Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-08-2008, 23:10
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
100
Advertentie
Oud 24-08-2008, 00:14
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
als ik eraan denk dat het morgen zondag is word ik nog depressiever
Ohja. ;(
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 24-08-2008, 00:14
Verwijderd
Zondag is een mooie dag.
Oud 24-08-2008, 00:16
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Zondag is een kutdag.
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 24-08-2008, 00:18
Verwijderd
Zondag gaan we allemaal naar de kerk. Gratis hosties! En een muntje naar keuze van het schaaltje stelen.
Oud 24-08-2008, 00:19
Verwijderd
awdawd
Oud 24-08-2008, 00:27
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
De kerk is overrated.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 24-08-2008, 00:27
Verwijderd
Citaat:
De kerk is overrated.
Citaat:
Gratis hosties! En een muntje naar keuze van het schaaltje stelen.
Oud 24-08-2008, 00:32
Verwijderd
trusten
Oud 24-08-2008, 00:34
Verwijderd
Ga je slapen Soija? Ik ook
Oud 24-08-2008, 01:03
Verwijderd
Het is hier zo saai dat ik maar ben begonnen met het uitzoeken van allerlei mogelijke minoren.

Deze is best gaaf.
Oud 24-08-2008, 01:28
Ford Prefect
Avatar van Ford Prefect
Ford Prefect is offline
Goeienavond

Die minor lijkt me idd best vet, Para.
__________________
Dear Enemy: I curse you, and hope that something slightly unpleasant happens to you, like an onion falling on your head.
Oud 24-08-2008, 01:30
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
De contactpersoon is te contacteren in de Sarphatistraat <3 Alleen dáárom zou je de minor al moeten doen!
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 24-08-2008, 01:33
Ford Prefect
Avatar van Ford Prefect
Ford Prefect is offline
Citaat:
De contactpersoon is te contacteren in de Sarphatistraat <3 Alleen dáárom zou je de minor al moeten doen!
En dan elke dag even de contactpersoon contacteren. <3
__________________
Dear Enemy: I curse you, and hope that something slightly unpleasant happens to you, like an onion falling on your head.
Oud 24-08-2008, 01:33
Verwijderd
Citaat:
Goeienavond

Die minor lijkt me idd best vet, Para.
Maar in de praktijk is 'ie vast dodelijk saai. Waarom is alles zo gematigd? Ik vind dat iemand me moet bellen met 'o hai we nemen nu een film op in Italië of Azië of een willekeurig gaaf land of gave plaats, als je wil mag je wel een halfjaartje mee en omdat je nog niks kan mag je daar niks doen maar op zich mag je wel koffie zetten voor iedereen en een beetje rondkijken en dan geven wij je wel driemaaldaags een bordje brak voer en een slaapplaats in een blokhut met vijftien anderen'.

En goedenavond, ja.
Oud 24-08-2008, 01:34
Verwijderd
Citaat:
En dan elke dag even de contactpersoon contacteren. <3
Ja, en stalken enzo.
Oud 24-08-2008, 01:39
Verwijderd
Wat is er zo leuk aan de Sarphatistraat?
Oud 24-08-2008, 01:39
Ford Prefect
Avatar van Ford Prefect
Ford Prefect is offline
Citaat:
Maar in de praktijk is 'ie vast dodelijk saai. Waarom is alles zo gematigd? Ik vind dat iemand me moet bellen met 'o hai we nemen nu een film op in Italië of Azië of een willekeurig gaaf land of gave plaats, als je wil mag je wel een halfjaartje mee en omdat je nog niks kan mag je daar niks doen maar op zich mag je wel koffie zetten voor iedereen en een beetje rondkijken en dan geven wij je wel driemaaldaags een bordje brak voer en een slaapplaats in een blokhut met vijftien anderen'.
Probeer het eens bij de minor Beetje rondkijken in willekeurig gave landen.
__________________
Dear Enemy: I curse you, and hope that something slightly unpleasant happens to you, like an onion falling on your head.
Oud 24-08-2008, 01:41
Verwijderd
Citaat:
Probeer het eens bij de minor Beetje rondkijken in willekeurig gave landen.
Link plz.
Oud 24-08-2008, 01:41
Ford Prefect
Avatar van Ford Prefect
Ford Prefect is offline
Citaat:
Wat is er zo leuk aan de Sarphatistraat?
Niks! Behalve den man die de Sarphatistraat de mooiste plek van Europa vond, heb ik nooit een wonderlijker kerel gekend dan den uitvreter.
__________________
Dear Enemy: I curse you, and hope that something slightly unpleasant happens to you, like an onion falling on your head.
Oud 24-08-2008, 01:43
Verwijderd
Citaat:
Wat is er zo leuk aan de Sarphatistraat?
Behalve de man die de Sarphatistraat de mooiste plaats ter wereld vond, heb ik nooit een wonderlijker kerel gekend dan d'n Uitvreter... <3
Weet niet of ik hem (uit m'n hoofd) helemaal goed quote, maar toch. Toffe openingszin voor een boek!

edit: mooiste plek van Europa dus, ach ja.
Oud 24-08-2008, 01:43
Ford Prefect
Avatar van Ford Prefect
Ford Prefect is offline
Citaat:
Link plz.
Ik heb een beetje moeite de juiste site te vinden.
__________________
Dear Enemy: I curse you, and hope that something slightly unpleasant happens to you, like an onion falling on your head.
Oud 24-08-2008, 01:44
Ford Prefect
Avatar van Ford Prefect
Ford Prefect is offline
Citaat:
Behalve de man die de Sarphatistraat de mooiste plaats ter wereld vond, heb ik nooit een wonderlijker kerel gekend dan d'n Uitvreter... <3
Weet niet of ik hem (uit m'n hoofd) helemaal goed quote, maar toch. Toffe openingszin voor een boek!

edit: mooiste plek van Europa dus, ach ja.
Haha, wat mooi dat we allebei meteen met die zin komen!
__________________
Dear Enemy: I curse you, and hope that something slightly unpleasant happens to you, like an onion falling on your head.
Oud 24-08-2008, 01:44
Verwijderd
Ah, natuurlijk, de uitvreter. Die heb ik nog niet gelezen, maar desalniettemin een schande dat ik de referentie niet herkende.
Oud 24-08-2008, 01:45
Verwijderd
Citaat:
Haha, wat mooi dat we allebei meteen met die zin komen!
Ja, hè hè, die zin is ook het enige dat ik gaaf vind aan de Sarphatistraat
Oud 24-08-2008, 01:47
Verwijderd
Jammer.

Ik zou trouwens wel graag een minor doen aan de filmacademie, maar die hebben like 800 aanmeldingen per jaar en daarvan nemen ze hooguit zestig mensen aan ofzo. Voor sommige richtingen zijn er jaarlijks maar vier plaatsen beschikbaar
Maar ik mag 'm toch niet, want dat is HBO en een HBO-minor bij een WO-opleiding is natuurlijk je reinste onzin.

Oud 24-08-2008, 01:47
Verwijderd
Citaat:
Ah, natuurlijk, de uitvreter. Die heb ik nog niet gelezen, maar desalniettemin een schande dat ik de referentie niet herkende.
Ik ben ook nog niet veel verder gekomen dan de openingszin, vrees ik.
Oud 24-08-2008, 01:48
Ford Prefect
Avatar van Ford Prefect
Ford Prefect is offline
Citaat:
Ja, hè hè, die zin is ook het enige dat ik gaaf vind aan de Sarphatistraat
Ik vind die 'ph' in de naam ook wel wat hebben. Maar daarmee houdt het wel op ja.
__________________
Dear Enemy: I curse you, and hope that something slightly unpleasant happens to you, like an onion falling on your head.
Oud 24-08-2008, 01:49
Verwijderd
Ph Ph ph ph.
Oud 24-08-2008, 01:51
Ford Prefect
Avatar van Ford Prefect
Ford Prefect is offline
Citaat:
Jammer.

Ik zou trouwens wel graag een minor doen aan de filmacademie, maar die hebben like 800 aanmeldingen per jaar en daarvan nemen ze hooguit zestig mensen aan ofzo. Voor sommige richtingen zijn er jaarlijks maar vier plaatsen beschikbaar
Maar ik mag 'm toch niet, want dat is HBO en een HBO-minor bij een WO-opleiding is natuurlijk je reinste onzin.

Zonde is dat, ja.

Citaat:
MadameMinke schreef:
Ik ben ook nog niet veel verder gekomen dan de openingszin, vrees ik.
Het hele verhaal is echt heel mooi. Een van de weinige vooroorlogse werken dat me echt wat deed.
__________________
Dear Enemy: I curse you, and hope that something slightly unpleasant happens to you, like an onion falling on your head.
Oud 24-08-2008, 01:51
Verwijderd
Ja, en opzich bekt het ook wel lekker, Sarphatistraat, maar daarmee is dan toch ook wel écht alles gezegd.


En nu dan toch alles gezegd is, zeg ik nog één ding: Lieve kinders, welterusten!
Want ik ben kapot!
Daaaag

Dat waren wel veel dingen...
Oud 24-08-2008, 01:52
Verwijderd
Citaat:
Het hele verhaal is echt heel mooi. Een van de weinige vooroorlogse werken dat me echt wat deed.
Ik ga het eens een keer écht lezen dan!
Oud 24-08-2008, 01:53
Verwijderd
Welterusten Minke!

Citaat:
Het hele verhaal is echt heel mooi. Een van de weinige vooroorlogse werken dat me echt wat deed.
Wat is dit voor dubieuze uitspraak! Of bedoel je enkel de Nederlandstalige vooroorlogse werken?
Oud 24-08-2008, 01:53
Ford Prefect
Avatar van Ford Prefect
Ford Prefect is offline
Citaat:
Ik ga het eens een keer écht lezen dan!


En welterusten!
__________________
Dear Enemy: I curse you, and hope that something slightly unpleasant happens to you, like an onion falling on your head.
Oud 24-08-2008, 01:54
Ford Prefect
Avatar van Ford Prefect
Ford Prefect is offline
Citaat:
Wat is dit voor dubieuze uitspraak! Of bedoel je enkel de Nederlandstalige vooroorlogse werken?
Ja, ik bedoelde eigenlijk alleen de Nederlandstalige. Dat had ik er misschien even bij moeten zetten.
__________________
Dear Enemy: I curse you, and hope that something slightly unpleasant happens to you, like an onion falling on your head.
Oud 24-08-2008, 01:55
Verwijderd
Hoe studentikoos is dit trouwens: ik wilde pasta maken maar ik had geen kaas meer. En wel kaassoufflé's. Dus nu heb ik maar een kaassoufflé door m'n pasta heen geprakt.

Oud 24-08-2008, 01:56
Ford Prefect
Avatar van Ford Prefect
Ford Prefect is offline
Citaat:
Hoe studentikoos is dit trouwens: ik wilde pasta maken maar ik had geen kaas meer. En wel kaassoufflé's. Dus nu heb ik maar een kaassoufflé door m'n pasta heen geprakt.



Was dat lekker?
__________________
Dear Enemy: I curse you, and hope that something slightly unpleasant happens to you, like an onion falling on your head.
Oud 24-08-2008, 01:57
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Tadaaaa!
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 24-08-2008, 01:58
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Hoe studentikoos is dit trouwens: ik wilde pasta maken maar ik had geen kaas meer. En wel kaassoufflé's. Dus nu heb ik maar een kaassoufflé door m'n pasta heen geprakt.

Dat klinkt vies
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 24-08-2008, 01:58
Ford Prefect
Avatar van Ford Prefect
Ford Prefect is offline
Citaat:
Tadaaaa!
Daar heb je een punt, ja.
__________________
Dear Enemy: I curse you, and hope that something slightly unpleasant happens to you, like an onion falling on your head.
Oud 24-08-2008, 01:59
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik bedoelde eigenlijk alleen de Nederlandstalige. Dat had ik er misschien even bij moeten zetten.
Ja, want er zijn heel gave dingen geschreven voor de oorlog. Maar in Nederland is dat wel minder geweest, ja.

Citaat:


Was dat lekker?
Niet echt, maar het was beter dan pasta zonder kaas. Bovendien heb ik er ook knoflook, peper, Italiaanse kruiden, geroerbakte groente en wat vegetarische rotzooi doorheen gegooid, dus het geheel is best te eten
Oud 24-08-2008, 02:00
Ford Prefect
Avatar van Ford Prefect
Ford Prefect is offline
Citaat:
Niet echt, maar het was beter dan pasta zonder kaas. Bovendien heb ik er ook knoflook, peper, Italiaanse kruiden, geroerbakte groente en wat vegetarische rotzooi doorheen gegooid, dus het geheel is best te eten
Nu heb ik dus honger.
__________________
Dear Enemy: I curse you, and hope that something slightly unpleasant happens to you, like an onion falling on your head.
Oud 24-08-2008, 02:01
Verwijderd
Citaat:
Nu heb ik dus honger.
Dan ga je ook eten maken
Oud 24-08-2008, 02:06
Verwijderd
Kijk jongens, dit ding is mijn rooster.

Maandag: van 11:00 t/m 13:00 postmodern fiction: tales of the apocalypse werkgroep
Dinsdag: van 18:00 t/m 20:00 hoorcollege wetenschapsfilosofie
Woensdag: van 11:00 t/m 13:00 Analyse film werkgroep en daarna van 17:00 t/m 19:00 visual culture hoorcollege
Donderdag: van 11:00 t/m 13:00 wetenschapsfilosofie werkgroep
Vrijdag: van 09:00 t/m 11:00 hoorcollege analyse film
Oud 24-08-2008, 02:06
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Daar heb je een punt, ja.
gelukkig maar. ik schrok al.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 24-08-2008, 02:07
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Kijk jongens, dit ding is mijn rooster.

Maandag: van 11:00 t/m 13:00 postmodern fiction: tales of the apocalypse werkgroep
Dinsdag: van 18:00 t/m 20:00 hoorcollege wetenschapsfilosofie
Woensdag: van 11:00 t/m 13:00 Analyse film werkgroep en daarna van 17:00 t/m 19:00 visual culture hoorcollege
Donderdag: van 11:00 t/m 13:00 wetenschapsfilosofie werkgroep
Vrijdag: van 09:00 t/m 11:00 hoorcollege analyse film
fijne tijden ;\
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 24-08-2008, 02:08
Verwijderd
Citaat:
fijne tijden ;\
Helemaal zelf gepland! :')

Maar dit is de enige manier waarop ik m'n keuzevakken kan combineren met de verplichte vakken.
Oud 24-08-2008, 02:08
Ford Prefect
Avatar van Ford Prefect
Ford Prefect is offline
Citaat:
Dan ga je ook eten maken
*hapt van pesto-tosti*

Postmodern fiction en analyse film lijken me het leukst.
__________________
Dear Enemy: I curse you, and hope that something slightly unpleasant happens to you, like an onion falling on your head.
Oud 24-08-2008, 02:11
Verwijderd
Citaat:
*hapt van pesto-tosti*

Postmodern fiction en analyse film lijken me het leukst.
Ja, shit, ik moet echt een tosti-apparaat kopen. Pesto-tosti's

Postmodern fiction lijkt me ook heel leuk. Daar mag ik o.a. op academisch niveau zwetsen over Watchmen, een stripserie uit de jaren '80.



En verder moet ik allemaal gave boeken lezen en volgens mij is die docent ook heel tof, want het mailtje met de literatuurlijst begon hij met 'Postmodern Fiction: The Beginning is Nigh!'. En het vak is geheel in 't Engels, ook leuk.
Oud 24-08-2008, 02:12
Verwijderd
Analyse film lijkt me overigens een beetje vervelend, want daar gaan ze me vast weer dwingen om vergezochte, compleet uit de lucht gegrepen kutanalyses te doen over leuke films.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Saaikunde #743
Verwijderd
500 10-11-2009 20:24
De Kantine I thought everyone heard that the saai is the word! #373
TopDrop
500 11-10-2008 23:04


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:55.