Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-03-2009, 09:18
Verwijderd
Citaat:
Take Me Out...

Ik verwachtte een domme spelshow, maar het is wel grappig om te zien hoe al die macho sukkels keihard worden afgekeurd door een panel van 30 vrouwen (meestal na een debiele show-act), om vervolgens met een van de lelijke overblijvers op date te moeten
Ja! Ik zag het gister ook voor het eerst, geweldig dat keiharde afwijzen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-03-2009, 12:38
Verwijderd
Een opmerking van een kandidaat terwijl ie met gewichtjes traint: "ik vind het belangrijk om er goed uit te zien. Ik vind het ook een stukje respect naar andere mensen toe om er goed uit te zien."

Jammer dat toen niemand wegdrukte.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2009, 18:20
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Een opmerking van een kandidaat terwijl ie met gewichtjes traint: "ik vind het belangrijk om er goed uit te zien. Ik vind het ook een stukje respect naar andere mensen toe om er goed uit te zien."

Jammer dat toen niemand wegdrukte.
Omg ja dat zag ik ook Wat een sneuerd :')
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 14-03-2009, 20:01
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Gut, dat nieuwe Zeg Eens Aaa is toch best een zielig verschijnsel.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 15-03-2009, 22:50
fractuur
fractuur is offline
Omg, kijk ik weer eens X-factor (zondagavond is nou eenmaal mijn tv-avond..) is Harry eruit.

Stomme talentenshows..
__________________
.. zegt de liberaal.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2009, 01:34
Verwijderd
Citaat:
Omg, kijk ik weer eens X-factor (zondagavond is nou eenmaal mijn tv-avond..) is Harry eruit.

Stomme talentenshows..
Hehe, ja ach. Wel begrijpelijk. Die vent moet geen popster worden. Nu behoudt hij tenminste nog zijn waardigheid. Maar dat nietszeggende sukkels dan wel doorgaan is wel weer triest.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2009, 10:37
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Volgt er hier iemand Mercator? Ik heb de eerste en derde aflevering gezien en ik vind het wel heel tof, maar ik zit wel nog steeds een beetje met het 'o, wie zou de mol zijn'-idee, het is me nog niet echt duidelijk hoe het nu precies werkt, maar het is leuk
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 16-03-2009, 11:22
Verwijderd
Huh?
Met citaat reageren
Oud 16-03-2009, 14:24
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Volgt er hier iemand Mercator? Ik heb de eerste en derde aflevering gezien en ik vind het wel heel tof, maar ik zit wel nog steeds een beetje met het 'o, wie zou de mol zijn'-idee, het is me nog niet echt duidelijk hoe het nu precies werkt, maar het is leuk
Ik zag toevallig een stukje erover op de vrt-site. Leek mee best leuk, maar heb het nog nooit gezien.
Vooral tof dat het in Skandinavië is (toch?)
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 17-03-2009, 08:19
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Huh?
Zondagavond op België 1

En ik geloof dat het inderdaad richting Scandinavië gaat, ze zitten op een zeilboot en varen dus rond en de bedoeling is de eindbestemming te raden. Afgelopen aflevering zaten ze in Kopenhagen.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 17-03-2009, 12:21
Verwijderd
Hm, mss heb ik er een keer iets van gezien.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2009, 21:14
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Haha, Jan Mulder in DWDD tegen de Lama's/BudgetTV-makers: oh, verrek, dit is iets anders dan de Jakhalzen.

Verder heb ik BudgetTV uitgekeken. Mijn god, wat een amateuristische troep. Nog tien keer zo slecht als de Lama's. Echt niet te geloven.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2009, 21:32
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Citaat:
Haha, Jan Mulder in DWDD tegen de Lama's/BudgetTV-makers: oh, verrek, dit is iets anders dan de Jakhalzen.

Verder heb ik BudgetTV uitgekeken. Mijn god, wat een amateuristische troep. Nog tien keer zo slecht als de Lama's. Echt niet te geloven.
Dat dacht ik al, daarom niet gekeken.
Ben nu wel de tv kantine aan het kijken, meer omdat pittige tijden zo lachwekkend was. Maar dit is wel anders
Van Rossum is goed nagedaan
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Oud 20-03-2009, 21:38
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Budget TV was voor mij toch meer van hetzelfde met typetjes, beetje jammer helaas.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2009, 22:31
Verwijderd
Hm, de Tv-Kantine viel tegen. Had meer verhaallijnen en een betere samenhang verwacht; een reallife Café de Wereld ofzo. Bepaalde grappen zijn onorigineel of geforceerd gebracht/slecht getimed. En dat iedereen bij de volle naam wordt genoemd steeds, al dan niet door zichzelf, maakt de persiflages minder leuk. Het tweede deel was iig beter. Benieuwd naar volgende week.
En die Maarten idd. <3 Lucille, Ivo, Jan de Hoop, Prem ook leuk. <3

Budget-tv zag ik een halve minuut, niks aan.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2009, 11:59
Verwijderd
Ik vond budget tv vreselijk flauw.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2009, 13:25
Verwijderd
Vanochtend/vannacht bij Nachtegiel. Ene Andy werd zwaar gedist. Halverwege zijn liveoptreden doet Giel de muziek uit en zegt iets als "ik kan er niet meer tegen, je zingt vreselijk vals". Haha, wat erg.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2009, 15:08
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik heb gisteren ook een stukje van de TV-kantine gekeken, ik vond het wel aardig. Ik blijf het echt ontzettend knap vinden hoe goed zij mensen na kunnen doen.

Budget tv hebben wij ook heel even gezien, maar we dachten eerst dat het reclame was en toen was het alweer bijna afgelopen, dus ik weet niet goed
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 22-03-2009, 19:04
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
En Filemon gisteren had weer haar.
Ik zag het vanmiddag bij Life&Cooking. Wel heel anders. Beter wel
__________________
Hoi! - Soija.nl
Met citaat reageren
Oud 22-03-2009, 21:35
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ik zag in DWDD stukjes van de TV kantine. Zag er best aardig uit, vooral Carlo deed leuke dingen. Irene vond ik altijd wat minder goed in de persiflages, maar sommige dingen werken wel voor haar. Misschien dat ik de volgende aflevering maar eens ga kijken.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 24-03-2009, 18:29
Verwijderd
niemand hier fans gezien??
Met citaat reageren
Oud 25-03-2009, 07:59
ac3000
Avatar van ac3000
ac3000 is offline
Citaat:
niemand hier Fans! gezien??
Jawel. Ik las er ergens over en heb het toen teruggekeken
Wel vermakelijk
Met citaat reageren
Oud 25-03-2009, 18:34
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Wat is dat dan? Nooit van gehoord
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Met citaat reageren
Oud 25-03-2009, 18:50
ac3000
Avatar van ac3000
ac3000 is offline
Programma op SBS waarin fans van Hollandse artiesten worden gevolgd in hun 'extreemheid'.

Afgelopen afl. was er een meisje van 21 die een hele grote fan was van K3
Met citaat reageren
Oud 25-03-2009, 19:32
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
ik zag van de week een stukje shownieuws oid, over dat k3 uit elkaar is. Ze hadden dat meisje gebeld voor commentaar, maar ze was te kapot mn te reageren
Met citaat reageren
Oud 25-03-2009, 21:04
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
O my, het was echt heel genant dat programma
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 26-03-2009, 12:02
Verwijderd
idd, genant is het juiste woord.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2009, 14:03
Verwijderd
Citaat:
ik zag van de week een stukje shownieuws oid, over dat k3 uit elkaar is. Ze hadden dat meisje gebeld voor commentaar, maar ze was te kapot mn te reageren
Met citaat reageren
Oud 29-03-2009, 12:25
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Citaat:
Take Me Out...

Ik verwachtte een domme spelshow, maar het is wel grappig om te zien hoe al die macho sukkels keihard worden afgekeurd door een panel van 30 vrouwen (meestal na een debiele show-act), om vervolgens met een van de lelijke overblijvers op date te moeten
Ik spotte laatst de jongen met de enorme afro hairdo op Utrecht CS.
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 07-04-2009, 19:54
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
Kan iemand mij even bijpraten over Samantha Who?
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Met citaat reageren
Oud 07-04-2009, 21:53
fractuur
fractuur is offline
Ik lig toch elke keer weer dubbel bij Tila Tequila, kan er niets aan doen.

En omg, Fans over Thomas Berge.. en TV Oranje weer on air. (jullie snappen het: ik ben de laatste tijd een tvkijker die slechts gaat voor het immer diepzinnige)
__________________
.. zegt de liberaal.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2009, 22:39
Dexter_M
Avatar van Dexter_M
Dexter_M is offline
Fans is echt super zo kansloos die vrouw heb me doodgelachen en die week daarvoor dat20 jarige meisje wat super fan is van k3
Met citaat reageren
Oud 07-04-2009, 23:07
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
idd, genant is het juiste woord.

Eindelijk ook gezien. Damn. Eerst lachwekkend, maar het werd steeds sneuer. Moet je indenken hoe het is voor die mensen die aanbeden worden..
__________________
.. zegt de liberaal.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2009, 10:20
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Toch vond ik het ergens nog wel meevallen. Ik bedoel, het was wel nogal genant hoe ze dan allemaal bij die auto's gaan wachten en zo, maar het schokkendst vond ik die ene vrouw die heel erg tegen haar ging schreeuwen dat ze raar was en mensen in de weg stond en blabla, want dat deed ze helemaal niet, ze zei juist dat ze die kindertjes altijd voor zou laten gaan, ik vond haar daar best nuchter in (de programmamakers probeerden er nog wel wat schokkends van te maken en dat lukte op zich nog wel bij die show zelf, dat ze pontificaal de weg gingen versperren, maar hierbij dus niet) en die vrouw allemaal schreeuwen, maar die is toch net zo erg. Net alsof driejarige kindertjes zo graag een handtekening willen, dat gaat toch ook allemaal van die ouders uit.

Maar die broer, die ging er zo in mee, dat vond ik wel sneu
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 08-04-2009, 11:10
Verwijderd
Ruby Wax goes Dutch met Katja Schuurman. Was eigenlijk best grappig! Op een gegeven moment gaan ze naar een echt pannenkoekenhuisje in een dorpje en dan gaat Ruby Wax één of ander poffertjesbakkerwijf beledigen. 'Oh my god, she is such a bad actress, next time, hire a real one'. Ook tijdens het interview over het feit dat Katja altijd op een scooter rijdt omdat ze in het verleden meerdere malen alcohol en verkeer combineerde zegt Katja: ‘Well… you know there is this organisation…’Ruby: ‘I know right, the po-li-ce?’ Katja: NO CBR!
Met citaat reageren
Oud 08-04-2009, 11:10
Verwijderd
En Fans met die k3snol was echt priceless !
Met citaat reageren
Oud 09-04-2009, 10:19
Verwijderd
OMG in het voorfilmpje van Fans zag ik mijn ex-collega: hij is fan van Koos Alberts.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2009, 15:41
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
dat fans is echt geweldig dat meisje is zo fucking erg

die vrouw met der Thomas Berge is dan nog normaal in vergelijking
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Met citaat reageren
Oud 10-04-2009, 19:27
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Ik vond die vrouw erger eigenlijk. Vooral dat ze zo boos deed toen ze Thomas Berge niet te spreken kon krijgen ofzo.
__________________
Hoi! - Soija.nl
Met citaat reageren
Oud 11-04-2009, 20:47
Verwijderd
Ik snap echt niks van dat VPRO-programma De NON. Is het een auditieprogramma? Een afkraakprogramma? Er komen allemaal rare mensen voorbij en rare bellers die roepen 'kuthoer!' De commentaar-stem maakt wel droge opmerkingen.

Maar wat een paupertelevisie. Dit is toch niet iets voor de publieke omroep?
Met citaat reageren
Oud 13-04-2009, 09:21
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
http://www.youtube.com/watch?v=9lp0I...eature=related

Damn...
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2009, 23:00
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Ik heb net lekker slim op rtl gemist gekeken en OMG. Die meisjes kunnen toch echt niet zo weinig weten! En ik vond die studentikoze kerels maar jammer, ik hoop dat het de volgende keer zonder studenten is. Wel een leuk programma eigenlijk, maar wel echt te fout...
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 13-04-2009, 23:48
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Ik keek het ook net. Heb me echt zitten verbazen om hun antwoorden.
__________________
Hoi! - Soija.nl
Met citaat reageren
Oud 14-04-2009, 10:42
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Wat een programma, dat Lekker Slim. Nog nooit zoiets ongegeneerd seksistisch op de Nederlandse televisie gezien.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2009, 11:11
Verwijderd
Citaat:
Ik heb net lekker slim op rtl gemist gekeken en OMG. Die meisjes kunnen toch echt niet zo weinig weten! En ik vond die studentikoze kerels maar jammer, ik hoop dat het de volgende keer zonder studenten is. Wel een leuk programma eigenlijk, maar wel echt te fout...

Precies mijn reactie!
Met citaat reageren
Oud 18-04-2009, 11:52
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Net X-factor terug gekeken. Toch jammer dat al 2 weken op rij wordt gekozen om de beste van de 2 naar huis te sturen, met als argument dat de ander nog moet groeien.
Ehhh ja, als je nou gewoon de besten eruit wil dan moet je het programma anders noemen. Ik dacht dat ze nu juist op zoeken waren naar die besten.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2009, 09:58
ac3000
Avatar van ac3000
ac3000 is offline
Ik had vorige week zaterdag voor het eerst dit seizoen X-Factor gezien en ik vond die twee meiden echt slecht (Whatever) en die jongens die weg moesten, waren juist het best..
Met citaat reageren
Oud 28-04-2009, 08:32
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Ik heb net lekker slim op rtl gemist gekeken en OMG. Die meisjes kunnen toch echt niet zo weinig weten! En ik vond die studentikoze kerels maar jammer, ik hoop dat het de volgende keer zonder studenten is. Wel een leuk programma eigenlijk, maar wel echt te fout...
Ik heb het (nog) niet gezien, maar het kan toch eigenlijk niet dat ze alles fout hebben, dat is toch bijzonder onrealistisch, want ook als je alles zou gokken, dan gok je toch nog wel eens goed? Ik denk toch wel dat het nep is. In de Volkskrant stond ook nog geschreven dat ze zich afvroegen hoe ze die meisjes naar de studio hadden gelokt: 'Hoi, wil je meedoen met ons programma? Het gaat over domme meisjes'


Katrien is eruit bij Mercator *rouwt*
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 28-04-2009, 10:39
Verwijderd
Ik heb Lekker Slim nu één keer gezien. Geen idee of het echt is, maar ik ken wel echt meisjes die dat soort antwoorden zouden geven (ook jongens trouwens ), dus ze bestaan zeker wél. Verder vind ik 't programma een beetje jammer, vooral omdat die studenten er bij leken te staan alsof zij 't wél altijd wisten (terwijl dat volgens mij echt niet altijd het geval was, maar dan wel die meisjes ongegeneerd uitlachen... bij DWDD lieten ze ook een fragmentje zien van twee meisjes die niet 3 ministers bij naam konden noemen, maar vervolgens gingen de twee jongens ook finaal de mist in, dat vond ik dan wél weer leuk ).

Oh en @Vogelvrij; in de aflevering die ik zag gaven de meisjes ook wel goede antwoorden, trouwens, ook soms omdat ze 't goede antwoord gewoon wisten en dus niet toevallig goed gokten.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2009, 11:00
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
O, oké, het leek me al zo bizar anders

Ik volg sinds kort trouwens ook Verborgen Gebreken, dat is ook best aardig.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:50.