eersten die beneden stonden. Missy ving ze er op, gaf ze allemaal een ontbijtje te veel, maar had dat zelf niet door, en stuurde ze vast naar de bus met hun bagage. Hanneke wees ze de weg. ‘!’ zei ze en te snel voor de zwaarbepakte dames liep ze het hotel uit.

Toen het ontbijt ook door Kunst en Dun Hout was verorberd, was het tijd om te gaan. Maar Missy voelde aan haar water dat er iets niet klopte. Het was zo leeg en rustig in de bus... Toen wist ze het: de vrolijke Zweden misten ze natuurlijk! Die hadden zich vast verslapen. Missy gebood de rest vast in de bus te gaan zitten en Hanneke zou een doggybag met ontbijt voor de twee gaan regelen bij de zo vriendelijke hotelbaas. Zelf ging Missy naar de kamer van Røps en Jøce, op de hoogste verdieping van het hotel. “Vreemd”, zei ze hardop toen ze zag dat de deur al open stond, “de mannen zijn hun kamer dus al wel uit geweest.” Ze haalde haar schouders op, klopte even op de deur en liep de kamer in. In bed lag niemand, maar toen ze naar de badkamer keek, schrok ze zich wezenloos. Voor de deur lag een dode Røps… Nee! Het was Jøce, toch? Of niet? Missy kon met haar verwarde geschrokken hoofd niet meer helder denken. Ze liep naar het lijk toe, dat voor de open badkamerdeur uitgespreid lag. Het was Jøce! Nog lang niet van de schrik bekomen, stond Missy alweer een tweede verrassing te wachten toen Røps plotseling opstond van de wc, waar hij de hele nacht op gezeten had. Hij schrok al minstens zo erg als zij. Even stonden ze roerloos tegenover elkaar. Toen vroeg Missy, met trillende stem: “H-h-heb jij dat gedaan?” Røps schudde zijn hoofd, maar zei met tranen in zijn ogen dat het wel zijn schuld was allemaal. “Ik denk dat ze mij moesten hebben, maar nu is mijn arme broer voor mij gestorven… Terwijl hij niets misdaan heeft, en ik heb Femic en Azaelia verm…” Røps kon zijn zin niet afmaken, want Missy suste hem al, zoals ze dat zo goed kon. “Lieve jongen, het geeft niets. Ik zie het voor deze keer door de vingers, maar mocht er nog eens zoiets gebeuren, dan krijg je een officiële waarschuwing. Ok?” Røps knikte, opgelucht, maar ook niet helemaal begrijpend waar deze liefdadigheid in ene vandaan kwam. “We raken allemaal wel eens wat kwijt op vakantie, dat hoort er gewoon een beetje bij”, vervolgde de altijd optimistische Missy. “En bovendien was de groep toch wel een beetje te groot, vond je niet?” voegde ze er aan toe, en ze knipoogde naar de verbijsterde Zweed.
Ze nam zijn hand, stuurde hem vast naar beneden, pakte eigenhandig zijn koffer en die van zijn dode broer, ging weer naar beneden, meldde even bij de receptie dat kamer 308 wel een extra poetsbeurt kon gebruiken en stapte de bus in. “Hè hè, dat was me het ochtendje wel weer,” dacht ze. “Je maakt toch soms wat mee op die bustripjes.” Naast haar lag Hanneke te slapen. De toeristen speelden Mens-erger-je-niet. Missy keek er vertederd naar. Twee uur later nam ze met tranen in haar ogen afscheid van iedereen. Ze was sneller klaar dan toen ze iedereen welkom heette aan het begin van de reis, maar ze hield de tijd niet bij dus dat had ze zelf echt niet door.
Nederland bleef een aantal toeristen rijker, dood weliswaar, maar toch gezellig om erbij te hebben. De overige zes verdwenen weer naar hun eigen vertrouwde landjes, Hanneke !’te vrolijk naar alle voorbijgangers en dronk een theetje in Amsterdam, en Missy… die dook achter de computer. Ze had hem gemist…


Lieve spelers, dit was het 50e weerwolfspel! Met de dorpelingen als winnaar, want ze hebben de laatste wolf opgehangen! Juice was de boosdoener. Gefeliciteerd!
En bedankt voor het leuke spel. Ik moet toch even zeggen dat ik, ondanks hun verlies, vind dat de wolven erg goed en tof gespeeld hebben. De dorpelingen wisten lange tijd van niets en alle functies werden er heel subtiel gelijk uitgewerkt. Verder leuk dat iedereen, dus ook de wolven, veel theorieën postten enzo. Zo was het ook heel tof om te spelleideren.
En Fantome ook bedankt! (je zult dit morgenochtend wel een keer lezen )


Uice (weerwolf)
Ford Prefect (verrader)
Kunst
Lucky Luciano (ziener)
Röps
Cherry Springs (dorpeling/geliefde)
Mutsieprutsie (tovenaar)
Sherco
Katje (dorpeling)
Femic (weerwolf)
Basjeeh (weerwolf)
fizzle-fluffy
Kazet Nagorra (dorpeling/geliefde)
Krynn (leerlingheks)
Azaelia (dorpeling)
Dun Hout
Neko
Twinkebel (heks)

blauw = opgehangen
rood = opgegeten
paars = gestorven aan liefdesverdriet
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 24-08-2008, 01:29
Ford Prefect
Avatar van Ford Prefect
Ford Prefect is offline
So, dat is ineens snel gegaan.

En jullie ook bedankt, Spelleiders, de verhalen waren telkens erg leuk om te lezen.
__________________
Dear Enemy: I curse you, and hope that something slightly unpleasant happens to you, like an onion falling on your head.
Oud 24-08-2008, 01:33
Verwijderd
Ja, na jouw dood vielen de wolven bij bosjes.
Oud 24-08-2008, 01:37
Ford Prefect
Avatar van Ford Prefect
Ford Prefect is offline
Citaat:
Ja, na jouw dood vielen de wolven bij bosjes.
That'll teach them to eat me! Ik hoop dat ik taai en kauwerig was.
__________________
Dear Enemy: I curse you, and hope that something slightly unpleasant happens to you, like an onion falling on your head.
Oud 24-08-2008, 01:41
Verwijderd
Ik schoot ook wel een beetje in de lach ja, toen ik hun PM las dat ze jou op wilden eten.

Oh ja, en nog even voor de duidelijkheid...
De wolven wilden in de tweede eetronde Kunst opeten. Zij was wolfsbane, dus ze kon toen nog niet gegeten worden, Vervolgens werd ze óók nog eens beschermd door de tovenaar. Ik heb toen nog even voor de zekerheid overlegd met Fantome, maar zij dacht hetzelfde als ik, nl. dat de wolfsbane zijn functie blijft behouden voor een volgende ronde. Toen de laatste wolf afgelopen eetronde dus wéér met Kunst wilde dineren, lukte hem dat weer niet, omdat ze haar wolfsbanekrachten nog had.

Ironisch ook wel dat Mutsieprutsie tot drie keer toe Kunst heeft beschermd (alle drie de eetrondes waarin zij zelf nog leefde) en dat uitgerekend Kunst degene was die de grote aanval op haar beschermer inzette.
Oud 24-08-2008, 07:52
Sherco
Avatar van Sherco
Sherco is offline

Tjee, we wisten echt niks in het begin zeg... Gelukkig kwam het tegen het einde toch nog goed. Niet altijd dankzij mij, maar ik vond het ook erg lastig dit spel! Goed gespeeld iedereen!
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid - Loesje
Oud 24-08-2008, 08:00
Verwijderd

De eerste keer dat ik overleef.
Oud 24-08-2008, 08:26
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
And I would have gotten away with it if it wasn't for those meddling kids!
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 24-08-2008, 09:10
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Pff, ik ben gewoon van begin tot eind onterecht verdacht geweest
Oud 24-08-2008, 09:11
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Maar even boks aan alle dorpelingen!!
Oud 24-08-2008, 09:27
geen punt :|
Avatar van geen punt :|
geen punt :| is offline
Ja Fizzle je hebt het spel echt goed gespeeld Ondanks je vragen heb je wel de wolven opgehangen Felicitazione por alle dorpelingen!

En goed gespeeld van de wolven ja! Ik had al niet eens door dat Basjeeeh er één was, en daarna ook niet dat Femic er één was. Jullie waren vet goed bezig en er was weinig om jullie verdacht mee te maken. Die twee voorlaatste stemmingen waren wel de nekslag uiteindelijk door de grote verdeeldheid en de dorpelingen die niet aanwezig waren (toch jammer...). Toen bij die stemming op Basjeeeh was ik wel even bang dat jullie gewoon met z'n drietjes zouden winnen xD

En Fantôme en Minke, jullie verhaal was echt leuk . Ik ga vanavond even de laatste 2 delen lezen, want weekend, dus nog geen kans gehad bij te lezen. Bedankt voor het leuke spel!
__________________
men die geen punten kommas en andere leestekens gebruikt hoeft, zich niet druk te maken om interpunctie
Oud 24-08-2008, 09:41
Kenichi
Avatar van Kenichi
Kenichi is offline
Het nieuwe spel mag 7 september weer?
Oud 24-08-2008, 09:56
Verwijderd
Citaat:
Maar even boks aan alle dorpelingen!!
*boks*
Oud 24-08-2008, 10:28
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Minke, ook bedankt

en ik heb echt vaak moeten lachen tijdens dit spel. Dorpelingen die hun ziener eruitstemmen, nadat ze er eerst voor hadden gezorgd dat de leerling heks zou worden en dan de wolven die hun eigen verrader opeten. great!
en Femic vond ik heel overtuigend in haar spel!

en natuurlijk de gezellige pm's met sommigen
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 24-08-2008, 10:33
geen punt :|
Avatar van geen punt :|
geen punt :| is offline
Ja van Femic had ik nooit gedacht dat ze wolf was eigenlijk... dat ik op haar stemde was enkel doordat ik Fizzle en Kunst al had uitgesloten in m'n warrige hoofd en zij de stem van Fizzle al had -.-

Edit: "Jij mag überhaupt niet stemmen deze ronde." die was mooi <3
__________________
men die geen punten kommas en andere leestekens gebruikt hoeft, zich niet druk te maken om interpunctie
Oud 24-08-2008, 11:04
Verwijderd
Wie willen spelleiden in #51? Of hoeft dat nu nog niet bepaald te worden?

Oh en toen wij Ford opaten dachten we eerst Katje, maar bij haar dachten we "hmm, misschien is die wel verrader" en toen hebben we bij Ford niet eens nagedacht of 'ie ook wel verrader kon zijn. Terwijl Femic wel 'onderbuikgevoelens' bij 'm had, maar daar deden we verder niks mee.

Het was vooral kut dat ik eruit werd gestemd, volgens mij kon ik er niet heel veel aan doen maar daarna was het voor de wolven een drama met alle stemlijstjes etc.
Oud 24-08-2008, 11:06
Verwijderd
Wie er volgend spel willen spelleideren, hoeft nu nog niet per se bepaald te worden hoor.
Oud 24-08-2008, 11:15
Sherco
Avatar van Sherco
Sherco is offline
Ik voel me eigenlijk wel slecht dat ik zoveel spellen meedoe en nog nooit geleid heb, maar ik vrees dat ik niet heel veel tijd heb (en ik moet regelmatig tot 22:00 werken) om het goed te kunnen doen...
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid - Loesje
Oud 24-08-2008, 11:20
geen punt :|
Avatar van geen punt :|
geen punt :| is offline
Citaat:
Het was vooral kut dat ik eruit werd gestemd, volgens mij kon ik er niet heel veel aan doen maar daarna was het voor de wolven een drama met alle stemlijstjes etc.
Als je gewoon je 'stem' had doorgegeven had ik niet op je gestemd. Het was dat je je stem niet doorgaf dat het er op leek alsof je helemaal niet moest stemmen
__________________
men die geen punten kommas en andere leestekens gebruikt hoeft, zich niet druk te maken om interpunctie
Oud 24-08-2008, 11:44
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Gefeliciteerd, dorpelingen Ging hard ineens.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 24-08-2008, 11:49
Verwijderd
Citaat:
Als je gewoon je 'stem' had doorgegeven had ik niet op je gestemd. Het was dat je je stem niet doorgaf dat het er op leek alsof je helemaal niet moest stemmen
Dat was dus het probleem, Femic en Uice zaten allebei in een verschillend rijtje. Femic bij mij en Uice bij Kunst. Als ik dorpeling was geweest had ik natuurlijk op Kunst gestemd, maar omdat ik niet kón stemmen zou dat gelijk heel veel verraden (dwz waar de wolven zitten in de rijtjes). En niet op Kunst stemmen zou natuurlijk ook verdacht zijn, dus ik heb m'n stem niet doorgegeven en op een gegeven moment moest ik weg en toen ik terugkwam was ik dood.
Oud 24-08-2008, 13:38
Azaelia
Avatar van Azaelia
Azaelia is offline
Oeh nice! Goed gedaan dorpelingen!!! Trouwens, wat zijn de functies van de overige spelers? Daar ben ik nu ook wel benieuwd naar.
__________________
In a world, in which what we want, is only what we want, untill it is ours.
Oud 24-08-2008, 13:45
Verwijderd
Kunst was wolfsbane en de anderen dorpeling. Ik dacht dat dat al wel duidelijk was.
Edit: oh ja, en Dun Hout cupido.
Oud 24-08-2008, 13:58
Azaelia
Avatar van Azaelia
Azaelia is offline
Dank je. Ik ben dus 5 dagen weg geweest, dus ik heb vanavond wat te lezen
__________________
In a world, in which what we want, is only what we want, untill it is ours.
Oud 24-08-2008, 14:57
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Citaat:
Ik voel me eigenlijk wel slecht dat ik zoveel spellen meedoe en nog nooit geleid heb, maar ik vrees dat ik niet heel veel tijd heb (en ik moet regelmatig tot 22:00 werken) om het goed te kunnen doen...
nou, daar hoef je je niet slecht om te voelen hoor
En minke en ik hadden dit spel ook regelmatig niet alle tijd van de wereld. het moet ook niet alles gaan overheersen natuurlijk dus bij ons werd het ook wel eens later.
als je eens wilt spelleiden moet je dat gewoon doen en als je liever meespeelt, moet je dat ook lekker doen
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 24-08-2008, 15:14
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Het nieuwe spel mag 7 september weer?
Waarom dan pas weer?
Oud 24-08-2008, 15:14
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ja Fizzle je hebt het spel echt goed gespeeld Ondanks je vragen heb je wel de wolven opgehangen Felicitazione por alle dorpelingen!

En goed gespeeld van de wolven ja! Ik had al niet eens door dat Basjeeeh er één was, en daarna ook niet dat Femic er één was. Jullie waren vet goed bezig en er was weinig om jullie verdacht mee te maken. Die twee voorlaatste stemmingen waren wel de nekslag uiteindelijk door de grote verdeeldheid en de dorpelingen die niet aanwezig waren (toch jammer...). Toen bij die stemming op Basjeeeh was ik wel even bang dat jullie gewoon met z'n drietjes zouden winnen xD

En Fantôme en Minke, jullie verhaal was echt leuk . Ik ga vanavond even de laatste 2 delen lezen, want weekend, dus nog geen kans gehad bij te lezen. Bedankt voor het leuke spel!
Dankjewel. En ik snapte het écht niet, ik ben heel traag met spelletjes. De eerste vier weken sta ik bij gym ook altijd in het veld van: WTF? En na een tijdje krijg ik het dan wel door maar dat duurt even.
Oud 24-08-2008, 15:59
Verwijderd
Citaat:
Waarom dan pas weer?
Dat is altijd, hoor.
We hebben al een versoepeld koelkastbeleid.
En je moet het spel ook niet te vaak willen spelen, vind ik.
Oud 24-08-2008, 16:21
Verwijderd
Haha, ik had UIce als wolf, puur op gevoel.
Oud 24-08-2008, 16:52
Verwijderd
woow ik durfde gewoon niet op uice te stemmen omdat hij met theorieen kwam..
Dat is eigenlijk wel dom, maar hij speelde zo goed als dorpeling
hahaha

Lieve mutsie, het spijt me ontzettend dat ik jou er uit wilde hebben, heel erg bedankt dat je mij hebt beschermd, anders was ik al heel vroeg dood.
Ik heb lekker het spel voor het eerst overleefd..
Ik ben maar een keer eerder voorbij de 2e hang ronde gekomen en toen was ik ook niet ver!


Gefeliciteerd dorpelingetejs en lekker puh voor de wolven
Oud 24-08-2008, 17:02
Mutsieprutsie
Avatar van Mutsieprutsie
Mutsieprutsie is offline
Haha je hebt het aan het verhaal te danken In het verhaal was je mn vriendinnetje en omdat ik het in begin zo lastig vond iemand te kiezen om te beschermen dacht ik, nou ja dan bescherm ik Kunst! Maar graag gedaan, beetje jammer dat je me daarna ging verdenken en zorgde voor mn dood haha.
__________________
kusje!
Oud 24-08-2008, 18:26
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Vond 't een leuk spel, we hadden goede kansen om te winnen, maar het liep uiteindelijk allemaal net even anders. Congrats dorpelingen.

Oh en fizzle, zo erg werd je niet verdacht hoor, alleen door mij, maar daar hoef je achteraf niet zoveel waarde aan te hechten.
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Oud 24-08-2008, 19:19
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Vond 't een leuk spel, we hadden goede kansen om te winnen, maar het liep uiteindelijk allemaal net even anders. Congrats dorpelingen.

Oh en fizzle, zo erg werd je niet verdacht hoor, alleen door mij, maar daar hoef je achteraf niet zoveel waarde aan te hechten.
Oja, daarom stemde ik nog op jou! Ik dacht: ik snap het niet en dan denken de dorpelingen dat ik een wolf ben en daar gaan de wolven vast gebruik van maken!
Dus ik had het goed
Oud 24-08-2008, 19:30
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Al heb ik niet meegedaan met het spel. Complimenten voor het verhaal.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Oud 24-08-2008, 19:33
Verwijderd
Je had zo'n beetje de hoofdrol.
Oud 24-08-2008, 19:35
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Mede daarom vond ik het ook leuk om mee te lezen. Hoe ik werd neergezet.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Oud 24-08-2008, 19:42
Verwijderd
Gelukkig dat je het in elk geval niet vervelend opvatte.
Oud 24-08-2008, 19:50
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Of hoe Hanneke werd neergezet
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 24-08-2008, 19:52
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Ach, we werden toch niet (althans in mijn ogen) niet (al te) vervelend neergezet.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Oud 24-08-2008, 19:54
Verwijderd
Nee, het was ook niet vervelend bedoeld. Hanneke wel, though.
Oud 25-08-2008, 08:03
Verwijderd
Citaat:
Haha je hebt het aan het verhaal te danken In het verhaal was je mn vriendinnetje en omdat ik het in begin zo lastig vond iemand te kiezen om te beschermen dacht ik, nou ja dan bescherm ik Kunst! Maar graag gedaan, beetje jammer dat je me daarna ging verdenken en zorgde voor mn dood haha.
nou dat kwam dus super goed uit, want ze hebben 2 keer geprobeerd mij op te eten Volgende keer zal ik 3 keer denken voor ik op jou stem Beloofd!!!
Oud 25-08-2008, 22:41
geen punt :|
Avatar van geen punt :|
geen punt :| is offline
Mag hier een slotje op? Dan kunnen we snel weer een nieuw spel doen xD
__________________
men die geen punten kommas en andere leestekens gebruikt hoeft, zich niet druk te maken om interpunctie
Oud 25-08-2008, 22:45
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
nou dat kwam dus super goed uit, want ze hebben 2 keer geprobeerd mij op te eten Volgende keer zal ik 3 keer denken voor ik op jou stem Beloofd!!!
We wilden je er ook uithalen toen Katje het gelijkspel wilde laten worden, maar toen heeft Basjeeh om de een of andere reden geen stem doorgegeven. Al onze plannen gingen de mist in.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 26-08-2008, 00:08
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik zat echt al vanaf het begin zo ongeveer dat Basjeeeh wolf was maar ik kon niets beginnen, ik was bijna meteen dood.
Dun hout, jij irritanterik.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 26-08-2008, 07:00
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Ik sluit het topic. Als mensen toch nog na willen praten over het weerwolfspel, PM me dan even dan gooi ik het topic weer open.
Het volgende spel kan op negen september gehouden worden.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel #89 deel 2
Spelleider
501 16-11-2011 23:16
De Kantine Kapsaailon #1403
Edelweiss
500 11-06-2011 15:16
De Kantine Saaisend PM's #1165
Verwijderd
500 14-10-2010 17:20
De Kantine Weerwolfspel #66
Verwijderd
500 06-02-2010 10:20
De Kantine Weerwolfspel # 50
Fantôme
500 20-08-2008 20:11
De Kantine Weerwolfspel #6
hi
227 19-09-2004 13:22


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:25.