Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-04-2002, 14:02
browneyes
browneyes is offline
Hoi allemaal, ik zit met iets in mijn maag en hoopte dat jullie mij konden helpen.
Ok, ik hoop dat dit niet een heel ernstig zeikverhaal wordt.
Alvast sorry daarvoor…

Het zit dus zo, ik vond een tijdje geleden een jongen leuk, ik zal hem Jan noemen. (hoe saai)
Hij vond mij ook leuk maar wou nix met me, ‘omdat hij niet verliefd op me was’.
Dit deed mij best pijn maar ik probeerde door te gaan met mijn leven en hem te vergeten. Dat is aardig gelukt, ik denk nog wel eens aan hem, maar niet meer zo van ‘ik wil Jan’.
In de tijd dat ik zo verliefd was op Jan, leerde ik een vriend van hem leren kennen bij het chatten, hem zal ik Bart noemen.
Bij hem kon ik altijd terecht met mijn problemen met Jan. Ik kon hem vertellen over mijn verdriet enzo.
Toen ik Bart vertelde dat ik aardig over Jan heen was, konden we heel goed met elkaar optrekken. Dit konden we altijd, maar het lijkt alsof we nu opeens heel veel met elkaar flirten. Eerst viel me dat nie zo op, maar nu zie ik dat pas. Hij zegt ook dingen die er heel dik bovenop liggen. Ik ben erachter gekomen dat ik hem best wel leuk vind, en mn vrienden en zijn vrienden denken ook dat hij meent wat hij zegt.
Maar kan ik dit maken tegenover Jan, iets beginnen met een (gelukkig niet heel erg goeie) vriend van hem?
Want de broer van Jan heeft ook wat gekregen met n meisje dat Jan een paar maanden geleden leuk vond, en daar zat hij ook heel erg mee.
Ik wil Jan niet pijn doen, maar aan de andere kant, híj wilde nix met me beginnen.
En ik zit zo in onzekerheid, of Bart me wel echt leuk vindt. Misschien zegt hij alles voor de grap…Ok, dit is gewoon onzekerheid van mijn kant uit, maar ik vind hem echt leuk..

Wat vinden jullie ervan? Kan ik het maken tegenover Jan? En hoe kom ik erachter of Bart alles meent? Bedankt alvast!!

Veel liefssss!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-04-2002, 14:06
heldin
heldin is offline
Ik vind dat het best kunt maken tegenover Jan. Je zegt het al zelf, hij wilde niks met je. Zou beetje raar zijn dat je, alleen omdat je Jan ooit heel leuk vond, nu niks met zn vriend mag beginnen.
Als je wilt weten of Bart meent wat ie zegt kun je het gewoon vragen of zelf wat meer toenadering zoeken. Dan zie je vanzelf of hij er wat mee doet of niet. Succes!
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 14:10
It's me_2 be
It's me_2 be is offline
Ik vind dat je dat wel kunt maken. Want hij wou niks met jou. Hij zal misschien jaloers worden of zo, maar ik denk dat hij het niet heel erg zal vinden. Go girl! X mij
__________________
I wan't you back! Is dat nu zo moeilijk te begrijpen?
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 14:12
aguila
Avatar van aguila
aguila is offline
Hoi, kijk jan wilde geen relatie met jou wat houd je dan tegen om iets met bart te nemen????

Je gaat toch echt niet op die jan wachten tot hij wel een relatie wil, toch?
__________________
LaLaLaLaLaLaLaLaLaLaLaaaaaaaaaa
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 14:24
Eaglewing
Avatar van Eaglewing
Eaglewing is offline
Als je wil, moet je echt gewoon wat met B nemen. J heeft zelf gezegd, niet verliefd te zijn. Dus...
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 14:34
@pie
@pie is offline
Citaat:
browneyes schreef:
*verhaal*
lijkt me duidelijk dat jan zn kans bij jou heeft verspeeld, dan moet ie nu ook niet gaan zeuren en zielig doen, en jij zou je er (als je iets met bart begint) niets van moeten aantrekken.

hoe je erachter komt wat bart wil.. aangezien jullie goed met elkaar overweg kunnen zou ik zeggen: probeer een avondje bioscoopen, uit eten, whatever.. breng subtiel naar voren dat je 'm wel meer dan leukvind, en vraag of dat ook omgekeerd zo is.. wel een beetje moed voor nodig dus
__________________
If you don't like me, ignore me (I know I will :))
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 14:41
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Jij bent toch die ene waar tegen iedereen zei dat je die ene gast moest dumpen? Heb je intussen al twee mensen ontmoet? Nou ja dit is niet van belang

Tuurlijk kun je wel met 'Bart' gaan, 'Jan' heeft toch duidelijk laten merken dat hij niet met jou wil? (niet lullig bedoeld hoor)

Oja, en als je t zeker wilt weten, moet je t aan hem vragen

xxx's Juulz
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 14:50
browneyes
browneyes is offline
thx allemaal!!!!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Iets over mijn broer.
Verwijderd
19 14-10-2004 18:05
Liefde & Relatie wil de ex van mn vriend nog iets met hem?
miss x
8 09-02-2004 18:17
Liefde & Relatie Moeilijk persoon met jonger iemand?
Steleto
5 08-06-2003 16:13
Liefde & Relatie ik zit met een dilemma!
lieve
20 10-03-2003 15:34
Liefde & Relatie HELP!! kweet nie wat ik dan moet doen
Missy Muffett
7 03-04-2002 10:47
ARTistiek Begin van iets
zand
5 07-11-2001 13:10


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:54.