Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-06-2010, 14:41
Verwijderd
Hoeveel handtassen/rugzakken hebben jullie?

Ik heb een hele stapel, niet zoveel rugzakken, 1 of 2 voor festivals en een Nijntje-rugzak voor kids, ooit voor Sinterklaas gekregen, maar een hele shitload aan handtassen. Waaronder nog een paar saaie, zwarte leren die ik van mijn moeder heb gekregen omdat mijn H&M multi-kleuren-leren-tas er een béétje versleten uitzag en ik er écht niet meer mee kon lopen, volgens mijn moeder. Sowieso heeft die iets tegen tassen die kruislings hangen, dan hangt dat tussen mijn borsten en dat ziet er niet uit. Kan best zijn, maar als ik in de stad ga winkelen, wil ik perse zo'n tas, liever dat 1 persoon denkt, nou dat ziet er niet uit tussen die borsten dan dat er 1 denkt, makkelijke tas, jatten. Ofzo .

Overigens nog een zielig verhaal. Ik had een gave nieuwe tas van de Newyorker, die indigo-achtige-kleur met hartjes uit het ik-heb-nieuw-topic, maar een van die hengsels heeft het begeven met als gevolg kralen over mijn hele appartement. Niet alleen ben ik nu nog steeds op zoek naar die fucking kralen, want als ik er een mis, gegarandeerd dat ik er op een trap en ondersteboven vlieg, ik wil die handtas gerepareerd, want ze was zoooo gaaf. Al zei ons pa dat ze ongelofelijk lelijk was, veel lelijker had ie ze nog niet gezien.

Iig vertel over jouwhandtas/rugzak-manie?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-06-2010, 15:17
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
Ik heb alleen vier verschillende tassen (heuptas, schoudertas, handtas en sporttas) van Pieces. Ik heb meer iets met schoenen . 'n Paar jaar geleden had ik nog wel 'n hele verzameling heuptasjes, (kleine en grote) schoudertassen en (kleine en grote) rugtassen van Eastpak. Tijdelijke verslaving ofzo . Maar inmiddels heb ik ze allemaal verkocht via Marktplaats .
__________________
En dat meen ik!
Met citaat reageren
Oud 20-06-2010, 15:44
Verwijderd
Ik ben een beetje tussenin: ik heb niet echt een tassenmanie, maar hou het ook niet bij één tas . Ik heb 6 hand- en schoudertassen die ik dan zo'n beetje met mijn kleren match, en met hoeveel ik mee wil nemen want ze zijn van verschillend formaat. Die hangen netjes aan een kapstokje. En ik heb 3 rugtassen: een grote met wieltjes voor vakanties, een standaard eastpack voor, nouja, voor als ik een standaard rugtas wil en een normaal formaat met padding en een laptopvak, voor als mijn laptop ergens naartoe gaat.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2010, 16:19
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Over rugzakken gesproken, weet iemand hier waar ik een eenvoudige maar liefst rode rugtas kan kopen? Niet zo'n groot lomp geval dat veel VMBO scholieren dragen, maar net groot genoeg om het hoognodige mee te nemen tijdens mijn (bos) wandeltochten.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2010, 16:21
Verwijderd
Citaat:
Over rugzakken gesproken, weet iemand hier waar ik een eenvoudige maar liefst rode rugtas kan kopen? Niet zo'n groot lomp geval dat veel VMBO scholieren dragen, maar net groot genoeg om het hoognodige mee te nemen tijdens mijn (bos) wandeltochten.
In een wat grotere tassenwinkel of een buitensportwinkel.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2010, 17:21
snowflakes
Avatar van snowflakes
snowflakes is offline
Leuk topic !

Ik heb ongeveer vier schoudertassen, maar heb er maar eentje in gebruik (de rest ligt ergens onder m'n bed ).
Verder heb ik een eastpak voor schooldagen en nog wat kleine (toilet)tasjes/beautycase-tasjes met allerlei prulletjes erin...

Citaat:
Ik ben een beetje tussenin: ik heb niet echt een tassenmanie, maar hou het ook niet bij één tas . Ik heb 6 hand- en schoudertassen die ik dan zo'n beetje met mijn kleren match, en met hoeveel ik mee wil nemen want ze zijn van verschillend formaat. Die hangen netjes aan een kapstokje. En ik heb 3 rugtassen: een grote met wieltjes voor vakanties, een standaard eastpack voor, nouja, voor als ik een standaard rugtas wil en een normaal formaat met padding en een laptopvak, voor als mijn laptop ergens naartoe gaat.
Wat ik me afvraag: Heb je in elke tas standaard spullen zitten of pak je als je een tas matcht met je kleding de spullen uit je ene tas over in de andere?
Met citaat reageren
Oud 20-06-2010, 20:02
sicilion
Avatar van sicilion
sicilion is offline
Citaat:
Over rugzakken gesproken, weet iemand hier waar ik een eenvoudige maar liefst rode rugtas kan kopen? Niet zo'n groot lomp geval dat veel VMBO scholieren dragen, maar net groot genoeg om het hoognodige mee te nemen tijdens mijn (bos) wandeltochten.
Misschien dat je hier wat kunt vinden?

OT: Ik heb nogal een tassentic en dan met name rugtassen. Vind handtasjes over het algemeen maar lelijke en te meisje-meisje. Ow, en er past nooit in wat ik mee wil. Voor het stappen heb ik dan wel een eastpak heuptasje of een klein schoudertasje.

Net een nieuwe zwarte Eastpack Floyd gekocht waar ik heel gelukkig mee ben! Verder hou ik ook van vreemde tassen: een tas in de vorm van een haai, een kip, een kitkat.. Die collectie was vroeger nog uitgebreider (theepot, poeder etc.), maar ben er geloof ik inmiddels wel beetje klaar mee. Iig rugzakken
__________________
"Please! This is supposed to be a happy occasion. Let's not bicker and argue over who killed who."
Met citaat reageren
Oud 20-06-2010, 20:06
Verwijderd
Citaat:
Wat ik me afvraag: Heb je in elke tas standaard spullen zitten of pak je als je een tas matcht met je kleding de spullen uit je ene tas over in de andere?
Ik hevel over ^^
Met citaat reageren
Oud 20-06-2010, 20:39
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb een handtas, een zwarte met van die korte hengsels voor over m'n schouder, die gebruik ik over het algemeen als ik naar het werk ga of naar de stad ofzo, iig ergens heen waar ik niet al teveel spullen voor nodig heb. Ik heb een eastpack rugtas die ik gebruik als ik een nachtje naar m'n vriend ga of een weekendje naar m'n ouders ofzo, passen precies genoeg kleren en spullen in voor een paar nachtjes weg. Die gebruik ik ook als ik boodschappen ga doen of gewoon een fijne rugtas bij me wil hebben. Gebruik hem heel veel. Verder heb ik een laptoptas die wat groter is en die gebruik ik uiteraard als ik m'n laptop mee wil nemen maar ook als ik een wat grotere rugtas fijn vind. Gebruik ik vaak als ik een heel weekend naar m'n vriend ga omdat ik dan eigenlijk altijd m'n laptop mee neem. Verder heb ik nog zo'n blauwe schoudertas van de postbank, die gebruik ik niet standaard maar bijvoorbeeld als ik een cursus heb en een multomap ofzo mee wil nemen en liever geen rugtas mee wil nemen.

Ik heb ook een eastpakheuptasje. Die gebruik ik tegenwoordig niet zo vaak meer echt als heuptasje (alleen bij festivals, dingen als koninginnedag, concerten, op vakantie, etc) maar daar zitten wel standaard m'n portomonnee en paspoort in dus die hevel ik over en heb ik dan in een andere tas. Verder hevel ik m'n agenda, reservebril, medicijnen, oplader van m'n mobiel, flesje water over. Sleutels enzo heb ik over het algemeen in m'n jaszak.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 20-06-2010, 22:26
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Misschien dat je hier wat kunt vinden?

OT: Ik heb nogal een tassentic en dan met name rugtassen. Vind handtasjes over het algemeen maar lelijke en te meisje-meisje. Ow, en er past nooit in wat ik mee wil. Voor het stappen heb ik dan wel een eastpak heuptasje of een klein schoudertasje.

Net een nieuwe zwarte Eastpack Floyd gekocht waar ik heel gelukkig mee ben! Verder hou ik ook van vreemde tassen: een tas in de vorm van een haai, een kip, een kitkat.. Die collectie was vroeger nog uitgebreider (theepot, poeder etc.), maar ben er geloof ik inmiddels wel beetje klaar mee. Iig rugzakken
Heb je die rugzak gekocht voor je laptop? Ik zoek namelijk nog een fatsoenlijke, leuke rugtas was m'n laptop in kan (toshiba, die is misschien iets groter dan een gemiddelde 15 inch).
Met citaat reageren
Oud 21-06-2010, 06:35
Verwijderd
Ik heb genoeg tassen. Maar ik wil meer eigenlijk kun je zeggen dat ik naast een schoenen verslaving ook een voor tassen heb.
Ik heb nu een witte vintage op het oog die ik vrijdag wil ophalen, ik was er zaterdag en ik was verliefd.
Jammer genoeg had ik toen niet genoeg geld bij me.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2010, 08:38
Verwijderd
Citaat:

Wat ik me afvraag: Heb je in elke tas standaard spullen zitten of pak je als je een tas matcht met je kleding de spullen uit je ene tas over in de andere?
Ik heb in elke tas standaard spullen zitten, behalve telefoon, agenda en portemonnee, die pak ik dan over
Met citaat reageren
Oud 21-06-2010, 10:58
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Ik heb volgens mij ook aardig wat tassen. Saaie opsomming:
Weekendtas, wit met groene stippen van Kitsch Kitchen
Grijze Eastpak rugzak, maar geconfisqueerd door mijn vriendje
Grijze tas met korte hengsels (om aan je onderarm te hangen, ofzo, hoe leg je dat uit?) met daarop poezen en poezenvoet afdrukken. Heeft mijn moesje voor mij mee genomen uit Japan <333
Diep blauwe schoudertas van Invito
Aardkleurige schoudertas van Billabong
Klein schoudertasje, okerkleurig met franje van h&m waar bijna niets in past.
Nog zo eentje als hierboven, maar dan zeegroen met een strik
En dan nog zo eentje maar dan zwart met slangenprint
En nog zo eentje maar dan van echt leer. Deze is van Pieces en was liefde op het eerste gezicht
Nog een rood oldschool schoudertasje van Adidas met meerder Adidas logootjes erop

Volgens mij was dit het .
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 21-06-2010, 12:06
Verwijderd
Ik heb drie tassen drie ik daadwerkelijk gebruik, een leren aktekoffertje, zoiets maar dan zwart, en twee zwartleren handtasjes. Waarvan één in een leuk klassiek model en een andere van het model 'wtf dik rechthoekig monster'. De laatste gebruik ik vooral omdat de voorlaatste kapot is en ik te lui ben om 'm te laten repareren. Ik heb ook nog duizend andere tassen, zoals een zwarte schoudertas met space invaders en een oude groene legertas uit m'n altogothictijden en malle handtasjes in diverse onpraktische vormen, maar die gebruik ik allemaal niet (meer) want ze zijn óf kapot óf onhandig óf een beetje lelijk.

Tevens een dilemma: ik heb laatst de meest hitsige bruine pumps gekocht, dus eigenlijk moet ik nu ook een bruine tas, maar de meeste bruine tassen zijn zo lelijk. Drama!
Met citaat reageren
Oud 21-06-2010, 14:40
Rysair
Avatar van Rysair
Rysair is offline
Ik heb er, om preicies te zijn, maarliefst 3.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2010, 16:31
Verwijderd
Citaat:
Tevens een dilemma: ik heb laatst de meest hitsige bruine pumps gekocht, dus eigenlijk moet ik nu ook een bruine tas, maar de meeste bruine tassen zijn zo lelijk. Drama!
Oh dat dilemma ken ik zo goed! Ik heb cognac-kleurige laarzen en niets om ermee te matchen
Met citaat reageren
Oud 21-06-2010, 20:34
Giles
Avatar van Giles
Giles is offline
Ik heb een tassentic, maar toch zal ik niet zeggen dat ik er veel heb. Welgeteld acht maar namelijk. negen als ik mijn sporttas mee tel, tien als ik mijn linnen RU tas mee tel.

Ik heb één zwarte Eastpak met patches uit landen waar ik er mee ben geweest. Zo zit er onder andere een WATCH OUT KANGAROOS op en the silver fern.
Ik heb een tas met Abo print (lichtgroen met kroko).
Mijn trots is My Paper Bag, helemaal van leer.
Mijn grote groene monster is een Oililyweekendtas die ik alleen gebruik als ik een golf/kakdag heb.
Mijn grijze postbag van de H&Mmannenafdeling is een andere favoriet. Veel vakjes, stevig.
Bij New Yorker heb ik een postbag in zwart wit motief die wel leuk is, maar waar de band van verschuift wat erg scoort.
Eén van de eerste in mijn verzameling is een off white tas met een Betty Boop print in pointisme.
De eerste is een tas die ik nog met guldens bij de Chillout heb gekocht. Neogroen met een cartoony apenkop er op en wat aziatische tekens.
__________________
'I wanna torture you. I used to love it, and it's been a long time. I mean, the last time I tortured somebody, they didn't even have chainsaws.'
Met citaat reageren
Oud 21-06-2010, 21:23
sicilion
Avatar van sicilion
sicilion is offline
Citaat:
Heb je die rugzak gekocht voor je laptop? Ik zoek namelijk nog een fatsoenlijke, leuke rugtas was m'n laptop in kan (toshiba, die is misschien iets groter dan een gemiddelde 15 inch).
Ik heb hem niet specifiek gekocht voor mijn laptop, maar er zit wel een speciaal laptop vak in. Ik weet alleen niet of een 15 inch daarin past. Ik heb zelf een 13 inch.

Net even gechecked en een 15,4 inch (33 bij 21 cm) past er ook in.
__________________
"Please! This is supposed to be a happy occasion. Let's not bicker and argue over who killed who."

Laatst gewijzigd op 21-06-2010 om 21:34. Reden: add
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 21-06-2010, 23:23
kroot
kroot is offline
Mmm ik heb ook aardig wat tassen, alleen er zijn er maar een paar die ik dagelijks gebruik:
-zwarte rugzak
-van de postbag schoudertassen heb ik er eigenlijk altijd 1 bij me, en ik heb er nog 3 andere van
-schoudertassen van die kleinere heb ik er 2 die ik vaak gebruik, en minder vaak een stuk of 6
Met citaat reageren
Oud 23-06-2010, 16:39
Afwezignummer2
Avatar van Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Kom ik aan, stoer doen met mijn Lastpak (haha..) en mijn basisschool Nike gymtas^^

Qua tassen zijn er niet veel leuke dingen, of wel? In ieder geval voor de heterofiele man niet.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2010, 18:48
Sudoku.
Avatar van Sudoku.
Sudoku. is offline
Even denken hoor, ik heb:
- een rode Eastpak
- een lichtblauwe schoudertas die ik ooit in Frankrijk gekocht heb maar die ik eigenlijk nooit gebruik
- een zwarte Quick schouder-/handtas die ik dagelijks gebruik
- een kapotte rode Soho (ofzoiets) schoudertas. Slecht merk, was al na een paar weken stuk. Maar ik heb hem nog steeds! (Waarom? Dat vraag ik mij ook af...)

Mijn beste vriendin is een ware tassenmaniak, die heeft ondertussen meer dan twintig tassen. :')
Ik koop ze alleen als ik ze echt nodig heb.
__________________
Je bent zelf een signature.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2010, 19:56
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
ik heb echt heel veel tassen. en ik kan ze ook nog eens nergens kwijt.

voor dagelijks gebruik heb ik een grote donkergrijze neplederen schoudertas van de WE. Ook een lichtbruine nepleren "school"tas, en een zwarte leren MAGISCHE handtas van Esprit (hij is magisch, want hij ziet er klein uit, maar er past precies een fles wijn in.)

verder heb ik nog wat leuke normaal/kleine formaat tasjes voor whenever. een bruine stoffen handtas met bloemetjes, een lichte denim tas, een beige stoffen strandtas, een zwart jeanstasje met studs van levi's en een zwart lepleren uitgaanstasje en een satijnen clutch voor gala's.

en qua praktisch heb ik een backpack, een klein koffertje met wielen wat net nog mee mag in de handbagage, en vast ook nog wel een rugzak ergens - maar ik draag niet graag rugzakken.
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 24-06-2010, 18:46
pearly
pearly is offline
Ik heb Overdreven Veel tassen voor me ouders.. Maar ik vindt dat ik niet genoeg is. elk tas past niet bij elk outfit, en telkens de zelfde dragen is ook niet echt bepaald mij ding.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2010, 15:34
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
Misschien dat je hier wat kunt vinden?

OT: Ik heb nogal een tassentic en dan met name rugtassen. Vind handtasjes over het algemeen maar lelijke en te meisje-meisje. Ow, en er past nooit in wat ik mee wil. Voor het stappen heb ik dan wel een eastpak heuptasje of een klein schoudertasje.

Net een nieuwe zwarte Eastpack Floyd gekocht waar ik heel gelukkig mee ben! Verder hou ik ook van vreemde tassen: een tas in de vorm van een haai, een kip, een kitkat.. Die collectie was vroeger nog uitgebreider (theepot, poeder etc.), maar ben er geloof ik inmiddels wel beetje klaar mee. Iig rugzakken
IK heb in een speciale tassen winkel in Heerlen waar ze de betere (merk) tassen verkopen een mooie en afgeprijste Kipling gevonden en gekocht. Precies in de kleur rood die ik zocht. Heb 'm maar meteen vanuit de winkel gedragen en kon meteen mijn flesje water en Mp3 speler, mijn beurs met geld, grote zakdoek en gebreid vestje (als het wat frisser wordt) in de rugtas kwijt zodat ik tijdens het lopen mijn handen vrij heb.
Trouwens dat aapje dat aan de tas hangt, is deze ook in felgeel of fel blauw te koop? Ze haden wel wit (soort ecru kleur) zwart en donker blauw. maar geen geel.


O,ja ook nog 2 jaar garantie op de metalen ritsluitingen.

Foto van de tas.


Laatst gewijzigd op 25-06-2010 om 15:41.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2010, 20:38
Giles
Avatar van Giles
Giles is offline
Ik vergeet mijn strandtas nog, wit met lichtblauwe noppen en een grote buik
__________________
'I wanna torture you. I used to love it, and it's been a long time. I mean, the last time I tortured somebody, they didn't even have chainsaws.'
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-06-2010, 22:36
Verwijderd
Citaat:
Verder hou ik ook van vreemde tassen: een tas in de vorm van een haai, een kip, een kitkat.. Die collectie was vroeger nog uitgebreider (theepot, poeder etc.), maar ben er geloof ik inmiddels wel beetje klaar mee.
Een tas in de vorm van poeder? Hoe zag dat eruit?
Met citaat reageren
Oud 27-06-2010, 09:30
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik heb wel een hele voorraad (vooral gekregen en dus geen hippe) tassen, maar ik gebruik er maar een paar:

- Leren bruingrijze handtas van Brunotti (sinds kort, mijn vorige stoffen handtas was helemaal versleten). Daar zit altijd mijn rijbewijs, telefoon, portemonnee en huissleutels in. Deze tas neem ik eigenlijk altijd mee. Als ik nog een andere tas meeneem, gaat deze tas daar vaak in zijn geheel in, zodat ik die spullen niet over hoef te pakken.
- Lichtblauwe Eastpak tas, die sleep ik altijd mee naar mijn werk en naar de stad/winkelcentrum.
- Een grote stoffen tas met maar 1 vak, uit Indonesie volgens mij, gekregen van iemand. Die neem ik mee als ik wel redelijk wat mee moet nemen, maar de dingen niet veel wegen.
- Een grote zwarte sporttas voor mijn zwemspullen (inclusief trainingsplankje).
Met citaat reageren
Oud 28-06-2010, 18:27
Geriananas
Avatar van Geriananas
Geriananas is offline
Ik heb twee weken geleden een heleboel tassen weggedaan!
Heb laatst een strandtas bij de hema gekocht, groen met witte stippen, verder 9 schoudertassen, 6 handtassen, 1 rugzak en 5 kleine tasjes, voor het uitgaan. Oh, en een supervette rode koffer.

Deze heb ik al 3 jaar en het is echt mijn lievelingstas, ookal is het nepleer al kapot e.d.:

Met citaat reageren
Oud 29-06-2010, 09:56
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Is die van invito?
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 29-06-2010, 10:06
Verwijderd
Ohhh ik heb een mnooie gele tas gezien in de Libelle. Precies de kleur die bij mijn nieuwe schoenen past. Maar ze is fucking 70 euro .
Met citaat reageren
Oud 29-06-2010, 11:28
Rysair
Avatar van Rysair
Rysair is offline
Haha grappig dat je je tas benoemt met 'ze'. Achja, mannen doen dat met hun auto's.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2010, 12:47
Verwijderd
Volgens mij is tas gewoon vrouwelijk? En een auto is mannelijk, dus die noem ik hij. Maar daar gaat het niet om denk ik...

Tas is van de Mango overigens. Eens kijken of ik na mijn verjaardag genoeg geld heb ^^ Maar ik vind ze niet op de site
Met citaat reageren
Oud 29-06-2010, 12:53
hometownheroine
Avatar van hometownheroine
hometownheroine is offline
ik heb mijn kipling schooltas,
zo'n souvenir-tas waar 197085010134x de naam van de stad op staat (barcelona)
en nog wel meer oude zooi en grote tassen (van die canvas dingen enzo ) voor zwemmen enzo
en een klein tasje voor uitgaan (en voor broeken zonder zakken/rokjes/jurkjes) waar alleen je mobiel en portemonnee en sleutels in past .
__________________
writing my own little fairytale.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2010, 13:44
Verwijderd
Ik heb te veel tassen Maar die ik vaak gebruik: een zwarte eastpack rugzak, een blauwe schoudertas van de HM, een leren schoudertas van de invito waarvan de rits helaas kapot is, een schoudertas met allerlei kleurtjes van de Hema.. en vast nog meer, weet het even niet uitmn hoofd.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2010, 19:44
Giles
Avatar van Giles
Giles is offline
Citaat:
Een tas in de vorm van poeder? Hoe zag dat eruit?
Ik ga er van uit dat het poedel is, ook al is een stapel poeder met een rits er in een leuker beeld.
__________________
'I wanna torture you. I used to love it, and it's been a long time. I mean, the last time I tortured somebody, they didn't even have chainsaws.'
Met citaat reageren
Oud 30-06-2010, 22:06
sicilion
Avatar van sicilion
sicilion is offline
Citaat:
Ik ga er van uit dat het poedel is, ook al is een stapel poeder met een rits er in een leuker beeld.
Idd, typfout
__________________
"Please! This is supposed to be a happy occasion. Let's not bicker and argue over who killed who."
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 01-07-2010, 14:45
Geriananas
Avatar van Geriananas
Geriananas is offline
Citaat:
Is die van invito?
Ja! Gekregen toen ik een abonnement nam op de elleGIRL. Toen die er mee stopte kreeg ik ELLE's en een paars met rode le coq sportif..
Met citaat reageren
Oud 02-07-2010, 09:06
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Ik heb die tas ook, maar dan in een andere kleur. Ik vind het alleen een beetje nadelig dat die ritsopening wat klein is.
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 03-07-2010, 12:24
Verwijderd
ik heb een schooltas(lelijke oude eastpak schoudertas) maar die gebruik ik alleen maar omdat schooltassen toch wel onder komen te zitten met vies eten dat gegooid word en met drinken dat heeft gelekt
ik heb een gave nieuwe nike schoudertas in t grijs, pas wel bij mij maar iedereen vind m lelijk, is ook een beetje te groot om mee naar de winkels te nemen
nog n probleem, wil meer tassen maar heb geen geld
had eerst bij een goedkope zaak een vette witte schoudertas gekocht maar was meteen kapot, kan ik nog wel gebruiken maar ziet dr niet zo geweldig uit
Met citaat reageren
Oud 04-07-2010, 15:14
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik heb heeeeel veel tassen, maar ik gebruik ze bijna allemaal wel regelmatig. Sinds dinsdag heb ik een Eastpak erbij, omdat die zo verdraaid handig zijn. Ik heb nog een Eastpak met hawaï-print. Een weekendtas met toebehoren van Kruidvat, een geel met zwarte sport/weekendtas. Een zwart, zachtleren heuptasje (ideaal voor als je geen zin hebt om op je tas te letten en bijvoorbeeld alleen je portemonnee mee moet nemen). Een klein, zwart handtasje, nog wat kleine zwarte handtasjes die ik alleen voor kerkbezoek gebruik. Een schoudertas met een foto van een landgeit erop, een schoudertas van Dark Dudes die ik niet meer zovaak gebruik want versleten, nog twee versleten schoudertassen. Een schooltas van Nightmare Before Christmas. Een klein, rood laktasje. Een rugtasje van de originele Paddington. Een crappy schoudertas van mijn school, die ik overigens gebruik als opslag van belangrijke papieren. Een huge ass blauwe klassieke zwem/strandtas met gele vissen erop. Een blauw rieten tasje, boodschappentas-vorm. Een kleine witte shopper met gekleurde bloemetjes, een middelmaat shopper met een zwart-wit foto van kittens. Een kleine shopper van Dark Dudes. Een blauw boodschappentasje van IKEA. En waarschijnlijk nog wat handtasjes die ik vergeten ben te noemen.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 04-07-2010, 20:32
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Ik heb nog een donkerblauwe Converse maar gebruik in feite alleen mijn blauw-met-paarse Eastpak. Ben niet zo'n tassenmens. Oh en ik heb nog een groen tasje met heel vaak 'Amsterdam' erop, in rode letters.
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Met citaat reageren
Oud 05-07-2010, 18:31
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Ik heb al een geruime tijd deze rugzak en hij bevalt uitstekend .

__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Enquete: Marktonderzoek Tassen
TomW
3 28-11-2013 21:02
De Kantine Awesaaim-O #898
Verwijderd
501 05-03-2010 23:00
Lifestyle handtas
CharismaticBass
65 16-07-2004 16:23
Lifestyle Mannen+tasjes
Verwijderd
51 07-04-2004 20:21
Lifestyle Wat vind jij de meest walgelijke accesoire..?
Hukkie
132 19-04-2003 19:14
Lifestyle poppenkindjes...
Verwijderd
62 25-02-2003 20:47


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:01.