Door gebruik te maken van Scholieren.com of door hiernaast op ‘akkoord’ te klikken, ga je akkoord met onze gebruiksvoorwaarden en geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Als je niet alle cookies wilt toestaan, ga dan naar ‘instellingen aanpassen’ om dit in te stellen. Ben je jonger dan 16 jaar? Zorg dan dat je toestemming hebt van je ouders om onze site te bezoeken. Hier lees je alles over hoe wij omgaan met je privacy.

Oud 25-05-2019, 15:40
Anoniemmeisje12
Lid
Anoniemmeisje12 is offline
Hey Ik weet niet of dit schadelijk is Ik neem aan van niet Maar ik stop sinds kort ijsklontjes in mn vagina en kont en ik vind dit supergeil ik ben alleen bang dat ik erbiets aan overhoud
Met citaat reageren
Oud 25-05-2019, 16:17
VeraIustitia
M - Verbannen lid
VeraIustitia is offline
Ja, dat kan.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2019, 21:47
jaap11
Lid
jaap11 is offline
Lijkt me koud😎
Met citaat reageren
Oud 27-05-2019, 15:43
KeesB
M - Lid
KeesB is offline
leuk om te doen tijdens de seks. Doe dit wel eens met mijn vriendin en lik dan rond het ijs (vind ze erg geil, vooral ook in het kontje)
Met citaat reageren
Oud 31-05-2019, 20:36
Nadiehtje
18V - Lid
Nadiehtje is offline
niet te veel en niet te lang dan kan het prima en wat te veel en te lang is moet je zelf een beetje aan kijken
Met citaat reageren
Oud 04-06-2019, 12:13
Peterselue
M - Lid
Peterselue is offline
Nou vraag ik me af wat daar nou zo schadelijk aan kan zijn? het is maar bevroren water...
Met citaat reageren
Oud 04-06-2019, 15:33
Dr4ke
Lid
Dr4ke is offline
Denk dat het minder schadelijk is om een ijsblokje in je vagina of kont te stoppen dan een Dildo of iets in die richting... Als je er een heel bakje in stopt is het wellicht wat overdreven, maar anders is zo'n ijsblokje door de warmte toch zo gesmolten.... Leef je uit meid!
Met citaat reageren
Oud 04-06-2019, 20:50
Toffegast21
Lid
Toffegast21 is offline
Afhankelijk of je zeer gevoelig bent voor koude, zou ik er toch mee oppassen. Menselijke delen die te lang aan koude worden blootgesteld, kunnen gevoelloos worden. Natuurlijk spreek je hier wel over een ijsblokje dus zolang je het niet langer als een half u tegen je vagina of kont houd, komt dat wel goed.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2019, 22:40
VeraIustitia
M - Verbannen lid
VeraIustitia is offline
Gevoelloos? Zenuwschade ja?
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten