Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-01-2004, 18:03
alanis
alanis is offline
Hai mensen!

Ik heb een vraagje: na een relatie van bijna 2 jaar is het zondag uitgegaan met mijn vriend. Dat hebben we samen besloten, en verder no hard feelings, maar goed, het blijft altijd jammer, want het was toch 2 jaar.
Maar goed, ik heb altijd al zo gehad dat ik naar andere jongens bleef keken en dat ik dan ook bijna zoende met ze...ik liet het nooit zo ver komen omdat ik toen al een vriend had, maar goed...
Nou heb ik dus maandag een oude vriend, die ik al best wel lang leuk vind, maar met wie ik geen contact meer had uit zelfbescherming, weer eens gesmst. Ik vind hem echt heel erg leuk, en morgen gaan we samen uit. Ik denk dat het wel eens tot zoenen zou kunnen komen, maar goed, mijn ex komt ook altijd in dat café. Nou hoop ik dus dat hij er morgen niet is, want ik denk niet dat hij het leuk zou vinden als ik dan al met een andere jongen zou zoenen.
Aan de andere kant: uit is uit, en ik wil gewoon weer lekker mijn eigen gang kunnen gaan.

Wat vinden jullie? Als ik morgen al met een ander zoen, is dat dan respectloos tegenover mijn ex? Of moet ik dat gewoon doen...?? Ik wil het wel heel graag...
__________________
Life is what happens, while you´re busy making other plans *quote by John Lennon*
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-01-2004, 18:05
Maarten
Avatar van Maarten
Maarten is offline
Tjah uit is uit en ik zou doen waar je zin in hebt...

Je hoeft heus niet meteen te zoenen.. Je kan toch ook gewoon leuk praten met iemand en spanning opbouwen en het een andere keer doen?

Ik zou het denk ik overigens ook niet fijn vinden als ik je vriend was en ik zou je zien zoenen, maar ik zou wel me beseffen dat het uit was en je me dus niks verschuldigd bent...

Laatst gewijzigd op 09-01-2004 om 18:33.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2004, 18:09
Drlove
Drlove is offline
precies, stel dat zoenen lekker uit. Hoeft toch niet per se gezoend te worden? Waarom kan je niet wat gezellig drinken met een leuke jongen zonder gelijk te zoenen?
__________________
de reden van het leven is te leven om een reden
Met citaat reageren
Oud 09-01-2004, 18:10
Nuck
Nuck is offline
Als je wilt zoenen, dan ga je zoenen. Anders niet.
__________________
As if!
Met citaat reageren
Oud 09-01-2004, 18:30
Verwijderd
ik zou je haten als ik je x-vriend was en je stond na een week al te zoenen met een ander
Met citaat reageren
Oud 09-01-2004, 18:50
tandenborstel
Avatar van tandenborstel
tandenborstel is offline
Citaat:
Sigúr schreef op 09-01-2004 @ 19:30:
ik zou je haten als ik je x-vriend was en je stond na een week al te zoenen met een ander
Met citaat reageren
Oud 09-01-2004, 19:44
MissKiss1985
Avatar van MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
zoenen ok maar doe het dan op een plek waar hij je niet kan zien. Denk dat die klap erg hard voor hem zou zijn. Stel jij staat in zijn schoenen zou dat ook zo zijn...

Daarbij uit is idd uit maar klein beetje rekening houden met hem zou wel mooi zijn.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2004, 19:52
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
Een relatie van 2 jaar is niet niks. Als jij ineens voor zijn neus met een ander staat te zoenen komt dat wel respectloos over,vind ik.
Er is natuurlijk niks mis mee dat jij iemand anders leuk vind maar ik zou gewoon voorzichtig zijn als je ex in de buurt is.
Misschien ergens anders heen gaan waar je lekker je gang kunt gaan zonder je schuldig te voelen of bekeken of wat dan ook.
__________________
Pardon my French
Met citaat reageren
Oud 09-01-2004, 19:58
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
zoen met hem, maar niet voor zijn neus.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2004, 20:13
Verwijderd
Zoen niet met hem. Hoe zou jij het vinden als je dat te horen krijgt over hem? Doe het niet, je kwetst iemand er ontzettend mee en je kan je toch wel inhouden?

Ten minste je moet het zelf weten natuurlijk, maar ik zou het niet doen...
Met citaat reageren
Oud 09-01-2004, 20:22
Verwijderd
Citaat:
Sigúr schreef op 09-01-2004 @ 19:30:
ik zou je haten als ik je x-vriend was en je stond na een week al te zoenen met een ander
Met citaat reageren
Oud 09-01-2004, 20:40
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Tsja, je bent hem natuurlijk niets verschuldigd, omdat het uit is. Maar om een week na een relatie van 2 jaar alweer met een ander te zoenen...als ik jou ex was, zou ik dan denken dat het voor jou kennelijk niet zoveel betekende, die 2 jaar samen. Als je het nu perse wilt doen, zou ik er wel voor zorgen dat hij het niet ziet. Lijkt me een beetje kwetsend als hij moet toekijken.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2004, 20:44
o0BeKsKuH0o
o0BeKsKuH0o is offline
Mijn vriend heeft het vandaag met mij uitgemaakt..
Volgende week zaterdag gaan we met een hele groep uit voor zijn verjaardag, ik zou het dan neit echt leuk vinden als hij met een ander zou zoenen...

Maar ik denk ook niet dat jij het leuk zou vinden als hij opeens met een ander zou zoenen...
Maar tis je eigen keus...
__________________
I love Michael 4-ever!
Met citaat reageren
Oud 09-01-2004, 20:47
sinsere
Avatar van sinsere
sinsere is offline
Uit respect voor hem .. je hebt toch twee jaar een relatie met hem gehad .. zou ik het in ieder geval niet doen waar hij bij is. Als je het zelf dan graag wilt .. op een plaats waar het niet zo overduidelijk is. Het staat dan in zijn ogen waarschijnlijk een beetje alsof je hem de ogen uit wilt steken .. en dat is niet de bedoeling denk ik.
__________________
You look into her angel eyes
Met citaat reageren
Oud 09-01-2004, 21:00
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Inderdaad, doe het niet voor zijn neus. Niet omdat je daar het recht niet toe hebt maar gewoon omdat jullie toch twee jaar hebben gehad en er best nog wel gevoelens zijn die nog verwerkt moeten worden. Je wordt dan toch met je neus in de feiten gedrukt en dat kan best zwaar zijn.
Als je wil zoenen is dat helemaal jouw keuze. Je bent vrijgezel en niemand kan je daarvan weerhouden.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2004, 21:18
Verwijderd
Wil je iets serieus dan met die ene jongen?
Het lijkt er niet echt op dat je zin hebt in een serieuse relatie aangezien je je nog maar net in kan houden.

Zoals een meid hier ergens zijn.
"Ga gerust rondsletten totdat je toe bent aan een serieuse relatie bent."
Maarja... dan heb je wel een status, maar dan doe je wel wat je (blijkbaar) wil.

En wat de rest zegt, als je echt zo nodig moet ga zoenen zorg dan dat hij er niet achter komt.
Ik vind het zowiezo vreemd dat je op zo'n moment planned wie je gaat zoenen. Maarja.. dat ben ik..
Met citaat reageren
Oud 10-01-2004, 11:13
Silly-Goose
Avatar van Silly-Goose
Silly-Goose is offline
Je zou kunnen zoenen, en het respect op kunnen op brengen om dat niet in zijn zicht te doen.
Maar is het zeker dat het niet is om je ex jaloers te maken, en denk je niet dat je spijt krijgt ?
Het is pas vers uit natuurlijk, dus dan heb je al snel de gedachte dat het over is, maar toen ik na mijn 7 maanden relatie het uit maakte en een maand daarna pas een ander vriendje kreeg kreeg ik ontzettend spijt..

Was niet leuk.
Maar verder doen wat je niet laten kan, uit is idd uit
__________________
love me if you dare.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2004, 11:28
alanis
alanis is offline
Bedankt voor jullie reacties! Mocht het er inderdaad van komen vanavond, zal ik dat niet in zijn zicht doen...Maar uit is uit, en waarschijnlijk komt hij er toch wel achter, maar goed....
__________________
Life is what happens, while you´re busy making other plans *quote by John Lennon*
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 10-01-2004, 11:38
Verwijderd
Citaat:
alanis schreef op 09-01-2004 @ 19:03:


Wat vinden jullie? Als ik morgen al met een ander zoen, is dat dan respectloos tegenover mijn ex? Of moet ik dat gewoon doen...?? Ik wil het wel heel graag...
Ja, ik vind het persoonlijk erg respectloos. Op zich is uit inderdaad uit natuurlijk en zou je ook niet fout zitten wanneer je met een ander zou zoenen.

Maar ik heb het meegemaakt, was de ex, hij zoende heel snel met een ander. Het gaf me toch wel een gevoel alsof die 20 maanden met mij niets hadden voorgesteld en dergelijke, vooral omdat hij het me dus ging vertellen. Vriendschap is er ook nooit meer van gekomen daarna. (Ik vond het gewoon te pijnlijk)

Als je ex daar is vind ik het echt heel onaardig als je na een week al gaat zoenen met een ander. Je bent dan misschien zijn vriendin niet meer, maar je geeft toch nog wel om hem? Het valt wat mij betreft onder de categorie 'onnodig kwetsen'.

Wanneer je goede vriendinnen bent zoen je ook niet met de jongen die zij leuk vind uit respect voor haar, dit vind ik een zelfde situatie.

Doe het op een moment dat je zeker weet dat je ex er niet is, dan tenminste.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2004, 11:41
Verwijderd
Citaat:
alanis schreef op 10-01-2004 @ 12:28:
Bedankt voor jullie reacties! Mocht het er inderdaad van komen vanavond, zal ik dat niet in zijn zicht doen...Maar uit is uit, en waarschijnlijk komt hij er toch wel achter, maar goed....
Waarom betekent uit is uit ook meteen dat je geen rekening meer houdt met elkaar?

Je hebt 2 jaar iets gehad, alsof je door het uit is ineens vijanden bent geworden en er nooit een speciale band is geweest?

Ik vind die hele opvatting maar vreemd hoor.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2004, 12:10
Bruut
Avatar van Bruut
Bruut is offline
Citaat:
Sigúr schreef op 09-01-2004 @ 19:30:
ik zou je haten als ik je x-vriend was en je stond na een week al te zoenen met een ander
precies.. en daarmee is alles gezegd
Met citaat reageren
Oud 10-01-2004, 12:52
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Ik ga akkoort met Dusjcrib
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 10-01-2004, 13:32
Verwijderd
Citaat:
Dusjcrib schreef op 10-01-2004 @ 12:41:
Waarom betekent uit is uit ook meteen dat je geen rekening meer houdt met elkaar?

Je hebt 2 jaar iets gehad, alsof je door het uit is ineens vijanden bent geworden en er nooit een speciale band is geweest?

Ik vind die hele opvatting maar vreemd hoor.
Blijkbaar heeft ze de afgelopen tijd geen gevoelens voor hem gehad, is ze niet toe aan een serieuse relatie, en zoent graag met meerdere mensen.


Ieder zn ding...
Met citaat reageren
Oud 10-01-2004, 14:03
elledc
elledc is offline
Om eerlijk te zijn... ik vind het nogal respectloos.
Je doet toch zoiets niet, nog geen week erna, wetende dat je ex daar ook kan zijn. Heb jij nou gevoelens of niet??
Met citaat reageren
Oud 11-01-2004, 09:44
TukLifeBiatch
Avatar van TukLifeBiatch
TukLifeBiatch is offline
niet denken gewoon doen!!!
__________________
Examens; als het feestje maar geslaagd is!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-01-2004, 12:24
Verwijderd
Citaat:
TukLifeBiatch schreef op 11-01-2004 @ 10:44:
niet denken gewoon doen!!!
Weer zo'n amuserend type aanwezig
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 13:34
alanis
alanis is offline
Ik denk niet dat de opmerkingen: heb jij nou gevoelens of niet? ergens op slaan.
Als ik er niet mee zat, dan had ik hier die vraag niet gesteld en had ik het gewoon gedaan.

En nee, ik heb niet gezoend zaterdag, omdat het toch niet goed voelde tegenover mijn ex (die er wel was)
__________________
Life is what happens, while you´re busy making other plans *quote by John Lennon*
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 13:42
Verwijderd
Eens met Dusjcrib, ik vind dat je wel rekening met 'm zou moeten houden.

Waarom die haast om met een ander te zoenen? Probeer ook eens een tijdje alleen te zijn, dat kan best goed zijn.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2004, 10:52
Phileine
Avatar van Phileine
Phileine is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 12-01-2004 @ 14:42:

Waarom die haast om met een ander te zoenen? Probeer ook eens een tijdje alleen te zijn, dat kan best goed zijn.
Zoenen met iemand hoeft (gelukkig!) niet altijd te betekenen dat je meteen jezelf hals over kop in een relatie stort.

En of die relatie nu een half jaar of twee jaar duurde, dat maakt niet uit, je moet doen waar je jezelf goed bij voelt. Je wordt alleen maar razend ongelukkig als je jezelf bepaalde dingen niet laat doen, alleen maar omdat dat "niet netjes" is.
__________________
Ik ben niet labiel. Ik ben emotioneel flexibel.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2004, 12:35
frog
frog is offline
Citaat:
Sigúr schreef op 09-01-2004 @ 19:30:
ik zou je haten als ik je x-vriend was en je stond na een week al te zoenen met een ander
inderdaad. helemaal mee eens. rare lui, die mensen van tegenwoordig. relatie uit, zoenen met de volgende maar weer. maar da's niet mijn probleem. ik zou nog maar ff wachten en zorgen dat hij het niet ziet. ik weet niet of hij nog om je geeft, maar ook als hij niks meer om je geeft (klinkt een beetje hard, maar je snapt wat ik bedoel, dat hij niet meer verliefd op je is) vindt ik het nog stom als hij het ziet. dan zou ik het idee krijgen als ik je ex was van: ze gaf zeker niks om me, ze staat al weer met de volgende te zoenen. niet doen waar hij bij is dus...
__________________
Als je alles op een rijtje hebt, hoedt je dan voor het domino - effect!!!
Met citaat reageren
Oud 13-01-2004, 15:43
Dree
Avatar van Dree
Dree is offline
Ok, los van Alanis verhaal, want het is allang 10 jan. geweest.

Ik kan best begrijpen dat je na 2 jaar verkering lekker met iemand wilt zoenen. En ik vind dat niks je hiertoe in de weg staat als je een relatie sámen hebt beïndigd.
Maar je moet ook een beetje opletten wat andere mensen over je kunnen gaan zeggen, vooral als je altijd samen in die kroeg kwam. (Ik weet dat mensen nu massaal met 'schijt' gaan reageren). Om die reden zou ik het persoonlijk niet openbaar in een kroeg doen, maar bijv bij hem thuis. Op deze manier hou je tov anderen jouw eer en de eer van je ex hoger.
__________________
Devi essere piu brava che bella
Met citaat reageren
Oud 14-01-2004, 14:10
alanis
alanis is offline
Bedankt voor jullie reacties...inmiddels toch al 1.5 week niet gezoend hoor...
__________________
Life is what happens, while you´re busy making other plans *quote by John Lennon*
Met citaat reageren
Oud 14-01-2004, 14:14
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
AL anderhalve week? MIjn relatie is nu ook bijna een week uit en kan me nie voorstellen om met een ander te zoenen. Ik vind anderhalve week echt niet zo lang hoor...
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2004, 15:25
Verwijderd
Citaat:
alanis schreef op 14-01-2004 @ 15:10:
Bedankt voor jullie reacties...inmiddels toch al 1.5 week niet gezoend hoor...
nou nou
Met citaat reageren
Oud 14-01-2004, 16:25
maanmeisje17
Avatar van maanmeisje17
maanmeisje17 is offline
Citaat:
lareno schreef op 14-01-2004 @ 16:25:
nou nou
Ik snap eigenlijk niet dat je daar nu al behoefte aan hebt met een ander... Ik zou het niet kunnen
__________________
www.cu2.nl/maanmeis
Met citaat reageren
Oud 14-01-2004, 16:28
Verwijderd
Citaat:
maanmeisje17 schreef op 14-01-2004 @ 17:25:
Ik snap eigenlijk niet dat je daar nu al behoefte aan hebt met een ander... Ik zou het niet kunnen
Ja, leuk om te weten.

Het is gewoon een afweging. Je moet jezelf afvragen hoe goed je hem kent, daarmee samenhangend wat je van hem voor reacties kunt verwachten als je met een bekende van hem zoent, of zomaar met iemand die hij kent of niet kent. Je zult waarschijnlijk merken dat hij dat ziet als een soort indicatie voor het feit dat de laatste tijden van de relatie toch al inhoudsloo waren, want als je er kapot van bent (en dat hoor je te zijn na twee jaar, kan zijn gedachte zijn) dan zoen je toch niet na een week al met een ander?

Het komt er dus gewoon op aan wat jij normaal vindt. Zou jij het kut vinden als je hém na een week met een ander meisje zag zoenen? Wat gij niet wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander niet, is een goed uitgangspunt. Dat moet je natuurlijk wel inkleuren aan de hand van wat je over zijn gevoelsleven weet.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 14-01-2004, 16:32
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Inderdaad. Hou er wel rekening mee dat hij het wel eens net zo hard terug kan doen. Maar verder: als je in dezelfde uitgaansgelegenheid als je ex blijft komen wordt je er toch waarschijnlijk mee geconfronteerd. Als je het niet wil zien moet je d'r niet komen.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2004, 16:35
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 14-01-2004 @ 17:32:
(...) als je in dezelfde uitgaansgelegenheid als je ex blijft komen wordt je er toch waarschijnlijk mee geconfronteerd. Als je het niet wil zien moet je d'r niet komen.
Yup, maar er is naar mijn mening wel een zekere periode waarin je mag verwachten dat ze niet meteen met een ander staat te klooien. Zeker als het een beetje in onderling overleg is uitgegaan, en ze weten van elkaar dat ze het klote zouden vinden, vind ik het niet echt kunnen om dan meteen een ander te pakken. Niet omdat ik vind dat je dan nog iemands bezit bent ofzo, maar gewoon omdat je een beetje rekening moet/kunt houden met andermans gevoelens. En als je je niet anderhalve week een béetje in kunt houden....tsja
Met citaat reageren
Oud 15-01-2004, 06:37
Verwijderd
Citaat:
maanmeisje17 schreef op 14-01-2004 @ 17:25:
Ik snap eigenlijk niet dat je daar nu al behoefte aan hebt met een ander... Ik zou het niet kunnen
Ik bedoelde het ook sarcastisch, want ik kan het me namelijk ook niet voorstellen...
Met citaat reageren
Oud 15-01-2004, 08:48
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Ik zou iig niet met m zoenen onder de neus van je ex. Verder moet je t lekker zelf weten.
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 15-01-2004, 16:27
love-THE-world
Avatar van love-THE-world
love-THE-world is offline
je doet maar!! veel plezier
Met citaat reageren
Oud 16-01-2004, 10:53
alanis
alanis is offline
Het feit dat ik er behoefte aan heb, is dus een teken dat het al heel lang niet meer goed zat in onze relatie en ik dus al langzaam afstand had genomen. Het feit dat wij normaal met elkaar om kunnen blijven gaan, heeft denk ik ook al een indicatie van wederzijds respect. En het feit dat ik hem ook al het geluk van de wereld toewens, betekent dat hij van mij ook met een ander mag klooien.
__________________
Life is what happens, while you´re busy making other plans *quote by John Lennon*
Met citaat reageren
Oud 16-01-2004, 11:15
Verwijderd
In dat geval: wat let je
Met citaat reageren
Oud 16-01-2004, 11:44
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Maar je weet dus eigenlijk al wat je gaat doen. Waarom vraag je het dan nog?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Anouk en Danny #2
Little Phoebe
264 23-07-2006 14:40
Verhalen & Gedichten vrijdagavond verhaal
Sasjeliefff
1 31-10-2005 18:14
Verhalen & Gedichten [verhaal] Zana heel hoofdstuk 1
Nas-t Zeekoe
8 29-03-2003 12:57
Verhalen & Gedichten Zana
Nas-t Zeekoe
12 30-01-2003 14:18
ARTistiek (verhaal) Zij zoenen
Woodstock
7 05-04-2002 15:26
ARTistiek Verhaal - Joey en ik
U-NiQ
7 30-08-2001 17:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:38.