Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-06-2004, 19:15
Gruppie
Gruppie is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 27-06-2004 @ 19:32 :
Nathan is nog steeds een eikel. Hoewel hij tegen Haley wel normaal doet. Maar ik vraag me af of hij dat meent of dat het allemaal nep is.

Nathan's moeder is wel normaal volgens mij

En goed dat Peyton het eindelijk heeft uitgemaakt. Dat ze het zo lang volgehouden heeft..

En Nathan met die auto was echt

Ik verwacht ook steeds dat hij gaat lachen (like: ) als Haley wegloopt, maar hij blijft serieus kijken dus misschien meent hij het wel...

Wat heeft Lucas' moeder nou precies geheim gehouden? (want dat begreep ik niet precies van die video )
Advertentie
Oud 27-06-2004, 22:20
Verwijderd
Citaat:
Gruppie schreef op 27-06-2004 @ 20:15 :
Ik verwacht ook steeds dat hij gaat lachen (like: ) als Haley wegloopt, maar hij blijft serieus kijken dus misschien meent hij het wel...

Wat heeft Lucas' moeder nou precies geheim gehouden? (want dat begreep ik niet precies van die video )
volgens mij had ze tegen Lucas verteld dat Dan er van door was gegaan zodra ze zei dat ze zwanger was. Terwijl uit die video bleek dat ze al helemaal over trouwen aan het nadenken was. Meer kon ik er ook niet uithalen

En volgens mij heb ik het Lucas in de douche stukje gemist
Oud 28-06-2004, 12:19
So freSh
So freSh is offline
kheb het stukje met die auto gemist, wat was er nou precies aan de hand?
Oud 28-06-2004, 13:45
Verwijderd
nathan had haley naar huis gebracht met peytons auto
nathan reed net weg toen zag lucas de auto van peyton
hij gaat erachter aan
dan rijd nathan tegen een auto en boom.
lucas komt eraan gerend 'Payton alles goed? '
dan komt nathan eruit "waarom achtervolg je peyton?'
dan loopt nathan weg
Oud 28-06-2004, 16:11
Verwijderd
Citaat:
kwebbelientjuh schreef op 28-06-2004 @ 14:45 :
nathan had haley naar huis gebracht met peytons auto
nathan reed net weg toen zag lucas de auto van peyton
hij gaat erachter aan
dan rijd nathan tegen een auto en boom.
lucas komt eraan gerend 'Payton alles goed? '
dan komt nathan eruit "waarom achtervolg je peyton?'
dan loopt nathan weg
en Nathan wilde de schuld daarvan eerst aan Peyton geven, en daarna aan Lucas.
Oud 28-06-2004, 16:30
Pla
Pla is offline
Ik vind het leuk
__________________
duss..
Oud 28-06-2004, 17:14
Verwijderd
Citaat:
Pebbles schreef op 28-06-2004 @ 17:11 :
en Nathan wilde de schuld daarvan eerst aan Peyton geven, en daarna aan Lucas.
owjah
Oud 28-06-2004, 17:43
Tinkiebell
Avatar van Tinkiebell
Tinkiebell is offline
Het wordt echt elke aflevering leuker! En de aflevering mag trouwens wel altijd met dit stukje van gister beginnen!
Echt goed dat peyton het heeft uitgemaakt! En ze had ook leuke strip gemaakt
Wat ik me afvroeg, is dat seizoen 1 van one three hill?
En hoeveel seizoenen zijn er? En is het al vaker op tv geweest?
__________________
arachnea's hond vindt me knap :o tiktak, tikkedetaak, de krokodil zoekt Kapitein Haak.. :o :P
Oud 28-06-2004, 18:21
Verwijderd
Citaat:
Tinkiebell schreef op 28-06-2004 @ 18:43 :
Het wordt echt elke aflevering leuker! En de aflevering mag trouwens wel altijd met dit stukje van gister beginnen!
Echt goed dat peyton het heeft uitgemaakt! En ze had ook leuke strip gemaakt
Wat ik me afvroeg, is dat seizoen 1 van one three hill?
En hoeveel seizoenen zijn er? En is het al vaker op tv geweest?
tis seizoen 1, hoeveel seizoenen er zijn weet ik niet, en volgens mij is het nog nooit eerder op tv geweest.
Oud 28-06-2004, 19:29
Verwijderd
James Lafferty (Nathan) is pas 18 in het echt. Volgens mij is dat echt de eerste acteur in zo'n serie die iemand van zijn eigen leeftijd speelt

En Moira Kelly (Lucas's moeder) deed de stem van Nala in de Lion King

Niet zo boeiend verder hoor, maar ik kwam het tegen toen ik op imdb aan het kijken was
Oud 30-06-2004, 17:05
Tinkiebell
Avatar van Tinkiebell
Tinkiebell is offline
[QUOTE]Pebbles schreef op 28-06-2004 @ 20:29 :
James Lafferty (Nathan) is pas 18 in het echt. Volgens mij is dat echt de eerste acteur in zo'n serie die iemand van zijn eigen leeftijd speelt

En Moira Kelly (Lucas's moeder) deed de stem van Nala in de Lion King

Niet zo boeiend verder hoor, maar ik kwam het tegen toen ik op imdb aan het kijken was
[/QUOTE

Leuk!

ik heb alleen de lion king in het nederlands gezien.. maja
__________________
arachnea's hond vindt me knap :o tiktak, tikkedetaak, de krokodil zoekt Kapitein Haak.. :o :P
Oud 05-07-2004, 19:24
Tinkiebell
Avatar van Tinkiebell
Tinkiebell is offline
Leuke aflevering gister!

kbegin trouwens ook al verslaafd te raken aan dit programma, want ik heb het opgenomen omdat ik het niet kon zien gister..
__________________
arachnea's hond vindt me knap :o tiktak, tikkedetaak, de krokodil zoekt Kapitein Haak.. :o :P
Oud 05-07-2004, 19:30
Gruppie
Gruppie is offline
Citaat:
Tinkiebell schreef op 05-07-2004 @ 20:24 :
Leuke aflevering gister!

kbegin trouwens ook al verslaafd te raken aan dit programma, want ik heb het opgenomen omdat ik het niet kon zien gister..
me too...

toch is t voor mij nog niet helemaal duidelijk of Keith (zo heet de broer van Dan toch?) bij Lucas en zijn moeder inwoont en waarom (of was dat gewoon fout vertaald?)

Ik vind 'Hailey' net een oudere versie van 'Delia'(Everwood).. (qua uiterlijk, vandaag de '')
Oud 05-07-2004, 22:06
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Hmmm. Gisteren voor de eerste keer gezien, en het ziet er nog best grappig uit. Als ik het niet vergeet ga ik het wel volgen. Iemand zin om mij even wat noodzakelijke info te geven zodat ik het nog een beetje kan volgen (volgens mij snapte ik het grootste gedeelte al wel, maar je weet maar nooit)?
__________________
Hela världen är så underbar
Oud 06-07-2004, 12:11
Tinkiebell
Avatar van Tinkiebell
Tinkiebell is offline
dat meisje Peyton, ging met Nathan, maar heeft het uitgemaakt, want het is ook gewoon een eikel, en hij had haar ook wat geflikt

lucas en nathan, die zijn broers, (zelfde vader.
de moeder van Lucas, is toen ze zwanger werd in de steek gelaten door de vader.
De vader woont nu met nathan en een andere vrowu.
Die vader is echt (vind ik) onwijs bezeten door wat andere mensen wel niet kunnen denken. Hij pushed nathan heel erg met het basketbal. Hij vind dat hij de naam moet hooghouden van hun famillie. En hij vind dat scott die niet verdient

lucas wou bij het basketbalteam van de school (waar nathan dus al in zat..) maar omdat ie nieuw is, (en omdat nathan hem niet mag) deed ie onwijs vervelend tegen lucas.
Oh trouwens nathan en lucas kunnen elkaar ook niet echt uitstaan.

de vriendin (gewone vriendin) van lucas geeft bijles, ook aan nathan

Peyton tekent graag, en door lucas, mag ze nu bij een reclamebureau of iets dergelijks een strip tekenen, die wordt uitgegeven in de krant ofzo.
Bijna niemand weet dat die strips van haar zijn, behalve lucas..
__________________
arachnea's hond vindt me knap :o tiktak, tikkedetaak, de krokodil zoekt Kapitein Haak.. :o :P
Oud 06-07-2004, 12:12
Tinkiebell
Avatar van Tinkiebell
Tinkiebell is offline
enuh, verder,,, weet niet echt... ben een beetje moe van het typen
ik hoop dat je hier wat aan hebt
__________________
arachnea's hond vindt me knap :o tiktak, tikkedetaak, de krokodil zoekt Kapitein Haak.. :o :P
Oud 06-07-2004, 20:17
MissMorena
Avatar van MissMorena
MissMorena is offline
ik vind het wel belachelijk.. Haley geeft bijles aan Nathan terwijl lucas hem niet mag ..echt stom vind ik dat
Owja en Dan die vader pfff sjonge jonge, hij denkt alleen maar aan zichzelf. Mjaaa volgende week kijken
Oud 08-07-2004, 14:54
Verwijderd
Citaat:
MissMorena schreef op 06-07-2004 @ 21:17 :
ik vind het wel belachelijk.. Haley geeft bijles aan Nathan terwijl lucas hem niet mag ..echt stom vind ik dat
Owja en Dan die vader pfff sjonge jonge, hij denkt alleen maar aan zichzelf. Mjaaa volgende week kijken
ze is bijles gaan geven zodat Nathan Lucas met rust zou laten. Dus ze deed het voor Lucas, niet omdat ze het zelf nou zo graag wilde. Toen Nathan het voor het eerst vroeg, zei Haley ook dat ze niet wilde.

En nu weet Lucas dat dus, maar Haley gaat door met bijles geven omdat ze niet zo erg wil zijn als Nathan. Beloofd is beloofd. Ze laat zich niet leiden door wat andere mensen over Nathan zeggen, maar wat ze zelf van hem vindt.
Oud 11-07-2004, 18:30
The 1 and only
Avatar van The 1 and only
The 1 and only is offline
Kvond het weer een leuke aflevering, al verwacht ik dat ze de volgende keer elkaar weer gewoon de hersens in zullen slaan.
Dat stukje in de supermarkt vond ik wel leuk
__________________
That's me
Oud 11-07-2004, 18:53
Tinkiebell
Avatar van Tinkiebell
Tinkiebell is offline
super leuke aflevering! Ik snapte er echt helemaal niets van aan het begin!

raar dat er een glimlach op mijn gezicht kwam, toen die "thing, thing 1, en thing3" zeiden "kleren uit"

ik vind het trouwens leuk als peyton en hailey bevriend raken..
en lucas en nathan ook wel, maar dan moet nathan niet zo'n sukkel af en toe blijven..

__________________
arachnea's hond vindt me knap :o tiktak, tikkedetaak, de krokodil zoekt Kapitein Haak.. :o :P
Oud 11-07-2004, 20:03
Pla
Pla is offline
Die Lucas is echt knap, damn
Maargoed, ik vond het een leuke aflevering.. alleen een beetje jammer dat ze die meiden tegen waren gekomen.. Iets TE voorspelbaar..
__________________
duss..
Oud 11-07-2004, 22:54
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Pla schreef op 11-07-2004 @ 21:03 :
Die Lucas is echt knap, damn
Ik was tot nu toe niet zo'n fan van m, maar nu
Leuke aflevering!
__________________
Hela världen är så underbar
Oud 12-07-2004, 19:27
Tinkiebell
Avatar van Tinkiebell
Tinkiebell is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 11-07-2004 @ 23:54 :
Ik was tot nu toe niet zo'n fan van m, maar nu
Leuke aflevering!
__________________
arachnea's hond vindt me knap :o tiktak, tikkedetaak, de krokodil zoekt Kapitein Haak.. :o :P
Oud 12-07-2004, 21:11
Flavour twelve™
Avatar van Flavour twelve™
Flavour twelve™ is offline
Ik vond het echt een toffe aflevering. Wel leuk gedaan zo midden in het verhaal beginnen. Had wel een goed effect. Verder, ik vind die moeder van lucas echt heel vervelend, weet niet waarom. Keith is wel leuk. Moeder van nathan is wel oke vind ik.
Mooi einde van peyton en hailey.
__________________
Als je eens rustig over zee kijkt, en je denkt: 'nu heb ik rust', Heb ik je onderwacht en zachtjes keihard op je ziel gekust.
Oud 12-07-2004, 21:13
Verwijderd
Citaat:
Briseïs schreef op 11-07-2004 @ 23:54 :
Ik was tot nu toe niet zo'n fan van m, maar nu
Leuke aflevering!
ik heb hetzelfde
Ook in GG vond ik hem nooit zo superleuk ofzo, en in One Tree Hill ook niet. Maar vandaag wel meer

Leuke aflevering verder
Ik zat in het begin wel even te denken of ik vorige week niet een stuk gemist had ofzo. Ik snapte er even niks van
Oud 13-07-2004, 15:09
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Leuke serie! Leuker dan the O.C. (ik kijk nu alleen ff naar de verhaallijnen he ) Lijkt wat meer geloofwaardiger of zo.
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Oud 18-07-2004, 19:04
Sasz
Avatar van Sasz
Sasz is offline
keej, dit is pas de 1e x dat ik t zag, dus best verwarrend. maar wrom heeft lucas dan nix met haley? en die peyton is egt dom!

damn, lucas is idd erg lekker! maar dat vond ik in GG ook al...
weet iemand wat meer info over m?
__________________
droom niet je leven, maar leef je dromen
Oud 18-07-2004, 19:25
Arwyn
Avatar van Arwyn
Arwyn is offline
Hoei! Was ik fijn OTH aan het kijken, de scene in de slaapkamer met Lucas en Peyton, hoor ik daar zomaar even Maroon5!

En ik vond het trouwens wel weer een leuke aflevering
__________________
-If you like Piña Colada's-
Oud 18-07-2004, 19:35
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
ik vond het een frustrerende aflevering

denk je, ha nu komt er eindleijk wat schot in de zaak, gaan ze weer allemaal lopen zeiken
__________________
Hela världen är så underbar
Oud 19-07-2004, 20:07
Verwijderd
Citaat:
Sasz schreef op 18-07-2004 @ 20:04 :
keej, dit is pas de 1e x dat ik t zag, dus best verwarrend. maar wrom heeft lucas dan nix met haley? en die peyton is egt dom!

damn, lucas is idd erg lekker! maar dat vond ik in GG ook al...
weet iemand wat meer info over m?
lucas is niet verliefd op Haley. En Haley op Lucas weet ik niet. Ik dacht eerst wel, maar nu ze Nathan leuk vindt..

Waarom is Peyton dom?

Ik vond het een leuke aflevering Lucas en Peyton zijn leuk samen

Ik had alleen gedacht dat dat geheim van Jake wel langer geheim zou blijven, maar het is nu dus al bekend dat ie een kindje heeft..
Oud 19-07-2004, 20:08
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 19-07-2004 @ 21:07 :
Ik had alleen gedacht dat dat geheim van Jake wel langer geheim zou blijven, maar het is nu dus al bekend dat ie een kindje heeft..
Ik kwam er nu pas achter dat ie een geheim had.
__________________
Hela världen är så underbar
Oud 19-07-2004, 20:11
Verwijderd
Citaat:
Briseïs schreef op 19-07-2004 @ 21:08 :
Ik kwam er nu pas achter dat ie een geheim had.
ik ook hoor in deze aflevering pas, toen Whitey niet boos werd dat ie te laat was, en dat ie er niks over wilde zeggen tegen Lucas en Brooke enzo. Ik dacht dat het nog wel een paar afleveringen zo door zou gaan, maar nu zag je hem deze aflevering al met zn kindje
Oud 19-07-2004, 20:16
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 19-07-2004 @ 21:11 :
ik ook hoor in deze aflevering pas, toen Whitey niet boos werd dat ie te laat was, en dat ie er niks over wilde zeggen tegen Lucas en Brooke enzo. Ik dacht dat het nog wel een paar afleveringen zo door zou gaan, maar nu zag je hem deze aflevering al met zn kindje
Oh ok, ik dacht dat ik misschien wat gemist had doordat ik de eerste afleveringen niet heb gezien. Maar toen je hem zo op het eind zag dacht ik eerst dat het Nathan was, dus ik had echt zo iets van 'huh, waar komt die baby nou opeens vandaan?'
__________________
Hela världen är så underbar
Oud 19-07-2004, 21:43
Sasz
Avatar van Sasz
Sasz is offline
maar waar komt die baby dan vandaan??

peyton is dom omdat ze wegliep bij lucas!

www.thewb.com/Shows moet je ff doorklikken, dan kom je bij one tree hill uit, kun je plaatjes + verhalen van de spelers zien.
__________________
droom niet je leven, maar leef je dromen
Oud 19-07-2004, 21:44
Verwijderd
Citaat:
Sasz schreef op 19-07-2004 @ 22:43 :
maar waar komt die baby dan vandaan??

peyton is dom omdat ze wegliep bij lucas!

www.thewb.com/Shows moet je ff doorklikken, dan kom je bij one tree hill uit, kun je plaatjes + verhalen van de spelers zien.
hmm, en dan kom je vast vanalles te weten over afleveringen die nog moeten komen..

wie de moeder van die baby is en de rest van het verhaal wat er bij hoort zal nog wel duidelijk worden
Oud 19-07-2004, 23:05
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
wtf hoe heb ik dit nou kunnen missen?
hoeveel afleveringen heb ik gemist?
Oud 19-07-2004, 23:07
Verwijderd
Citaat:
Lente schreef op 20-07-2004 @ 00:05 :
wtf hoe heb ik dit nou kunnen missen?
hoeveel afleveringen heb ik gemist?
uh, 6 ofzo?
Oud 20-07-2004, 09:16
Sasz
Avatar van Sasz
Sasz is offline
neeh bij de wb.com lees je t alleen als je t zelf wilt! je kunt t selecteren. maar goed, in de vorige afl. is ook niet duidelijk geworden waar die baby vandaan komt? toen keek ik t nl. niet.
__________________
droom niet je leven, maar leef je dromen
Oud 20-07-2004, 12:54
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Nope.
__________________
Hela världen är så underbar
Oud 20-07-2004, 13:35
Sasz
Avatar van Sasz
Sasz is offline
keej dan wachten we rustig af...
__________________
droom niet je leven, maar leef je dromen
Oud 23-07-2004, 01:23
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
ik vind baby's wel hip eigenlijk

ja beetje loos maar ik vind van die tienerouders altijd wel leuk enzo (op tv dan he) vooral als ze t goed doen
__________________
Hela världen är så underbar
Oud 23-07-2004, 17:47
Tinkiebell
Avatar van Tinkiebell
Tinkiebell is offline
pfff spannend hoor, wat ik net lees, ik begrijp er nog niet zo veel van, dus hopelijk heeft mijn vriendin het voor me opgenomen, en het niet vergeten!!! heb echt zin om het weer te kijken.. !!
__________________
arachnea's hond vindt me knap :o tiktak, tikkedetaak, de krokodil zoekt Kapitein Haak.. :o :P
Oud 23-07-2004, 19:03
Dry.your.eyes
Avatar van Dry.your.eyes
Dry.your.eyes is offline
Ik vind het een leuke serie! Heb gehoord dat het de best bekeken drama-serie is in the States na the O.C. Sinds de pilot-aflevering heb ik hOne Treel Hill niet meer gemist. Ik vraag me inderdaad ook af wie de moeder van die baby is
Oud 24-07-2004, 13:46
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 19-07-2004 @ 21:07 :
Ik had alleen gedacht dat dat geheim van Jake wel langer geheim zou blijven, maar het is nu dus al bekend dat ie een kindje heeft..
Wááárom vraag ik me af...?? Ik vind het stom. (dat ie een kindje heeft, bedoel ik)
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Oud 24-07-2004, 16:42
Verwijderd
Citaat:
Signy schreef op 24-07-2004 @ 14:46 :
Wááárom vraag ik me af...?? Ik vind het stom. (dat ie een kindje heeft, bedoel ik)
Ik weet ook niet waarom
Maar het past op zich wel bij de serie, aangezien Dan ook twee zoons heeft, op jonge leeftijd gekregen, en er eentje in de steek heeft gelaten en eentje niet. Dus dat komt wel overeen met Jake en zn kindje..

Ik ben wel benieuwd wat voor rol dat verder in de serie gaat spelen. Jake was echt zo'n bijpersoon, hij kwam elke aflevering maar heel eventjes in beeld, en nu heeft ie dan zoiets.. van mij mag ie best een grotere rol spelen, want hij is wel leuk
Oud 25-07-2004, 19:03
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 24-07-2004 @ 17:42 :
van mij mag ie best een grotere rol spelen, want hij is wel leuk
jaaaaaaaaa

Ik vind Nathan en Haley echt superlief samen.. En Brooke verdient Lucas!! Al denk ik dat Brooke en Peyton nog wel een aantal afleveringen om hem heen zullen draaien.
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Oud 25-07-2004, 19:25
Verwijderd
Ik vond het echt een geweldige aflevering vandaag

Colin deed mee!

Brooke was wel erg okeej deze keer, het leek wel een totaal ander meisje. Volgens mij is er ook wel wat aan het bloeien tussen Lucas en Brooke, zoals ze naar elkaar keken en met elkaar omgingen. Ben benieuwd of hij wat krijgt met haar of met Peyton.

Nathan en Haley waren echt leuk samen! En dat hele gedoe wat Brooke voor hen bedacht had

Maar zouden ze in Amerika niet weten dat Italië al een tijdje euro's heeft in plaats van lires?
Oud 25-07-2004, 19:28
Verwijderd
Eerste aflevering die ik helemaal heb gezien. Het boeit me niet meteen, maar als ik thuis ben zal ik wel kijken.

Dat van die lires viel mij inderdaad ook al op!
Oud 26-07-2004, 10:02
madwoman
madwoman is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 25-07-2004 @ 20:25 :
Ik vond het echt een geweldige aflevering vandaag
Colin deed mee!
Ja, ik dacht steeds hé van wat ken ik hem nou? (ik volg ook veel te veel series ) Maar opeens wist ik het Hij was helemaal niet leuk. Die nagellak!

En mn moeder liep ff langs de tv en zei: Hey die (Lucas) lijkt echt op J. (m'n ex-vriendje). Hmpf.

Ik kan niet wachten tot volgende week. Vind dit echt een leuke serie. Alleen heb ik vorige week Jake&baby gemist Is het nog niet bekend waar die baby vandaan komt zeg maar?
__________________
you can't milk a cow with your hands in your pants!!
Oud 26-07-2004, 10:25
Verwijderd
Citaat:
madwoman schreef op 26-07-2004 @ 11:02 :
Ja, ik dacht steeds hé van wat ken ik hem nou? (ik volg ook veel te veel series ) Maar opeens wist ik het Hij was helemaal niet leuk. Die nagellak!

En mn moeder liep ff langs de tv en zei: Hey die (Lucas) lijkt echt op J. (m'n ex-vriendje). Hmpf.

Ik kan niet wachten tot volgende week. Vind dit echt een leuke serie. Alleen heb ik vorige week Jake&baby gemist Is het nog niet bekend waar die baby vandaan komt zeg maar?
ik vond 'colin' hier ook niet leuk. toen hij zo op dat bed lag, dacht ik 'heej, hij lijkt op iemand', en daarna toen ie tegen de deur stond ofzo herkende ik hem ook ineens. Maar hij deed zo stom, en volgens mij was ie dikker geworden en hij keek gemeen en bah ja, die nagellak..

Vorige week werd in de aflevering bekend dat Jake een geheim had, en toen aan het einde zag je hem met een kindje, en toen zei ie: 'daddy loves you' ofzo. Dat was het. En gister kwam er ook niks verder over. Maar gister was wel een andere aflevering dan normaal vond ik, helemaal niks met basketbal.. Whitey kwam er helemaal niet in voor, Dan maar heeeeel eventjes..
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio One Tree Hill
Bananensplit
10 24-04-2009 16:25
Films, TV & Radio One tree hill !(help)
Bananensplit
4 15-04-2009 09:32
Films, TV & Radio [ Tv series ] Welke series heb je op dvd/ volg je op tv/verlanglijstje
desperadoz
45 05-01-2008 19:25
Films, TV & Radio One tree Hill
desperadoz
2 21-08-2007 01:43
De Kantine Ja ok, maar wat staat er nou eigenlijk onder jouw CTRL-V?
idontcare
500 20-10-2005 13:56
Films, TV & Radio OC ROCKS!!! (en is veel leuker dan one three hill)
Patje
11 07-07-2004 08:23


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:46.