Oud 07-02-2009, 14:15
Verwijderd
Nou, de titel zegt het. Niet alles hoeft een eigen topic, maar soms zie je een leuke aflevering en wil je het er misschien toch even over hebben.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-02-2009, 14:19
Verwijderd
Was toch weer leuk om Marc-Marie gisteren bij DWDD te hebben als gastheer. Interessant dat ie zei dat ie al zeker wist dat de paus homo is. Die Frans Bauer was ook erg sadistisch vond ik. Ik ga die aflevering met Dries Roelvink zeker wel kijken denk ik. (Bananasplit aldus.)

Oh, en de finale van De Slimste Mens was heel spannend! Mn favoriet heeft gewonnen.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2009, 15:31
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Was een leuke finale, ja
__________________
Hoi! - Soija.nl
Met citaat reageren
Oud 07-02-2009, 16:20
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Ik vond Frans Bauer echt ontzettend irritant. Met zijn akelige lachje. Bah bah bah.
Marc-Marie was leuk als altijd.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2009, 20:53
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
De finale van de slimste mens was echt goed ja, vooral dat einde
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Met citaat reageren
Oud 08-02-2009, 09:26
Verwijderd
Citaat:
Ik vond Frans Bauer echt ontzettend irritant. Met zijn akelige lachje. Bah bah bah.
Marc-Marie was leuk als altijd.
Duivels lachje. <3
Met citaat reageren
Oud 08-02-2009, 11:04
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Citaat:
Ik vond Frans Bauer echt ontzettend irritant. Met zijn akelige lachje. Bah bah bah.
Dat is een understatement.
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 08-02-2009, 12:31
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik heb de finale van De slimste mens niet gezien... Maar vind dat wel een heel tof programma

En Frans Bauer, wat is dat voor een eng lachje Marc-Marie was zwaar geschokt toen Frans lachte dat hij nu op hem zou lijken.
En Matthijs en dat zingende meisje bewezen dat Vlaams en Nederlands soms toch echt grote verschillen hebben (Matthijs: dus je moet flink aan de bak? meisje: huh, aan de wat?
Matthijs: ga je nog wel naar school? meisje: ik ga naar de unief. Matthijs: huh? meisje: kik studeer)

En ik kijk de laatste tijd teveel naar Spangas, maar er is zo'n leuke verhaallijn...
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 09-02-2009, 20:41
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Gisteren bij Sophie op 3 ging het over anorexia. Dat was wel heftig vond ik ...vooral dat eetfragment.
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Oud 09-02-2009, 20:48
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Citaat:
Dat is een understatement.
Het zijn er eigenlijk honderdentwaalf.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2009, 20:50
ac3000
Avatar van ac3000
ac3000 is offline
Citaat:
Gisteren bij Sophie op 3 ging het over anorexia. Dat was wel heftig vond ik ...vooral dat eetfragment.
Ik had daar een voorstukje van gezien bij DWDD. Erg heftig inderdaad! Denk dat ik de aflevering nog even ga terugkijken op uitzendinggemist.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2009, 21:42
Dexter_M
Avatar van Dexter_M
Dexter_M is offline
Citaat:
Gisteren bij Sophie op 3 ging het over anorexia. Dat was wel heftig vond ik ...vooral dat eetfragment.
Dat was echt een heftig stukje ja, vooral met die spuit precies meten hoeveel ze moest hebben. Anders kon ze wel 5 calorien te veel hebben.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2009, 22:15
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Ik had daar een voorstukje van gezien bij DWDD. Erg heftig inderdaad! Denk dat ik de aflevering nog even ga terugkijken op uitzendinggemist.
Na jullie posts erover net ff de aflevering gekeken. Heftig, maar ook informatief. Vind dat Sophie er op een goede manier achter probeert te komen hoe die jongeren nou in elkaar steken, hoe het is om een eetstoornis te hebben. Boeiend programma, moet ik maar eens vaker kijken...
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Met citaat reageren
Oud 10-02-2009, 21:33
ac3000
Avatar van ac3000
ac3000 is offline
Citaat:
Dat was echt een heftig stukje ja, vooral met die spuit precies meten hoeveel ze moest hebben. Anders kon ze wel 5 calorien te veel hebben.
Ik heb de aflevering teruggekeken en je ziet echt dat dit meisje (met die spuit) zo ontzettend bang is voor haar eten. Terwijl het niet eens eten is, maar een drankje..
Met citaat reageren
Oud 10-02-2009, 22:19
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
En ze zat ook de hele tijd voorover gebogen, volgens mij had ze het ijskoud (logisch ook, geen vet op haar lijf)

Volgens mij is dat één van de moeilijkste stoornissen om te behandelen, het zit zó in hun hoofd dat ze dun zijn.
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Oud 10-02-2009, 23:30
Dexter_M
Avatar van Dexter_M
Dexter_M is offline
En wat het nog moeilijker maakt is dat geen van alle vindt dat ze anorexia hebben en dus ook niet openstaan voor een oplossing.

En dat meisje was ook al weer de 2de keer dat ze erin zit had er al 11 maanden ingezeten een jaar eerder.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2009, 11:13
Sultan_of_Swing
Avatar van Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
Ik heb gisteren Top of Flop op uitzending gemist gekeken en tot mijn verrassing vond ik het leuk. Giel Beelen en Paul de Leeuw kan ik normaal slecht verdragen maar nu heb ik me kapot gelachen, vooral tijdens de optredens van de Nederlandse sterren. Denk dat ik het wel vaker ga kijken voor het simpele vermaak.
__________________
doe de fridge open, vol met pilsener mag ik hopen
Met citaat reageren
Oud 12-02-2009, 15:46
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Citaat:
Gisteren bij Sophie op 3 ging het over anorexia. Dat was wel heftig vond ik ...vooral dat eetfragment.
Zeker interresant geweest.
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 13-02-2009, 16:43
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Goed topic. Ik heb naar aanleiding van de reacties op internet Sophie op 3 gekeken. Best heftig ja, zeker dat meisje van 18 tijdens het eten.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2009, 17:30
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik vond Frans Bauer echt ontzettend irritant. Met zijn akelige lachje. Bah bah bah.
Marc-Marie was leuk als altijd.
Ik heb die hele uitzending met verbazing gekeken, wat een aanfluiting. De grappen waren ook helemaal niet leuk, het was gewoon 'de mensen denken dat iets het geval is en het blijkt niet zo te zijn'. Ongelooflijk.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2009, 03:11
Verwijderd
Bananasplit is zo mogelijk nog oubolliger geworden. En Frans Bauer maakt het er niet beter op. De kijkcijfers van 3 miljoen bij afl. 1 zullen bij afl. 2 wel zijn afgezakt naar < 1 miljoen (mag ik hopen)...
Met citaat reageren
Oud 14-02-2009, 10:53
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Om te huilen, ja. Dat Frans Bauer zijn eigen ooms en tantes aan het lachen kan maken op fuiven, wil nog niet zeggen dat hij ook maar een beetje grappig is.

Oh, en Marc-Marie was gisteren ineens KAAL maar ik heb het begin gemist van de uitzending - weet iemand wat hier aan de hand was?!
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2009, 11:10
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Citaat:
Oh, en Marc-Marie was gisteren ineens KAAL maar ik heb het begin gemist van de uitzending - weet iemand wat hier aan de hand was?!
Hij droeg altijd een pruik .
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Oud 14-02-2009, 11:57
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Ja, dat was nogal een ontdekking.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2009, 12:39
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
En waarom deed hij die nu ineens af? Had hij daar een reden voor? Waarom zat hij überhaupt weer bij DWDD, terwijl hij ermee zou stoppen? Rare zaken, allemaal.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-02-2009, 20:14
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Hij is gestopt als vaste tafelheer, maar hij had toevallig tijd.

En van die pruik had hij gewoon genoeg na tien jaar.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2009, 00:06
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Hij werd die cavia een beetje zat.
edit: en hij had een toneelstuk te promoten he
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Oud 16-02-2009, 09:02
ac3000
Avatar van ac3000
ac3000 is offline
Citaat:
Goed topic. Ik heb naar aanleiding van de reacties op internet Sophie op 3 gekeken. Best heftig ja, zeker dat meisje van 18 tijdens het eten.
Gisteravond ging het over transgenders, wat ik ook zeer interessant vond. Vooral die kinderen van 12 die al zo duidelijk (eigenlijk al vanaf hun peuter-zijnde) weten dat ze geen jongen of meisje zijn.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2009, 17:53
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Gisteravond ging het over transgenders, wat ik ook zeer interessant vond. Vooral die kinderen van 12 die al zo duidelijk (eigenlijk al vanaf hun peuter-zijnde) weten dat ze geen jongen of meisje zijn.
Oh, boeiend
Ook maar weer ff kijken via uitzendinggemist dan haha
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Met citaat reageren
Oud 16-02-2009, 20:24
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Net Tros Radar gezien. Iets over Best academy ofzo. Meisjes met de droom om stewardess te worden, worden er opgelicht en duizenden euro's afhandig gemaakt. Komt er een of andere trut in de studio zitten die met een Jerney Kaagman gezicht glashard zit te liegen. Wat een rotwijf.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2009, 21:45
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Hm, gemist. Moet ik nog even bekijken als het op internet staat
Is trouwens een item dat ook prima in Opgelicht?! gekund had aan de aankondiging te zien, vind dat ze daar wat beter op vergelijkbare zaken ingaan.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2009, 13:39
Verwijderd
Heeft er iemand bananasplit gezien?
Omg, wat een simpel vermaak
Frans Bauer is zo irritant met zijn gelach, helemaal omdat hij zichzelf zo grappig vindt.

Met citaat reageren
Oud 23-02-2009, 17:28
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Citaat:
Om te huilen, ja. Dat Frans Bauer zijn eigen ooms en tantes aan het lachen kan maken op fuiven, wil nog niet zeggen dat hij ook maar een beetje grappig is.

Oh, en Marc-Marie was gisteren ineens KAAL maar ik heb het begin gemist van de uitzending - weet iemand wat hier aan de hand was?!
Met citaat reageren
Oud 24-02-2009, 10:48
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
jij loopt achter zeg
zijn 'normale' haar bleek al die tijd een soort pruik/toupet te zijn geweest
hij noemde dat ding altijd zijn 'cavia'
kwam die laatst al vertellen in DWDD
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Met citaat reageren
Oud 24-02-2009, 16:43
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Afgelopen zaterdag was op tv de docu Louis and the Nazis, met Louis Theroux. Hij ging in Amerika op zoek bij 'de ergste nazi van america' Tom Metzger.

En hij ging mee met April (de moeder) en Lynx en Lamb (2 meisjes van 11). De moeder is een hele erge nazi (volgens mij erger dan Metzger) en de meisjes zijn 'artiesten'. Ze zingen nazi liedjes. (Prussian Blue)
Echt zo erg dom zijn die mensen. Ik snapte echt dat Theroux zichzelf niet kon bedwingen en tegen hen inging. Maar ja, dat helpt echt niet.

Indrukwekkend al met al.
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Oud 24-02-2009, 22:38
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Hmmm, dom zou ik ze zeker niet noemen. Gewoon een kwestie van 'verkeerde' normen en waarden meekrijgen van je ouders. Zo wordt het generatie op generatie doorgegeven, wat je alweer ziet gebeuren bij de nog jonge Lynx en Lamb. Eigenlijk twee op het eerste gezicht doodnormale en zelfs vrij sympathiek overkomende jonge tienermeisjes, en zeker niet dom; pas als ze uitspraken doen over andere rassen besef je dat er iets ernstig 'mis' met hen is. En net als dat zij nu al dusdanig door hun moeder gehersenspoeld zijn, zo zullen hun eigen kinderen dat ook weer zijn. En net als hen zal hun moeder ook op haar beurt door haar ouders gehersenspoeld zijn. Het zegt mijns inziens niets over intelligentie, hooguit geeft het aan hoeveel macht opvoeders/ouders over de manier van denken van hun kroost hebben. En natuurlijk blijft het generatie op generatie doorgaan, die mensen zijn er gewoon echt stellig van overtuigd dat hun ideeën De Waarheid zijn. In die zin is het niet anders dan de manier waarop religie van ouders op kinderen over wordt gedragen.

Verder inderdaad wel vrij heftig, maar ik snap zelf niet echt dat Theroux zo tekeer ging. Ik bedoel - je gaat bij de meest beruchte nazi's van de V.S. langs, verwacht je nou echt dat jij ze in een weekje kunt overtuigen de basis van hun 'geloof' overboord te gooien? Ik vond het eerder naïef en onprofessioneel, en ik denk dat er boeiendere discussies waren geweest als hij zijn emoties niet zo de vrije loop had gelaten.

Tom Metzger en diens 'mannetje' kon ik niet serieus nemen, de ene ontweek gewoon iedere vraag met een loze opmerking als 'je hebt nog veel te leren', de andere had nota bene een Mexicaanse vriendin.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 24-02-2009, 23:09
Verwijderd
Citaat:
Hmmm, dom zou ik ze zeker niet noemen. Gewoon een kwestie van 'verkeerde' normen en waarden meekrijgen van je ouders.
(...)
En natuurlijk blijft het generatie op generatie doorgaan, die mensen zijn er gewoon echt stellig van overtuigd dat hun ideeën De Waarheid zijn.
Inderdaad, en dat maakt het nu zo beangstigend; alhoewel haar visie hartstikke fout is, kwam deze vrouw wel standvastig en intelligent over en ging ze de discussie aan. In tegenstelling tot ontspoorde pubers die slechts 'meedoen omdat het stoer is', staat deze vrouw zo fel achter haar idealen dat het zeker weten in de generatie blijft.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2009, 07:03
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Verder inderdaad wel vrij heftig, maar ik snap zelf niet echt dat Theroux zo tekeer ging. Ik bedoel - je gaat bij de meest beruchte nazi's van de V.S. langs, verwacht je nou echt dat jij ze in een weekje kunt overtuigen de basis van hun 'geloof' overboord te gooien? Ik vond het eerder naïef en onprofessioneel, en ik denk dat er boeiendere discussies waren geweest als hij zijn emoties niet zo de vrije loop had gelaten.
Natuurlijk verwacht hij niemand te overtuigen, maar hij wil gewoon spannende televisie maken. Dat was het ook vaak wel.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2009, 10:40
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik had juist het idee dat hij toch wel begaan was met die meisjes, dat hij dacht: "omg omg ze zijn best aardig en nu worden ze verpest ik moet ze redden!" Natuurlijk ook wel wetend dat hij dat echt niet kan bewerkstelligen, maar hij wilde het toch even proberen, gewoon voor zijn eigen gemoedsrust waarschijnlijk. Ik vond dat niet echt naïef en onprofessioneel, meer gewoon menselijk. Hoewel ik op een gegeven moment wel zoiets had van: maar vraag nou waarom ze dat denken. Hij vroeg dat uiteindelijk wel, maar ze antwoordde daar alleen maar heel cliché en kortzichtig op, hmpf. En die meisjes vonden het eigenlijk best jammer dat ze niet naar school mochten, dus misschien is er nog wel hoop en keren ze zich nog wel van hun moeder af.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 25-02-2009, 11:34
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Citaat:
Natuurlijk verwacht hij niemand te overtuigen, maar hij wil gewoon spannende televisie maken. Dat was het ook vaak wel.
Ik had anders regelmatig het gevoel dat zijn emoties de overhand kregen, waardoor hij irrationeel werd en wel degelijk op de overtuigingstoer ging. In andere afleveringen van zijn programma had ik dat gevoel van emotionele betrokkenheid bij hem niet of vele malen minder, en dat was wat mij betreft spannendere televisie.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2009, 12:04
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Nu ja, hij heeft een vrij persoonlijke stijl. Ik denk dat dit een onderwerp is dat hem gewoon meer doet dan veel andere zaken.

En als je op de overtuigingstoer gaat is dat vaak omdat je gewoon benieuwd bent hoe je tegenstander zal reageren op in jouw ogen onweerlegbare argumenten. De overtuiging dat je de ander kan overtuigen ligt zelden ten grondslag aan discussies met mensen die er dit soort denkbeelden op nahouden. Je wil gewoon weten: hoe kán je nou vinden wat jij vindt, als je in achting neemt dat... en dan hoop je op een antwoord dat je meer inzicht geeft in de denkwereld van de ander.

Verder vond ik het ook niet heel interessant, omdat het toch om een kleine minderheid gaat die geen serieuze politieke bedreiging vormt, zoals andere groeperingen waar Theroux mee gesproken heeft dat wel doen. Misschien was het beter geweest als hij nóg persoonlijker was geworden en echt gekeken had naar wat er precies ten grondslag ligt aan hun ideeën. Maar goed, je hebt aan rednecknazi's ook een slechte als je daarover een gesprek wil voeren, want veel verder dan 'I just hate niggers, man' kom je niet.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2009, 12:41
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Citaat:
En hij ging mee met April (de moeder) en Lynx en Lamb (2 meisjes van 11). De moeder is een hele erge nazi (volgens mij erger dan Metzger) en de meisjes zijn 'artiesten'. Ze zingen nazi liedjes. (Prussian Blue)
Er is nog een documentaire over die meisjes. Volgens mij heet die 'the nazi twins'. Hierin worden ze gevolgd door een andere documentaire maker (staat ook op wiki) en kun je zien dat de meisjes, naar mate ze ouder worden, veel minder radicaal worden dan hun moeder. Wel leuk om als vervolg op de docu van Louis te kijken.
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 25-02-2009, 19:24
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Citaat:
Er is nog een documentaire over die meisjes. Volgens mij heet die 'the nazi twins'. Hierin worden ze gevolgd door een andere documentaire maker (staat ook op wiki) en kun je zien dat de meisjes, naar mate ze ouder worden, veel minder radicaal worden dan hun moeder. Wel leuk om als vervolg op de docu van Louis te kijken.
Ja ik heb hem gedownload, ik ga zo ff kijken
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Oud 27-02-2009, 22:11
Giles
Avatar van Giles
Giles is offline
Ieeeeh aaah oei Gossip Girl. Misschien moet ik eens gaan minderen met online kijken en op tv kijken maar tsjeempie <3
__________________
'I wanna torture you. I used to love it, and it's been a long time. I mean, the last time I tortured somebody, they didn't even have chainsaws.'
Met citaat reageren
Oud 07-03-2009, 17:20
Verwijderd
Over DWDD & nieuwe kapsels, ik schrok laatst ook van Giel Beelens nieuwe kapsel. Zonder petje, geknipt en getangd. ;x Staat wel goed, vind ik.
En Filemon gisteren had weer haar.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2009, 12:14
Myuki
Avatar van Myuki
Myuki is offline
Zag ik nou de mannen van draadstaal op rtl5?
__________________
To eu zèn
Met citaat reageren
Oud 08-03-2009, 13:37
Verwijderd
Ja, Nieuw Dier wordt daar herhaald.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2009, 19:43
Myuki
Avatar van Myuki
Myuki is offline
Citaat:
Ja, Nieuw Dier wordt daar herhaald.
Wat is dat voor iets? Bestond dat al voordat Draadstaal bestond?
__________________
To eu zèn
Met citaat reageren
Oud 09-03-2009, 13:48
Verwijderd
Ja, een jaar ervoor, 2006, op Talpa (één seizoen, dacht ik). Ook een sketchprogramma, maar heel veel minder leuk.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2009, 03:06
Verwijderd
Take Me Out...

Ik verwachtte een domme spelshow, maar het is wel grappig om te zien hoe al die macho sukkels keihard worden afgekeurd door een panel van 30 vrouwen (meestal na een debiele show-act), om vervolgens met een van de lelijke overblijvers op date te moeten
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:44.