Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-02-2011, 19:25
Verwijderd
Oh, voorspelling dus, want F&A zijn nog samen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-02-2011, 19:30
Verwijderd
Ok, geen Ksenia, geen Adriaan... Nu Gijs nog! *spam*
Met citaat reageren
Oud 27-02-2011, 20:22
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Tis echt precies wat ik verwacht had wie nog bij elkaar zijn en wie niet. Vond Annemarie nu trouwens opvallend gezellig overkomen, zo was de tijdens de rest van de serie niet vond ik.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 27-02-2011, 20:35
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Ik word echt heel blij van gelukkige en verliefde mensen. Jammer dat het voorbij is!
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Met citaat reageren
Oud 27-02-2011, 20:45
Verwijderd
Frank en anita zijn een leuk stel!!

Maar van sommige boeren verbaast het me stiekem niets dat ze geen vrouw hebben gevonden.

Ik wachtte eigenlijk nog steeds stiekem op de grote bzv coming out bij maurits
Met citaat reageren
Oud 27-02-2011, 21:27
Röps
Avatar van Röps
Röps is offline
Femke/Gijsbert vind ik erg ongemakkelijk om naar te kijken, ofzo.

De andere twee stellen vind ik leuk, en die mislukte stellen waren wel te verwachten inderdaad.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2011, 06:41
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Wel jammer, dat het niets geworden is tussen Marcel en Ksenia. Moet ie alsnog terug naar Sonja, die wil wel
Adriaan en Annemarie was inderdaad wel te voorspellen, als je zag hoe hun weekendje weg was.
Femke en Gijsbert en Anita en Frank waren erg leuk om samen te zien, maar ik krijg echt de rillingen van Annemieke en Richard...
Met citaat reageren
Oud 28-02-2011, 08:18
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Het was wel precies zoals ik voorspeld had. En ik vond die puzzelman en zijn liefde echt heel leuk samen. Ik vond het sowieso erg leuk om te zien dat sommige van de andere boeren nu een relatie hadden
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 28-02-2011, 08:32
Verwijderd
Citaat:
Femke/Gijsbert vind ik erg ongemakkelijk om naar te kijken, ofzo.

De andere twee stellen vind ik leuk, en die mislukte stellen waren wel te verwachten inderdaad.
ze zat bijna bij hem op schoot toen ze met Yvon zaten te praten maar ik had daar geen problemen mee.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2011, 09:24
Verwijderd
Annemarie moet gewoon Harrie weer bellen, dat was een veel betere match. En Sonja zal vast ook nog wel smachtend op Marcel zitten te wachten...

Al lijkt het me ook leuk als Maurits en Marcel elkaar nu gevonden hebben
Met citaat reageren
Oud 28-02-2011, 09:26
Röps
Avatar van Röps
Röps is offline
Denk dat Harry en Sonja niet heel vrolijk van "2e keuze" worden, maarja ze kunnen altijd proberen natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 28-02-2011, 09:34
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Och, ik weet niet, misschien als ze elkaar weer op een schuurfeest zien en in gesprek met elkaar komen... Wie weet. Zou wel leuk zijn, Annemarie past toch beter bij een wat spontaner, gezelliger iemand.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 28-02-2011, 10:22
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik snap niet waar dan die geruchten vandaan komen dat Ksenia al bij Marcel was ingetrokken
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2011, 10:23
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Nee! En dat ze al zwanger zou zijn en weet ik wat. Wat misleidend allemaal, die geruchten.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 28-02-2011, 11:09
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
'Marcel en Ksenia woonden samen' door Colette Boegman
AMSTERDAM - Ksenia heeft boer Marcel toch nog een kans gegeven. Hoewel de stapelverliefde aardappelteler tijdens de Boer zoekt vrouw- citytrip naar Praag de bons kreeg van de Poolse weduwe, heeft zij toch nog enige tijd met Marcel samengewoond op zijn boerderij in Kessel-Eik. „Ze hebben het samen geprobeerd”, vertelt een kennis van de 44-jarige agrariër.


Marcel en Ksenia Foto: RJRFotografie „Ksenia is na de opnamen van Boer zoekt vrouw even bij Marcel ingetrokken. Ze hebben een paar weken samengewoond om het toch een kans te geven.”

Volgens de kennis was het samenwonen echter van korte duur en heeft de Poolse blondine het kerkdorpje inmiddels weer verlaten. „Na een week of twee heeft zij haar koffers weer gepakt. Hij heeft mij niets gezegd over de reden van haar vertrek. Zulke gesprekken voer ik niet met Marcel. Maar hij liet wel weten dat hij niet meer met Ksenia samenwoont.”

Buurtgenoten hebben wel met hun bekende dorpsgenoot te doen. „Marcel is erg op zichzelf. Wanneer we hem tegenkomen, zit hij op de tractor, dus we spreken hem eigenlijk niet. We hebben hem nog nooit met een vriendinnetje gezien. Nu moet ik wel zeggen dat zijn boerderij ook erg afgeschermd ligt, dus we zien niet alles. We vinden het sneu voor Marcel dat Ksenia hem heeft afgewezen. Je kon zo duidelijk zien dat die man tot over zijn oren verliefd was. Het is meer dan jammer.”
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2011, 12:20
Verwijderd
^ Aww!
Met citaat reageren
Oud 01-03-2011, 21:14
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
Maar ik dacht de bron nog iets betrouwbaarder was, dat iemand het hier zelf had gezien?!

Ik heb altijd gedacht dat Kensia bij zou draaien omdat ik dacht dat ik wist hoe het af zou lopen. De overige boeren had ik het zo allemaal wel verwacht.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2011, 20:51
Verwijderd
Sonja, eerst helemaal verliefd op marcel, stond vanmiddag op internet dat ze samenwoont met een boer...
Achja, ik gun het haar meer dan marcel...
Met citaat reageren
Oud 04-04-2011, 07:55
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Boerin Annemarie is verliefd
Uitgegeven: 4 april 2011 08:08
Laatst gewijzigd: 4 april 2011 08:12

AMSTERDAM – Het lukte haar niet via het televisieprogramma Boer zoekt Vrouw een man te vinden, maar boerin Annemarie is nu toch echt verliefd.

© KRODe kaasboerin ontmoette haar nieuw vlam via via, zo vertelt ze maandag aan het AD.

“Hij komt niet uit de stapel brieven. Ik heb hem van het winter via via ontmoet, toen de opnames van het programma waren afgelopen en duidelijk was dat het met die andere jongens niets werd”, aldus Annemarie.



De boerin uit Wassenaar wil verder niet veel over haar nieuwe vriend vertellen. “We hebben het leuk”, zo laat ze weten.
Hij werkt zeker harder dan Adriaan
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2011, 17:54
Verwijderd
Hihi ik kwam speciaal dat nieuwsbericht posten, maar het staat er al
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:42.