Oud 13-06-2011, 15:41
Verwijderd
The Birds

Niet de film die ik verwacht had te gaan zien. Dacht vantevoren dat hij in zwartwit zou zijn, veel mysterieuzer en wat meer 'arty'.
Vind het lastig om hem te beoordelen, omdat je rekening moet houden met het feit dat het een oudere film is. Vond hem traag op gang komen, lange scenes, lange gesprekken, overbodige elementen met losse eindjes, die uiteindelijk nergens naartoe gaan.
Tja, en dan the birds. De aanvallen zijn erg knullig, ik vind het vreemd dat ze het geluid maken van krijsende katten, en dat het grootste deel van de tijd niemand gilt of roept. De aanvallen verlopen voor het grootste deel in stilte, is gewoon vreemd.
De film wordt gered door een aantal zeer mooie scenes, zoals de kraaien die langzaam het klimrek vullen terwijl op de achtergrond de kinderen zingen, de explosies, en helemaal op het eind (eigenlijk het enige echt spannende gedeelte) met de honderden vogels op en rond het huis. Het open einde vond ik niet erg geslaagd. Ik snap dat welke verklaring dan ook niet afdoende, en sowieso ongeloofwaardig was geweest, maar dit was dan wel weer érg abrupt afgelopen.

Door de mooie scenes af en toe, 6.5/10

Laatst gewijzigd op 13-06-2011 om 15:54.
Advertentie
Oud 13-06-2011, 23:21
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Ratatouille

Aangenaam verrast. Ik heb iets tegen animatiefilms die er te veel als live-action uit (willen) zien, maar dat is eigenlijk een beetje onzin, want het is gewoon een heel goede film. Het verhaal gaat tegen de Disneyconventies in door de nadruk te leggen op verandering in plaats van herstelling van de orde. Het wordt allemaal lekker snel verteld en is vaak verrassend. De actiescènes zijn vreselijk goed, beter dan in praktisch alle hedendaagse actiefilms.

Nadeel blijft het uiterlijk van de personages, dat gaat van onopvallend naar storend lelijk (die kok met dat ingedeukte gezicht). Ook was het liefdessubplot overbodig en slecht uitgewerkt, het enige deel van het verhaal dat ze er uit hadden moeten knippen.

9/10, als de film er wat mooier uit had gezien was het een 10 geweest.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 13-06-2011, 23:23
Verwijderd
Ratatouille is fantastisch
Oud 14-06-2011, 00:54
Egoconstructie
Avatar van Egoconstructie
Egoconstructie is offline
In Search Of A Midnight Kiss

Een pareltje. Als je Hollywood bende zat bent en je mee wilt laten slepen in een eerlijk, integer verhaal, kijk deze.

9/10
__________________
"Atheïsm: the religion devoted to the worship of one's own smug sense of superiority" ;)
Oud 14-06-2011, 01:50
Verwijderd
Citaat:
Ratatouille

Aangenaam 9/10, als de film er wat mooier uit had gezien was het een 10 geweest.
Voor mij was het juist een 9 omdat het er zo geweldig uitziet, maar het verhaal/humor niet helemaal top is.
Oud 14-06-2011, 01:51
Verwijderd
Naked

Na al het enthousiasme van Absinthe altijd, maar eens gekeken!

En inderdaad, ik vind het ook een erg goede film. Supernaar, superschrijnend, en tegelijkertijd ook weer zoveel humor en scherpte.

Ga hem zeker vaker kijken.

9/10
Oud 14-06-2011, 02:09
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Voor mij was het juist een 9 omdat het er zo geweldig uitziet, maar het verhaal/humor niet helemaal top is.
Nee, erg grappig is ie niet, maar het verhaal is echt geweldig. Eindelijk gebeurt er een keer niet wat je verwacht in een Disneyfilm.

En het uiterlijk, mja, Parijs ziet er op zich leuk uit, hoewel wat clichématig. Maar dit kan toch echt niet:

__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 14-06-2011, 02:33
Verwijderd
Nogal over de top ja, maar dat vergeef ik Pixar wel, heb zelden zoiets gelikts en kleurrijks gezien.
Oud 14-06-2011, 03:20
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik vond het vooral leuk aan Ratatouille dat een ogenschijnlijk luxe onderwerp als vijfsterren-koken zo speels en toegankelijk wordt gebracht. Dat fijnproeverssfeertje. Kinderen kunnen zich er misschien niet helemaal in vinden, maar bourgondiërs wel.

En de
Spoiler
vond ik heel leuk gedaan. Liefdesplot is inderdaad wat overbodig, en niet in de laatste plaats te conventioneel.
Oud 14-06-2011, 03:37
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Over gekke hoofden gesproken, in Despicable Me vond ik de vormgeving van de personages erg tof, veel karakter:



Heerlijk over the top
Oud 14-06-2011, 15:23
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Nogal over de top ja
Over de top vind ik geen probleem, de personages zijn gewoon lelijk.

Citaat:
Ik vond het vooral leuk aan Ratatouille dat een ogenschijnlijk luxe onderwerp als vijfsterren-koken zo speels en toegankelijk wordt gebracht.
Ja, dat vind ik ook fantastisch. Een familiefilm die begint met een monoloog van een voedselcriticus.

En die criticus vind ik sowieso een fantastisch personage. Iemand waar ik mezelf in kan herkennen.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 14-06-2011, 17:12
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik vond inderdaad Ego ook het interessantste en leukste karakter
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 15-06-2011, 05:47
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Network

Ja tof, vooral vanwege de sterke rolbezetting (William Holden, Faye Dunaway, Peter Finch, Robert Duvall). Lekker tierend en bulderend, en toch geloofwaardig genoeg. Het einde misschien iets minder (sterker nog, compleet over the top), maar dat mag de pret niet drukken. De film is qua uiterlijk nogal gedateerd, maar qua inhoud nog steeds actueel, nu misschien zelfs nog meer dan toen.

8/10
Oud 15-06-2011, 10:21
Rationeel
Rationeel is offline
source code - 6/10

mja. de trailer beloofde op zich veel goeds: een soort combo van minority report / inception / weet ik al niet wat,
maar in de film wordt het concept niet goed uitgewerkt.
vermakelijk, maar nogal clichématig en voorspelbaar.

Spoiler
Oud 15-06-2011, 11:50
Chevy
Avatar van Chevy
Chevy is offline
Rango 7,5/10

Ik weet niet zo goed wat ik hiervan moet vinden. Ik hou meestal van dit soort animatiefilms en Johnny Depp is fijn, ook al was het alleen z'n stem, maar ik kwam niet zo in het verhaal.
__________________
Shh, the melon, it is speaking to me..
Oud 15-06-2011, 19:32
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Sleuth (1972)

Heerlijke battle-of-wits-detective met mooie rollen van Laurence Olivier (lekker over the top) en Michael Cain. Ben nu erg benieuwd naar de "remake" (schijnt meer een nieuwe interpetatie te zijn) met Cain in de Olivier-rol.

8.7/10
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 16-06-2011, 01:47
Verwijderd
Citaat:
Sleuth (1972)

Heerlijke battle-of-wits-detective met mooie rollen van Laurence Olivier (lekker over the top) en Michael Cain. Ben nu erg benieuwd naar de "remake" (schijnt meer een nieuwe interpetatie te zijn) met Cain in de Olivier-rol.

8.7/10
Aw, Noedel had het er gisteren ook al over, maar nu ben ik wel benieuwd. Maar eens gaan kijken, dan.
Oud 16-06-2011, 09:29
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Over gekke hoofden gesproken, in Despicable Me vond ik de vormgeving van de personages erg tof, veel karakter:

[afbeelding]


Heerlijk over the top
Pointy-haired boss?

__________________
you're not my demographic
Oud 16-06-2011, 20:04
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Aw, Noedel had het er gisteren ook al over, maar nu ben ik wel benieuwd. Maar eens gaan kijken, dan.
Zou ik zeker doen ja. Eén van de meest fijne films die ik de laatste jaren gezien heb
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 17-06-2011, 03:27
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Aw, Noedel had het er gisteren ook al over, maar nu ben ik wel benieuwd. Maar eens gaan kijken, dan.
Net gedownload, ga 'm zo kijken
Oud 18-06-2011, 00:37
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Sleuth

Wel gaaf. Ik herkende Laurence Olivier niet eens meer uit oudere films, oud knarretje dat ie daar al was. Vermakelijk, en leuk geacteerd door Olivier en Caine.
Spoiler
Soms redelijk voorspelbaar, soms ook niet.

8/10

Nu de 2007 remake maar eens kijken, die ik per ongeluk eerst gedownload had...
Oud 18-06-2011, 05:48
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Sleuth (2007 remake)

Verschrikkelijk. De sfeer is veel kouder en saaier, een hoop sterke elementen uit het origineel (zoals de poppen en de spellen) zijn niet aanwezig en de beweegredenen van beide hoofdrolspelers zijn minder duidelijk.
Spoiler

En dan die hele derde act, complete utterly nonsense die zover verwijderd staat van het origineel, maar zelfs op zichzelf staand nog nergens op slaat.

2/10
Oud 19-06-2011, 02:29
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Blow Out

Mja, aardig thrillertje, maar wat rare plotholes en vage dingen die het niet echt een topfilm maken. Travolta en Lithgow waren tof, maar Nancy Allen was irritant.

6/10
Oud 19-06-2011, 02:38
Verwijderd
Harry Potter and the Deathly Hallows, Part 1

Heb hem destijds in de bioscoop gezien, en daarnet heb ik hem voor de tweede keer bekeken, maar wat ziet deze film er mooi uit zeg. Wat een mooie plaatjes worden er geschoten, wat een geweldige sfeer wordt er geschapen, en wat wordt er, het grootste deel van de tijd, goed geacteerd.
Wie had kunnen denken dat het ludieke kinderfilmpje, wat deel 1 nog was, zou uitgroeien tot zulke volwassen cinema.

Over het verhaal ga ik niet al te veel zeggen, aangezien ik toch vooral een fan ben van de boeken, en niet alles klopt, maar toch, hoe het verfilmd is, de magie, de sfeer, en de hele tovenaarswereld, gewoon geweldig. Dit laatste deel steekt toch echt met kop en schouders boven de rest uit (waarbij ik de animatie van de Tale of The Three Brothers echt even wil noemen, super origineel en mooi gedaan).

Ik wacht met smart op deel 2!

9/10
Oud 21-06-2011, 04:32
Verwijderd
Happy go Lucky

Sorry, ondanks alle waarschuwingen en negatieve berichten over deze 'irritante' film vond ik hem eigenlijk gewoon leuk!

Tuurlijk, Poppy gedraagt zich (vooral tijdens de rijlessen) nogal overdreven opgewekt, grappend en jolig, maar eigenlijk stoorde me dat (buiten sommige rijlesscenes) helemaal niet. Ik vond haar het grootste deel van de tijd gewoon erg grappig en lief. Hoewel ik zelf een stuk zwartgalliger en negatiever ben, herkende ik me tegelijkertijd ook wel weer in haar soms afwijkende gedrag.
Hoe ze zich in het begin gedraagt in de boekwinkel, tijdens de flamencoles, kan natuurlijk als irritant gezien worden, maar ik vond het wel leuk en verfrissend, in een wereld vol volwassenen die alles uiterst serieus nemen.

Ik hou erg van films met naturelle realistische dialogen. In Naked zijn ze zwartgallig en negatief en in deze film juist heel de tijd luchtig, grappend. Erg grappig contrast, maar toch op een of andere manier weer dezelfde stijl. Ga zeker meer van Mike Leigh bekijken.

Een wat gemiste kans vond ik dat alles voor Poppy zijn vrolijke gangetje blijft gaan, terwijl ik haar in een erge situatie had willen zien. Een beetje zoals Johnny in Naked ervaart; iemand die haar eens goed de waarheid verteld, dat de zwerver waar ze in alle goedheid en naiviteit mee gaat praten haar verkracht/mishandeld, dat ze door haar kinderachtige gedrag in de auto een ongeluk veroorzaakt. Dat is de film niet, maar dat had het wel een heel stuk interessanter gemaakt. Het conflict met haar rijinstructeur uiteindelijk komt in de buurt, maar eigenlijk is de film dan al te lang bezig en begint hij wat te slepen.

Maar, viel me dus alles mee, erg leuk en knap geacteerd hoofdpersonage, alleen wat te weinig verhaal, te weinig conflict, en te lang om heel de tijd boeiend te blijven.

7.5/10
Oud 21-06-2011, 11:27
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Insidious - 5/10

Booooring!

Maar leuk geprobeerd.

Hard Revenge Milly - 4/10

Belachelijke low budget-onzin zonder noemenswaardig verhaal. Hier en daar een aardige actiescene en een beetje gore.

Hard Revenge Milly: Bloody Battle - 5/10

Langer en ietsje beter dan HRM. Dit keer is er zowaar aandacht voor karakterverdieping en het verhaal heeft iets wat vaag op een spanningsboog lijkt. Maar het blijft goedkope nonsens. Met gore, dat dan weer wel.

En daarmee was het Lame-O Filmavondje van Dinalfos weer voorbij.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Oud 21-06-2011, 11:42
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Wat is dat trouwens met al die mensen hier die Sleuth nog niet hadden gezien?

Schaamte op jullie
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Oud 21-06-2011, 16:17
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Grapes of Wrath

Hm, verrassend leuk. Of nouja, leuk, het is één en al depressie, deze film. Speelt zich af ten tijde van de 'Dust Bowl' en de Great Depression in de jaren '30. Door hevige zandstormen werden oogsten vernield en konden boerengezinnen slecht rondkomen. Bovendien werden ze van hun land verdreven door kapitalistische bedrijven.
De film volgt één zo'n gezin, wonend in Oklahomo, die naar Californië moet vertrekken in de hoop daar goedbetaald werk te vinden. Dat blijkt een ware teleurstelling, omdat ze niet de enige zijn en er vanwege de Depressie sowieso al weinig werk is. Zo komen ze in een soort vluchtelingenkampen terecht waar ze spaarzaam werk kunnen krijgen tegen hongerlonen.
Mooie film met een goed-acterende Henry Fonda. Hier en daar wel een beetje vreemd voor onze begrippen, want
Spoiler
.
Regisseur John Ford legt zijn anti-kapitalistische boodschap er wel dik bovenop, maar het leven in de kampen en de gespannen sfeer onder de werkers en toezichthouders/politie is goed in beeld gebracht.

8/10
Oud 22-06-2011, 10:13
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Geen film maar:

The Fresh Prince of Bel Air - Season 1


The Fresh Prince of Bel Air - Season 2
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Oud 22-06-2011, 12:23
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Bad teacher

Ik had er meer van verwacht. Maar één bepaalde scene was dan wel weer geniaal
Spoiler
. Het verhaal of het idee van de film was best wel leuk,
Spoiler
.
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 22-06-2011, 13:29
Verwijderd
Equilibrium 5/10
Oud 22-06-2011, 22:36
Verwijderd
Hobo With a Shotgun

<3/10
Oud 30-06-2011, 23:16
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Just go with it
6/10

Niet enorm hoogstaand, het duurt allemaal wat lang en het is nogal voorspelbaar, maar het is een lekkere niet-nadenk-film en er zitten wel een paar grappige stukjes in.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 01-07-2011, 11:39
Verwijderd
Quarantine 2: 2/10

Toch nog een puntje omdat Jessica Alba.
Oud 02-07-2011, 10:52
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
PotC 4

Leuk om naar te kijken, maar dat is het sowieso al omdat Johnny Depp zijn rol gewoon prachtig speelt. Qua verhaal gelukkig wat minder ingewikkeld dan nummer 3. Verder gewoon aardig. Een zeven.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 03-07-2011, 04:59
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Barney's Version

Vermakelijk filmpje. Paul Giamatti en Dustin Hoffman Verder redelijk conventioneel.

7/10

Harry Potter and the Deathly Hallows

Beste film uit de serie, maar dat is niet zo moeilijk. Pluspunten waren de mooie beelden, de setting en het feit dat de film wat grauwer was dan z'n voorgangers. Qua verhaal was het allemaal wel aardig te volgen, alhoewel een hoop details langs je heen gaan en het hier en daar wat gehaast of ingekort voelt.

8/10
Oud 05-07-2011, 13:36
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Kungfu Panda 2

Leuke film . 3D Was soms een aanvulling, maar over het algemeen overbodig.

7/10
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 08-07-2011, 03:06
Verwijderd
Full Metal Jacket

Heel lastig om te beoordelen. Deel 1 en deel 2 staan nogal op zichzelf, en als geheel gaat het ook niet per se ergens naartoe.

Desondanks was deel 1 ontzettend vermakelijk om naar te kijken, deel 2 was minder, maar alsnog voldoende.
Aparte muziekkeuze ook. Niet echt passend, maar wel leuk. Surfing Bird

Ik ga denk ik voor de middenweg,

7,5/10
Oud 08-07-2011, 13:28
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Cars 2

*Gaap*. Ben een paar keer bijna in slaap gevallen, vond er niets aan.
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 08-07-2011, 19:20
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Harry Potter and the Deathly Hallows 2

Beste van de serie. Visueel meestal in orde, redelijk spannend. Nog altijd dezelfde problemen als de rest van de serie: een heel vol plot waar heel snel door belangrijke gebeurtenissen wordt geraasd en nooit eens de tijd wordt genomen om uit te lichten wat de personages er nou eigenlijk van vinden.
Spoiler


7/10
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 13-07-2011, 15:18
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
High Plains Invaders - 3/10

Goedkope bagger met het bekende hé-het-budget-is-op-dus-we-breien-er-een-afgeraffeld-einde-aan-syndroom. Wel leuk om James Marsters eens een meer heldhaftige rol te zien spelen.

13 Assassins - 8/10

Miike's beste film sinds jaren. Eindelijk ook weer eens een oorlogsfilm waarin opbouw en climax perfect in balans zijn en daarom zowaar een ensemble bevat dat voor de kijker relevant is. De grote hoeveelheden bloed en prima gechoreografeerde gevechten mogen er natuurlijk ook zijn.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.

Laatst gewijzigd op 13-07-2011 om 17:59.
Oud 13-07-2011, 15:45
Verwijderd
Een of andere koreaanse film met monsters in de zee 6/10
Oud 13-07-2011, 19:33
Verwijderd
Tambien la lluvia

Ja, best een heel aardige film
Interessant gegeven en redelijk goed uitgevoerd.

Pirates of the caribbean 4 - On stranger tides

Best wel kut Maar de zeemeerminnen vond ik gaaf en een paar achtervolgingsscènes ook. Tegen het einde was ik er wel echt klaar mee.

Rundskop

Wow.

Rango

Ik vond hem bijzonder vermakelijk Lekker maf.
Oud 14-07-2011, 19:49
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Potiche

Mooi en leuk. Prima acteerwerk, mooi tijdsbeeld en boeit van begin tot eind.
__________________
you're not my demographic
Oud 16-07-2011, 00:26
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Bridge on the River Kwai

Klassieker gebaseerd op de bouw van de Burma Railway door krijgsgevangenen van de Japanners tijdens WO2.

Mooie ontknoping waarbij er een poging wordt gedaan door de Amerikanen/Canadezen om de brug op te blazen, waar een groot aantal Britse krijgsgevangenen aan hebben gewerkt.

7,8/10
Oud 16-07-2011, 07:40
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Bridge on the River Kwai

Klassieker gebaseerd op de bouw van de Burma Railway door krijgsgevangenen van de Japanners tijdens WO2.

Mooie ontknoping waarbij er een poging wordt gedaan door de Amerikanen/Canadezen om de brug op te blazen, waar een groot aantal Britse krijgsgevangenen aan hebben gewerkt.

7,8/10
Ik ben verliefd op de openingsmuziek van deze film
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 16-07-2011, 08:09
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Biutiful

Deprimerende film, en best goed. Niet dat het me enorm aansprak, maar het zat wel goed in elkaar. Javier Bardem speelt een prima rol.

7,5/10
Oud 17-07-2011, 00:22
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
You Don't Know Jack

TV-film met Al Pacino als Jack Kevorkian, alias Dr. Death, die minstens 130 patiënten heeft geassisteerd in hun zelfmoord.

Degelijke tv-film, maar erg rechtlijnig en droog verteld. Met de meeste biografische films wordt nooit heel erg creatief gedaan, en deze film is daarop geen uitzondering.

6/10
Oud 17-07-2011, 00:54
Verwijderd
Slumdog Millionaire

Erg mooie film, en zit qua verhaal ook erg goed in elkaar. Het begin deed me erg denken aan Cidade de Deus, met van die kleine ventjes in een sloppenwijk. Het rare is wel dat ik hem, ondanks de speelduur van 120 minuten, wat niet uitzonderlijk lang is, op een gegeven moment wat lang vond duren. Het had wat compacter verteld kunnen worden, wat mij betreft.

Maar, origineel, boeiend. Eindigt lekker bevredigend, gewoon een 'affe' film.

8,5/10
Oud 19-07-2011, 00:19
Verwijderd
The Room

Ik wilde weleens weten wat al the fuss was about, en godsakker, dit is inderdaad een VERSCHRIKKELIJK slechte film, maar ook weer niet zo hilarisch dat ik telkens dubbel lag ofzo.
Het is echt bijna knap om zo'n slecht script te schrijven, en zo slecht te acteren. Alsof hij extra z'n best heeft gedaan om het zo slecht mogelijk te doen.
Telkens diezelfde dialogen tussen Lisa en haar moeder, telkens dat lame overgegooi met die rugbybal, om nog maar niet te spreken over die belachelijke seksscenes de hele tijd!
Om de scene een overzichtsshot van San Fransisco. Nou ja, enz, slechtste film die ik ooit gezien heb.

-1/10
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Het Grote Lucht-Je-Hart-Topic #148
Verwijderd
500 16-08-2009 12:10


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:29.