Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-05-2003, 19:25
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=486975

Heeft niets te maken met het Israel-Palestina topic.

Dit topic is bedoeld als algemeen evaluatie-topic: "hoe doet President Bush het in het Midden-Oosten, in deze 3 jaren dat hij aan de macht is?"

Gatara's argument voor sluiting slaat dus nergens op.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-05-2003, 19:34
Verwijderd
Misschien als je kapt met die onzin waar je nu mee bezig bent. Maar ik ben het wel met je eens, ik vond het ook vreemd dat deze gesloten werd omdat er al een Israël/Palestina-topic is. Dit ging over Afghanistan en Irak.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 19:49
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Zoals ik in de PM zei, eerst je eigen spam opruimen. Dan praten we verder.
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 21:58
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Tja, je kunt ook voor al jouw crap een speciaal topic maken en daar alles in dumpen.
Want je zegt in 4 topics wat je ook in 1 topic had kunnen plaatsen als een lopend verhaal....
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 23:16
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Njah, bij nader inzien.....

ik reageerde iets te fel op je tweede post waarin je weer Israel-Palestina aanhaalde.

En eigenlijk:
dat hele gedoe over het Midden-Oosten zou je best in 1 topic kunnen posten. Je postte erg veel topics over hetzelfde of ongeveer hetzelfde in een korte tijd.

Maar ik zal m weer openen en mijn laatste post verwijderen.

Maar zodra dit weer uitloopt op het Israel-Palestina gezeur (en alleen maar daarover dan (je mag het best aanhalen in relatie tot Irak enzo),.......dan.......juist ja.)
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2003, 18:20
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Ok, het is je vergeven...

*is streng*
Met citaat reageren
Oud 25-05-2003, 17:25
BARON
Avatar van BARON
BARON is offline
Ik vind het ook maar niks dat allerlei reply's gewoon verwijderd worden. Sommige dragen wel degelijk bij tot de discussie. In een topic pakte Joostje dat communistische geblaat van Niceman1984 en CheGuevara aan, waarin ik hem steunde, en worden prompt onze reacties verwijderd. En het communistische geblaat gaat verder. Was trouwens in de topic over de kogelbrief van Balkenende en wat heeft dat met het communisme te maken?
Met citaat reageren
Oud 25-05-2003, 18:17
Anne
Avatar van Anne
Anne is offline
Citaat:
BARON schreef op 25-05-2003 @ 18:25:
Ik vind het ook maar niks dat allerlei reply's gewoon verwijderd worden. Sommige dragen wel degelijk bij tot de discussie. In een topic pakte Joostje dat communistische geblaat van Niceman1984 en CheGuevara aan, waarin ik hem steunde, en worden prompt onze reacties verwijderd. En het communistische geblaat gaat verder. Was trouwens in de topic over de kogelbrief van Balkenende en wat heeft dat met het communisme te maken?
Klopt. Die heb ik verwijderd. Ik kreeg alleen computerproblemen, waardoor ik niet verder kon gaan.
Maar kom op: je wilt toch niet serieus beweren dat jouw reactie en die van Joostje (dat gedicht ja) serieus bedoeld waren? Ik snap best dat jullie het communistische 'geblaat' aan wilden pakken, maar zover was ik zelf nog niet. En het heeft inderdaad niets met de kogelbrief van Balkenende te maken.
__________________
Hm... Larstig... ;)
Met citaat reageren
Oud 26-05-2003, 11:25
Verwijderd
Citaat:
BARON schreef op 25-05-2003 @ 18:25:
Ik vind het ook maar niks dat allerlei reply's gewoon verwijderd worden. Sommige dragen wel degelijk bij tot de discussie. In een topic pakte Joostje dat communistische geblaat van Niceman1984 en CheGuevara aan, waarin ik hem steunde, en worden prompt onze reacties verwijderd. En het communistische geblaat gaat verder. Was trouwens in de topic over de kogelbrief van Balkenende en wat heeft dat met het communisme te maken?
Huh? In de topic over de kogelbrief aan Balkenende is het enige dat ik gepost heb het volgende:

''Die grap maakten ze bij Kopspijkers ook
Ontopic: beetje zinloos om een kogelbrief te sturen, je bereikt er zo weinig mee.''

Valse beschuldiging dus BARON. Je bent in de war met het 1 mei topic. En daarover heb ik nog geen klachten gehoord, het is een fundamentele discussie over de sociaal-democratie/communisme.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:40.