Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-05-2008, 21:22
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
niemand reageert op mijn spannende avontuur
Advertentie
Oud 15-05-2008, 21:43
Verwijderd
Citaat:
niemand reageert op mijn spannende avontuur
Sorry, ik ga het gauw even lezen!

Edit: Hehe, vet. Lekkende batterijen, hoe smaken die nou?
Oud 15-05-2008, 21:59
Verwijderd
Citaat:
Vanuit de klas klonk ook dat de moeder van een andere klasgenote was overleden, maar de leraar zei dat dat niet waar was en zij nog even te leven had. De desbetreffende klasgenote lag eerst met haar hoofd in haar armen begraven op tafel, maar toen ze dat hoorde van die leraar fleurde ze weer helemaal op.

Vrij bizar allemaal.
hier zou je best misschien een sketch van kunnen maken
Oud 16-05-2008, 09:28
Lethe
Lethe is offline
Ik ging naar de kapper, die ineens in een hutje in de middle of nowhere zat. Ik liep langs allemaal weilanden met schapen die blaatten en toen ik terug 'meeeh' deed gingen ze nog harder blaten. Eenmaal bij het hutje aangekomen zei ik: 'Hallo, ik wil graag een stukje van mijn haar af.' De kapster ging druk aan de slag (in het echt knipt zij mijn haar ook altijd). Toen het klaar was stond ik op om het resultaat in een spiegel te bekijken, die in een andere ruimte stond. Ik twijfelde of ik het wel zo mooi vond want ik zag weinig verschil. De kapster zei dat ze er nog een stuk wilde afhalen maar ik zei dat dat niet hoefde. En toen liep ik weer terug naar huis, door de weilanden, met de schapen meeblatend. Toen ik thuis kwam zei mijn moeder dat het wel iets korter had gekund. Dat vond ik zelf ook en na nog een aantal keer in de spiegel gekeken te hebben ging ik weer terug, dit keer samen met een vriendin. Dezelfde weg, weer langs de schapen blabla. We liepen naar binnen en ik vroeg of er toch nog een stukje van mijn haar geknipt kon worden. De kapster schudde haar hoofd en zei dat het al 6 uur was, dus dat de winkel ging sluiten. 'Maar je mag volgende week wel terugkomen,' zei ze er achteraan. 'Als je dan twee marsen meeneemt hoef je niks te betalen.' Dat vond ik goed.

En verder weet ik het niet meer. Ik vraag me af waar deze droom op slaat, want ik ben helemaal niet van plan naar de kapper te gaan.
__________________
Nice
Oud 16-05-2008, 09:41
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Sorry, ik ga het gauw even lezen!

Edit: Hehe, vet. Lekkende batterijen, hoe smaken die nou?
Het bijt en het brandt en het smaakt vreselijk zuur. Echt heel pijnlijk.
Oud 16-05-2008, 13:23
Verwijderd
Ik heb de hele nacht over een barjongen gedroomd En een heel verhaal met een huis/complex met echt een stuk of 20 pleegkinderen en er waren mensen daar die slecht waren en de helft van die peetkinderen (die allemaal in de twintig waren) ook maar de andere helft was zogenaamd eervol en heldhaftig en ik moest er naar de wc en toen wilde niemand me beschermen van die kerels, en toen werd ik pissig op ze en toen deden ze het toch. Met demonen en duistere tovenaars enzo... en veel gepraat en bier.

Niet zo veel slechte Keltische fantasy lezen, Morgan
Oud 16-05-2008, 23:21
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik weet alleen nog dat mijn beste vriendin me liet weten dat ze niets meer met me te maken wou hebben. Mijn vader zat in de kamer ernaast. En ik werd boos op haar.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 17-05-2008, 09:37
Sperzieboon
Avatar van Sperzieboon
Sperzieboon is offline
Ik droomde dat ik samen met mijn ouders en broertje naar de VS ging verhuizen. Daar kwamen we in een soort van sub-urban terecht met een dikke highschool waar zowel m'n broertje als ik naar toe moesten. Toen we ineens een hoek omliepen zat iedereen pauze te houden en liepen wij door naar een soort van huis. Maar dat was ook een lokaal met een aardige juffrouw die ons ging helpen om het schoolhoofd te vinden. En die sprak ook Nederlands toen moesten we uit gaan leggen wie we waren en waar we vandaan kwamen en wat voor opleiding we al hadden gedaan. En toen ging ik mijn huidige NL situatie uitleggen en (blabla theologie, hoogbegaafd, zoeken naar hulp) en toen vond hij dat ik me maar rustig moest houden anders ging iedereen tegen me op kijken. Voordat we bij die gozer waren moesten we eerst het gebouw door en daar kwam ik S. tegen, een goede vriend van me. En we gingen allemaal rare gangen door en ik moest in één keer onthouden hoe ik gelopen was. En toen ik me omdraaide om dat kantoor uit te lopen zat er een soort van KFC in de ruimte, waar ze kipnuggets verkochten in aantallen van 19. Voor 5 dollar.
__________________
I want a trip inside your head, spend the day there..
Oud 17-05-2008, 10:59
Verwijderd
Ik had gedroomd dat ik in mijn voortand gestoken was door een mug en dat daardoor mijn tand heel erg was opgezwollen en uiteindelijk opengebarsten en dat er toen zo'n groot gat in zat dat ik mijn pink er in kon steken. Daarna ging ik naar de tandarts maar die kon er niks aan doen.
Oud 17-05-2008, 11:05
Verwijderd
Ik heb gedroomd over mijn fotoboek en over naamingebruik
Oud 17-05-2008, 11:09
Verwijderd
Hoe onthouden jullie je dromen toch allemaal!
Oud 17-05-2008, 12:28
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik probeer het niet echt, eigenlijk. Soms gaat het, soms niet. Als ik mijn best ervoor doe, dan ga ik als ik in bed lig, van te voren tegen mijzelf zeggen dat ik mijn droom ga onthouden. En dan als ik wakker word, dan zet ik nog even op een rijtje wat er allemaal is gebeurd, echt, zodra ik wakker word, anders vergeet ik het. En ik schreef het een tijdje terug op. maar daar ben ik mee gestopt, te veel moeite.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 17-05-2008, 12:41
Verwijderd
ik hoef ook niets op te schrijven ofzo. Als ik bij het wakker worden nog één woord op kan roepen, komt heel de droom terug, anders niet.
Oud 17-05-2008, 15:44
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik zat in een soort Versailles-achtig paleis met heel veel verschillende hoogtes in de vloer. WEER zat Flyaway in mijn droom! Ik sliep op een kamer met het achternichtje van de keizer van Duitsland en we hadden het heel gezellig en toen kwam Flyaway en ze was bijna in tranen omdat ze zelf haar tas droeg dus die nam ik van haar over en ik aaide haar wang als troost en toen werd ze heel boos en riep ze "Ik ben je geliefde niet, ik ben je Filiste!"() En toen kwam zij dus ook slapen en er waren dan ook drie bedden. Maar opeens waren echt al mijn vrienden er en er waren helemaal geen bedden. Maar gelukkig bleven ze niet slapen.

Echt WTF
Oud 17-05-2008, 22:54
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Ik kan de laatste tijd m'n dromen maar heel weinig onthouden, dat is opzich wel jammer.

Then again, ik heb het nooit goed gekund.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 17-05-2008, 23:36
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
over AllureV, Pixeldansje en Cherry Springs
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 17-05-2008, 23:39
Verwijderd
Ik droomde dat DP er onverwacht was en dat ik niet opgeruimd had en we gingen langs mijn moeder maar die was op een paar dagen bijna blind geworden.
Oud 17-05-2008, 23:39
Sperzieboon
Avatar van Sperzieboon
Sperzieboon is offline
Citaat:
Hoe onthouden jullie je dromen toch allemaal!
Voor mij is het zeldzaam. Maar als ik bewust droom, dan word ik ook direct erna wakker.
__________________
I want a trip inside your head, spend the day there..
Oud 18-05-2008, 10:02
Verwijderd
Iets over Ikea meubels die ik niet in elkaar kreeg en een bus naar Duitsland die ik steeds miste.
Oud 18-05-2008, 10:19
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Ik weet alleen nog dat het heel gek was. Soms heb ik wel eens periodes met intense dromen die ik dan wel onthoud, maar de laatste periode dat dat was is alweer een tijdje geleden.

De laatste droom die ik me kan herinneren was ik op een soort kamp. Ik was in een enorme zolderkamer en woonde daar. Het was behoorlijk ver van de voor mij bekende wereld, maar ik leefde daar samen met een aantal mensen. Erg jammer dat ik niet meer weet wat voor mensen, weet alleen nog dat ik het goed met ze kon vinden... ofzo
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 18-05-2008, 17:41
Verwijderd
Ik was op een festival en sterrenmeisje was er ook en ik wilde vriendjes met haar zijn, maar ze zette me steeds voor lul in public ;(
Oud 19-05-2008, 08:46
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Wauw wat een droom! Heel gaaf.
Het begon in mijn eigen huis, ik had een bouwvakker tot mijn beschikking en ik liet steeds kleine stukjes aan mijn kamer aanbouwen. Soms stortte het in en dan werd hij heel gefrustreerd, heel grappig.
Op een gegeven moment was ik opeens een prinses en ik had echt een geweldige kamer, echt heel mooi, met van die dunne, zweverige ondergordijnen en echte dikke bordeaurode overgordijnen en een inloopkast en een eigen badkamer en een heel mooi bed en een paspop en een koepel in het dak voor daglicht en het was heel mooi. En we woonden in een kasteel. De bouwvakker wilde niet weggaan en hij kleedde zich uit en ging in mijn bed liggen (waarschijnlijk naar aanleiding van het nieuwsbericht waarin een inbreker naakt naast de vrouw des huizes in bed gaat liggen). Ik voelde me een beetje onprettig, ik was bang dat mijn lijfwacht binnen zou komen en ik probeerde hem over te halen zich aan te kleden. Ik was echter ook naakt. Ik probeerde mezelf ook aan te kleden en ik geloof dat dat lukte.
Toen ging ik naar buiten. Het dak van het kasteel was een soort dek van een schip. Ze waren kanonnen aan het laden voor ik weet niet wat, overal gespierde mannen in hemdjes. Nu ik zo denk, er zat geen enkele vrouw in mijn droom! Alleen ik zelf dus, ik was het prinsesje

En ik woonde in een torenkamer

Het was echt heel vet en als ik later groot en rijk ben wil ik ook zo'n kamer!
Oud 19-05-2008, 08:50
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
Ik droomde over een blote huid (been/buik/geenidee) en het zag er heel natuurlijk uit. Maar toen ik beter keek, zag ik dat er een rupsje opzat, die de huid in ging. :bah:
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 19-05-2008, 08:51
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Gadver pixel!
Oud 19-05-2008, 08:52
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
jah!
ik wilde dat niet. Was ik nou maar prinses!
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 19-05-2008, 11:41
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Ik was moe, maar wilde niet slapen ook al was het nacht...
__________________
Tsja
Oud 19-05-2008, 12:13
Verwijderd
ik heb afgelopen week zo'n nare en rare droom gehad. mijn beste vriendin ging dood (ze kwam onder het wiel van een vrachtwagen. niet onder een vrachtwagen zelf, maar enkel het wiel, dat viel opeens van de as af boven op haar) en toen zag ik haar hand er nog onderuit komen en zo'n straaltje bloed... maar gelukkig had ze een hamster voor me achtergelaten
Oud 19-05-2008, 14:58
Verwijderd
Ik droomde over een soort parcours waar allemaal mensen (en ik) in renden die achterna werden gezeten door een enorme stier. Die werd op een gegeven moment zo agressief dat hij allemaal mensen ging verpletteren, dus moesten we hem insluiten met speciale houtschotten die om de zoveel meter eringezet konden worden. Uiteindelijk lukte dat, maar bijna iedereen was al dood of zwaargewond en naast de ingesloten stier waren er nog wat mensen tussen twee schotten gevangen. Ik wou ze net gaan redden, maar toen opeens wist de stier over het schot heen te springen en toen verpletterde hij een paar mensen en veranderde hij in een enorme leeuw die net als Scar een mensje oppikte en ertegen ging praten.
En toen was de hel losgebarsten want toen rezen er tientallen enórme Robijnbeertjes op uit de grond en zag ik in de verte dat ze als Godzilla's een stad aan het slopen waren.

Daarna droomde ik dat ik in een spaghettiwestern zat, wat zeg maar het vervolg op The Good, The Bad & The Ugly was. Ik was Tuco (the ugly) en Sean Connery en Clint Eastwood deden ook mee. Sean Connery was precies zoals in Indiana Jones, op zoek naar een schat. We zaten aan een tafel met 6 man, en we luisterden naar wat Sean ons vertelde, en ondertussen werden er van die aluminium pannetjes uitgedeeld om uit te eten. Iedereen had zijn eigen pannetje, en ze waren brandschoon, behalve "die van Tuco", waar aangekoekte nasi-resten aanzaten. Ik probeerde die tevergeefs weg te krabben met m'n vork. Ik deed af en toe ook heel erg mijn best om Tuco's rare twitches en gezichtsuitdrukkingen na te doen, zoals 'hmm, goud zei je? waarrr?' of 'wat is die Blondie mij toch weer te slim af'. Naja, toen vertelde Sean Connery dat er al vijf v/d zes weken verstreken waren waarin het goud gevonden kon worden, en toen rende ik (Tuco dus) als eerste weg, om iedereen voor te zijn. Op zo'n cartoony manier, dat er alleen nog maar een stofwolkje te zien was.
Oud 19-05-2008, 15:47
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
jah!
ik wilde dat niet. Was ik nou maar prinses!
Prinses zijn pwnt
Oud 19-05-2008, 15:53
Sperzieboon
Avatar van Sperzieboon
Sperzieboon is offline
Ik droomde dat ik mijn haar af ging knippen en dat het weer net zo kort was als toen ik 15 was. Dat was wel een beetje raar.
__________________
I want a trip inside your head, spend the day there..
Oud 20-05-2008, 07:14
Verwijderd
Boehoe doe ik zo mijn best om mijn droom te onthouden lukt het niet
Oud 20-05-2008, 09:12
Verwijderd
Er was een zombie op school die van iedereen zombies wilde maken en toen ging ik ontsnappen en bij mensen aanbellen of ik bij ze mocht onderduiken, maar iedereen zei nee. (De opperzombie kon alleen binnen komen als je hem uitnodigde, dus in huis was je in principe veilig). Toen zag ik het huis van mijn schoonouders en de deur was open, dus ik ging op zolder zitten maar toen kwam zombie er aan want hij kon blijkbaar wel daar komen waarna ik naar beneden ging waar mijn vader en man ook waren, en toen ging ik eieren bakken terwijl de zombie in de tuin rondspookte
Oud 20-05-2008, 10:12
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ik heb over PET scanners gedroomd.
__________________
you're not my demographic
Oud 21-05-2008, 03:32
Verwijderd
Ik had vanochtend tussen twee momenten van kort wakker zijn echt een heftige droom. Ik was met een vriend een toren aan het beklimmen. Die toren had een ladder die nogal in slechte staat verkeerde. Tijdens het afdalen brak een van de treden af, waardoor we bijna naar beneden vielen. Door het geluid werd een lokale bende alert, die ons aanviel. Op dat moment begonnen we te rennen en moesten we messteken en dergelijke aanvallen ontwijken. Toen wij eenmaal in een huis aankwamen was Hugh Laurie daar, met zijn Dr House-look. Hij viel flauw en een of andere arts besloot dat wij een spuit in zijn hart jagen moesten. Dit deden wij dan ook, maar helaas bleek hij een vampier te zijn en elke aanraking van zijn hart met een scherp voorwerp deed hem overlijden.

Op dat moment werd ik wakker op een bezweet kussen, omdat de droom vrij snel en heftig was.
Oud 21-05-2008, 08:33
Verwijderd
Aargh, ik ben de helft alweer vergeten! Ik droomde dat ik met nog twee mensen in een soort van bos was, of eigenlijk een plek met heel veel struiken. Toen zagen we ineens allemaal lijken tussen de struiken liggen en realiseerden we ons dat we ook op het punt stonden vermoord te worden, dus kropen we de doornstruiken in want dan zouden ze ons niet zien. En in de tussentijd gebeurde er nog iets maar dat weet ik niet meer. Toen veranderden we plotseling in muggen en zaten we op een snelweg, en moesten we proberen naar de rechterbaan te komen maar dat lukte niet, want er kwamen steeds vrachtwagens en toen ging het ook nog eens heel hard regenen en knalden we tegen een verkeersbord op, maar uiteindelijk kwamen we op de rechterbaan en waren we gered .
Oud 21-05-2008, 08:57
Verwijderd
Whahah ik droomde dat mijn vriendje een enorme zwarte baard had, en hij vond het heel cool en wilde het per se houden. En we waren op een feest dus ik liep mooi met hem voor gek. En toen zei ik: "nou, denk maar niet dat ik zo met je ga zoenen," en toen had hij 'm in de volgende scène helemaal afgeschoren.. maar z'n hoofdhaar ook
Oud 21-05-2008, 10:42
Verwijderd
Ik had een cd van the Gathering en daar stond een nummer op met de titel 'Kazet Nagorra'
ik kon het alleen niet luisteren want de cd speler deed heel raar.

Verder was er ook nog een soort megacafe/bar waar ik me overal mee bemoeide terwijl ik er niet eens werkte.

Er was ook nog een huis waar een fiets pal voor een voordeur stond. Toen de persoon achter die deur naar buiten wilde liep ik snel weg omdat ik geen zin had die persoon te helpen, maar die persoon had wel door dat ik daar stond dus fietste ik op m'n eigen fiets heel hard weg.
Oud 21-05-2008, 11:06
Verwijderd
Jullie dromen echt bizar vaak over forummers
Oud 21-05-2008, 13:21
Verwijderd
Citaat:
Jullie dromen echt bizar vaak over forummers
Inderdaad. Opvallend.

Ik droomde dat mijn vader ontzettend kwaad op me werd omdat ik volgens hem te veel kaas op mijn brood deed. Lol.
Oud 21-05-2008, 13:25
Verwijderd
Citaat:
Inderdaad. Opvallend.

Ik droomde dat mijn vader ontzettend kwaad op me werd omdat ik volgens hem te veel kaas op mijn brood deed. Lol.
Dat is het teken dat je verslaafd bent aan het forum.
Oud 21-05-2008, 13:36
Verwijderd
Ik droomde vannacht een soort avonturenserie. Het speelde zich af in Amerika, zo rond de kolonisatie. Er waren kwade Russen die mensen probeerden te naaien door hun tenten kapot te maken en ze te beroven. Er was een groepje mensen die het daar niet mee eens was en opeens kwamen er dieren uit de grond, die die mensen gingen steunen in hun strijd. Toen dat allemaal voorbij was, droomde ik als het ware de intro van de serie.
Oud 21-05-2008, 14:50
Verwijderd
ik heb mijn eerste echte forummerdroom gehad!! het is nu allemaal al vervaagd, maar het ging over trimm trabb, die opeens een 16-jarige brunette was en die geilde op mijn vriend en toen zaten we na een festival met zijn drieen op mijn bed. een heel cool bed, al zeg ik het zelf, in een soort nis met van die gordijnen ervoor en toen keek ze zo drugs-blij en vroeg ze of ze ben mocht zoenen. en ik had zoiets van"waarom niet?" dus toen deed ze dat en ik was natuurlijk jaloers
Oud 21-05-2008, 18:28
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Jullie dromen echt bizar vaak over forummers
Ik heb nog nooit over forummers gedroomd Ben ik niet verslaafd genoeg?
__________________
Tsja
Oud 21-05-2008, 18:30
Verwijderd
Citaat:
Ik heb nog nooit over forummers gedroomd Ben ik niet verslaafd genoeg?
Oud 21-05-2008, 18:33
Verwijderd
Citaat:
Ik heb nog nooit over forummers gedroomd Ben ik niet verslaafd genoeg?
Blijkbaar niet! Ik heb alleen maar over forummers gedroomd die ik irl ook heb gezien, geloof ik...
Oud 21-05-2008, 18:42
Verwijderd
Citaat:
Blijkbaar niet! Ik heb alleen maar over forummers gedroomd die ik irl ook heb gezien, geloof ik...
Daar zal het aan liggen.
Oud 21-05-2008, 21:14
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
ik heb mijn eerste echte forummerdroom gehad!! het is nu allemaal al vervaagd, maar het ging over trimm trabb, die opeens een 16-jarige brunette was en die geilde op mijn vriend en toen zaten we na een festival met zijn drieen op mijn bed. een heel cool bed, al zeg ik het zelf, in een soort nis met van die gordijnen ervoor en toen keek ze zo drugs-blij en vroeg ze of ze ben mocht zoenen. en ik had zoiets van"waarom niet?" dus toen deed ze dat en ik was natuurlijk jaloers
OMG! :')

Ik kijk nooit drugs-blij, want ik heb nog nooit drugs gedaan. (nou ja, 1 keer maar dat telde niet). En ik weet niet hoe jouw vriend eruit ziet, maar ik beloof dat ik van 'm af blijf. (a)
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 21-05-2008, 21:15
Verwijderd
ja, t was ook allemaal heel vaag. want jij leek helemaal niet op jij, maar je was het toch ofzo
Oud 21-05-2008, 21:56
Verwijderd
Citaat:
Ik heb nog nooit over forummers gedroomd Ben ik niet verslaafd genoeg?
Als je niet teveel bewust aan het forum denkt, komt het vanzelf een keer in je dromen terug. Dus je denkt juist gewoon teveel aan het forum.
Oud 21-05-2008, 21:57
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
ja, t was ook allemaal heel vaag. want jij leek helemaal niet op jij, maar je was het toch ofzo
Ik voel me zeer vereerd.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine dromen
deadlytown
23 07-08-2010 13:05
De Kantine Wat heb je vandaag gedroomd?
Verwijderd
500 15-01-2010 13:41
De Kantine Wat heb jij vandaag gedroomd? ‎
Verwijderd
500 05-04-2009 14:36
Psychologie Het Grote Lucht-Je-Hart Topic #98
Miracle
496 05-06-2007 14:16
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Boekbespreking "La vie à reculons"
designerfox
5 18-04-2007 13:57
Verhalen & Gedichten verhaaltje
Scarlet-Q
12 12-11-2003 19:08


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:46.