Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-08-2008, 13:20
Verwijderd
Voor al uw hersenspinsels!
Advertentie
Oud 18-08-2008, 13:20
Verwijderd
hmm, jij bent eerder
Oud 18-08-2008, 13:21
Verwijderd
ja héél erg eerder zelfs, schobbejakje!
Oud 18-08-2008, 13:22
Verwijderd
Sorry!!!!
Oud 18-08-2008, 13:23
Verwijderd
En bovendien is de titel van DH kut. Anyways, ontopic: ik ben mijn droom vergeten.
Oud 18-08-2008, 13:25
Verwijderd
ot: ik droomde dat ik weer op mijn middelbare school was, alleen was het nu echt heel modern, en heel erg hoog. In een van de hoge lokalen had men een stratenblok geplaatst. Ik deed de deur open, en andré manuel was er ook (echt, ik droom echt héél vaak over hem ofzo? ) en toen viel er een schuurtje over ons heen. Ik dacht 'ah, dit heb ik weleens eerder gedroomd, zo ernstig is dat niet', en ik wachte geduldig tot hij ook weer opstond. Maar uh, dat deed hij dus niet!

Dus ik ga naar beneden, naar de receptie en ik zoek een bekende van me om te waarschuwen. Mijn mentor van het vierde jaar staat er, en ik wil hem aanspreken maar ik bedenk 'wacht, manuel gaat dood, eerst dat even oplossen'. Dus ik sleur iemand mee van de receptie, ga alle trappen en liften weer in, maar we waren te laat.
Oud 18-08-2008, 13:25
Verwijderd
Hmm, niks boeiends meen ik.
Oud 18-08-2008, 13:26
Verwijderd
Ik heb heel de nacht vanalles gedroomd en ik weet het allemaal nog.

Ten eerste droomde ik dat ik met een groep uit mijn klas ofzo naar de gevangenis ging waar Marc Dutroux zit. We mochten hem zien in zo'n speciale ruimte, waar wij hem wel kunnen zien, en hij ons niet. We kregen allemaal instrucies wat we wel en niet mochten doen. We mochten ons bijvoorbeeld niet omdraaien ofzo. Het was in ieder geval heel eng, en in mijn droom moest ik ook huilen omdat het allemaal zo naar en spannend was.

Daarna droomde ik dat ik in een Universiteitsgebouw was waar ik een of andere natuurkunde-opdracht ging doen. Ik had een fles cola bij me, die telkens allemaal cola spoot wanneer ik hem opendeed.

Ik droomde dat ik met mijn moeder en zusje ergens een ijsje ging halen.

En ik droomde dat een "vriendin" van me (ze negeert me al weken ) zwanger was.
Oud 18-08-2008, 13:28
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Dat ik op een feestje was en dat Stefanie en een vriend van mij er ook waren, maar ik kon ze niet vinden dus ik was bang dat ze samen ergens waren.

En dat Minke een rood met groen geschilderd gezicht had.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 18-08-2008, 13:30
Verwijderd
Got another one, van deze nacht.
Ik was met mensen in zo'n oude oma woonkamer. En de telefoon ging en ik neem op. Iemand zei echt iets heel vunzigs, een of andere vunzige vraag en ze ging daarna in de telefoon hijgen. Ik zeg, 'mag ik u daar later even over terugbellen, mevrouw? En u wat nuttige tips geven?' en daarna noem ik haar telefoonnummer. Ze is even stil, en ik roep hallelujah over de nummermelders.
Oud 18-08-2008, 13:51
Verwijderd
Citaat:
En dat Minke een rood met groen geschilderd gezicht had.
WTF. Was ik op ook op dat feestje?
Oud 18-08-2008, 13:52
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Volgens mij wel.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 18-08-2008, 13:57
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik woonde in Azeroth (WoW) met mijn vriendje en we hadden heel ingewikkelde en gevaarlijke quests maar uiteindelijk kregen we een heel gelukkig leventje waarin we samenleefden met de kobolds in een bos. Die kobolds waren vriendelijk totdat hun resources op waren. Dan zouden ze aanvallen. Dus we moesten alleen hun metalen en water in de gaten houden en dan was alles blij. OFZO
Oud 18-08-2008, 14:29
Verwijderd
Volgens mij had ik een soort buitenechtelijke affaire met iemand die een goede vriend van ons was, en dat was op de een of andere manier heel vanzelfsprekend.
Oud 18-08-2008, 14:43
Verwijderd
fijn, ik miste dit topic al vanmorgen.

Ik heb over juice en stefenootje gedroomd, maar ze hadden niks met elkaar te maken in mijn droom. Ik was eerst bij juice thuis en later was stefenootje bij mij.
Er was ook iets met erwin, ik moest bonnetjes voor hem tellen voor sinterklaaspakketten. er waren er 3 soorten, 1 van 50 cent, 1 van een euro en 1 van 2 euro.
Sam klom later omhoog bij het raam (tig hoog) en toen trok ik hem naar binnen terwijl stefenootje als een gare op de bank lag.

Laatst gewijzigd op 19-08-2008 om 13:21.
Oud 18-08-2008, 18:15
Verwijderd
Niks dat ik me nog kan herinneren in elk geval.
Oud 18-08-2008, 19:33
Verwijderd
Ik weet alleen nog dat ik een geweldige droom had die ik moest delen met jullie, maar helaas is dat nu helemaal uit mijn geheugen verdwenen.
Oud 18-08-2008, 19:35
Verwijderd
Citaat:
Sam klom later omhoog bij het raam (tig hoog) en toen trok ik hem naar binnen terwijl stefenootje als een gare op de bank lag.
In het echt zou ik heus helpen hoor!
Ads door Google
Oud 19-08-2008, 08:24
Verwijderd
Ik was op een feestje, ik weet niet meer van wie. Het was in een oud gebouw met een heel hoog en breed trappenhuis. Ik had all stars gekocht, maar ik zag dat mijn rechterschoen en hele andere schoen was van een ander merk. Ik wilde naar de kelder want daar was een kluisje waar spullen van mij inlagen en ik hoopte ook de juiste schoen.
Kazet en soija waren er ook, en nog een jongen van de coffeeshop. de rest kende ik niet.
Ik weet niet meer wat er gebeurde maar het liep uit de hand, kazet werd over de railing gegooid en klapte dood bloedend neer een paar etages lager. Het was echt zo eng, ik durfde niet te kijken.
En ik me maar druk maken om die stomme schoenen, de hele droom was ik opzoek naar de kelder met het kluisje. Ik kwam nog door een zwembad en werd nat. Mensen aan wie ik vroeg me de weg de wijzen stuurde me allemaal de verkeerde kant op.
Ik durfde niet terug naar boven omdat kazet daar lag. Later was hij weggehaald en kwam de politie. Er bleken camera opnames te zijn gemaakt, ik zag dat kazet al eerder naar beneden was gegooid en zag hem omhoog strompelen helemaal onder het bloed. Toen moest ik echt hysterisch huilen en soija zat naast me en die voelde zich medeplichtig zei hij.
Het was echt heel naar en realistisch.
Oud 19-08-2008, 09:10
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik ging weer terug naar school, en de hele school was helemaal verbouwd en ik kon niks meer vinden. Al mijn vriendinnen hadden wat met hun haar gedaan, geknipt, geverfd, ontverft, enzovoort, en ik niet.
Ik liep een willekeurig lokaal binnen en de lerares kende ik totaal niet, nog nooit eerder gezien, maar ik moest vragen waar ik mijn rooster kon vinden, en waar ik heen moest. Blijkbaar was zij mijn mentrix en gaf ze me een rooster.
In de klas zaten een aantal van mijn klasgenoten lollig te doen, en dat was heen grappig ofzo. De school had ook een systeem met computers speciaal voor mensen die niet wisten waar ze heen moesten. Je moest invullen waar je nu zat, en wat dat was voor de verbouwing, en je moest invullen waar je heen wilde. Ik kon er helemaal niets mee, want ik wist niet waar ik was en wat het was voor de verbouwing.
Toen moesten we met een paar klasgenoten aan een tafel gaan zitten, op barstoelen, en toen raakte ik in gesprek met een jongen die zei dat hij beter kon tekenen dan ik, en ik vond van niet want hij kon veel beter gitaarspelen dan ik, dus het zou oneerlijk zijn als hij ook nog eens beter tekende. En toen ging het opeens over voeten en wilden we vergelijken welke voeten groter waren, dus trokken we onze schoenen uit, zetten die op tafel en legden toen onze voeten op tafel om te vergelijken. Er kwam echt een putlucht vanaf, dus wij moesten heel hard lachen en toen werd ik nagrinnikend wakker.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 19-08-2008, 12:57
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Ik had een slecht gebit en Tink* zei dat ze Hans Teeuwen niet geschikt vond om naakt bij te masturberen.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 19-08-2008, 13:07
Verwijderd
Serieus, Juice,
Oud 19-08-2008, 13:18
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Ik kan er niets aan doen.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 19-08-2008, 17:48
Verwijderd
tvp
Oud 19-08-2008, 18:19
Verwijderd
Citaat:
Ik was op een feestje, ik weet niet meer van wie. Het was in een oud gebouw met een heel hoog en breed trappenhuis. Ik had all stars gekocht, maar ik zag dat mijn rechterschoen en hele andere schoen was van een ander merk. Ik wilde naar de kelder want daar was een kluisje waar spullen van mij inlagen en ik hoopte ook de juiste schoen.
Kazet en soija waren er ook, en nog een jongen van de coffeeshop. de rest kende ik niet.
Ik weet niet meer wat er gebeurde maar het liep uit de hand, kazet werd over de railing gegooid en klapte dood bloedend neer een paar etages lager. Het was echt zo eng, ik durfde niet te kijken.
En ik me maar druk maken om die stomme schoenen, de hele droom was ik opzoek naar de kelder met het kluisje. Ik kwam nog door een zwembad en werd nat. Mensen aan wie ik vroeg me de weg de wijzen stuurde me allemaal de verkeerde kant op.
Ik durfde niet terug naar boven omdat kazet daar lag. Later was hij weggehaald en kwam de politie. Er bleken camera opnames te zijn gemaakt, ik zag dat kazet al eerder naar beneden was gegooid en zag hem omhoog strompelen helemaal onder het bloed. Toen moest ik echt hysterisch huilen en soija zat naast me en die voelde zich medeplichtig zei hij.
Het was echt heel naar en realistisch.
The fuck.
Advertentie
Oud 19-08-2008, 19:49
Verwijderd
Ik droomde dat een internetvriendje van mij op mijn verjaardag was, maar dat ie een stuk dikker en minder gespierd was dan ie daadwerkelijk is, maar het vreemdste was nog wel dat er nieeeeeeeeeemand raar opkeek dat hij er was! Terwijl t een Peruaan is die in Florida woont. Dus dat.
Oud 19-08-2008, 20:54
Verwijderd
Citaat:
Ik was op een feestje, ik weet niet meer van wie. Het was in een oud gebouw met een heel hoog en breed trappenhuis. Ik had all stars gekocht, maar ik zag dat mijn rechterschoen en hele andere schoen was van een ander merk. Ik wilde naar de kelder want daar was een kluisje waar spullen van mij inlagen en ik hoopte ook de juiste schoen.
Kazet en soija waren er ook, en nog een jongen van de coffeeshop. de rest kende ik niet.
Ik weet niet meer wat er gebeurde maar het liep uit de hand, kazet werd over de railing gegooid en klapte dood bloedend neer een paar etages lager. Het was echt zo eng, ik durfde niet te kijken.
En ik me maar druk maken om die stomme schoenen, de hele droom was ik opzoek naar de kelder met het kluisje. Ik kwam nog door een zwembad en werd nat. Mensen aan wie ik vroeg me de weg de wijzen stuurde me allemaal de verkeerde kant op.
Ik durfde niet terug naar boven omdat kazet daar lag. Later was hij weggehaald en kwam de politie. Er bleken camera opnames te zijn gemaakt, ik zag dat kazet al eerder naar beneden was gegooid en zag hem omhoog strompelen helemaal onder het bloed. Toen moest ik echt hysterisch huilen en soija zat naast me en die voelde zich medeplichtig zei hij.
Het was echt heel naar en realistisch.
Oud 20-08-2008, 12:37
Verwijderd
Het was een soort teambuildingsdagje.
En we kregen een opdracht, iedereen kreeg een raketijsje, en je moest een manier zoeken om dat ding te consumeren zonder hem te eten. Dus ik dacht 'ik wacht tot hij smelt en dan eet ik hem op'. En een teamgenoot van mij deed hetzelfde. Maar twee andere maakte een alternatief betalingssysteem van het ijsstokje en volgens de prof was dat het goede antwoord.

Daarna zat ik met klasgenootjes in een bandje en ik speelde contrabas. En we zaten in een stadion en ik zag moeders hun huisvuil weggooien. Opeens waren we op een grasveld en we bekeken de foto van ons bandje en we vonden dat we er weer ouder uitzagen. Ik zat met Anke te kijken en opeens komt er een kind uit de hemel fietsen. 'Ah nee he', zei Anke. 'Dat zijn kinderen die twee jaar terug gezet worden, die moet ik begeleiden'. En er kwamen steeds meer kinderen uit de hemel fietsen. Dus ze ging een professor bellen met de vraag hoeveel van die knaapjes ze eigenlijk in haar groepje had.
Oud 20-08-2008, 13:37
Verwijderd
Ik zat in een heel grote collegezaal, ongeveer zo groot als de hal van de Sint Pieter-basiliek. Het zat helemaal vol met studenten, en we moesten allemaal een schilderij dat we zelf geschilderd hadden meenemen. Ik had nog niet gehoord waar ik college zou hebben, dus was op goed geluk die zaal ingelopen en toen werd ik bespot door de docent. Hij vroeg mij wat ik studeerde en welk college ik dacht dat het was, waarop ik 'kunstgeschiedenis?' mompelde.

Daarna ging ik met de metro van het Amstelstation, dat zich op een totaal andere locatie bevond, in een stad die totaal niet op Amsterdam leek, naar Waterlooplein. Maar omdat de metro een beetje raar deed, stapten we een straat van het Amstelstation weer uit, waar een heel groot huis was. In dat huis kon ik een beetje rondlopen en toen werd ik wakker.
Oud 20-08-2008, 15:37
Verwijderd
Ik kan het me niet meer herinneren maar het was weer echt heel erg 'echt' en ik werd wakker omdat ik mijn tranen begon te voelen op mijn wang. Beetje raar.
Oud 25-08-2008, 11:07
Verwijderd
Ik was een of andere chick aan het neuken in een kasteel o.i.d. Meer weet ik niet meer.
Oud 25-08-2008, 12:14
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Een meisje liet haar tieten zien.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 25-08-2008, 13:55
Verwijderd
Ik was terug op mijn vakantiewerk, althans, al mijn collega's waren er, de locatie was wel anders. De leidinggevende begroette iedereen hartelijk, behalve mij en gaf me alleen maar een heel vage opdracht in een envelop. Ineens zat ik in een soort trein achtig ding, dat moest ik besturen terwijl ik dat helemaal niet kon. Ik moest half liggend, half zittend in dat ding gaan rijden, om half elf precies. Het was half elf dus ik probeerde het maar, door mn handen om een soort rails boven me te klemmen, dan ging de trein rijden. Eerst reed ik de verkeerde kant op en botste ik, om de hoek, op zo'n stopding die je bij normale treinen ook hebt. Toen werd er omgeroepen of ''deze mevrouw en haar voertuig zich zsm wilden verwijderen'' en toen ging ik na veel gehannes eindelijk de goede kant op. Met mijn voeten moest ik op allerlei knoppen drukken, dat waren de versnellingen of zo. Ineens zat mijn vader naast me, maar ipv dat hij me hielp, ging hij enkel met de fluit/toeter/claxon zitten klieren.
Op een gegeven moment reed ik superhard, maar ik kon niet stoppen, tussen allerlei auto's e.d. en reed ik haast iedereen omver. Toen moest ik heel stijl omhoog en was er iemand aan het mopperen dat het toch echt niet kon, in de tweede versnelling zo'n steile helling op. Nadat ik het nog een paar keer verknald had hield ik het niet meer van de stress en moest ik overgeven en toen werd ik wakker.
Oud 26-08-2008, 08:39
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Ik was met mijn vriend en zijn ouders op Sziget (of hoe je het ook schrijft) en het was echt midden in de stad. Ik liep met mijn vriend naar zo'n tent toe omdat we wat wouden zien, en toen kregen we gehaktballen van z'n ouders. Wel koude, helaas. Vriendje zag iemand met een kilt lopen, en wou er toen ook 1 kopen. Dus wij rondvragen waar je dat kon kopen, en mensen ons de weg wijzen. Toen kregen we weer gehaktballen van z'n ouders, omdat we weer langs ze kwamen. Uiteindelijk de winkel gevonden, en toen wou ik een pet/hoedje kopen voor de moeder van mn vriend. Ik had eerst een hele leuke gezien, maar wou nog verder kijken. Toen ik toch die leuke wou halen, kon ik hem nergens meer vinden dus liep ik in paniek de hele winkel telkens door. Zijn ouders waren ineens ook in de winkel en vroegen wat ik toch allemaal aan het doen was, en of het wel goed ging. Maar alles ging goed zei ik, want ze mochten niet weten dat ik eigenlijk een hoedje wou kopen.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 26-08-2008, 10:26
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Ik droomde dat Blade Runner het vervolg op een andere film was.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 26-08-2008, 23:28
Verwijderd
ik was blijkbaar erg boos vannacht, want er gingen allemaal mensen dood en er was ruzie en geschreeuw en mensen lieten me alleen enzo
Ads door Google
Oud 27-08-2008, 10:20
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Ik droomde dat Kunst & Cultuur bovenaan stond op het forum in plaats van Algemeen.

Daarna kwam die chick weer haar tieten laten zien.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 27-08-2008, 10:41
Sherco
Avatar van Sherco
Sherco is offline
Ik droomde dat ik een schilderij afmaakte en dat het echt super mooi was, en toen gaf ik het aan een vriend van mij voor zijn housewarming. En hij was er echt heel blij mee, want nu had hij een van mijn eerste "werken", wat later vast heel veel geld waard zou zijn...
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid - Loesje
Oud 27-08-2008, 11:27
Verwijderd
Citaat:
Ik droomde dat Kunst & Cultuur bovenaan stond op het forum in plaats van Algemeen.

Daarna kwam die chick weer haar tieten laten zien.
You need to get laid, big time.
Oud 27-08-2008, 11:36
Verwijderd
Hetzelfde thema als altijd. Het vond plaats op een soort kamp geloof ik. En er was een Don die mij feliciteerde, en dat betekende dat je zijn bescherming genoot
Oud 27-08-2008, 15:14
Verwijderd
ik droomde over een msn-vriend, dat ik m aansprak, en t eerst wat ie zei was: Marlies, ik ben verliefd, jij hebt haar in Peru ontmoet, en ik ga haar opzoeken als ze naar Bali en York reist.

Gelukkig werd ik daarna wakker gebeld om verder onlogische droomkronkels uit te sluiten.
Oud 28-08-2008, 11:02
Verwijderd
Ik moest een bruiloft van iemand overnemen. Ik had een jurk aan en moest van iemand zelf een ring uitzoeken aan de hand van een code. toen ging ik zoeken maar de juiste code zag ik niet. Toen belde mijn werk of ik nachtdienstk kon draaien, zonder dat ik oppas had geregeld voor sam of uberhaupt tijd had zei ik ja. Ik maakt me de hele tijd druk wie ik zou kunnen vragen op te passen.
Ik had een sluier om en die bleef niet zitten, van een oude vrouw kreeg ik schuifspeldjes. Ik zag in de spiegel dat ik lang rood haar had met krullen. Maaike zag ik ook een paar keer.
Oud 28-08-2008, 12:23
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Het eerst dat ik nog weet is dat ik met Tommy en Niels iets had afgesproken om in mijn woonplaats te doen. Ik weet niet meer wat.
Daarna was ik uit eten in een of ander exotisch restaurant met een groep mensen van school en een aantal forumers, ik weet niet precies meer wie. Er zat een leuke jongen naast me en het was een soort ronde tafel met een gat erin, een soort donutvorm. We bestelden allebei een biefstuk met friet, en de serveersters maakten ons daarom een beetje belachelijk, want wie bestelt er nou een gewoon biefstuk met friet in zo'n restaurant. Het was niet overdekt daar, en we zaten aan de kant van de weg in een woestijnachtig gebied. Opeens spottten we een vliegende schotel, echt zo'n heel goedkope special effects UFO. En toen dachten we, hé. We stonden op en de leraren die erbij waren gaven ons instructies, die luidden dat we onszelf moesten redden in paren van 2. Toen renden we met z'n allen een trap op, een station in en toen werd ik zo ongeveer wakker.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 28-08-2008, 12:29
Verwijderd
Citaat:
Ik moest een bruiloft van iemand overnemen. Ik had een jurk aan en moest van iemand zelf een ring uitzoeken aan de hand van een code. toen ging ik zoeken maar de juiste code zag ik niet. Toen belde mijn werk of ik nachtdienstk kon draaien, zonder dat ik oppas had geregeld voor sam of uberhaupt tijd had zei ik ja. Ik maakt me de hele tijd druk wie ik zou kunnen vragen op te passen.
Ik had een sluier om en die bleef niet zitten, van een oude vrouw kreeg ik schuifspeldjes. Ik zag in de spiegel dat ik lang rood haar had met krullen. Maaike zag ik ook een paar keer.
Oud 29-08-2008, 19:28
Verwijderd
Ik dronk beschimmelde cola en ik wilde een film kijken maar mijn buurjongetje wilde pokemon zien. Toen werd ik ziek van de cola.
Oud 30-08-2008, 18:30
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Heb vannacht gedroomt dat ik verkering kreeg met het meisje waarop ik verliefd ben geweest
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 31-08-2008, 01:23
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Het was een aardig feestje, alleen probeerden bepaalde mensen steeds dingen van mij te jatten. Op een gegeven moment zei Jelrik 'het is echt relaxt als je een meisje bent, dan kun je aan je eigen tieten zitten.'. Toen zei ik 'ja, dat zegt mijn ex ook altijd.'.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 31-08-2008, 13:39
Verwijderd
Ik stond in de rij bij de dierentuin, zonder shirt, en toen vroeg iemand of ik wel gedoucht had, want ik was een beetje gelig. Toen antwoordde ik dat ik altijd een beetje geel was. Daarop kreeg ik het antwoord: 'of je lever is het aan het begeven', waarop mensen instemmend begonnen te knikken.
Oud 01-09-2008, 20:48
Verwijderd
Ik droomde dus dat ik aan het kijken was naar een oud echtpaar dat meedeed aan 'n vlaamse versie van 'twee voor twaalf'. En ze waren echt heel slecht en de host was ze aan het uitlachen. Op een gegeven moment besloot ik ze te helpen. In plaats van de echte variant met het belletje, hadden zij een soort toon die je zo snel mogelijk uit moest zetten. Dus dat deed ik dus voor ze


Word ik een uur te laat wakker, omdat ik door die droom gewoon mijn wekker heb uitgemept
Fiiijjjn op je eerste schooldag
Oud 01-09-2008, 20:50
Verwijderd
hihihihi @ manon

ik had ook heftig gedroomd vannacht. ik weet het niet precies meer, maar er was iig veel dood en verderf.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:28.