Oud 24-01-2011, 15:34
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik zag er vorige week toevallig een klein stukje van, omdat het voor De Allerslimste komt (oooh, wie kijkt dat? Het is alweer de finaleweek ) en eerst snapte ik er totaal niets van, maar toen bleek het inderdaad echt geniaal te zijn

Maar De allerslimste ter wereld is leuker, ik ben echt fan van dat programma. Philippe Geubels
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-01-2011, 15:54
Röps
Avatar van Röps
Röps is offline
Als je er middenin komt is het mssn wa lastiger te begrijpen eerst idd; twee weken terug gaven ze al de voorzet met die belspelletjes. Toen lieten ze al zien hoe absurd het raadsel met het aantal meters was - echt ik dacht dat het nep was, maar de belspelletjes op de Vlaamse TV gingen echt zo En nu gingen ze undercover bij die belspelletjes, met als resultaat dat van de week de belspelletjes verbannen zijn (las ik)
Met citaat reageren
Oud 24-01-2011, 15:58
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ja, ik had naderhand nog wat meer informatie opgezocht, omdat mensen op facebook op de pagina van De allerslimste het erover hadden en ik toch wel nieuwsgierig was geraakt. Maar voor mij was het dus nogal een verrassing dat die presentater er ineens ook bij bleek te horen, dat had ik eerst niet door En het had wel onmiddellijk resultaat, tof hoor. Vlaamse televisie is sowieso vaak erg goed
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 25-01-2011, 07:48
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Philippe Geubels
Dat is die kale, toch? Ik versta de helft niet van wat hij zegt, maar het klinkt altijd toch grappig
__________________
Hoi! - Soija.nl
Met citaat reageren
Oud 25-01-2011, 08:24
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Over Basta nog, echt ongelofelijk dat mensen zo'n makkelijke wachtwoorden kiezen voor hun computer, alsof het ze totaal niets kan schelen wie vanuit hen e-mails verstuurt...

En ja, dat is Philippe, met wat training is hij goed te verstaan! En natuurlijk is het vaak ontzettend flauw, hm... Maar het is sowieso een leuke quiz, leuke vragen en zo. In Nederland bestaat een hele quiz vaak uit maar tien vragen of zo, dat is hier gelukkig anders.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 25-01-2011, 09:19
Röps
Avatar van Röps
Röps is offline
Lollol de party op 0,99m²
Met citaat reageren
Oud 25-01-2011, 09:53
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ja
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 08-02-2011, 21:16
Verwijderd
Is er hier iemand die Being Human volgt op BBC 3 of het downloadt?
Met citaat reageren
Oud 25-02-2011, 16:56
Kaida
Avatar van Kaida
Kaida is offline
Citaat:
Is er hier iemand die Being Human volgt op BBC 3 of het downloadt?
Ik ben blijven hangen bij seizoen 2 ep 2 maar wil het wel weer oppakken. Het is echt leuk =3
Alleen ik volg zo veel andere series die even voorgaan xD
__________________
"I like pigs. Dogs look up to us. Cats look down on us. Pigs treat us like equals." - Winston Churchill
Met citaat reageren
Oud 27-02-2011, 21:53
Verwijderd
Boardwalk Empire, nog zo'n goeie
Met citaat reageren
Oud 30-03-2011, 15:46
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Jaaa zeg, waren ze net weer begonnen met One Tree Hill, is het na 2/3 weken alweer geschrapt voor de fucking Kardashians

Iemand een idee of het op een ander moment wordt uitgezonden?
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 31-03-2011, 20:15
Verwijderd
Typisch.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2011, 21:38
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik?

Ik was weer eens te voorbarig, OTH is er alleen op woensdag niet op. Huhu.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 31-03-2011, 21:54
Verwijderd
Nee. Hoezo jij?
Ik bedoelde net 5 (ervan uitgaande dat het daarop komt). Maar twas dus vals alarm.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2011, 22:23
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
ooh one tree hill waar zijn ze met uitzenden?
Met citaat reageren
Oud 01-04-2011, 08:07
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Nee. Hoezo jij?
Ik bedoelde net 5 (ervan uitgaande dat het daarop komt). Maar twas dus vals alarm.
Omdat ik me even als een echt v-lid gedroeg
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 01-04-2011, 19:33
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
de rekenkamer!
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Oud 02-04-2011, 09:30
Verwijderd
Wilde het wel zien gister, maar was te lui om naar boven te gaan.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2011, 19:13
Verwijderd
Even een herinnering voor mezelf. Vanaf volgende week De groeten terug.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2011, 20:00
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Ik mis Numbers een beetje op de zondagavond.
__________________
Hoi! - Soija.nl
Met citaat reageren
Oud 04-04-2011, 13:25
Verwijderd
The ultimate dancebattle vergeten gister!
Met citaat reageren
Oud 04-04-2011, 13:51
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Citaat:
The ultimate dancebattle vergeten gister!
Net gekeken. Was afgelopen voordat ik het wist. Was wel leuk, maar ze hebben alle leuke stukjes voor volgende week bewaard.
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2011, 12:07
Verwijderd
Ik vind het ook wel een aanrader. De eerste aflevering vond ik tegenvallen, je zag nauwelijks dans doordat ze veel te veel mensen op 1 podium tegelijkertijd lieten dansen. Nu waren het meer individuele stukjes.

Denk trouwens dat je toch echt wel een voordeel hebt als je in de liveshows van SYTYCD hebt gezeten en dat de choreografen je al kennen.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2011, 15:40
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Ja, daarom vind ik het jammer dat ze die hebben uitgenodigd. Er zitten genoeg briljante dansers tussen die niet met SYTYCD hebben meegedaan.
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2011, 17:50
Verwijderd
Ja, ik vind dat ook jammer. Hou het gewoon gescheiden en vers.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2011, 18:17
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Daar ben ik het niet mee eens. Er hebben behoorlijk wat SYTYCD-dansers scherpe kritiek gekregen, gingen niet of heel laat pas door in de eerste ronde en er zijn nu ook al een paar afgevallen bij de selecties van de choreografen toch?
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 05-04-2011, 18:18
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Oh en wat betreft One Tree Hill: nu zijn ze ineens weer hélemaal vooraan begonnen. Alsof seizoen 1 nog niet vaak genoeg is uitgezonden.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 05-04-2011, 21:38
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
In de eerste ronde waren er echt heel weinig die niet doorgingen. Ik weet niet meer precies hoeveel in de choreografen-ronde, maar idd wel meer. Maar toch vind ik het zonde, aan de ene kant. Maar aan de andere kant zorgt het er wel voor dat mensen iets herkennen in het programma.
Wat ik ook/wel jammer vond was dat Els er niet was.
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2011, 09:59
Verwijderd
Els is er wel hoor, heb haar al een paar keer langs zien komen. Ik verwacht dat haar auditie aanstaande zondag komt.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2011, 11:38
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
ik vind het wel een beetje gek dat er over verschillende SYTYCD deelnemers gezegd wordt dat ze sinds hun deelname aan SYTYCD zoooo veel werk hebben, hoezo hebben ze dan tijd om hieraan mee te doen?
Met citaat reageren
Oud 06-04-2011, 18:33
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Citaat:
Els is er wel hoor, heb haar al een paar keer langs zien komen. Ik verwacht dat haar auditie aanstaande zondag komt.

Dat heb ik dan gemist.
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2011, 12:02
Röps
Avatar van Röps
Röps is offline
Kijkt iemand The Pain Game?

Het is wel redelijk vermaak voor op de achtergrond vind ik. Grappig om te zien hoe ver mensen voor een beetje geld en aandacht gaan. Wenkbrauw weg laten harsen vond ik het meest idioot.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2011, 15:44
Verwijderd
Stom programma. En alles behalve vernieuwend.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2011, 11:50
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik heb de pain game 5 minuten gekeken en dat was meer dan genoeg. Ik vind er weinig aan en ook weinig vernieuwend. 15 jaar geleden bestond er al Over de rooie, waarin mensen ook maffe opdrachten moesten uitvoeren voor geld.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2011, 11:50
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Oh waarvoor ik kwam in dit topic. Ik vond het Sinterklaasjournaal gister erg goed gedaan. Knap hoe ze een aflevering konden maken die geschikt was voor jonge kijkers, terwijl ze tegelijkertijd onthulden dat Bram zijn rol neer legt
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2011, 12:23
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Alleen jammer dat het nieuws al was uitgelekt en vervolgens al door alle andere nieuwsmedia uren eerder de wereld in was geholpen.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 22-05-2011, 13:32
Verwijderd
Citaat:
Oh waarvoor ik kwam in dit topic. Ik vond het Sinterklaasjournaal gister erg goed gedaan. Knap hoe ze een aflevering konden maken die geschikt was voor jonge kijkers, terwijl ze tegelijkertijd onthulden dat Bram zijn rol neer legt
Ik vond het een heel mooi eerbetoon in stijl Erg leuk om te zien
Met citaat reageren
Oud 22-05-2011, 13:38
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Alleen jammer dat het nieuws al was uitgelekt en vervolgens al door alle andere nieuwsmedia uren eerder de wereld in was geholpen.
Ja zonde. Maar ook daar deden ze het netjes. Bij het RTL nieuws zeiden ze dat Bram vd Vlugt 'die jarenlang bij het Sinterklaasfeest betrokken was' ging stoppen. Tja, om 18.00 uur kun je moeilijk zeggen dat Sinterklaas door een ander wordt gespeeld.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2011, 22:04
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
In de spits hadden ze het slechtste artikel wat je kon bedenken
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2011, 11:07
Röps
Avatar van Röps
Röps is offline
Citaat:
Ik heb de pain game 5 minuten gekeken en dat was meer dan genoeg. Ik vind er weinig aan en ook weinig vernieuwend. 15 jaar geleden bestond er al Over de rooie, waarin mensen ook maffe opdrachten moesten uitvoeren voor geld.
Jeugdsentiment <3 Dat was echt heel tof Pain game vind ik nog steeds leuk vermaak voor op de achtergrond; af en toe eens opkijken wat voor vreemds ze nou weer moeten doen, en that's it. Programma wordt gevuld met heel veel prut en 2 of 3 pain games
Met citaat reageren
Oud 24-05-2011, 12:43
Verwijderd
Mooi was die tijd van NTR : Een Nederlands gezin maakt een reis terug in de tijd, dwars door de afgelopen eeuw. Aan de hand van de ervaringen van het gezin worden de grote veranderingen in het Nederland van de twintigste eeuw zichtbaar gemaakt.

Erg interessant, ook mooi gefilmd. Ik denk dat dit wel het goede gezin is voor dit programma.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2011, 18:46
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Leuk programma!
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2011, 16:27
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Dat heb ik ook gezien! Erg leuk ja.
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Met citaat reageren
Oud 25-05-2011, 22:54
Verwijderd
Wat is het programma Echte meisjes in de jungle toch slecht geproduceerd. Dit keer was het een stemronde, die eigenlijk helemaal geen stemronde was door een vrijstelling.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2011, 10:32
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Over de uitslag van Echte Meisjes:
Spoiler
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2011, 10:35
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Gister dat programma 'Gepest'.
Van die dikke vrouw zag je gewoon meteen al aan haar kop dat dat een rotte appel was. Wel sneu voor die dame die gepest was dat het op de anderen gewoon nul indruk heeft gemaakt.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2011, 11:50
Verwijderd
Ja, wat een kutwijf was dat. Al viel het uiteindelijk wel mee in vergelijking met de promotiemontage. Ik snapte wel dat ze geen sorry wilde zeggen. Maar die andere twee aapten dr gewoon na.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2011, 11:50
Verwijderd
Citaat:
Over de uitslag van Echte Meisjes:
Spoiler
Haha, ja, ik ook.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2011, 15:02
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Gister dat programma 'Gepest'.
Van die dikke vrouw zag je gewoon meteen al aan haar kop dat dat een rotte appel was. Wel sneu voor die dame die gepest was dat het op de anderen gewoon nul indruk heeft gemaakt.
Nul indruk vind ik echt nog teveel gezegd hoor.

Spoiler
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Met citaat reageren
Oud 28-05-2011, 00:04
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik snapte niet dat ze geen 'sorry' wilden zeggen. Ze gaven namelijk aan dat ze wisten dat ze zulke kutkinderen zijn geweest. Dan kan je toch ook beredeneren dat je dat vast wel gedaan hebt en dan kan je daar toch sorry voor zeggen? Vanuit de kennis die je nu hebt?

Als je ooit volledig ontoerekeningsvatbaar iemand met een mes steekt, en 10 jaar later vraagt je slachtoffer of je hem zijn excuses wil aanbieden. Dan ga je toch ook niet zeggen 'nou sorry hoor, ik kan me jou niet herinneren en het voorval al helemaal niet, dus ik zeg er geen sorry voor'? Als het redelijk reëel is (er is bijv. een getuige die jou aanwijst, zoals nu met de directeur) dan neem je het toch aan, en zeg je vanuit de kennis die je 10 jaar later hebt 'sorry, ik wou dat ik dat toen niet heb gedaan'?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:56.