Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-01-2009, 12:02
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Anniek wist dat ze een vrijstelling had, dus als ze dan alle vragen fout beantwoordt hoeft ze er nog steeds niet uit, kan ze dat mooi gebruiken voor een rood scherm. Als mol zou ze dan als onschuldig worden gezien (behalve als mensen dan dit bedenken natuurlijk) en anders vertrouwen mensen haar nu, omdat ze weten dat zij dus geen mol is.
Verder had ze de kans om op deze manier alle vragen te beantwoorden over 1 persoon, zonder het te hoeven verspreiden. Of ze had alles goed, of alles fout. Nu heeft ze dus iemand gevonden die sowieso geen mol is.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-01-2009, 12:36
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
maar had ze echt sebastiaan ingevuld? ik heb dat niet gezien, want dan zou het dus inhouden dat sebastiaan waarschijnlijk niet de mol is
__________________
a pill-popping jukebox
Met citaat reageren
Oud 22-01-2009, 14:19
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:

Verder vond ik Dennis wel cool tegen Hans die zat te zeuren over die vrijstelling
'Hans. Alsjeblieft' Op zo'n vermoeide toon Hans kan echt niet de mol zijn, die is veel te fanatiek
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 22-01-2009, 20:17
foefighter
Avatar van foefighter
foefighter is offline
ow wat een heerlijke aflevering weer !
vooral dat met die auto's
__________________
We uncover our heads and reveal our souls
Met citaat reageren
Oud 22-01-2009, 20:36
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Het was wel aardig. Ik vind wel dat er dit jaar een beetje veel drama is. Vorige jaren was er een veel meer gemoedelijkere sfeer tussen de spelers met daarbij wat sneaky onderliggend wantrouwen, dat was veel leuker om te zien.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 22-01-2009, 20:44
Giles
Avatar van Giles
Giles is offline
Ah arme Hans. Dat met die auto's had ik zelf graag gedaan, echt tof!
__________________
'I wanna torture you. I used to love it, and it's been a long time. I mean, the last time I tortured somebody, they didn't even have chainsaws.'
Met citaat reageren
Oud 23-01-2009, 09:40
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik ken gewoon nog steeds niet Froukje en Viviënne uit elkaar, dus ik hoopte dat een van hen eruit zou gaan Maar helaas. Leuke aflevering wel weer, dat met Bach
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 23-01-2009, 13:16
VeGs
Avatar van VeGs
VeGs is offline
Citaat:
Ik ken gewoon nog steeds niet Froukje en Viviënne uit elkaar, dus ik hoopte dat een van hen eruit zou gaan Maar helaas. Leuke aflevering wel weer, dat met Bach
Dat heb ik ook. Ik ken ze ook nergens van en ze vallen nauwelijks op.

Mja, Jon was toch wel fanatiek en goed bezig. En als Paula echt op een persoon gegaan is, moet ze of mol zijn, of goed gezeten hebben. Maar het ligt er zo dik bovenop bij haar.
Misschien toch Rick dan...
Met citaat reageren
Oud 23-01-2009, 16:20
Verwijderd
Ik vond Anniek heel verdacht bij die telefooncel, ze stond er gewoon tegenaan en 't leek wel alsof ze met opzet door 't gerinkel heen aan het kletsen was... Maar ja, misschien had ze 't ook echt niet door of misschien speelde ze gewoon verdacht (als speler en dus niet als mol)...

Dennis blijft leuk Meesterlijk dat hij eerst zegt dat niemand in z'n tas mag komen, dat dat een stap te ver is, en dat vervolgens 't geld bij hem in de tas zit

Ik zit nu een beetje op Froukje en Rick, maar die laatste verdenk ik nog niet heel erg; hij valt gewoon niet zo op. Froukje ook niet, maar die valt 'meer' niet op
Paula blijft ook knagen, die lijkt soms wel ineens érg dom te doen (zoals met dat bellen en die walkie-talkies, maar ja, misschien lag dat wel niet aan haar? ).
En Sebastiaan. Geen idee waarom, maar ik vind 'm verdacht. Hij speelt te 'normaal' mee met iedereen, hij lijkt telkens een beetje in te haken op wat anderen zeggen.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2009, 11:10
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
wat ik opvallend vond, is dat sebastiaan het dagboek van froukje in de tas van hans gestopt heeft, en de mol hierover in zijn/haar dagboek zoiets zegt als: die hans komt er thuis ineens achter dat het boekje in zijn tas zit, en dan zal bij hem het kwartje vallen...

hmmmmzzz... ik vond het ook al opvallend dat froukje d'r boekje helemaal niet zo fanatiek gebruikte en er pas de volgende dag achter kwam dat het weg was. maarja, een mol heeft eigenlijk geen boekje nodig. Maar natuurlijk kan het ook wat zeggen over sebastiaan, maar die vind ik veel te opvallend voor een mol. ik weet in elk geval na drie afleveringen nog steeds niet waar ik aan toe ben, maar misschien komt dat omdat ik vorig jaar elke aflevering gemiddeld 2,5 keer gezien heb haha.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Oud 24-01-2009, 11:38
Flijn
Avatar van Flijn
Flijn is offline
Ik weet het ook echt nog niet. De ene helft is verdacht omdat ze gekke dingen doen (Anniek, Paula, Sebastiaan), de rest juist omdat ze zo onopvallend zijn...

Ik heb nog steeds een gematigd onderbuikegevoel bij Rick, maar zou niet kunnen zeggen waarom.
__________________
Dear enemy, may your head fall off at an akward moment.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2009, 11:40
Slaapkopf
Avatar van Slaapkopf
Slaapkopf is offline
Ik moet de laatste 2 afleveringen nog bekijken .

__________________
bjer
Met citaat reageren
Oud 25-01-2009, 22:33
Giles
Avatar van Giles
Giles is offline
Ik ben het eens met Flijn. Je aandacht wordt getrokken naar Dennis, Sebastiaan en Jon. Straks blijkt dat Froukje als een soort undercover mol van alles heeft uitgehaald en nooit door iemand verdacht is.
__________________
'I wanna torture you. I used to love it, and it's been a long time. I mean, the last time I tortured somebody, they didn't even have chainsaws.'
Met citaat reageren
Oud 26-01-2009, 00:42
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Froukje gedraagt zich idd een beetje als het domme trutje, maargoed, dat deed Milouska eigenlijk ook wel drie jaar geleden. Ik zou het wel zwak vinden dan.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 26-01-2009, 07:22
Doupiee
Doupiee is offline
Ik zou zeggen Sebastiaan. Maar t' is nog niet al te lang bezig, kan altijd nog van gedachten veranderen!
Met citaat reageren
Oud 26-01-2009, 13:24
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Pfff moeilijk altijd zeg! Ik ga denk ik maar weer voor Dennis, maar eigenlijk alleen omdt ik vorige week ook op hem heb gestemd.. Ik ben even de draad kwijt
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 27-01-2009, 08:06
Verwijderd
Ik ga nog steeds voor Anniek. Hoe ze tegen die telefoon stond te leunen vond ik wel erg verdacht, volgens mij zou je die telefoon dan goed kunnen horen rinkelen.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2009, 17:40
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Ik vind Anniek, Rick, Sebastiaan en Paula verdacht. Maar ik heb geen volgorde. Dus ik heb echt geen idee op wie ik moet stemmen
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 28-01-2009, 12:46
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
ik ben blij dat hans eruit is want die vond ik zoo irritant
Met citaat reageren
Oud 28-01-2009, 16:46
Verwijderd
Citaat:
wat ik opvallend vond, is dat sebastiaan het dagboek van froukje in de tas van hans gestopt heeft, en de mol hierover in zijn/haar dagboek zoiets zegt als: die hans komt er thuis ineens achter dat het boekje in zijn tas zit, en dan zal bij hem het kwartje vallen...

hmmmmzzz... ik vond het ook al opvallend dat froukje d'r boekje helemaal niet zo fanatiek gebruikte en er pas de volgende dag achter kwam dat het weg was. maarja, een mol heeft eigenlijk geen boekje nodig. Maar natuurlijk kan het ook wat zeggen over sebastiaan, maar die vind ik veel te opvallend voor een mol. ik weet in elk geval na drie afleveringen nog steeds niet waar ik aan toe ben, maar misschien komt dat omdat ik vorig jaar elke aflevering gemiddeld 2,5 keer gezien heb haha.
VOlgens mij had hij het des avonds/laat in de middag gepakt en zag ze het des ochtends, dat noem ik niet lang niet gebruiken. ER zat ook geen opdracht ertussen volgens mij.

Citaat:
ik ben blij dat hans eruit is want die vond ik zoo irritant
Daar gaan Sortjuhs 6 punten.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2009, 17:58
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
VOlgens mij had hij het des avonds/laat in de middag gepakt en zag ze het des ochtends, dat noem ik niet lang niet gebruiken. ER zat ook geen opdracht ertussen volgens mij.

Daar gaan Sortjuhs 6 punten.
Nee, maar het is ook wel wat Sebastiaan zei, dat ze ook moeten bijhouden wie er kookt en afwast en zo, want daar kunnen ook vragen over worden gesteld. Hoewel je toch meestal vooral vragen over de opdrachten ziet inderdaad. Maar goed, blijkbaar was ze sowieso al slordig omgegaan met haar boekje. Raar verhaal.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 28-01-2009, 20:16
Verwijderd
Viviënne moet winnen
Met citaat reageren
Oud 29-01-2009, 10:28
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Citaat:
Viviënne moet winnen

Ik vind haar niet leuk.

Vanavond weer
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Oud 29-01-2009, 11:22
Verwijderd
Ik vind Vivienne ook niet zo. Ze valt niet zo op, als ze de mol is, dan ben ik heel benieuwd wat ze gedaan heeft, maar als gewone kandidaat vind ik haar heel... saai?
Met citaat reageren
Oud 29-01-2009, 17:18
Verwijderd
MJa, ze is inderdaad erg afwezig, weet niet wat me bezielde toen ik haar die ene punt gaf.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2009, 20:28
Verwijderd
Leuke aflevering

Paula eruit Mja, en ik weet nu echt niet meer wat ik van iedereen moet denken... Geld uit de pot verdwenen, verdacht verdacht... Wel lief dat de mol toch €2850,- laat zitten... Of zal de mol er niets mee te maken hebben en is 't een actie van Sebastiaan?
Met citaat reageren
Oud 29-01-2009, 20:39
Flijn
Avatar van Flijn
Flijn is offline
Jaaa actie en intrige.

Vorige aflevering zei Sebastiaan dat hij rare dingen deed om te kijken hoe de anderen reageren, zoals met dat boekje van Froukje. Ik zie hem er best voor aan expres het geld 'onbewaakt' achter te laten, om te kijken wie er iets mee doet en om te zien hoe de anderen reageren. Molactie of gewoon lekker recalcitrant, hij maakt het spel in ieder geval spannend.

Verder verdenk ik Dennis en Aniek vam acteren, vestigt Jon wel heel graag de aandacht op anderen en was Viviënnes gokje nogal dom/ongelukkig. En Rick haalt wel veel geld op voor een mol, maar dat overtuigde 'er komt vast een hotelaanbieding' sloeg op weinig en pakte niet goed uit voor de groep.
__________________
Dear enemy, may your head fall off at an akward moment.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2009, 20:59
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Jon houdt zich geweldig op de vlakte en laat andere mensen dingen fout doen, maar ik verdacht nu juist Paula heel erg, want die was met Rick en Anniek de rest aan het tegenwerken. Dus nu let ik deze 3 mensen maar
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2009, 22:35
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
oh oh die actie met dat geld weghalen is wel echt een goede mollenstreek.
Omdat het zo veel geld is verdenk ik niet een gewone speler ervan...
Jon met die bal "niemand luistert ach boeie"

Ik ben blij dat Paula eruit is, weer een zou-kunnen-verdachte eruit Ik vond Dennis weer sterk vanavond, hij is echt de slimste van het team maar niemand luistert ook naar hem.

Verdachte mensen vind ik Sebastiaan en Anniek eigenlijk...
Rick tja iedereen noemt hem maar waarom dan? Ik zie het niet.

Wel erg leuke opdrachten deze keer weer.
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Oud 29-01-2009, 22:40
Verwijderd
Ik vind Dennis echt iedere week leuker worden
Met citaat reageren
Oud 29-01-2009, 23:55
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Heerlijk, alle nare mensen vallen als eerste af. <3
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2009, 08:27
Verwijderd
He shit, heb veel punten verspeeld op Paula Verder niet erg dat zij er uit is, ze irriteerde me teveel.

Jon kan zich soms wel echt als een klein kind gedragen
Met citaat reageren
Oud 30-01-2009, 08:48
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Jon kan inderdaad vreselijk chagrijnig zijn. Ik verdenk hem nog steeds. Maar ik verdenk ook Anniek Sebastiaan Rick en Viviënne. En Dennis een beetje. Dan houden we Froukje over, maar die is zo klein en lijkt zoveel op Viviënne dat ik niet zoveel op haar let. Zij is het dan vast
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 30-01-2009, 13:54
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Citaat:
Jon kan inderdaad vreselijk chagrijnig zijn. Ik verdenk hem nog steeds. Maar ik verdenk ook Anniek Sebastiaan Rick en Viviënne. En Dennis een beetje. Dan houden we Froukje over, maar die is zo klein en lijkt zoveel op Viviënne dat ik niet zoveel op haar let. Zij is het dan vast
Jamaar Froukje komt echt te weinig aan bod. Als zij het is, vind ik dat echt jammer.
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Oud 30-01-2009, 16:35
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Hmmm, ik zit toch steeds meer op Rick.

Wie was eigenlijk de tweede die in het begin zei dat ie geen mol wilde zijn? Dennis en?
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 30-01-2009, 22:46
Giles
Avatar van Giles
Giles is offline
Eh.. Paula, Jon, Anniek, Sebastiaan en Paula wilden wel. Vera ook, Hans.. niet? Rick ook dacht ik, maar ik weet het niet zeker meer. Zou je terug moeten kijken.
__________________
'I wanna torture you. I used to love it, and it's been a long time. I mean, the last time I tortured somebody, they didn't even have chainsaws.'
Met citaat reageren
Oud 31-01-2009, 16:21
Verwijderd
IK denk dat Seb zelf dat geld heeft weggehaald. Dus nu weet ik niet wat ik van hem moet denken.
Aniek op 1, dennis op 2 en sebas op 3 dan ofzo. Al weet ik niet meer waarom ik eerste ronde dennis verdacht.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2009, 14:08
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
VOlgens mij had hij het des avonds/laat in de middag gepakt en zag ze het des ochtends, dat noem ik niet lang niet gebruiken. ER zat ook geen opdracht ertussen volgens mij.

Daar gaan Sortjuhs 6 punten.
hij zei er volgens mij ook ongeveer zoiets bij als dat iedereen elke avond druk vanalles in hun boekjes schrijft en dat hij haar daarom slordig vond. Maar ook als dat niet zo was, dan vind ik het wel maf, ik weet dat ik bij zoiets elke avond alles zou doorlezen/aantekeningen of conclusies maken etcetera.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Oud 01-02-2009, 17:21
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Maar ze laten niet alles zien he, ze hebben ook de mol voor de camera 'nee' kunnen laten zeggen.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2009, 16:31
Verwijderd
Citaat:
hij zei er volgens mij ook ongeveer zoiets bij als dat iedereen elke avond druk vanalles in hun boekjes schrijft en dat hij haar daarom slordig vond. Maar ook als dat niet zo was, dan vind ik het wel maf, ik weet dat ik bij zoiets elke avond alles zou doorlezen/aantekeningen of conclusies maken etcetera.
Ik niet hoor, heb wel wat beters te doen dan obsessief bijhouden wie er afwast en wie wannaar gaat slapen. :')
Met citaat reageren
Oud 03-02-2009, 00:14
VeGs
Avatar van VeGs
VeGs is offline
Ik denk eigenlijk ook dat Sebastiaan het geld zelf gepakt heeft. Een beetje mol pakt in zo'n geval toch gewoon al het geld? Waarom een deel laten zitten?
Met citaat reageren
Oud 03-02-2009, 07:56
Verwijderd
Ik kan me soms echt verbazen wat andere mensen allemaal uit zo'n aflevering weten te halen. Op een ander forum worden de meest rare hints ontdekt die ik uiteraard helemaal niet opgemerkt heb

Hoe kijken jullie naar zo'n aflevering? Zit je echt op hints te zoeken, of kijk je gewoon wat je opvalt?
Met citaat reageren
Oud 03-02-2009, 08:50
sHENKie
sHENKie is offline
Ik ben de mol
Met citaat reageren
Oud 03-02-2009, 08:55
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Ik kan me soms echt verbazen wat andere mensen allemaal uit zo'n aflevering weten te halen. Op een ander forum worden de meest rare hints ontdekt die ik uiteraard helemaal niet opgemerkt heb

Hoe kijken jullie naar zo'n aflevering? Zit je echt op hints te zoeken, of kijk je gewoon wat je opvalt?
Ja, op dat wie is de mol forum en zo.. Maar dan vind ik het eigenlijk helemaal niet meer zo leuk, als je zo intensief en wantrouwend naar elk klein detail kijkt. Dus ik kijk gewoon en ga op mijn intuïtie af
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 03-02-2009, 12:37
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik vind het het leukste om gewoon op m'n intuïtie af te gaan, net als Vogelvrij. Ik vond het vorig jaar bijvoorbeeld heel jammer dat al vrij vroeg in de serie die hint van de tattoo van Dennis kwam. Dat was zo duidelijk echt een aanwijzing dat je dan gelijk wist dat hij de mol was. Best jammer.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 03-02-2009, 18:47
Verwijderd
Net als het jaar ervoor met de gebaren op de foto's I N G E D E M O L .
Ja, dan kun je het ook moeilijk nog ontkennen natuurlijk.

Ik wil eigenlijk ook pleiten voor spoilers als je een hint wil neerzetten hier. Ik vind het zonde als ik ze lees, omdat ik liever gewoon het spel volg en de mol probeer te ontmaskeren op basis van zijn daden en niet op basis van hints.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2009, 13:44
Angelzz
Avatar van Angelzz
Angelzz is offline
Het kan niet dat ze op het laatste moment een mol hebben gekozen, want de mol moet zich toch helemaal kunnen voorbereiden? Hij/zij weet alle opdrachten al van tevoren en weet wat er gaat gebeuren, dat kan je heus niet in een dag ofzo helemaal in je hoofd krijgen.

En wie heeft het geld gestolen????
Met citaat reageren
Oud 04-02-2009, 17:08
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Net de aflevering van twee weken terug gekeken. Bij dat gedoe in dat theater, 'het geld is hier maar bij wie' en 'wie is de mol'.
En verder dat gedoe met dat boekje, mja. Zometeen nog even de aflevering van vorige week kijken
__________________
Hoi! - Soija.nl
Met citaat reageren
Oud 05-02-2009, 14:32
Verwijderd
In het spel zitten hints, lijkt me niet dat je die dan in spoilers moet gaan zetten, toch?

Ben benieuwd naar vanavond
Met citaat reageren
Oud 05-02-2009, 14:59
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Maar soms als je een hint hebt uitgevonden, is het zo duidelijk dat dat klopt, dat je meteen wéét wie de mol is. Zoals vorig jaar met Dennis en zijn tattoo. Dat vind ik wel jammer.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio [poule] WIDM 14 [pool]
Little Phoebe
130 23-03-2014 10:16
Films, TV & Radio [pool] WIDM '13
WolterB
239 15-03-2013 18:11
Films, TV & Radio [pool] WIDM '12
WolterB
268 12-03-2012 11:41
Films, TV & Radio Wie is de Mol, 2011!
Signy
483 07-07-2011 14:57
Films, TV & Radio "In a world"........The Filmtopic Strikes Back
Dinalfos
495 01-02-2010 16:22
Films, TV & Radio [Pool] WIDM '09
Verwijderd
444 14-03-2009 19:36


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:01.